I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

vad är ett dåligt ligg för killar?

Övrigt - Blandat

2011-08-05 08:38
NuMessiah P24

du försökte vara rolig, men det funkade inte :)

2011-08-05 08:39
Men för att vara lesbisk krävs det att man är av kvinnligt kön. En kille som gillar pussy är inte homosexuell ;)

Hahaha... Ehh, nähä, menar du d.

2011-08-05 10:06
vi får googlavad som gör sperman smakar som eftersmaken när man spyr helt enkelt..
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
Poet

2011-08-05 11:48
NuMessiah, så du diggar inte när du får en brud att må bra genom att få orgasm? Seriöst... va?

Gå o battlea Martin Zamora igen. :P
Jag har ätit pannkaka!

2011-08-05 12:15
vi får googlavad som gör sperman smakar som eftersmaken när man spyr helt enkelt..

Så är det inte, vet inte vad för snubbar du suger av asså men det jag har hört från mina bitches är att det smakar sött o bra. Så du suger av nån som är rutten helt enkelt.
Rappare

2011-08-05 12:33
Fast det är ju ett allmänt välkänt faktum att kosten kan förändra sperman. Jag har också hört att sparris ska vara det värsta.

2011-08-05 12:49
Fast det är ju ett allmänt välkänt faktum att kosten kan förändra sperman. Jag har också hört att sparris ska vara det värsta.

Dooohh, sa ju just d. Folk stoppar i sig för mkt skit, viker från ämnet nu men lite sjukt är oxå folk som ofta äter snabbmat typ regelbundet lever på donken, Max, kvarterets sunk pizzor samt några läsk varje dag, går upp i vikt, smällfeta o sen vill stämma Mcdonalds...
Producent

2011-08-05 14:16
det var ju just det du inte sa.
Poet

2011-08-05 15:30
haha exakt.. snurrig Forward..
"life's a garden, dig it."
Moderator

2011-08-05 16:23
Alltså, jag har alltid varit onyttig av mig för att jag aldrig går upp i vikt. De brudar som har smakat min sperma har aldrig klagat, och några av dom har gjort det flera gånger av egen vilja och en tjej gjorde det kanske 50 ggr under vårt förhållande :P

Så kanske är rätt individuellt hur mycket kosten påverkar dom små rackarna.
//TW

2011-08-05 17:17
forward gåre bra eller?
Moderator

2011-08-05 21:24
Jag har hört att mango ska vara bra skit för att det ska smaka bra.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2011-08-05 21:30
jag läste nyss att annanas ska göra susen..
Battlerappare

2011-08-05 21:48
Jag har hört att godis skumt nog ska vara bra smaksättning.

2011-08-06 00:53
Är det någon som är beredd att göra en undersökning av de här ryktena, så vi vet vad vi ska äta innan?
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.

2011-08-06 11:02
jag tycker nån borde göra de, hade ju varit sjukt kul.
En satsa på lite sötare frukter, en på fetmat, en på sparris och grönsaker.

De är en bra erfanhet för er också.. och kul att veta. Frågan är hur ärliga tjejerna är bara som tar satsen fast om de smaka skit eller smaka gott. Att dom säger att de smaka åt helvete eller att de gillar smaken..
Rappare

2011-08-06 11:41
Nejnejnej, det måste ju vara samma person som tar satsen i munnen för att bedömningen ska bli ordentlig.
Rappare

2011-08-06 11:41

2011-08-06 13:30
Scrotum + LillJ, vetenskap like whoa.

Nej, men det kan variera från person till person. Någon kanske tycker att sparris-spermie smakar awsome!
Don't!

2011-08-06 20:32
Okej jag gör de här för er killar..
min pojkvän har gått med på det här. Så jag ska suga av han i jämna mellanrum för se om de blir nån skillnad.. han är bara glad att jag ger honom avsugningar.

2011-08-06 20:33
jag tycker de ska bli intressant och se om de blir nån skillnad eller inte..
Moderator

2011-08-07 00:14
Jag tror att det handlar om phvärden och liknande, och att empiriska undersökningar därför är lite onödiga. Men vafan, sug kuk och berätta om resultatet LillJ!
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Poet

2011-08-07 00:25
Pow!

Förövrigt så är ett dåligt ligg för mig en fredagskväll när jag låter en gammal polare slagga på soffan efter krogen!

Can I hear a "hell yeah!"? xD
Jag har ätit pannkaka!
Rappare

2011-08-07 02:56
Scrotum + LillJ, vetenskap like whoa.
+1

2011-08-07 04:01
Bra att du gör oss killar en tjänst J, get on with it!
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2011-08-07 04:44
lilj vill jag träffa ;(

2011-08-07 11:55
woho jag älskar suga kuk de här är som en dröm för mig..
jag tror inte ens att jag gör de för eran skull jag gör de bara för min egen. KUK IN MY HEART wieeeeeeeeeeeeeeeeo.

2011-08-07 13:02
HAHJAHAHAHAHAHAHAHAHAHA JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR AV GARV JUST NU HAHHAAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHHHHHHHAHAHA

fyfan va kul

2011-08-07 13:22
jag driver trodde du kunde se de ganska tydligt på inlägget.
Moderator

2011-08-07 14:25
haha (Y) Kör hårt lillJ
//TW

2011-08-07 14:29
Det här är ju fruktansvärt kul på väldigt många plan.
Jag ska inte förstöra det roliga dock, carry on.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."

2011-08-07 19:43
no shit sherlock? klart att du drev.. men det var roligt skrivet och jag skrattade faktiskt riktigt högt och länge...

Sen att jag har drömt att du ska utföra ditt mission typ hela dagen, det är en annan femma..

sen en fråga till... spottar eller sväljer du?.. sorry alltså inget illa menat.. det är mest för det vetenskapliga i sammanhanget.

2011-08-07 20:10
Nu blev det jobbigt..
Don't!

2011-08-07 21:44
nu blev de riktigt jobbiggt..

2011-08-07 22:00
sry ;(

2011-08-07 22:03
jag trodde först jag var den enda som kunde bli pinsam här, men jag tycker du blev pinsammare..

2011-08-07 22:06
Sjukaste jävla tråden jag läst tror jag, så sjukt mycket härligt folk xD

2011-08-07 22:10
varför blev jag pinsam? jag var ju bara ärlig?

2011-08-07 22:10
men min pojkvän ska fortfarande börja med att dricka annanas juice och sedan utveckla min lilla undersökning. Är jag sjuk.. kanske?
Moderator

2011-08-07 22:14
Fortfarande en fråga som är obesvarad här ju...
//TW

2011-08-07 22:16
nej.. defenetivt inte.. jag tycker faktist idén är fenomenal! Nu är det ju iofs redan bevisat att just ananas ger bättre smak på sperman...

Ska du inte testa nått mer crazy? typ blåbär? kanske blir jobbit och gå runt på stan och se ut att ha druckit elvirablåtira dock.
Moderator

2011-08-07 22:31
Ananas som är bland det äckligaste som finns.
//TW

2011-08-07 22:40
hennes pojkväns "ananas" lär inte vara så god iaf.
Rappare

2011-08-07 22:40
Behöver man säga mer än... oskulder? :P Nä, men det finns många ligg som är dåliga, blyga tjejer, som inte vet eller vågar säga vad dom vill ha, som inte vågar släppa loss lite, som bara ligger knäpptyst... ja, sånt.
Wurrup?

2011-08-08 00:36
är oskulder dåliga ligg? mjo jag förstår din tanke men fördelarna för för många för att det ska anses som dåligt =))))

2011-08-08 08:26
underhållining - Fast de beror ju på kan jag tycka. ÄR de ett ons och oskuld så kan de ju suga för de enda man vill då är att ha ett bra ligg för sedan kunna ta på sig kläderna och dra + jag kan tänka mig att om man är kille och vill ba trycka en tjej så äre kanske inte så kul att trycka en oskuld som klaga på att de gör ont och man ska vara försiktig och jävlas. Jag råkade ta en killes oskuld på ett ons och de tyckte jag sög för att han låg som en död fisk och va hur försiktig som helst. Sen att han började ringa 1000 gånger efter händelsen. De sög.

Men är de någon som man träffar ofta så är fördelen att då gör den som är oskuld exakt som du vill ha det och blir sjukt bra i sängen eftersom då lär man upp den på de sättet man själv vill ha det. De är awesome.
Rappare

2011-08-08 16:29
LillJ - Jo, exakt. Men nu pratar vi ju bara ett ligg, och inte ett långt 'förhållande'. Har hänt mig någon gång, och det är verkligen inte bra. Visst, det kan väl vara.. kul, men ändå att det ska ta typ en timme att ens komma in helt, och sen är personen som sagt HELT oerfaren, så man får ju själv göra allt jobb, vilket gör det ganska tråkigt, då jag som person gillar tjejer som vet vad dom vill ha, och inte är rädd för att ta för sig, så att säga. :P
Wurrup?

2011-08-08 18:18
i feel you, jag fick göra allt när jag tog en killes oskuld.
jag sa till min kompis att de va som att ha en död fisk i sängen eller en mes som knullar utan känsla, sen så svarade hon haha han är oskuld johanna ... eller var. Jag sa bara fan fan fan fan så jävla dum jag är just nu.

Vilket jag var för han tyckte att bli av med oskulden betydde något och trodde jag hade känslor och ville något med honom. Jag sa bara sorry jag var i en liten kris du va första bästa som jag såg, men inget jag skulle ha gjort om jag visste du var oskuld. För de sög ändå.

så jag vet hur du menar, sen känns de som de vore lättare för en kille att bli av med sin oskuld än en tjej. Jag menar de är pain för en brud att töjas ut, medans en kille behöver bara droppa kuken, men ändå skare vara så svårt?
Rappare

2011-08-08 19:03
Ofta du inte märkte det själv...? Alltså, jag kanske inte talar för alla killar, men som jag minns det var min första gång liksom... gone in 60 seconds? :P Eller är du van med sämst killar, som inte har uthållighet? Haha. Men jo, att vara "erfaren" kille med en oerfaren tjej är INTE något att hurra för. Visst, det är väl coolt ba "WOW!!!!", fast det är som sagt inte så najs, man måste vara väldigt försiktig, och det tar VERKLIGEN lång tid att komma in helt som man ska. Plus så vet dom ju inte vad dom gillar, eftersom dom aldrig prövat. Sen är dom oftast väldigt blyga, man nästan ser hur dom rodnar, och man tycker fan nästan synd om dom! :P Akta er för oskulder, för fan! :P
Wurrup?
Battlerappare

2011-08-08 19:05
Så blev hela tråden om lillj istället, mycket oväntat ;)