många rappare har en viss grej som gör att man känner igen dom, G-dog har tex R-r-r-r master p har sitt uhhhhhh snopp sitt dizzelielsiisziiz osv
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Nicke. rico e la inte med på rain on em? kasnke menar unsingde
nicke kanske någon av dom två han släppte med sp :D
Kontrast P-1 Budden/50 cent .. ! Fan jag hade glömmt hur dum du igentligen är .. ! HAHAHAAHA .. ! - Ohh shit Glaciuz kommer skjuta dem .. ! *fuckin farmer whos logged to the web*
i think ima go eat some food now yall aint makein sence radera hela denna tråden main and yeal this is some mo svengelska tror ni ja byryr maaaj!haahha i luv when peeps hate ..i jsut love it... hi haters!! kärlek till mina and refer to him as herr tech lil homie pööjs!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hehe nice gemförelse ;) Ehhh nice låt och riktigt bra beats.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Glappkäft P-1 hypen har han byggt up under 10 år som han har varit aktiv...
Nucca Och med dom visdoms orden lägger alla ner sina skitsnack! Onödigt att skapa en tråd om det här överhuvudtaget...
Crime Pays, ask the Rothschilds!
lägg ner topicen för den delen. antingen är det idioti från folk som inte har med saken att göra (jag också antar jag) eller idioti från folk som tycker att det är skitgrymt att slänga in amerikansk slang när dom skriver. kukmätartävling på låg, låg nivå.
shit va mkt skit det är i den här tråden faan fuck alla.. glace är min boy o jag backar han och hela rothen,sbc utan att ens behöva läsa tråden..MEN nu har jag läst trådfaan och det e som en fuckin hönsfarm.. återigen fuck alla glace besitter talang att dissa vem han vill hur han vill!! sen är allas smak olika så klart vissa kanske tycker att chords e bättre än glace inget konstigt med det. men glace är så pass bra att dissarna är rättfärdiga om glace nu anser att dom ska dissas.. och ingen av er som påpekat svengelskan skulle yppa en knyst om det till dom i verkigheten, (det är ju busenkelt att stå för det man tycker på internet) varför ens störa sig på en sån grej??? admins ni får gärna ta bort det här om ni vill eftersom att jag inte tillför nått nytt till tråden, jag skrev i den bara för att visa min ståndpunkt.. one
ventuno: Här har jag sagt att jag är vuxen? Det har jag, så vitt jag vet, aldrig påstått. Allan har jag nog inte heller spelat, så vitt jag kan minnas...
Har ni funderat på att några faktiskt använder sig av det engelska språket mer än det svenska TROTS att dom bor i Sverige?? Damn get off their backs asså... så jävla löjligt att störa sig på en sådan sak!! Och NÄÄÄÄÄR tänker folk få in i sina små hjärnor att punchlines inte är allt?? Flow, delivery och uttal är så otroligt mycket viktigare enligt mig.. Vet att det är många som håller med... Nu är det fan Göteborgs tur att visa upp sig... Big up till alla (although I don't do Vibes, I'll find another way of supporting y'all...) I era små sockersöta svensktalande ansikten. Puss!
men ninosh....om man sitter på ett svenskt forum så är det rent ut sagt wackt att sitta och blanda språken om man nu kan svenska. Det ser ju helt förjävligt ut...
MRsalesman: Om det är wackt eller inte är upp till var o en att tycka, men det är faktiskt inte så svårt att förstå att dom flesta av dessa killarna faktiskt snackar mer engelska än svenska vanligtvis också... Allt kretsar inte kring forumet :)
Nucca : Ingen som riktigt beefar med glace här inne.. han får bara bra kritik nästan, enda som händer är väl att han jämförs med sveriges skickligaste rappare och enligt vissa är lite sämre än dom och enligt visa bättre. fattar inte varför du ska bygga upp en gangsta image runt glace... att mans ka ta de med han på klubben osv... kan han inte ta kritik ska han sluta rappa. jag tror däremot glace e tillräckligt pro för att kunna ta kritik. så sluta löjliga bort er clique. förresten håller jag med ninosh overthink: visst kan man tycka det är töntigt, men det är upp till var och en. för dom är det bekvämast så. kan man läsa det, så shut the fraaack upp. är det oläsligt så är det något annat.
kadafi: för dom vill, vem fan är du att bestämma vilket språk dom ska prata?
skit i om de ser efter deras amerikanska ideal, så länge de gör bra musik, är framgångsrika så fattar jag itne varför de ska tvingas vara så jävlsa svenska. låt dom prata hur fan dom vill och stick till topicen istället för att tjaffsa massa onödigt.
Jag ville bara tillägga att trådens utan tvekan bästa kommentar hittils är: "see u there, alla vet att det bara finns kärlek mellan oss alla. förutom DR ALBAN, SERIÖST; FUCK DR ALBAN!" Hahaha!
Khadafi P0 för att dom såg fresh prince på tv när dom var små och tänkte "that's the life for me!"...nämen vem vet. för att amerikansk slang är häftigare än svenska eller nåt.
Scam_Vol1 P20 nope inte ett dugg jobbigt eftersom att det inte har nått med hiphop att göra alls är fuck alla ett hiphop uttryck? jag säger fuck alla i det sammanhanget för det finns ingen i sverige som rappar på engelska som kan mäta sig med glace enligt mig inget mer inget mindre! Paco P3 HAHAHA tillåt mig garva åt dig! trött på mitt rövslickande? e du trött på att jag står för det jag säger? eller för att jag är boy med dom jag backar? du kanske bara stör dig på mig överlag säg det då istället för att skriva nått vitsigt som är ologiskt.. one
ahhahha asså denna tråden, men big the fuck up G dog
HAHAHAHA Det spelar ingen roll fattar ni inte det!! Glaciuz skulle aldrig våga dizza Chords på riktigt!! Alla som har hört nånting av svensk hiphop och någon gång hört Chords kontra Glaciuz freestyla vet att Glaciuz skulle ta ett andetag sen skulle det vara över... Men jag tror inte att Chords bryr sig speciellt mkt om det här, han har väl för fan bättre saker för sig än att hålla på med en beaf med en 1 öres rappare som glac, det är som om Guru skulle ha beaf med Lil' Bow wow.. När det kommer till Akem och kashal-tee är det klart en annan sak... vad dom känner har jag ingen aning om,, men det verkar inte så seriöst asså,, so who gives a fuck about Glaciuz...
ha I love hiphop, I don't give a... cuz I love hiphop you know Visionaries always rock the spot, I don't give a... cuz I love hiphop!
BONG P60 ahhahahahha året jidder, låter som du svammlar i feberns värld..
kan inte alla som inte bor på samma gata som Glaciuz eller Chords skriva i tråden istället?
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Bara jag som märker det ironiska i ett uttalande som "om man sitter på ett svenskt forum så är det rent ut sagt wackt att sitta och blanda språken om man nu kan svenska"? ;) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
okey kom precis hem från release festen så nu e allt officelt, Chords blir inte dissad utan nämd som svergies bästa, å resten av dom två blir dissade.. .varför?!?! det e personligt men det e dissar...
Icy e tiggedy tight som fan! Ska bli intressant och se om Akem eller K-Tee svarar! En beef på elite nivå i Sverige skulle inte skada! ;) (ps. jag har inte orkat läsa allting i tråden, så om ni redan diskuterat detta, sorry!)
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
tycker glaciuz är bättre en alla han dissa,
Hangaround
2004-06-12 13:20
Royale T.S.M Förmodlingen så handlar allt det här tjafset om Glaciuz (notera at han är svart) och svengelskan bara om främlingsfientlighet. eller så handlar det om att man tycker det är löjligt att leva ut en stereotyp så mycket som en del gör.
Eller så skaffar alla mera KNARK!!! så vi kan chilla. Fuck all yall. ni kan snacka om rap hit och dit. Faktum ær att ni har inte mer en ett papper och en penna. We got everything we need. talang och en fet studio. så fortsætt før all del att spela in era låtar i sæmsta kvalitet både text men framfør allt ljudmessigt och lægg upp som nån crappig mp3 fil hær på whoa. vi droppar riktig musik på riktigt... Bone-Breakin-Beats!!!
"Jag är för dödsstraff. Den som har begått ett fruktansvärt brott måste få ett passande straff. Så han lär sig till nästa gång."- Britney Spears
sa jag att vi måste skaffa mera KNARK?!!!!
"Jag är för dödsstraff. Den som har begått ett fruktansvärt brott måste få ett passande straff. Så han lär sig till nästa gång."- Britney Spears
If yall liked the beat to Glazius diss-song you´ll like us. BONE-BREAKIN-BEATS!!! There is no other... Period.
hahahahahaha, så jävla roligt vilket jävla tjafs om svengelska och dissar hit och dit. bete er vadfan
Lev livsstilen som är hiphop Vad är hiphopstilen då? Svengelska, dissar, vapen..knark? Shiiii, så trött på allt snack, låt alla va som dom är liksom. Allt som säger YO! är inte hiphoppare, alla som har en bil från 60-talet är inte raggare.. Galet... Men det är väl därför hiphoppen idag är som ett skämt. Det är väl bara att läsa igenom denna topicen så sammanfattar den rätt mycket.. Sen undrar folk varför vi la ner www.tolvis.com Jaja
..och?
>>>>FuCc HiP hOp, iMmA sTaRT liZZeN tO DEATH METAL peAAAAZZZZZZZZZZZZZ<<<<<! !!!!!!!!!!!!!!!
Royale T.S.M P22: Du sa allt jag hade på hjärnan men inte fick fram på ett lika träffsäkert sätt :)
Royale T.S.M P22 vadå främlingsfientlighet?! du är ju dum i huvet...jag har inget emot att folk använder slang från sina egna språk, det jag stör mig på är när folk ska snacka som om dom lever i ett rapalbum. rädsla för det okända...verkar snarare som att dom som snackar med amerikansk slang hela tiden är rädda för att erkänna att dom bor i sverige. är det verkligen så töntigt med svenska att man måste snacka engelska istället? vad är poängen? visst...folk får göra vad fan dom vill men jag kan ändå tycka att det är löjligt. nu överanalyserade jag kanske, men om det nån som har fördomar så är det du. INTE jag.
Hangaround
2004-06-12 16:16
Det är ok att lyssna på hiphop men inte att vara hiphop........detta sammanfattade jag väl redan i mitt föregående inlägg.....och då klargjorde jag ganska tydligt vad jag anser om detta.....eller??? jag tycker det är löjligt, det är allt jag har sagt. gör det mig till främlingsfientlig så får det väl vara så. bara för att jag lyssnar på hiphop så tänker jag inte gå runt och prata engelska, men funkar det för dig så kan jag väl bara säga grattis.
Mabande din eländiga besserwisser jag har för mig att man säger wackt även på svenska iom att den räknas som något jävla hip hop lån ord,. att däremot sitta och blanda svenska och engelska is ridiculous if you know what i mean duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudeeeeeeeee....
Hangaround
2004-06-12 16:59
t|-|!$ !$ $0 |<£\/\/7...vettigt?, nej..samma sak?, ja.
ni som fick chansen å köpa skivan, vad tycker ni om den då?
kukmätartävling kan man ha i omklädningsrummet istället för forumet...tack för mig
köp skivan, i ett gatuhörn nära dig :D
large Money HAHAHAHAH .... no you just didn't
www.basementality.se - Underground Underdogs
true dat ;) när hela denna tråd ändå är så urballad .... Anyway, under dagen lägger vi upp beställningsmöjligheter, previews o mycket mer på båda Cami o Glace Mixtapet ... so hold on to your hats people ...
<a href="http://www.basementality.se/">www.basementality.se</a><br> THE BASEMENT MIXTAPE
Ja fan.. det var tjockt underhållande!.. fett med props till alla artister.. Men en fet diss till vissa alingsåsare som antingen bangade eller blev för pixade för att hänga med. (Inte Soular) Och sorry Sam-E.. om jag provvade dig att köra bil (även om idén inte var min från början).. fett med sämst.. my bad.
www.hummin.nu
gå in på www.basementality.com så kan du beställa den.. men d e "practice level 1" du borde vilja ha.. d e den bra skivan av dom två.. /B
meandyoursister P17: Glaciuz e inte " lätt bäst i Sverige".. då har du missat o lyssna på Cami o hans boys.. har inte hört mycke från glaciuz o hans grabbar.. men d lilla jag har hört av glaciuz.. d va fan inte bra.. d va inte dåligt heller.. men d krävs mycke mer för att man ska kunna kalla honom tung eller "lätt bäst i sverige".. //B