I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

vad är ett dåligt ligg för killar?

Övrigt - Blandat

2011-06-30 23:32
Insiktsfullt :-)

2011-07-01 13:51
Haft sex med en punkare någon gång? :

Vad gaggar du om? Punkarbrudar, hårdrockare, syntare, popsnören, hip hoppare, soundgirls, åsnebrudarna i typ Big Brother o liknande, vita, gula, svarta, röda.... Spelar ingen roll, knullar dom allihop! Snackar ju om att ha sex, inte längre förhållanden o giftemål...

2011-07-01 13:54
hatar folk som förknippar sex med känslor.

2011-07-01 13:58
K-bag

är väl inte en så underlig sak att göra egentligen, det finns ju ofta ett samband där, däremot att som vissa gör verkligen tycka att det är en och samma sak, det är där jag tycker det blir fel, och potentiellt farligt.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2011-07-01 14:01
ja men det var så jag menade, med en dålig formulering.
Redaktionen

2011-07-01 14:19
forward

tror han syftar på att punkarbrudar ofta kan vara hyfsat slitna, men ändå lyckats med att bli sönderknullade.
namaste
Producent

2011-07-01 14:20
det är mer rock n' roll i sängen med punkarbrudar.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Rappare

2011-07-01 14:23
Shit, vilka generaliseringar.

2011-07-01 14:28
är väl inte en så underlig sak att göra egentligen, det finns ju ofta ett samband där, däremot att som vissa gör verkligen tycka att det är en och samma sak, det är där jag tycker det blir fel, och potentiellt farligt

Äh, inte farligt men hajjar vad du menar. Men d tråkigaste är ju att en hel del låtsas o lurar sig själv att kärlek är ett måste för sex. Fel o bara hjärnspöken, drivkraften sex ska inte underskattas. Och ej regelbundet sex med motsatt partner eller väldigt sällan, d är farligt, fysiskt och psykist skadligt!

2011-07-01 14:30
ok, farligt var kanske att ta i men den typen av naivitet kan jag tänka är rätt lätt att utnyttja.
Redaktionen

2011-07-01 14:32
scrotum

med tanke på din forumsign borde du ha större förståelse för ovanstående påståenden.
o kom då ihåg att det är en mix av empiriska erfarenheter och glimt i ögat, kan jag tänka.

så låt oss inte dra i generaliseringsmoralväxlarna i onödan va.
namaste

2011-07-01 14:34
tror han syftar på att punkarbrudar ofta kan vara hyfsat slitna, men ändå lyckats med att bli sönderknullade.

Hahahahaha.... Fast d tror jag dom inte är, punksnubbar orkar knappt, dåliga o tråkiga och ofta tjafs med potensen. Och är man välhängd som jag är det bra att man allafall gjort det lite förut...

2011-07-01 17:30
Åderpålen sa det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-07-01 21:10
trådskaparen är diskret men askåt.
bra sex är när man är tända på varrandra och båda faller för varrandras sexsmak.

hur vet ni att det inte finns folk som rådreglar över tjejer som ligger döda som fiskar?
även om det förmodligen är sjukligt udda så finns detta.

ni alla är whipped.

min flickvän<3
Think of a colour you've never seen.

2011-07-01 21:22
Din flickvän<3
Don't!

2011-07-01 21:23
Mitchy needs bitches.
Think of a colour you've never seen.
Groupie

2011-07-02 00:26
Min sambo har fått mig att inse skillnaden mellan sex, sex med kärlek och kärlek..
När man växer upp förstår man skillnaden, det tog mig ett tag, men idag förstår jag!
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!

2011-07-04 09:59
K-bag P21

Jag hatar folk som inte förknippar sex med känslor. de där med att ligga med folk som man egentligen inte gillar är barnsligt. ;)

Fedsen P20

trådskaparen är diskret men askåt.

haha... you got me! OCH trött på att alltid bli besviken på killar som tror att de är asbra i sängen bara för att de tittat mycket på porr och gör som dem ;)

Finns säkert de som gillar döda fiskar i sängen, men jag tänker generalisera och säga att de antagligen är de killar som struntar i vilket så länge de får stoppa in sin kuk i någonstans. :D
Who made me like this? Was it me and god in co-production?
Rappare

2011-07-04 11:30
Dåligt sex är när man som kille måste göra allt jobb, föreslå ställningar och ta initiativ till allt.

Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"

2011-07-04 12:19
Tjejer som inte vet vad dom vill / är osäkra.. då blir det dåligt
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2011-07-04 13:07
sex är något underbart, härligt ,roligt och SKÖNT, ska de va iaf!. men finns mycket som kan göra att en brud är ett ''dåligt ligg'' men tror de har mycket med erfarenhet och självförtroende att göra, sen finns det ingen bild av hur sex egentligen ska vara, även om jag tror många målar upp en bild av en romantisk film lr en porrfilm,, att de ska va kärlek mysigt och åhh, lr pang på och bruden ska skrika som en galning och bli runt kastad som en docka haha,, om båda bara är sig själv i sängen och testar sig fram, och är självsäkra med varandra, och berättar vad man gillar, så tror jag sexet blir bra.

Groupie

2011-07-04 23:36
Japp, jag är lycklig =)
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!

2011-07-05 13:21
tårar efteråt? wtf

eeeeeehhh raaaaape
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2011-07-05 14:22
tjejer på porrfilm skakar och skriker... vad gör dom killarna för fel menar ni flickor?
så är det. för det har jag sett på tv.
Manager

2011-07-05 16:55
Jag som trodde att alla snubbar var korkade, skönt att jag har fått bekräftat att det inte är så, annars hade mänskligheten legat illa till ;)

Det handlar egentligen om mognad och att bli vuxen. De flesta slutar mogna rätt tidigt och blir aldrig riktigt vuxna, både män och kvinnor. Jag tror dessutom att många killar nöjer sig med att stoppa in den och komma för att de inte vet bättre. De vet inte vad de missar och övertalar sig själva om att stönande kvinnor som tycker om sex bara finns i filmer, inte att de själva gör fel.

Och ja, det måste finnas känslor om sex ska bli bra. Det behöver inte vara värsta förälskelsen, det räcker med att man tycker om varandra och känner sig avslappnad med personen man ska bli naken och intim med.

Redline!

2011-07-05 21:26
Avslappnad var ordet!
Don't!

2011-07-14 02:03
När brudar vägrar gagball och sprut i ansiktet. Även nä bruden vägrar en DP eller en Air tight! DET är ett risigt ligg...
Rappare

2011-07-14 12:47
Vad är gagball och air tight?
Rappare

2011-07-14 12:47

2011-07-14 15:21
scrotum
Gagball är som en munkavle i bollform, BDSM-"accessoar".
Rappare

2011-07-14 15:23
Självklart, det borde jag ju ha räknat ut. Tack, Död.

2011-07-14 15:51
No problemo, man!

2011-07-14 17:23
Dr.Octagon

Det handlar egentligen om mognad och att bli vuxen. De flesta slutar mogna rätt tidigt och blir aldrig riktigt vuxna, både män och kvinnor. Jag tror dessutom att många killar nöjer sig med att stoppa in den och komma för att de inte vet bättre. De vet inte vad de missar och övertalar sig själva om att stönande kvinnor som tycker om sex bara finns i filmer, inte att de själva gör fel.

Ja, då är det som jag själv har tänkt. Bra skrivet!
Who made me like this? Was it me and god in co-production?

2011-07-18 23:32

det här är väl vad tjejer vill ha ivf?
Rahamadjan av GU-PA!

2011-07-19 00:22
Misery

men nu diskuterade vi ju sex, inte kärlek, faktiskt inte alls samma sak.
För vissa är dessa två (alltid) sammankopplade, så din kommentar känns lite fel.

2011-07-19 06:27
underbara melinda VET vad som behövs:)

hur ska han va jaoow!
dör asså....
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain

2011-07-19 07:28
La_Latina

För vissa är dessa två (alltid) sammankopplade, så din kommentar känns lite fel.

och det är ingenting jag har sagt emot, så du har nog missförstått på något sätt.

2011-07-19 21:06
Kasper - Man måste fokusera på det viktiga, att älska varandra.

Misery - men nu diskuterade vi ju sex, inte kärlek, faktiskt inte alls samma sak.

Misery

Jag har absolut inte missuppfattat dig. Jag tyckte din kommentar till ovanstående ej var passande - då många sammankopplar sex och kärlek.
Rappare

2011-07-19 21:18
La_Latina
Bara för att vissa refererar till kärlek när de tänker på sex eller vice versa så betyder det inte att dessa ting faktiskt är identiska med varandra.

2011-07-19 21:25
scrotum

har jag aldrig sagt. Det är absolut två olika saker. Som jag ser det är sex en fysisk drift och kärlek en psykisk drift. Men för mig och många andra så krävs det kärlek för att sex skall ske. Dock kan man ha sex utan kärlek och även vara kär utan att ha sex. Dessa två kan separeras. Men det var inte min poäng i det jag skrev till misery och det vet du också.
Rappare

2011-07-19 21:29
Alltså, det enda jag menar är att du nog har missuppfattat Misery. För jag uppfattade det nämligen såsom jag skrev.

Men skitsamma, jag har verkligen inget emot din inställning till sex, jag är knappast särskilt promiskuös själv.

2011-07-19 21:32
La_Latina

men jag har ju aldrig sagt emot att sex och kärlek för många är väldigt tätt sammankopplande, bara att det är två olika saker.

2011-07-19 22:41
scrotum

Jag har inte missuppfattat vad Misery skrev. Jag förstod precis vad hon menade. Eller så kan hon själv rätta mig om jag har fel i det jag nu kommer att skriva - användaren Kasper säger att man måste fokusera på det viktiga "älska varandra" (det är denna användarens åsikt ang. sex så uppfattar jag det) Jag kan dock ha missuppfattat denna användares kommentar, men det hör inte till saken.

Då säger Misery att vi i tråden ej diskuterar kärlek utan sex (i sin renaste form då - pure lust -) och jag tyckte detta var en onödig kommentar att fälla eftersom det är uppenbart att sex är samtalsämnet i en tråd med namnet "vad är ett dåligt ligg för killar". DOCK sammankopplar vissa sex och kärlek därför hör kärlek till tråden också, eller hur? Därför var Kaspers kommentar on topic och jag anser att det var onödigt att kommentera på ett sådant vis som Misery gjorde. Nu har jag utförligt förklarat vad jag menade. Any questions? :P (jag har obv för mycket fritid)

Misery

Om du har lust kan du läsa ovanstående inlägg till scrotum. Och jag har aldrig påstått att du har sagt något annat än det du sa nu. Dock ansåg jag att din kommentar var onödig i sammanhanget. punkt. Det är min åsikt och jag har rätt att yttra den.
Rappare

2011-07-20 00:37
Du tycker ju att hennes kommentar var onödig bara för att du sympatiserar med Kaspers inställning. Jag tycker att hans kommentar var lika onödig isf, som försöker pracka på folk att inte ha sex om man inte är kär.

2011-07-20 01:05
scrotum

Nej, jag tycker man kan ha sex utan kärlek. Jag tycker att det är upp till var och en att bestämma. Att yttra sin åsikt är inte att tvinga någon att tycka likadant och att säga vad man tycker betyder inte alltid att man säger att den andra har fel.
Rappare

2011-07-20 11:31
Allt jag försöker säga är att om Miserys kommentar var överflödig så borde Kaspers också vara det. Känns jättedumt att ta den här diskussionen.

2011-07-20 12:56
Nej, i mina ögon är den stora skillnaden mellan Kaspers kommentar och Miserys - att den förstnämnda reflekterade över något som har och göra med tråden, dvs sex. Och Misery i sin tur tillförde vad till tråden? Nu tycker jag att vi lägger ner. Det känns som om du har axlat manteln som försvarare och då spelar det ingen roll vad jag säger egentligen. :)
Rappare

2011-07-20 12:59
Jag axlar ingen mantel, har verkligen ingen anledning till att försvara Misery egentligen. Vet faktiskt inte ens varför jag började över huvud taget.

Jag tyckte iaf att hennes kommentar hade minst lika mycket med sex att göra som Kaspers.
Moderator

2011-07-20 14:07
Ärligt, det värsta jag varit med om är när man har lite förspel med en brud, stoppar in fingrarna osv, sedan lägger sig över henne (missionären) för att påbörja akten och stöttar sig med armbågarnapå varsin sida om henne och man känner den riktigt vidriga lukten ifrån fingrarna som varit inne i henne, fyfaaan....

DET, är ett risigt ligg, har bara hänt 1 gång dock
//TW

2011-07-20 14:21
shitmannen

rent spontant så tänker jag att om det luktar så illa och du satte armbågarna på varsin sida om henne så borde hon också känt lukten, hehe, DET kan inte varit roligt.