I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Sverige pussas och kramas

Övrigt - Webbsidor

2008-04-10 01:52

[Video] Sverige pussas och kramas

Den här gjorde han faktiskt bra måste jag erkänna.
Antar att schyffert kom på sketchen men vem vet.
Det var iaf sjukt jävla roligt!

MeckGyver

2008-04-10 12:55

living the dream! woooooooohooooooooooooooo

så jävla skön

http://www.tweenerpie.blogspot.com

2008-04-10 13:06
Seriöst?
Sjukt dåligt..
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered

2008-04-10 13:23
Det där var inte roligt. Tur att jag inte slösade bort värdefull tid, funderade nästan på att kolla på det där igår.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare.
Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!

2008-04-10 14:11
haha ni är ju så sjukt jävla störda om ni inte tycker det här är humor. RÖROR

det här kommer bli AS starkt!! hahahaha
MeckGyver

2008-04-10 14:14
Men behöver inte skratta åt björn gustafsson, skratta åt sjävla sketchen..

Björn gustafsson haters
MeckGyver

2008-04-10 14:27
tycker han brukar vara rolig, men han var inte LIKA rolig men fortfarande kul, sketchen i sig var bra :)
Det blir ingen extra sång, vi är klara – hej då

2008-04-10 14:53
haha kul ju!

2008-04-10 15:36
njaa det va väl inget speciellt. ..
http://www.herrbitter.blogg.se/

2008-04-10 17:06

"vad är det för slags saker du vill göra då?"
"ja....ehh.. röror!"

haha RÖROR av allt:D så sköönt

2008-04-10 17:14
det är roligare när han hoppar över knivarna i soffan som inka-indianerna lagt ut
 Awaiting Beheadment and Mutilation

2008-04-10 18:37
Tål inte den där människan, han gör ju inte en enda rolig sak! Ush och avsky.
Hmja ?

2008-04-10 18:38

som sagt! :D roligare.. bäst i slutet när han nuddar golvet

NEEHHJ!! ÅÅHHHHH.. nu måste jag straffa mig själv! :D
Get Random!
Manager

2008-04-10 18:40
så jävla överskattad. det är halvkul, inget mer..
snubben säger att han inte druckit alkohol och så går han och gör ett åtta minuters nummer där han är dålig på att spela full..
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2008-04-10 18:46
Sjukt tråkigt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-10 23:23
hahaha dreggelpaj exakt!

Det är nästan det jag tyckte var roligast med allt, när han sa det skrattade jag som mest!!
MeckGyver

2008-04-10 23:46
Fyfan vad svenska humorprogram håller låg nivå, usch. Ta tillbaka Varan-Tv och gräv ner den här skiten någonstans i Pripjat.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2008-04-11 00:11
Jobbigt med engelskan, påminde om Michael i amerikanska office...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-11 00:28

vadhändish: haha äntligen någon med humor iaf;) tack

2008-04-11 04:56
hahaha, stör mig bara på hans flickljud som han lyckas utstöta, att han inte river sönder hela jävla halsen när han piper sådär är fantastiskt :P
Follow the dao, right about....NOW!

2008-04-11 14:56
Varför försvann mitt inlägg? :(
Walking the street of dreams

2008-04-11 15:14

Tycker faktiskt det är kul, sverige dansar o ler också...

2008-04-11 16:06
Det finns ju inget roligt överhuvudtaget i filmen.

2008-04-12 00:53
Så coola och kreddiga ni alla är. Vi har förstått det. Ni är alternativa.

Och med det sagt så var det skitkul när han skulle över soffan med knivarna.

2008-04-12 01:54
har sett mycket roligare...
därimot vare riktigt kul när han hopppade på soffan med knivarna.
Sleep is the cousin of death

2008-04-14 00:45
"har sett mycket roligare"

WOW grattis B.N.B till årets kommentar. Oerhört genomtänkt.

MeckGyver

2008-04-14 00:59
Sociopat P19

Och hur många Björn Gustavsson grupper på facebook är du ordförande i då?
Tycker man inte om dålig humor så är man cool och alternativ? Jo hejsan hoppsan.

2008-04-14 10:34
vrf säga dålig humor ? det är ju bra humor enligt vissa, men sure alla kan inte tycka om samma sorts humor... thats life, get over it...

2008-04-14 10:47
Tha_SlaYer P19

Eftersom det är otroligt dålig humor. Dålig humor kan ibland vara roligt, i det här fallet blir det mest patetiskt.

2008-04-14 11:04
Men det är du som säger det är dålig humor... jag påstår inte att det här är min sorts humor men det finns ju säkerligen folk som kallar det här bra humor... fattade du inte vad ja syftade på ?? ska man säga nått är dåligt kan man lika gärna tillägga "tycker jag" för din åsikt är inte alla andras åsikt...

2008-04-14 11:06
Tha_SlaYer P19

Eftersom det är jag som skriver känns det ganska uppenbart att det är min åsikt..

2008-04-14 11:08
jo men det generalliseras så jävla mycket över hela whoa... fett störigt... och att säga det är dålig humor känns onödigt....

2008-04-14 11:14
Tha_SlaYer P19

När har jag generaliserat?

Inte alls. Det är dålig humor, så varför smussla med det.

2008-04-14 11:24
ja sa "det generalliseras så jävla mycket över hela whoa" och du tar åt dig ?

det är ju inte dålig humor för alla vrf fattar du inte bara det ? nu försöker du ju göra det ja precis sa att man inte ska.. tro att alla ahr samma åsikt som en självt... det är inte dålig humor... det är en humor du inte gillar... punkt slut..

2008-04-14 12:19
Tha_SlaYer P19

Varför sa du det då? Jag har inte sett dig skriva med någon annan i tråden.
Skriver du bara saker för att du tror att det ser bra ut eller?

Jag tror verkligen inte att alla har samma åsikt som mig, varför hittar du på saker?
Det är dålig humor, jag vet att det finns massor med folk som tycker det är bra, de som tycker så har uppenbarligen ingen direkt känsla för bra humor.

2008-04-14 13:25
tråkigt

2008-04-14 16:24
Sverige Pussas Och Kramas kan vara den sämsta skiten som gått på tv i komikväg.. Helt jävla värdelöst.. Jag skrattar inte äns åt Johan Glans i den serien, och han brukar jag garva åt så fort jag ser han ungefär..
Fucka ur!

2008-04-14 19:43
jag är med på vad mrkemisten skriver. Förutom att jag garvade som sate åt "ja, hon var naken!" när jag hade hört just den repliken 25 gånger på reklamen.
http://www.myspace.com/localexpressions

2008-04-14 20:17
nej nej och åter nej, fattar inte de roliga. det e synd om hans humor, eller det som finns kvar av hans humor. det enda som får honom känd e att folk tror det är robert inte björn men sen inser man förhoppningsvis misstaget....
Ja'da!

2008-04-14 20:22
"det enda som får honom känd e att folk tror det är robert"

Det som stör mig är att folk ska jämföra Björn med Robert hela tiden. "Han är nästa Robert!!", "Vem är roligast?!?!?!?!?!?!!!!!"
Och allt för att de delar samma efternamn. Idioter!

2008-04-14 20:59
Björn gustafsson är tv's svar på fronda när det kommer till hur folk ser på honom. Det spelar ingen roll om klippet är skitroligt. Bara för att det är Björn gustafsson så är det skitdåligt i allas ögon.  Jag har inget emot honom över huvu taget, han är rätt rolig. Och ja som sagt, alla kan inte tycka att allt är roligt. Men just björn gustafsson är ett exempel på ett sånt tillfälle där folk bara MÅSTE tycka att han är dålig

2008-04-14 23:02
så jävla nice
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke

2008-04-14 23:10
jaquil

så du påstår att allt man skriver i tråden måste vara riktat mot någon ? det var en allmän åsikt som ja hade bara...

jag hittar inte på saker, först skriver du att inte alla har samma åsikter som dig... sen säger du att det är dålig humor ? sen säger du samma sak igen och avslutar med "

jag vet att det finns massor med folk som tycker det är bra,
de som tycker så har uppenbarligen ingen direkt känsla för bra humor."

vad mer kan ja säga ?

2008-04-15 11:55
Tha_SlaYer P19

Jag anser att när du skriver till mig så skriver du till mig ja, konstigt va.

Du hittar ju uppenbarligen på saker. Läs om, tänk rätt.
Om du försöker riktigt hårt och, jag vet inte, frågar en kompis, så kanske vi kan få ett slut på det här.

Ptja, jag vet faktiskt inte vad mer du kan skriva för att flumma till dig ännu mer.
Hangaround

2008-04-15 15:00
"jag vet att det finns massor med folk som tycker det är bra, de som tycker så har uppenbarligen ingen direkt känsla för bra humor."

Tycker att det där var att ta i lite. Det mesta är objektivt, det vill även säga humor. Om vi refererar till konst, vilket är väldigt lätt att göra i frågan om vad som är bra eller dåligt, rätt eller fel; så kan någon tycka att Duchamps Pissoarutställning faktiskt var konst medan andra menar på att det bara är en pissoar (som Duchamp själv). Många tycker att schimpansen Willys teckning är konst, medan samma person tycker att två år gamla Fredrik Svenssons teckningar bara är klotter.

Jag menar, döm inte folk efter din egen smak, även om det inte var din avsikt så framgår det som om att det var det du gjorde. Jag kan tillägga att även jag inte är något Björn Gustafsson fan direkt, men det är fortfarande inte min rätt att säga till andra att de har dålig humor om de gillar honom. Eller hur? Rätt mig om jag har fel.

2008-04-15 15:18
SpT P21

Jag rättar dig, du har fel men det är lugnt.
Hangaround

2008-04-15 17:43
Så klart det är lugnt. Men vad är det som är fel? Att det inte är objektivt, eller vadå?

2008-04-15 19:11
Jag var inte så seriös med mitt inlägg, men det framgick nog inte så tydligt kanske. :)
Hangaround

2008-04-15 19:17
Jodå haha, men man vet aldrig med whoa, så visste inte hur jag skulle ta det. Kolla bara i tråden "Mytonamer"..

2008-04-15 23:59
SpT

Tack ! du förstår iaf hur jag menar... för det är så jag menar... det kanske inte framgick av mina inlägg...

jaquil

Mitt första inlägga var inte till dig utan bara en kommentar... 

2008-04-16 00:27
inte så jävla roligt faktiskt..
oh no he didn´t!