I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Sverige pussas och kramas

Övrigt - Webbsidor

2008-04-16 01:35
SpT P21

Ptja, då rättar väl jag dig.
Jag har all rätt i världen att säga eller skriva till någon att personen i fråga har dålig humor.
Nu har jag inte gjort det, eller indirekt har jag ju det, men jag gör det gärna om chansen uppenbarar sig.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Hangaround

2008-04-16 01:58
Ja det är klart du får ge din personliga åsikt, det gäller om allt och det gäller för alla. Jag läste ditt inlägg igen och ser nu att jag tolkat det totalt fel. Kan inte riktigt komma på hur jag läste det första gången, men fel vart det. Jag tror nog att jag bara gav min åsikt som svar på din, och inget annat.

2008-04-16 11:43

sketchhumor har en tendens att verka skriptad, vilket inte är så jävla konstigt just för att det är skriptat.

det finns få sketcher som får fram det där spontana som är så jävla roligt, this is not one of them.

och det är därför Johan Rheborg är kungen av komik i sverige, för att han får alltid till det där spontana.

slutsats: Johan Rheborg for president!

"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon

2008-04-16 12:20
SpT P21

It´s all good! :D
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Producent

2008-04-16 12:37

2008-04-16 12:44
NickoKick P20

hur vågar du nämna spontanhumor utan att inkludera peter apelgren
chase the clouds away

2008-04-17 03:10
Svenska komiker kan inte göra TV-program, det e ett fåtal program som blir roliga, "Kvarteret Skatan" och "Hipphipp" är humor på hög nivå!

Men som "Sverige pussas och kramas", "Morgonsoffan", "Sverige dansar och ler" m.fl. är riktigt riktigt LÅG humor, dålig/bra får man avgöra själv, men det e så fruktansvärt LÅG humor, övertråkig!

Och för att vara helt ärlig (nu flyger säker alla på mig) men jag har nog aldrig skrattat åt något som Schyffert varit inblandad i, jag tycker han e riktigt riktigt tråkig.
En del av Skåne Massiv.
http://www.myspace.com/skanemassiv
http://www.myspace.com/feffe

2008-04-17 03:15
Usch vad dåligt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2008-04-17 07:32
"Kvarteret Skatan" och "Hipphipp" är humor på hög nivå!"

Hmmmmmmm...