I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Människan hör inte hemma på jorden
Övrigt - Vardagsfilosofi
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
_Mackan_Breaker_ P38
2004-05-11 10:38
E_NO_LA P21
mjo, såg nåt program en gång om ankor, där de faktiskt sa att de inte är så gulliga som de såg ut, sen var ett av exemplena då en hanne dränkte en hona medan han våldtog henne.
inte bara människan som gör dåliga saker, men vi är nog de som bäst förstår oss på VAD vi gör och är mest kapabla till enorma saker.
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
_Mackan_Breaker_ P38
2004-05-11 20:18
annandagpåsk
2cb??
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
_Mackan_Breaker_ P38
2004-05-11 21:16
jahaa..
ja tror jag med
nejtack, det är coolt att vara oberoende av nåt/nån ;p
_Mackan_Breaker_ P38
2004-05-12 08:23
annandagpåsk P23
I think I will xD
Demento P40
2004-05-12 08:32
hehe apropå att djur kan göra onda saker så såg jag en rätt brutal grej i parken för nån vecka sen...vi såg en gräsandshona komma simmandes helt fredligt och då dyker det plötsligt upp 3 stycken hannar. en av dom börjar jucka frenetiskt mot honan samtidigt som dom andra två biter henne i nacken och trycker hennes huvud under vatten. jag slängde en burk mot dom så att dom skingrades, varpå honan började simma allt vad hon kunde motströms.
_Mackan_Breaker_ P38
2004-05-12 13:20
Demento P17
usch.. :S
mera_mao
2004-05-12 13:22
Grattis! ni har vunnit pris för den dummaste tråden i maj månad!
vem, ärligt talat, bryr sig?
Rety
2004-05-12 13:42
Frågan är varför moder jord lät människan utvecklas från apor, och varför hon lät våra hjärnor bli såpass utvecklade som de är idag.
19
Din IQ beräknas vara 126 - 135. Detta motsvarar 96:e till 99:e percentilen, dvs 96% av befolkningen har en IQ mindre än eller lika med 126. 98% har en IQ mindre än eller lika med 135.
Yeemih
2004-05-12 13:59
jorden är skapad för oss, helt perfekt plats.. synd bara att vi förstör den mer o mer..
Agony High Fi
http://www.myspace.com/agonyhifi
Dancehall, Reggae, HipHop, Grime, Funk, Dubstep
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»