sofiabayo
till att börja med, ursäkta om detta låter hårt men jag är
rejält arg och trött på dig och ditt jävla vridande av mina ord nu.
allvarligt talat.
sluta läsa in saker i mina ord som inte är där,
sluta vrida mina ord för att passa dina fördomar om mig. fan, lär dig att läsa kvinna.
also...
Jag har aldrig sagt att du skriver i alla trådar där jag skrivit. istället för att låta det pysa ut i alla trådar. JUST SAYIN! Men när du väl skriver något till mig så är det ALLTID för att kritisera och påpeka om små-grejer, där du drar slutsatser och fördömanden om vad det är jag menar utan att fråga. bitch please, jag känner INGEN som ifrågasätter mer än Misery.
I N G E N . och också, är det konstigt att hon ifrågasätter eller kritiserar dig om hon
inte håller med dig ?
för du tolkar hela tiden in allt jag säger som något negativt och vridet. wow. det kom verkligen ur rätt käft, fröken jag-använder-inte-ord-på-samma-sätt-som-NÅGON-annan-som-pratar-svenska...
men skillnaden mellan mig och dig är att jag inte pallar lägga min energi på folk som dömer mig så vad fan gör du här?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
och för att svara på det där med föräldrar. jag var otydlig. när jag säger förälder menar jag "den som i huvudsak tar hand om barnet" och inget annat. biologiska föräldrar är oväsentliga när det egentligen handlar om vem som älskar barnet och tar hand om det. tror du på riktigt att jag tycker adoption är skit eller varför tolkar du mig som att jag är en idiot? börjar misstänka att du fick veta att jag har aspergers och sen dess utgår från att jag är AnNoRlUnDa och LiTe BaKoM fLöTeT. bemöt det hur du vill, man kan bedra sig själv när man tror att man inte är fördomsfull och behandlar andra respektlöst, bara så du vet. ta en titt på dig själv och analysera vad du hittar. lycka till!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hillbilly skrev: Brazen skrev: Okej, tycker fortfarande det är en väldigt otydlig grej att skriva... Ok, sorry om jag var otydlig. Vad jag menade var det här: Att skaffa sig en hyffsad utbildning och ett "bra" jobb är samhällets förväntningar och någonting som ingår i läroplanen för oss som barn. Utan de här prylarna så anser inte samhället att du är lika bra, förstår du? Dessutom får du en belöning i form av mer pengar och du hjälper samhället genom att betala mer skatt. Så, det är samhällets förväntningar på individen. Därför LÄR vi oss att vi ska vänta med att skaffa barn tills vi har en massa pengar på banken och en bra utbildning och jobb osv. Vilket är befängt, för alla vet att det ungar behöver är tak över huvudet, mat och en massa kärlek så blir de starka och lyckliga individer. Så jag tycker absolut man kan skaffa barn tidigt om man har kärleken att ge, för den är det väsentliga, pengar löser sig.Nej, det jag skrev om att det var otydligt var riktat till Forward, inte till dig. Det du skrev var vettigt :)
Det du skriver nu, är ännu vettigare :)! Man behöver inte ha lyxliv för att skaffa ungar. Visst, det kanske inte är bra att ha fem ungar på minimilön, men man behöver inte heller låta pengar styra allting. Det är synd att samhället är så betingat, att allting måste vara tipptopp för att man ska bli "accepterad".
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
Junkgirl Nu tror jag faktiskt du får sätta dig ner och lugna ner dig, och tänka igenom vad som hänt de senaste dagarna.
och Brazen , fan sorry för all OT. blir lätt fel när folk läser in SKIT i vad man säger... ^_^
nedlåtande much?
bemöter en enda punkt jag nämnde much? no, well, det säger en HEL del om dig LILLA STUMPAN. (håller du på med härskartekniker kan jag också börja med det)
Absolut inte nedlåtande, och det säger jag helt genuint. Du skrev att det är jobbigt när folk läser in skit i saker man säger; tänk lite nu.
"du vet vad du gjort för fel och vet du inte så tänker jag inte säga"?
att kalla någon för lilla stumpan är härskar-teknik om något. Jag har inte på ETT ENDA ställe kallat dig för bitch, men det har du. Skärp dig.
Junkgirl, det är lugnt. Misstolkade själv först det du skrev, men tycker att det framgick när man läste det igen.. Blev faktiskt lite spännande att läsa allt det andra ;)
"du vet vad du gjort för fel och vet du inte så tänker jag inte säga"? Nope. Om du vill höra så berättar jag gärna. Men jag tänkte att det kanske är bättre om du själv tänker ut det.
HAHAHAHAHAHA aaaw vännen då. du tolkar alltså bitch please som påhopp? det är ett uttryck för att uttrycka att man är förbluffad över vad den andra sagt förstår du.
berätta för mig. upplys mig. hur ska jag veta vad din hjärna hittar på? jag kan inte läsa tankar.
att kalla någon för lilla stumpan är härskar-teknik om något. strålande, då kanske du kan ge tusan i att använda nedlåtande skit mot mig då? nu när du vet hur kul det känns att få sånt mot sig? no?
aaaw vännen då Härskar-teknik igen.
berätta för mig. upplys mig. hur ska jag veta vad din hjärna hittar på? jag kan inte läsa tankar. Då skickar jag det i ett PM lite senare. Det har verkligen blivit off-topic som sagt.
bra där. äntligen lite vett. och JA, jag kör med härskarteknik på dig tills du slutar med det mot mig. och för i helvete, BEMÖT MIG om du ska skriva till mig. har absolut noll lust att läsa om hur hemsk jag är mot dig och annat gnäll. internet fungerar som så att människor som inte håller med dig kommeratt forstätta säga emot dig. och låtsas inte som att ingen ifrågasätter eller försöker ta reda på vad du EGENKLIEN (sic!) menar. både jag och Misery har frågat dig och bett om förtydliganden men får sällan några från dig. lär dig debattera på whoa ffs. ingen hatar dig, ingen vill dig illa, sluta vara så jävla paranoid.
oh igen, sluta anta att du fattat rätt och lägga in helt nya betydelser i ord du läser. det är sjukt jävla fruktansvärt utmattande att behöva förklara hur basic svenska fungerar och vad ALLT betyder.
Seriöst? Jag kommer skicka ett PM till dig, lugna ner dig nu. Var någonstans utövar jag härskar-teknik? Var någonstans har jag lagt in nya betydelser i ord? Ge gärna även exempel på trådar där du frågat mig om att förtydliga saker. Det skulle kännas upplyftande att se faktiskt.
lugna ner dig nu. bara som exempel är det där en härskarteknik. har fler citat bara från den här tråden men måste rusa nu. tar dem senare. du kanske inte är medveten om hur sjukt nedlåtande du är hela tiden. jag kanske kan göra dig medveten om det. hoppas det iaf. då kanske du slutar och det går att prata med dig utan att få massa "tänk efter nu" och "nu får du faktiskt lugna ner dig" och annat liknande otrevligt nedlåtande inläsande av humör i ord som inte innehåller mer humör än "men för fan människa *sucka tungt* kan du försöka förstå vad jag menar istället för att vrida vad jag säger?"
du verkar läsa mina ord som "ALLT I CAPS JAG SKA MÖRDA DIG DIN JÄVLA LILLA HORFITTA PASSAREJ FÖR FAAAN!!!!!11"
(och f.ö. behöver du faktiskt bara läsa de här diskussionen och räkna frågetecknen från Misery och mig för att se hur jävla mycket båda försöker förstå vad du menar, jag försöker mest förtydliga vad jag menar i den här tråden eftersom du verkar efterblivet korkad när det kommer till att tolka mina ord, tror du kanske att aspies menar ord annorlunda från hur du menar dem? eller varför feltolkar du varenda grej jag skriver, och varför bemöter du inte EN ENDA sak jag säger nu?)
bara som exempel är det där en härskarteknik. har fler citat bara från den här tråden men måste rusa nu. tar dem senare. du kanske inte är medveten om hur sjukt nedlåtande du är hela tiden. jag kanske kan göra dig medveten om det. hoppas det iaf. då kanske du slutar och det går att prata med dig utan att få massa "tänk efter nu" och "nu får du faktiskt lugna ner dig" och annat liknande otrevligt nedlåtande inläsande av humör i ord som inte innehåller mer humör än "men för fan människa *sucka tungt* kan du försöka förstå vad jag menar istället för att vrida vad jag säger?" du verkar läsa mina ord som "ALLT I CAPS JAG SKA MÖRDA DIG DIN JÄVLA LILLA HORFITTA PASSAREJ FÖR FAAAN!!!!!11" Isåfall tolkar du mig väldigt fel. Du verkar sjukt upprörd, och därav att jag säger till dig att lugna ner dig. Fast å andra sidan så vet jag att det är svårt att lugna ner sig när man är upprörd, så då kanske det är bättre att du inte lugnar ner dig och är sjukt förbannad istället.
Du får gärna fortsätta skriva i PM, för jag tycker det här har blivit alldeles för personligt nu. Jag vill dock gärna ha svar.
Brazen F23 de var 6-12 år!
Rahamadjan av GU-PA!
Rahamadjan, hehe okay! :)
haha
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!
Att jobba med ungar är wonderful, kanske inte med 2-3 åringar men 6-7 åringar då dom kan göra saker själva etc då är det jävligt kul. Tror inte det blir så jobbig omställning dock är ju ens unge det största man kan uppleva här i världen Jag blev av med min längtan efter unge när bruden sa att hon inte ville ha barn, eller snarare jag vill fortfarande ha unge vid nån tidpunkt i livet annars kan man ju lika gärna lägga sig ner och dö. Finns inget mer tragiskt än familjer som har husdjur som substitut för ungar, sitta där som 2 60 åringar som aldrig får besök och höjdpunkten är att kamma hunden nej fuck that. Hennes anti barn svar har fått mig att tvivla på våran relation, exet och jag hade redan döpt kidsen (man har jävligt kul i ett långdistansförhållande som involverar flyg/buss/tåg). Dock ska man väl vänta tills man är redo och har en ekonomisk trygghet, syrran fick unge för cirka 2 år sen och han är ju amazing en liten rolig jävel men samtidigt så levde dom på soc och skit och nej tack ska man ha unge ska man kunna försörja sin familj. Tipset är väl att ta en månad i taget, kom igång med dina studier och kanske jobba ett tag om du är 23 så har du ju minst 6-7 år innan det börjar dra ihop sig till att ungen får begrava dig i 30-40 års åldern
I.C.T.W Ill be heading out soon