I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Människan hör inte hemma på jorden

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-05-11 10:38
E_NO_LA P21

mjo, såg nåt program en gång om ankor, där de faktiskt sa att de inte är så gulliga som de såg ut, sen var ett av exemplena då en hanne dränkte en hona medan han våldtog henne.

inte bara människan som gör dåliga saker, men vi är nog de som bäst förstår oss på VAD vi gör och är mest kapabla till enorma saker.
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!

2004-05-11 20:18
annandagpåsk
2cb??
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!

2004-05-11 21:16
jahaa..

ja tror jag med

nejtack, det är coolt att vara oberoende av nåt/nån ;p

2004-05-12 08:23
annandagpåsk P23

I think I will xD

2004-05-12 08:32
hehe apropå att djur kan göra onda saker så såg jag en rätt brutal grej i parken för nån vecka sen...vi såg en gräsandshona komma simmandes helt fredligt och då dyker det plötsligt upp 3 stycken hannar. en av dom börjar jucka frenetiskt mot honan samtidigt som dom andra två biter henne i nacken och trycker hennes huvud under vatten. jag slängde en burk mot dom så att dom skingrades, varpå honan började simma allt vad hon kunde motströms.

2004-05-12 13:20
Demento P17

usch.. :S

2004-05-12 13:22
Grattis! ni har vunnit pris för den dummaste tråden i maj månad!
vem, ärligt talat, bryr sig?

2004-05-12 13:42
Frågan är varför moder jord lät människan utvecklas från apor, och varför hon lät våra hjärnor bli såpass utvecklade som de är idag.
19

Din IQ beräknas vara 126 - 135. Detta motsvarar 96:e till 99:e percentilen, dvs 96% av befolkningen har en IQ mindre än eller lika med 126. 98% har en IQ mindre än eller lika med 135.

2004-05-12 13:59
jorden är skapad för oss, helt perfekt plats.. synd bara att vi förstör den mer o mer..
Agony High Fihttp://www.myspace.com/agonyhifiDancehall, Reggae, HipHop, Grime, Funk, Dubstep