Missbruk Ni är inte det minsta bättre än mig, ni klagar över min åsikt så vad gör er bättre? Sen när sa han att han hade rökt uppåt? Han snackade att han hade snortat och vad jag vet så snortar man inte cannabis?! Ni behöver inte förklara mer för mig, jag är väl medveten om att han hade tagit uppåt och hans granne hade rökt skunk, JAG VET DET, ni behöver inte säga det igen och igen och igen. Jag tycker fortfarande att han verkar FETT jävla jobbig, får jag tycka det? Legenden Gör dig inte dummare än vad du redan är! Du vet mkt väl att det inte handlar om ifall du pundar eller inte... Ni skriver massa jävla påhopp som ni inte har en jävla aning om! Jag har aldrig kallat dig för pundare, missbrukare eller något sånt, jag sa att jag tyckte du verkar så jävla löjlig som sitter och skryter om det.. THATS IT.. När ska du få in det? Ja, jag går i taket för att det handlar om knark... Tur att ni vet så mycket om mig och min ståndpunkt till narkotika.. hahaha.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language