I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hur skall man orka kämpa för att leva...

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-09-19 16:07
Drogo_05: tackar hjodå alla som skriver tillför nåt. tid. å en känsla av att nån bryr sej.

ähmelähm min: och jag gör dessamma för dej, hoppas du förstår de...

2004-09-19 19:21
älskade johanna
Jag vet hjärtat, jag vet!
Jag kommer aldrig lämna dej, Aldrig!! Glöm inte det..
Du kommer alltid finnas i mitt liv, vad som än händer!!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2004-09-19 20:01
AllStared F20:

Fan.. tog i hjärtat av att läsa det där.. Kämpa på bruden, när det ser som mörkast ut kommer det alltid en liten glimt av sol som tränger igenom molnen!
Miljarder med flugor kan inte ha fel! Ät Bajs!

2004-09-20 00:20
min barndomsvän och grannes syster hängde sig själv, hon var som min egen syster. sista gången vi sågs så skolkade jag, och hon skällde ut mig.... jag var inte särskilt tillmötesgående.... ångrar det så jävla mkt, dom fem minutrarna i mitt liv.
Lugn!

2004-09-24 14:21

2004-09-25 03:26
Vem fan orkar för att leva??
Om man lever så är man ändå borta.
Det gårinte...
GOONE!!!
Faan.............
I stay bent like skoliosis.. Dead Bent

2004-09-25 14:34
Seriöst, förlorade min morsa för ett halvår sedan.. Världens finaste människa som verkligen inte förtjänade att dö. Att ta självmord löser ingenting, fegt och själviskt sätt som inte bara skadar sig själv utan även sin omgivning.

Inget blir bättre av att deppa, Ta er i kragen och ryck upp er!

Efter mörker kommer alltid solsken....

2004-09-26 02:15
Fyfan... gråter nästan när jag läser igenom tråden.

Tänker på alla er som har förlorat så mycket att ni knappt orkar mer. Jag har aldrig varit där, det är jag glad för, men samtidigt vill jag nästan byta med er bara för en sekund för att känna er smärta och därmed kunna sympatisera mer med er.

Jag är verkligen ledsen, och det enda råd jag har att ge egentligen är att försöka orka. Tänk att ni inte vill ge någon den smärtan ni känner själva. Kämpa på även om det är svårt!

kärlek till er alla!
Married to the money, fuck the world, that's adultery

2004-09-27 22:45
självmord är svagt . det rä ingen utväg det är att fly och det gör mig arg att man kan vara så pass självisk att utsätta andra för samma smärta som du själv gått igenom .dom rä nog villiga att hjälpa dig på psyk och om du känner att det är obehagligt att gå dit så har du väl föräldrar eller ågon annan släkting som du kan prata med .men snälla svik som inte.
too hot fi dem<br>

2004-09-27 22:45
bördan att hjälpa dig på bättre tankar är en fis i rymden jämfört med bördan att mista dig .
too hot fi dem<br>

2004-10-01 14:59
tack till vissa å till de andra, hoppas ni aldrig kommer förstå hur de känns, på sättet ni skriver gör ni tydligen inte de.

2004-10-01 17:19
9to5 P45:

Kommer senare, tro mig.. I början är man helt enkelt för chockad och mentalt slutkörd att man inte orkar sörja, kan dröja upp till ett halvår innan saknaden börjar bli riktigt jobbig

2004-10-01 17:45
.....Men beklagar givetvis sorgen

2004-10-01 23:51
Jag gråter av att läsa detta .. jag hatar att folk ska behöva må dåligt och ens tänka på självmord.
Efter punkt stor bokstav.

2004-10-03 12:16
Man kämpar väl inte för att leva, utan man lever för att man fortfarande ser lite hopp i den här groteska världen.

Folk klagar o klagar på en, o säger att man aldrig lyckas ta ansvar för något. När man egentligen behöver få lite fortroende istället.... Då känns det som att man kan sitta i sin soffa o knarka bort skallen hellre.

blablabla
no one cares about my broken TV, i just sit in my sofa all day smoking weed

2004-10-07 11:28
9to5: beklagar verkligen.

D-mented: Nope, jag kämpar inte för nåt av de, jag lever för min syster. och kanske för nån annan som kanske bryr sej om mej.
vill inte utsätta nån för smärtan jag bär på. om jag nu skulle kunna de. Hopp? Sånt tror jag inte på.

2004-10-08 00:27
AllStared F20

grejen är att folk har haft det ännu värre än du innan, men dom har levt sitt liv och inte gett upp.. tror inte att de som nu bor i en bättre värld skulle vilja att du hängde upp hela ditt liv på deras bortgång..
Lugn!

2004-10-08 00:28
men tro inte att jag saknar känslor, det är hemskt, jobbigt, tragiskt, sorgligt. världen e bra orättvist.
Lugn!

2004-10-08 00:28
*orättvis
Lugn!