I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] 62-årig granne

Övrigt - Webbsidor

2010-07-24 17:55

[Video] 62-årig granne

Min 62-åriga granne som tjatade om lite puff puff i över en timme eftersom han sa att det va så mycket bättre förr men blev snabbt varse om sanningen då han efter massor med tjat blir såhär borta .

Bild på Kurt att samla i din "<3-mapp":

<<<<Enjoy>>>

//Legenden

I always tell the truth, even when I lie

2010-07-24 17:59
http://data.fuskbugg.se/skalma n01/-------DSC00162.JPG

där är bilden på kungen Kurt.

2010-07-24 18:15
Allvarligt talat. satt du med din mamma och din granne och rökte gräs under spisfläkten? haha.. Galet
Hur fick du morsan din att göra det?

2010-07-24 18:19
Haha det kan tyckas lite tvetydigt där men de rökte bara cig. Jag sov hos mamma och så och så knackade han på och tjatade konstant om att få en liten dutt. Eftersom jag bara har lite sånt som finns en gång på 100 år och han är 62 bangade jag tills jag fick nog och löste det åt honom. Resultatet ser du där. Har ärligt skrattat hela natten och dagen :P Kanske min humor som e ful men.
Producent

2010-07-24 19:15
Hahahaha fan va stukad...
Sjukt flummigt att en 62 årig gubbe kommer å vill ha röka, haha.
One Day.
Moderator

2010-07-24 19:29
haha fan va sinnnneeeessss :D haahha
//TW

2010-07-24 20:10
Hehehe, btdt som man så modernt säger. Så obehagligt efteråt när man inser att man satt som en jävla potatis. Men du lär ha haft otroligt kul!

2010-07-24 21:01
Ja alltså ni kanske inte tycker det är så skoj men det är antagligen lite skillnad när man e där med... så sjukt fult när en gobbe blir helt väck. Asså han pratade inte med mig. Utan GENOM mig. Han snackade om saker asså... Nej det går inte ens beskriva hahaha

Mibo: När du lägger fram det så... ja det e det fan :D Men han e så bränd den snubben så man ser inte det på samma sätt.. slänger du upp en lina lovar jag att han drar den.. asså han e helt bränd till 110 % :) MEn himla härlig med.

(Inlägget ändrat av Gogaku 2010-07-26 16:34:28)

2010-07-24 23:21
Haha! skönt med äldre folk som gillar att smöga.
Låt kärleken slå rot..
Redaktionen

2010-07-24 23:53
tycker du verkar vara en jävligt jobbig snubbe att röka med..
låt gubben chilla eller vad är det roliga?
namaste

2010-07-24 23:56
Åder: Jaså? haha , möjligt, att jag e faktiskt eftersom han tog neråt dvs röka och jag var där uppe bland andra grejer som istället pekade åt andra ..

Baze: Eller hur!!!! Hahaha Smöga med. För jävla härligt ord.
Rappare

2010-07-25 01:13
Hahaha, måste nog fan vara den cleanaste filmen någonsin. Gubbstackarn är ju helt jävla stukad. xD
Wurrup?

2010-07-25 01:29
Underhållning: Haha visst e han. Asså det e LÅNGT efter filmen.. kanske 5 timmar då jag kunde filmat men det gick bara inte för jag skrattade konstant åt honom i 5 timmar. Han va som om han va efterbliven. Sa man "ska du bo kvar där" så kunde han svara "man måste ändå beundra hans kampvilja"... Han såg nog personer jag inte såg. Och pratade med dem dessutom.

2010-07-25 01:37
Han e fanimej när man tittar noga snuskigt lik Jigsaw asså.

Kanske inte när han e sådär hööög men annars så!

HAHAHAHAAHAHHA

2010-07-25 02:08
håller med åderpåleone, du verkar skit jobbig att röka med! Sorry, men så ligger det till!

annars, rolig snubbe! haha
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2010-07-25 02:13
Emelie: Du kanske skulle läst mitt svar till honom så hade du inte uppfattas som ... halvdum? :) Ska jag behöva spell it out blooondie? Centralstimulans, uppåt, vitt, näsa. Kontra röka, neråt, thc, grönt

Han är där nere, jag är där uppe. Vi röker inte tillsammans. Ska jag förklara mer eller förstod du?
Redaktionen

2010-07-25 03:21
vem är det som är dum här egentligen?

du fattar tydligen inte ens att en man av dubbla din ålder inte finner dig intressant efter att ha blivit nerrökt för första gången på vem vet hur länge?
att han helt enkelt inte känner för att prata om den obetydliga skit du uppenbarligen tuggade?

eller det är nog han som inte fattade vart han var, han var nog heelt psykos, bah shit..

fan droppa attityden istället jävla pajas.
namaste

2010-07-25 03:52
Riktigt rolig, thumbs up!

Tråkigt att folk som ÅderpåleOne ska förstöra, Emelie också. Äckliga är vad ni är, äckliga! Nu vill jag inte ha något svar på det jag skrivit, därför lämnar jag inget att besvara.

2010-07-25 05:33
Det kommer gånger även jag förlorat tålamodet med mitt försök att visa alla människor respekt. Här kommer ett.

Åder: Inte för att det är en viktig kunskap i livet eller ngt sådant men du är verkligen helt totalt, uppriktigt och genuint handikappad på detta området.

Vare sig man använder sig av amfetamin eller en derivat inom samma "familj" så är det centralstimulerande och beaktar du mängden kontra effekterna som vid riktigt bra preparat är euforiska. Hur det än låter trollas det alltid fram riktigt "bra" pannor runt kring mig om jag skulle vilja. Vet du vad som händer om alla dessa faktorer spelar in under väldigt bra omständigheter? Enkelt - Hans effekt är jobbig för mig.

Och min, för honom.

Det är klart precis på samma sätt som om du knaprar stess, blå valar, xanor, roppa eller ngn annan benzo som, du som expert, vet sätter sig på receptorerna i hjärnan. Kontra en som drar i sig en smiley, mits allt med MDMA i sig och springer på technoklubb till 8 på morgonen.

Tror du deras effekter är desamma? Tror du de skulle ha roligt tillsammans?

Dra i dig ett par muggar teralen, 2 sopiklon, ngn Imovane och en propavan så fixar jag mig ett par colombianska linor.

Sen ska vi festa tillsammans du och jag och så ska vi se hur roligt jag har.
De som stör mig är när du kallar mig pajas på ett område jag behärskar mer än dig och 400 av dina spanska bajs-packare till kompisar.

Puss på stjärten!

Olé

2010-07-25 05:41
K0kos: Sorry ja såg fan inte dig.. Thx. Kul att ngn iaf ser lite humor i det. Kanske inte det roligaste och som sagt, kanske har man sjuk, eller dålig eller va fan ens humor är men jag ser iaf ett underhållningsvärde i det. Hehehehe

Love
xXx

2010-07-25 10:33
Vilken tur att det blir mindre drygt för gubben att ha en kamera uppkörd i ansiktet samtidigt som du snackar massa skit som han inte vill lyssna på för att du vet skillnaden på alvedon och samarin...
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...

2010-07-25 11:21
Äh jag höll mig från att skriva kommentar igår, men.. helt ärligt. Legenden, du är bara fett jobbig. Snackar om druuuugz som en helt besatt rabiat 14åring. Iaf. Jag hade säkert tyckt att klippet va kul, om det inte vore så att han är precis som vissa kunder man får gå hem hos på hemtjänsten. Han är bara förvirrad och jag personligen tycker aldrig att det är särskilt soft. Hursomhelst, ditt kall är ju uppenbarligen äldrevården. Då kan du få ta hand om mänskor som säger liknande saker, garva ihjäl dig, tjäna pengar och allt utan att nån röker upp ditt skunk.
fantastiskt

2010-07-25 13:57
hahaha på hela denna tråden :)

2010-07-25 13:58
Instämmer med tidigare skribenter. Skitjobbig snubbe i videon, låter verkligen som en "rabiat 14åring", som Dani skrev. Jobbig röst att lyssna på, jobbigt stressad som programledaren på "Plus", jobbig personlighet.

Videon är inte rolig för att gubben är stekt, utan för att killen med videokameran beter sig som en liten snorunge. Samt bevisar vilken white-trash-familj han har. Står och röker hövding under spisen med grannen och mamma, jeez..

2010-07-25 14:41
karim

Hade ju varit ganska soft om alla stod och rökte hövding överallt (såklart alla som vill), men du kanske tycker att en mor och en son inte kan ha sånt gemensamt. Tycker det är lite vackert faktiskt, många är distanserade från sina föräldrar, tror röka hindrar sånt.

2010-07-25 15:32
Anenkefali

Ja, har man inte mycket i huvudet så är det nog jävligt fascinerande.

2010-07-25 16:19
Xpert: Instämmer och kan inte säga ngt om det.

Dani: Jag hade inte klarat av äldrevården om jag ska vara ärlig. Inte sen en kompis berättade om en spec grej. Att du sen går på lite tragiskt och sorgligt bemöter jag inte för överlag håller du din stil i inlägget.

Karim: Dig däremot ..

Det ter sig ganska fult att du sitter och pratar om min familj, när du antagligen är gift med din syster. Sedermera ska man inte kommentera ngt man inte sett. Om du HADE sett klippet hade du sett att det står att det inte va holk de rökte för 5 min sen, vilket står i klippet. Han hade rökt med mor bara. Cigaretter. Men glömt det. No more, no less.

2010-07-25 16:32
Just fan en sak till. Verkar om vissa inte greppat att jag fattar att jag e skitjobbig i videon. Det är jag definitivt, jag blir trött bara av att lyssna på mig själv tjata på honom.. men det är som sagt för att jag e heeelt uppad. Det hör man bland annat i början när jag frågar samma fråga 3 gånger under loppet av 4 sekunder. Hade jag varit den stukade personen istället hade det varit en annan femma. Min poäng med videon var dock vilken kung kurt var så skippa ens snacka om min del i den.

2010-07-25 16:49
karim

Ja, för det är ju dumt att röka cannabis. Ännu dummare att alla som vill göra det ska få göra det...

2010-07-25 16:52
Anenkefali

Vem har sagt att cannabis är dumt?

2010-07-25 16:56
Anenkefali

Ja, har man inte mycket i huvudet så är det nog jävligt fascinerande.

Som svar på:

karim

Hade ju varit ganska soft om alla stod och rökte hövding överallt (såklart alla som vill), men du kanske tycker att en mor och en son inte kan ha sånt gemensamt. Tycker det är lite vackert faktiskt, många är distanserade från sina föräldrar, tror röka hindrar sånt.

Sen skrev jag aldrig fascinerande, så jag vet inte vilken del av inlägget du syftar på. "
Hade ju varit ganska soft om alla stod och rökte hövding överallt (såklart alla som vill)," är ju trots allt en del av inlägget. Men jag förstår vad du menar, du har en annan poäng, t ex att det inte varit "soft" eller att man inte ska göra det överallt eller något sånt. Eller så är du bara inne på att folk inte kommer närmre varandra av att röka?

2010-07-25 16:56
Legenden

Tänkte först att du bara är någon rebellisk liten snorunge, men så noterade jag att du är 29. En person som beter sig, skriver och argumenterar som dig - och är 29 år! Helt otroligt, så jag lämnar dig och din outvecklade hjärna ifred. Du är ju uppenbarligen inte speciellt begåvad..

2010-07-25 17:00
Haha Legenden är de inte du som hota folk på bilddagboken som skrev "dumma" kommentarer!

Du min vän, är en jävla pajas!
"Visst är det vackert.."

2010-07-25 18:28
Core: Jag använder inte bilddagboken det är en som heter Simon som har hand om den åt mig. Fan va typiskt sverige asså.. alla ska hata till höger och vänster.. Sprida kärlek är mycket svårare tydligen. Sen sitter du där och kallar mig pajas i meningen efter. Skrämmande.

Karim: Vill du jämföra hjärnor nu också? Bara det faktum att du tror dig veta att jag inte är intelligent baserat på inlägg på ett internetforum gör dig lika bortgjord som när du försökte prata tidigare om grejer inom ett område du inte alls behärskar. Sen, av ngn anledning, så i 90 % av fallen av folk som sitter och snackar som du på nätet .. när man går in på deras profiler är de antingen skapade igår, har ingen bild eller ingen info. Hur kommer det sig?

2010-07-25 19:26
Jag hade inte klarat av äldrevården om jag ska vara ärlig. Inte sen en kompis berättade om en spec grej. Att du sen går på lite tragiskt och sorgligt bemöter jag inte för överlag håller du din stil i inlägget.

Kunde du inte skrivit något mer intetsägande? Är du verkligen 29år? Vad ville du egentligen få ut av hela filmen? Att Kurt är en skön lirare? Han sitter som en förvirrad grönsak. Skippa tugget, det är inte ball att sitta och krysta fram tusen synonymer till gräs och snacka om vilket superfantastiskt röka man skaffat fram. Blääääh
fantastiskt

2010-07-25 19:33
Dani: Jag ska be för din sorg. Du har en ledsam ton i dig och hoppas du finner inre frid. Jag vet personligen hur det kan vara..

Videon syftade till... ingenting egentligen mer än att Kurt va så borta. Vad jag än säger kommer du ändå försöka hugga för så funkar människor som du.

2010-07-25 20:33
Haha, skön tråd!
Walking the street of dreams

2010-07-25 21:06
Karim: Vill du jämföra hjärnor nu också? Bara det faktum att du tror dig veta att jag inte är intelligent baserat på inlägg på ett internetforum gör dig lika bortgjord som när du försökte prata tidigare om grejer inom ett område du inte alls behärskar. Sen, av ngn anledning, så i 90 % av fallen av folk som sitter och snackar som du på nätet .. när man går in på deras profiler är de antingen skapade igår, har ingen bild eller ingen info. Hur kommer det sig?

Haha, vad dillar du om? Vilket område behärskar jag inte? Och nej, mitt konto startade inte igår. Och varför skulle jag vilja ha en profilbild och presentation? Det här är först och främst ett forum, vill du leta vänner och göra coola presentationer - så kan du väl vända dig till Lunarstorm eller Playahead.

Du verkar ju helt slut i huvudet, du förvånar mig med varje inlägg du gör..

2010-07-25 22:08
Karim: Nej DU verkar helt efterbliven. Sa jag att ditt konto startades igår ditt äckliga särbarn?

2010-07-25 22:57
detta är whoa, inte flashback. era drogkunskaper kan ni skryta med där istället.

Legenden^ P29
jag antar att du lagt upp videon på kurt för att folk ska, liksom du finna den rolig och skratta åt den. men tror du kurt tycker det är så jätteroligt att ha en video på nätet där han är helt bakad? lyteskomik är egentligen fel ord men det känns som att det var något i den stilen du var inne på. jag har oerhört svårt att tro att du är 29 år, dels för att du pratar som en 14-åring, har samma humor som en 14-åring och att du dessutom bor hos din mamma. men det kanske är helt normalt för white-trash/undermänniskor/lågutbildade i dagens sverige?

kuk - kunst und kultur

2010-07-26 00:12
Johnny.

I början skrev du med lite respekt i kroppen sen började du snacka en jävla massa grejer taget hur luften igen som fick en att bara skaka på huvudet. Vafan kallar du mig whitetrash och heter Johnny, har en bild på en hillbilly, som antingen är du eller ngn du ser upp till, som står och smårunkar i en dusch hållandes i en kritvit bastard och länkar till en sida som är pedofil.se? :pppPPppP

Vart jag bor framkommer inte i videon dessutom:) Jag måste tillägga dessutom att jag förmodligen tjänar mer i månaden än du gör om året vilket gör dig till mer "undermänniska"

God jul!

Howdie

2010-07-26 12:17
Legenden^ P29

Vart jag bor framkommer inte i videon dessutom

jag tyckte du nämnde något om att kurt både är din och din mammas granne vilket jag då fattar som att du bor med din mamma eller eventuellt i samma hus.

och ja, jag heter johnny, bilden på min profil föreställer mig och en av min älskare när vi tog en dusch senast. om du inte vet vem mannen på min profilbild är så måste jag bara säga: VÄLKOMMEN TILL INTERNET!
kuk - kunst und kultur
Battlerappare

2010-07-26 12:21
Douch

2010-07-26 13:29
sjukaste. Inte videon då. Utan hela jävla samtalsämnet här. hahaha

Spoiler
en gång rökade jag weed med en gravid brud, lite läskigt

2010-07-26 16:04
Johnny: Okej. Nej det vet jag inte. Jag använder internet till annat och måste missat det.

2010-07-26 19:20
hehe lägg till favorit :D underbart!

//Yde - inte för videon, men tråden!
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba

2010-07-26 22:18
AHA! :P

2010-07-26 22:23
Shit vad folk är tråkiga och negativa i tråden. Tyckte iaf klippet var ok. Han satt ju bara där helt stenad så, överdrivet roligt var det väl inte. Den roliga biten var väl att det var en sleten gubbe som rökte vilket jag inte tycker är allt för vanligt iaf :).
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...

2010-07-26 22:30
johnny_tex

Vad är din profilbild? Berätta. Jag ser att en man ser helt galen ut och kramar en bebis. Vem är det?

2010-07-26 23:01
Anenkefali

Richard C. Mongler a.k.a Cockmongler a.k.a Grinman

http://encyclopediadramatica.com/Cockmongler

kuk - kunst und kultur

2010-07-26 23:41
ser inget roligt med detta. irriterande fjortis dock.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.