Producent
2010-07-27 11:50
sjuk patetisk människa! och det jag är mest chockad över är att du är 29 år gammal!!! hur kan man lägga upp en video på en gammal man som rökt ner sig, har du ingen skam i kroppen. Tänk så hade någon gjort så mot din farfar eller morfar eller whatever tex, och lagt upp en videon på ett forum, tycker du inte det är lite osmakligt och vedervärdigt?? Och nej jag kan inte se humorn in det så du behöver inte dra upp hur jävla roligt det verkar i ditt fucked up huvud. Ditt syfte med denna videon var att få folk som är lika efterblivna och okunniga som dig att skratta på en gammal mans bekostnad det visar bara ännu en gång vilken smutsig karaktär du har. Och att du sitter och rabblar upp skillnader mellan droger och deras funktioner utan nåt sammanhang och hur jävla bäng du var när du filmade denna videon visar bara hur sorglig och irriterande du är...
i make music
readytogo "En gammal mans bekostnad"? Han såg inte ut att lida ändå... Och han FICK väl rökat också? Re-payment = klippet kommer till whoa.
Producent
2010-07-27 12:32
Anenkefali det handlar inte om att han fick lida eller inte din gast, jag förstår att du inte begriper min poäng för du verkar vara lika IQ befriad som "Legenden" det blir väl så när man har "One spliff a day keep the evil away" som sin signatur hahaha nolla
i make music
Är du verkligen 29 år gammal? Visst finns det gott om idioter men det här tar priset. Hade det varit min morfar/farfar ifråga skulle du inte postat många fler youtube-klipp.
va?
Du nämner inte var ni bor i videon. Men det tog inte mer än fem minuter för mig att ta reda på den, och Kurts efternamn, med hjälp av all information om dig som finns tillgänglig här på Whoa.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
readytogo Vad har jag gjort för fel? Tyckte det var fel av dig att säga "på en gammal mans bekostnad", för jag tror helt ärligt inte att gubben upplevde det så. Jag har blivit garvad åt när jag varit i samma sits, för det ser bra kul ut, men det är ju inte så att man känner "Åh, gud så jobbigt det här var... Nu blir jag ledsen". Sen förstår jag trots allt att det inte borde hamna på youtube/whoa, eftersom det inte är bra för farbrorn, och minst lika dåligt för herr Trådskapare, eftersom han tydligen har sysslat med näsgodis i videon. Så videon är fel. Och min signatur, vad är problemet? Det är ett låtcitat. Men visst, håll nivån högt uppe, det är rätt! "HÖHÖHÖÖH DU KALLAR DIG SEROBEATS SOM I ZEROBEATS SOM I ATT DU ÄR DEN RIKTIGA NOLLAN HÖHÖHÖH!" Och man behöver inte vara efterbliven för att skratta åt stenade människor. Fast helt ärligt så garvade jag inte åt klippet, mest intressant att se en gamling stenad.
xpertize P24 haha nu kan man utsätta legenden för något liknande han utsatte kurt för.
kuk - kunst und kultur
eller man behöer inte utsätta honom för något liknande. han har ju redna gjort det själv frivilligt i och med att han har lagt upp denna låten på youtube. killen är 29 år, helt sinnesjukt. självdistans, vart har du gjort av den?
kuk - kunst und kultur
Internet, internet. Readytogo: Du har ungefär iq till för att skala en banan efter ditt helt bortkomna inlägg. 1. Han tjatade om det hur länge som helst. Inte tvärtom. 2. Han visste att filmen las upp. 3. Är ungefär så gammal du är intellektuellt. POOL: Mycket tufft sagt. Men vi vet nog båda att det inte är så. Bara för det vill jag posta massor på din farfar. I övrigt hänvisar jag till det ovan. Xpert: Nej, det gör du inte. Ratsit hjälper dig inte här . Anenkefali som ni sitter och flamar är den enda som inte sitter inne med ngn jävla medelsvensson a la lagom-karaktär. Ni andra är sånna jävla hycklare. Sitter här och Ja fyfan hade det varit min farfar jaao dao jaaeivlar. Då jävlar vadå? Han valde det själv och hade skitkul. Sen sitter ni hemma och gör det ena och andra men spelar ngt annat på nätet. Ni är som sånna som ser snett på folk som dricker en tisdag. "Men en tiiiisdag, kära hjärtanes!!!" Sen åker de hem bakom stänga dörrar och super varje dag.
I always tell the truth, even when I lie
Mjo.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
Kan inte dra några andra slutsatser än att Legenden måste ha en släng av asperger eller något något närliggande..
Anenkefali som ni sitter och flamar är den enda som inte sitter inne med ngn jävla medelsvensson a la lagom-karaktär. Ni andra är sånna jävla hycklare. Sitter här och Ja fyfan hade det varit min farfar jaao dao jaaeivlar. Då jävlar vadå? Han valde det själv och hade skitkul. Sen sitter ni hemma och gör det ena och andra men spelar ngt annat på nätet. Ni är som sånna som ser snett på folk som dricker en tisdag. "Men en tiiiisdag, kära hjärtanes!!!" Sen åker de hem bakom stänga dörrar och super varje dag. mmmmmmm....
fantastiskt
ASS BURGERS IT IS!
kuk - kunst und kultur
karim sa det..
-- Mellanslagsanvändare --
Karim sa en sak om en främmande person som måste betyda att han har ett socialt handikapp. Det finns ingenting som han gör bättre än jag gör :) Det gör mig så glad.
Det finns ingenting som han gör bättre än jag gör de flesta kan av dina raplåtar att döma, göra något bättre än dig. skriva raplåtar. vilken comedy goldmine din youtube och hemsida är btw.
kuk - kunst und kultur
johnny: hehe jajjemen. Okej, visa nu vad du gjort? Dina låtar och vart du kommit. Länka gärna. Tack på förhand.
Legenden^ man måste också bära kjol och smink för att säga att jean-pierre barda är äcklig?
fantastiskt
Dani: Behöver man inte ha lärt sig vett och etikett om man inte ska vara ett litet fnask till hatare? Jag har sett sååå många som tycker om ngt tills avund äter upp dem. Låt mig dra ett exempel. Det fanns en tjej som hette Alicia i vår skola. Alla tjejerna ville vara som henne, alla killarna ville ha henne. I mellan och högstadiet. När gymnasiet kom utvecklas människors drömmar och viljor. Samma tjejer som tidigare ville va som henne hatade henne, ljög om henne och sa att hon va ful. I Sverige skall allt vara lagom och ingen ska sticka ut. Inte alls att säga att jag är Alicia i denna sammanhanget men man märker snabbt på en människa som helt enkelt inte gillar och en som bara är ett litet fnask till hatare. Om jag ogillar ngt skiter jag i det. Jag skriver inte 100 förklaringar på varför jag inte gillar det. Det ligger i människans natur och är ett universellt faktum. Du också.... du får mig att småle. Vad är du för en egentligen? :)
Och en sak till innan jag somnar. Du gjorde en liknelse som var fel. Man måste inte bära smink för att säga att han är äcklig . Men det är ngt helt annat. En fysisk observation. Men man måste kunna ngt om håruppsättningar för att säga att han inte kan frisera. Eller kunna musik för att påstå att Army of lovers låtar är felmixade, eller rentav dåliga. Visst kan man ogilla något av den enkla anledningen att det inte tilltalar en, men då kommer följdfrågan "vad är dåligt", vilket en okunnig inte kan svara på annat än "det låter dåligt".
legenden du kommer ingenstans med ditt "haters gonna hate"-snack.
kuk - kunst und kultur
Ni som hatar är värre än vad ni säger legend är. On Topic Härlig farfar, kul om ens egen farfar kunde släppa loss ibland :)
Håhå, Legenden är så omogen, ofta han är 29 år, håhå håhå, han är efterbliven och allt vad det heter sen sitter ni på allvar och typ "HAN HAR ASPERGER!" och alla håller med? En 22-åring, en 26-åring och resten har ingen ålder utskriven, poängen är att ni är hycklare. Hade alla skrivit seriöst och fint i stil med "Nu tycker jag att det här är fel av dig, tänk på den stackars farbrorn och hans familj!" så hade det varit ok, men nu sitter ni där och hävdar att han är handikappad, blandar in hans familj (och kallar honom/hans mor för white trash) och blandar in hans musik. Helt irrelevant, och onödigt. Vissa människor tycker att det är lite kul och framförallt annorlunda att se en stenad farbror. Personligen så hatar jag broccoli, men om någon tycker om broccoli så börjar jag inte skälla på att den personen har dålig smak och är som en 14-åring. För övrigt historiens grymmaste parallell, kände att jag hoppade av halvvägs, men ni förstår. Smaken är som baken, själv har jag aldrig sett en så gammal man påverkad av cannabis, och jag råkar gilla att uppleva/upptäcka/se/höra saker som jag inte upplevt/upptäckt/sett/hört förut, alltså tyckte jag det var intressant. Sen att det är synd om gubben, det är en helt annan sak. Men som sagt, hade ni inte kastat glåpord utan bara lagt fram lite sakligt att det är synd om farbrorn, så hade åtminstone jag inte lagt mig i. Samtidigt så är han faktiskt 62 år, och borde kunna bestämma över sitt liv. Han valde att röka, vad jag sett i tråden har det inte uttryckligen sagts att han INTE gav sitt tillstånd till TS att lägga upp videon på youtube och länka här. Och vad jag sett i tråden så har han varken barn eller barnbarn. Men jag tycker att vi kör på såhär, om någon inte håller med majoriteten så har denne fel och har aspergers och är "IQ befriad" osv osv osv. Sen kanske inte Legenden uppför sig exemplariskt heller, men han klagar inte på att ni är omogna =) PS Skrev det här för typ två dagar sen, och tyckte det var behövligt då, sen dog internet och jag somnade. Nu klistrar jag in det utan att läsa, såatteeee. Hoppas det är lika bra som jag tyckte då. DS
WORD på Anenkefali ! Mycket bra skrivet
har du pratat något med herrn efter detta, och vad pratade ni om isåfall? var det bättre förr? kommer han att röka igen?
Tu m'emmerdes!
Anen: Du är väldigt saklig, inte för att du e på "min sida", utan för att du helt enkelt är det. Du är rimlig och du är konsekvent. Diggar dig helt enkelt. Du verkar, efter det lilla jag sett, vara en soft snubbe. Kream: Han sa att det var de värsta han varit med om. Han pratade mycket om röd libanes, och Kif och undrade varför THC-halten var så hög nuförtiden. Nästa dag dvs. Han har rätt i rätt mycket. THC-halten senaste åren har, som alla vet, stigit rejält och blazet nuförtiden är antingen standard, och helt värdelöst eller skitbra. Han tyckte att röka nuförtiden inte längre kunde räknas som röka utan jämförde det med andra saker de på den tiden brukade ta. Men han ville fortfarande ha igen vilket inte från ngt jag känner kommer hända. Ingen kunde beräkna att han skulle bli såå bränd. Mannen du ser gör inget fantasi av att han varit pundig och tagit allt som finns i världen,han går fortfarande på Stesolid (5 mg men ändå), attarax, Mirtazapin, Stilnoct och ngn morfinderivat för att kunna fungera på dagarna. Alltså allt på en dag. Ni som kan sådant ser snabbt att det e vissa saker mot depression, till att kunna sova och emot smärta. Det positiva han sa var att puffet ersatte det mesta, tillsammans. Han hade mindre ont, han mådde bra, han blev sedermera senare trött osv osv. Jag kanske gjorde fel som gav efter för hans tjat men, vetandes vem han var, hade de flesta långt innan mig bara låtit honom. Det är bara röka.. trots allt. Till den som gav honom då :P
Anenkefali summerade det hela värdigt i sitt sista inlägg. Det om stenar och glashus känns rätt aktuellt här.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare
2010-07-30 19:11
Det om stenar och glashus känns rätt aktuellt här. pilar och gummibåtar?
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
pilar och gummibåtar? Spjut och radhus.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Legenden^ Ja, precis, vem fan är det som är dum egentligen? det är inte jag som är 29 och sitter och skryter om att jag dragit tjack eller vad fan du nu har tagit! Du beter dig som en osnyten jävla 12åring! skaffa dig ett liv eller dra nått gammalt över dig, du är pinsam!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Love legenden^
Låt kärleken slå rot..
Anenkefali du behandlar internet som om det vore på riktigt. fy skäms
kuk - kunst und kultur
Emelie: Du är jantelagen gestaltad. Fyfan vilken tråkig person hade inte överlevt 10 sekunder som din granne ens en gång. Har man inte en depression, hade man fått en när man träffade dig.
johnny_tex Men vad bra, då kan vi ju prata om hur stor kuk jag har i tråden. Eller vadå, vill du vara saklig och följa temat helt plötsligt? Det finns flera trådar, vill du kritisera legendens musik så är det här (som du säkert sett) inte en tråd för sådant. Som sagt, om du ska sitta och kritisera hans musik så kan ju jag sitta (helt bortkopplad, för det här är ju inte på riktigt) och ha en monolog om hur bisarrt enorm min penis är. Det är ungefär lika relevant i sammanhanget.
*..emelie..* "Skaffa dig ett liv" är väldigt svårtolkat, alla har inte samma bild av vad "ett liv" är. Men man kanske är efterbliven om man har en annan uppfattning än din? :)
Producent
2010-07-31 21:11
lackar ni för en gubbe blev bjuden på röka? haha fyfan vad pinsamma ni är :(
Legenden Haha, jag kan inget annat än att skratta åt dig och dina ord! du vet inget om mig, men jag har ju sett en sida av dig och den gillade jag inte.. Bara att leva med liksom. Jag gillar inte dig, du gillar inte mig. :) Anenkefali hahahaha. mm, vi säger så.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
*..emelie..* Bra där! Så du skrattar åt tanken att folk tolkar vad "ett liv" är olika? Det är väl egentligen grunden till mycket, att man ska uppnå det man vill. Vad är ett bra liv för dig? Antagligen inte samma som för mig. Alltså, Legenden kanske är jättenöjd med att röka ner sin grannfarbror, och ser det som det perfekta livet. Ska du då spotta på detta?
Skönt att folk är så jävla smarta på det här stället, man blir ju mörkrädd för fan!! Anenkefali du tolkar det jag skrev fel. klart alla har olika syn på vad ett liv är, vissa trivs med att punda sönder sitt liv, vissa trivs på stureplan, vissa inte... Folk gör väl vad dom vill. det var inte det jag skrattade åt. Jag skiter väl i om han tycker det är skoj att röka ner sin granne, min åsikt var bara att jag tyckte han verkade jävligt jobbig att röka med... Får jag inte tycka det utan att folk ska få depressioner pga mig? haha.
känns som jag word:ar konstigt allt för ofta ibland, men word på honom!
lackar ni för en gubbe blev bjuden på röka? haha fyfan vad pinsamma ni är :(
Folks personliga upplevelser brukar oftast resultera i att bli en form utav deras generella sanningar.
*..emelie..* Jag kan hålla med om att han verkar lite jobbig, men det har ju sin anledning. Det mesta är ju inte riktat till dig heller, utan till de som bara häver ur sig saker.
Anenkefali det är ju bara du som blir upprörd här så... jag kritiserade legendens musik för ämnet bytte snabbt och handlade plötsligt om vad legenden kunde vara för filur. anser att min youtube post är högst relevant i det sammanhanget då hans "musik" säger mycket om vad det är för stolle. men sen om det är on topic för trådens rubrik spelar inte mig någon större roll då jag inte anser att man måste diskutera enbart det TS ville från början. man får sväva ut ibland.
kuk - kunst und kultur
Anenkefali, sluta sitta här dygnet runt och försvara Legenden. Du är ju nästan mer pinsam än honom när du försöker leka smart..
Johnny is a superdouche.. sitta på internet och döma sådär, löjeväckande högfärdig och självgod, jävla stil.
Anenkefali Då tycker jag du ska ta och säga det till dom personerna och inte till mig! Tack!
Du skulle dragit på en Pink Floyd skiva istället för att vara så jäkla jobbig.
Karim : Du kan ju inte förneka att du är en liten smutsig person som klagar på en du anser försvara mig. Du klagar alltså på den som försvarar den du klagar på som också är en du inte känner.. just det på internet också :D. Kan du blir mer sorglig? Emelie: Handlar inte om att gilla eller inte. Precis som ngn sa däruppe.. jag pundar inte spec mkt men du sitter alltså och lipar över detta. Och du ser inte hur ditt liv är tragiskt? HAHAHAHAHAAHHAHAAHAH. Sjukt gulligt. Du är verkligen ashärlig. Konstigt: konstigt nog har massa inlägg skrivits här och du lyckades döda hela diskussionen så enkelt med en simpel sammanfattning som jag, eller ngn annan, borde gjort för längesen.
Legenden^ Jag skiter väl i hur mycket du pundar eller inte? Du sitter och skryter om det på en community liksom, kom igen... Förstår inte vad det roliga är? Har jag någonsin sagt att jag har ett bättre liv än ditt? Du verkar vara en sjukt jobbig och stöddig person, att du ens har vänner är för mig helt otroligt... men så länge du är nöjd, så kör på!
bara för att man skriver den fakta man vet, då skryter man alltså? nej. det är bara för att det handlade om droger som ni spetsade era fingrar och våldtog tangentbordet. legenden ville bara försvara sig genom att förklara att gräset som han rökte var uppåt medans det som grannen inhalerade var neråt. därför är dom på två helt olika plan i videon.
Folks personliga upplevelser brukar oftast resultera i att bli en form utav deras generella sanningar.