arbete: tack så hemskt mkt
AllStared Att det finns folk på whoa som tar sig tid för dig borde väl visa att det säkerligen finns folk i din närhet som vill hjälpa dig dessutom. Fastän vi inte kan döma dig för vad du har gjort, vilket inte är väsentligt för det är just ditt tillstånd som är viktigt.
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
ska försöka äta nu inte ätit på ett par dagar :S
Baboso P22 och sann, tycker jag AllStared F20 du säger alltid åt mig att jag ska äta, och kastar godis på mig om jag vägrar, så nu ser du till att äta, annars kommer jag och bombarderar dig med frukt ^_^
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
ida: jag åt, men fick tyvärr inte behålla maten :/ mums frukt...
AllStared F20 ät frukt då? riv ett äpple, ät det med sked, sånt har kroppen lättare att behålla
AllStared F20 bra söt... ^_^
ida... jag saknar dej söt.
jag e så grymt tacksam, ni anar inte hur mkt ni gjort för mej...
hjo men självmord kan jag inte... självmord är utfört...
allstared du måste också inse att vi inte låtsas bry oss. skriver vi att vi vill hjälpa dig så VILL vi det.
ohh blir alldelless rörd här... :) va snälla ni är...
deaz P27 det heter zoloft, vad vill du ha sagt?
AllStared F20 jag har förlorat en barndoms kompis, men förstår inte riktigt det med tog sitt liv för dig eller nåt? kan du förklara det tydligare om det går. beklagar sorgen med-fortsätt kämpa =)
I be around, just out of sight
AllStared F20 livet har mera o erbjuda, du måste vara stark o vinna över det väsendet som får dig till dem tankarna... du måste vara stark, låt dem leva inombords och det kan bara göra dig starkare i livet.. =) vill du prata så säg till =)
deaz: zoloft e skit, tog maxdosen å jag vart som en jävla zombie. BigIssue: "förstår inte riktigt det med tog sitt liv för dig" förstår inte kan du ställa frågan på annat vis? ånej de tog inte sitt liv för min skull om du menar så.
AllStared F20 mm jag uppfattade det som om dem gjorde det för dig, men undrar ifall du kan lr vill förklara det ""1999 tog marion sitt liv... framför mej... inte för att vara ond... utan för att visa att jag var de viktigaste i hennes liv, de sista hon ville se & röra innan hon lämnade livet..."" den förstår jag inte...
hon tog livet av sej, och valde att göra de framför mej. för å visa att jag var de viktigaste i hennes liv, de sista hon såg innan hon blunda för gott. förstår du?
zoloft var skit för mig med, efter ett tag så har an inte ens de bra känslorna kvar, som allstared sa, man blir en zombie.
ida: ja jag kunde inte enns känna nåt livsork. allt försvann av de enda som va "värt" att kämpa för.
AllStared F20 samma här, fast jag kände inget annat heller, jag mådde inte dåligt, jag mådde inte bra, jag var aldrig arg, aldrig glad...¨ jag bara "var"... ett tag så började jag nästan tro att jag inte fanns.
ida: ja vet så va de. fast i början va de bara skit allt vart sämre. sen börja man bli levande död.
AllStared F20 det är så med den typen av mediciner, precis i början så blir det värre, en liten negativ grej med dem, inte halt ovanligt att folk som just börjat ta försöker ta livet av sig.
ida: i know i know. men de får mej därför att rädds medeciner.
Allstared om det hjälper dig att hjälpa andra så kan du få hjälpa mig? för jag vill hjälpa dig att leva och andas.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
junkgirl : hur kan jag hjälpa dej söta?
riktigt tungt å läsa d du skrev. har aldrig vart med om något liknande å kan givetvis inte föreställa mig den smärta du bär. beklagar verkligen å sänder ut en tanke till dig! var stark!
bling bling ice
det är läskigt så många som är deppade nu för tiden.. jag gråter bara jag ser de. och hör jag om ett självmord till skriker jag. högt
yberalles: hurru söt. har sett den, å nje e de nåt ja ska vissla för å kanske små le e de typ. my little pony lr lady lovelylocks.
Allstared jag vet inte... jag vill mest hjälpa dig... vet inte hur jag kan dock. tror inte att jag kan få dig att m,å bra genom att gnälla över mina fjuttproblem. om jag behöver prata mer ingående om dem så tar jag det på helgon. om det nu skulle hjälpa... fast det betvivlar jag.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Alla problem har en tendens att komma samtidigt. Kanske bättre det? Då får man bearbeta allting samtidigt. Och du står ju fortfarande här, alltså är du en vinnare, och det är ju om nått värd all respekt och beundrar. Så det är nog mer än många som beundrar dig. När man nått botten kan det bara bli bättre, man kommer inte djupare ner. Det krävs en jävla massa styrka för att ta sig genom en sådan här sak. Och när du sedan – längre fram - lyckats vända livet uppåt kommer du ha en sådan extrem styrka inom dig. Personligen så tror jag att allt har en mening, allt som händer sker utav en anledning. Gott som ont. När man går igenom saker idag, kan det var för att man måste ha den kunskapen/styrkan osv i någon framtida situation. Förstår hur jag menar? Om något fruktansvärt händer idag, kanske det ger styrkan att styra upp något för tex sina barn i framtiden… svårt att förklara hur jag menar.. Men jag tror att vad som än händer, från minsta lilla till största större har en mening, för en själv eller för andra..! Det måste ju bara va så.. Kan man inte leva för sig själv, tycker jag att man ska försöka leva för andra. familj, vänner osv.. det kommer alltid en vändpunkt som doffa säger.. ingen kan gå runt i evigheter och känna sig mer död än levande. Jag lovar.. vändpunkten kommer, bara du orkar stå ut! *skickar styrkekramar*
-om jag hade nyonkläder på mig skulle jag vara en lysmask...
bara en rättning. du räddar inte ditt eget liv av självmord. du TAR det. himlen är alltid blå ovan molnen.
Superflajj. http://aakermans.wordpress.com
Miss_J & da_quiksta : tackar :) flaaajjest : hmm me de antar jag att du inte e självmordsbenägen, vilket e bra. men då vet du inte riktigt va du snackar om i min syn. i dina ögon tar jag mitt liv, i mina ögon räddar jag de.q
allstared; om du dödar ditt liv, då räddar du ju det inte? du släcker det
Superflajj. http://aakermans.wordpress.com
flaaajjest: du förstår inte. leva ett liv som 95% är skit. de är inge liv. de e 5% som får en å kämpa. 5% så som syster & vänner. inge hopp. inge känsla. då räddar man livet mer igenom o va död.
Men hur kan man vara säker på att det är bättre att vara död då? Tänk om man går något ännu värre till mötes?
??
Nää det är ju det jag menar. hur man än känner. tänk om man får det ännu värre. då har man verkligen inte räddat nånting.
back-in-town : jag försöker gå ner i vikt så godis e inte nåt jag tänker stoppa i mej. jag försöker leva me de... min familj vet, min psykolog vet. o ja dom försöker... göra de lite lättare för mej å leva?
Beklagar sorgen men ärligt talat så ska man inte vara alltför sentimental, man måste vara realistisk för att överleva.
Älskade hjärtat!! jag hade ingen aning! gumman! Du vet att du ALLTID kan ringa mej! ALLTID!! Finns här för dej gumman! Älskar dej!!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
min älskade ähmählähm... saknar dej så... lev, de e de enda jag ber om...
Har nu suttit och läst VARENDA inlägg här. AllStared: De kommer alltid finnas ett hål. Ett stort hål. Men. Om du fortsätter kämpa.. så kommer du en dag känna att du lever för din egen skull. Vad jag förstått är Självmord inget du tänker på att begå.. För, du vet hur de känns.. för alla vänner och familj. De går att leva för nån annans skull ett tag. Men de är inte länge. Fast länge tillräckligt för att kunna hinna tänka. Tänka på vad som man verkligen tycker man ska leva för. De behöver inte vara något som är värt att leva för. Bara de är NÅGOT. Hoppas, som många andra här att du kämpar. Tänk på alla människor här, som bryr sig. Skulle iaf jag tycka hjälpa lite, även om de är du som bestämmer hur de ska gå. (Tror inte egentligen jag tillför något, men meningen till att jag skrev de här är att jag ville visa att de var ännu en person som vill hjälpa. En person i den här kalla världen vi alla lever i. Jag tror dock inte att vi alla befinner oss på samma ställe i världen. Om du förstår vad jag menar. Men hur som helst.. så har jag egentligen inte någon erfarenhet av de här. Men tror jag har en tendens att leva mig in i andras världar. Är 13 år..vissa tycker jag precis har börjat mitt liv. Och de kanske jag har.. kanske har mkt mer att uppleva. Saker att uppleva. Tror dock att de är omöjligt att upleva mer känslor.) Kärlek. // Hanna.
AllStared Jag lever! Jag gör vad som helst för dej johanna! Vad som helst!! Älskar dej så!!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language