I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

vad är ett dåligt ligg för killar?

Övrigt - Blandat

2011-06-28 15:05

Nu är jag tillbaka igen! haha...

Jag kan ju bara prata utifrån mig själv och mina tjej-kompisars preferenser, men ett dåligt ligg för oss är en kille som tittat för mycket på porr och som dunkar en som en kanin utan någon koll på hur en kvinnas kropp egentligen fungerar. Men vad har killar för preferenser? Nöjer ni er med allt så länge tjejen inte är en död fisk? Är det faktum att tjejer oftare är besvikna efter ett ligg än vad killar är, eller är det min fördom?

(Inlägget ändrat av Squirtle 2011-06-28 18:08:42)

Who made me like this? Was it me and god in co-production?
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.

2011-06-28 16:10
Tjejer som inte har inlevelse och vet vad dem vill. Typ tror att killen ska göra allt.. Många brudar är lite för pryda helt enkelt. Tror att det är lika många snubbar som blir besvikna som tjejer, om de inte är under 18 och blir fet glada föra få till det :S...
 -? ? ? ? ? ?- [email protected]_@} -? ? ? ? ? ?-

2011-06-28 18:33
Tror att det är lika många snubbar som blir besvikna som tjejer, om de inte är under 18 och blir fett glada för att få till det :S...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Redaktionen

2011-06-28 18:45
döda fisken. stel som pinnen. sjuka stön. tvivelaktigt PH-värde. kläder. tårar efteråt.
namaste

2011-06-28 19:31
tårar efteråt? Haha... de där gäller nog bara för machokillar.

2011-06-28 19:34
det vill säga... tårar efteråt är något positivt, och bara en kille som har svårt för känslor tar nått sånt som negativt.

2011-06-28 19:34
Det som är jävligt tråkigt är porrskadade brudar som försöker vara sexiga med skumma poser, konstigt dirty talk och överdrivet stönande.

Detta är en del av en större problematik som går ut på att många tjejer nästan verkar ha sex för killens skull eller åtminstone tänker så jävla mycket på att vara till lags att de glömmer sig själva. Fan så mycket roligare att ta för sig lite av någon samtidigt som någon annan tar för sig av dig.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
Poet

2011-06-28 20:14
Henkso P26 - wörd
"life's a garden, dig it."
Rappare

2011-06-28 20:28
Henkso P26 dödade tråden!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"

2011-06-28 20:55
Det som är jävligt tråkigt är porrskadade brudar som försöker vara sexiga med skumma poser, konstigt dirty talk och överdrivet stönande.

Lyteskomik kan faktiskt vara ganska underhållande ibland.
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.

2011-06-29 05:34

Ahaha riktigt sliskiga typer du måste hookat, jag har sluppit
undan sånt genom att vara extremt noggrann med mina val.
Man måste fokusera på det viktiga, att älska varandra.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-06-29 05:51
kasper

Man måste fokusera på det viktiga, att älska varandra.

men nu diskuterade vi ju sex, inte kärlek, faktiskt inte alls samma sak.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Poet

2011-06-29 06:47
Dåligt ligg= luktar usch, vägrar suga kuk, allmänt tråkig utan inlevelse i bingen. Säg hur du vill hacdet och lyssna hur jag vill ha det sen kompromissar vi
I.C.T.W
Ill be heading out soon

2011-06-29 07:42
Henkso P26

word!

Doggonsol

roligt att du motsade henksos inlägg genom att skriva "vägrar suga kuk". Tycker synd om de tjejer du ligger med.

2011-06-29 09:59
tvivelaktigt PH-värde

HAHAHAHA Word!

2011-06-29 10:24

Frågan finns liksom inte. Dåligt sex är oxå sex. Hellre dåligt ligg än inget ligg alls!
Poet

2011-06-29 10:52
Jag har hellre inget sex än dåligt sex.
At the gates of Eternity...

2011-06-29 11:02
Visst har man hört om brudar som inte suger kuk men jag har fan aldrig träffat på någon

tjejer som inte tar för sig är ett dåligt ligg, och tjejer som inte lever i stunden när dom knullar är ett dåligt ligg.

"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Rappare

2011-06-29 12:13
Visst har man hört om brudar som inte suger kuk men jag har fan aldrig träffat på någon
Då har du inte varit i en relation tillräckligt länge.

2011-06-29 12:32
Jag snackar om en brud som blankt vägrar varje gång, inte att någon inte gör det varje gång
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."

2011-06-29 13:37
När man får göra allt jobb själv.

2011-06-29 14:25
Osäkerhet, det kan döda vilket ligg som helst.
Påstår du att weed inte är farligt så har du motbevisat dig själv

2011-06-29 16:05
döda fisken. stel som pinnen. sjuka stön. tvivelaktigt PH-värde. kläder. tårar efteråt.

vägrar suga kuk

2011-06-29 16:10
Jag har hellre inget sex än dåligt sex.

Klart DU tycker så din torrboll, sluta vara så hämmad o skitnödig!

Säger aldrig nej te sex, anytime anyday n night, självklart!

2011-06-29 16:23
Menar ni på allvar att sex utan kuksugande = dåligt?

Jag menar visst är det trevligt, men det är fan inget absolut krav. Om man är i ett förhållande vore det ju tråkigt om ens tjej var helt och hållet emot det, men kvalité på andra områden kan ju lätt väga upp för en brist.

Nu har jag i och för sig aldrig träffat på en tjej som helt och hållet vägrar, men det förekommer ju varierande grader av entusiasm i det hela. Bristande entusiasm innebär två saker, dels blir avsugningen sällan särskilt bra och dels är det inte så kul att känna att man pressar någon att göra något. Då är det fan bättre att låta bli. Om tjejen vill suga av en så gör hon säkert det på eget bevåg, om inte är det fan bäst att bara låta det bero och hoppas att sexet är bra i övrigt.

2011-06-29 16:26
Och ang. dåligt sex kontra inget sex.

Det beror väl på hur svältfödd man är antar jag. Om man är van vid festmåltider är man kanske inte helt pepp på en macka ur en papperskorg, men det är ju inte alla som äter kungligt.
Groupie

2011-06-29 17:49
Pizza is like sex. When it is good it is very good. When it is bad it is still pretty good.

2011-06-29 19:31
Misery_chick

Du menar att du ligger med personer som du inte tycker om?

2011-06-29 19:38
kasper:

Tror inte det är det hon menar, men hatsex kan väl vara rätt trevligt det med, lite som att gråtrunka.

Är inne på samma spår som ett par andra, tjejer som inte kan visa vad dem vill, även om jag inte gillar samma sak så är jag långt ifrån erfaren så nya grejjer är ju alltid välkomna!
Jucka fram och tillbaka hela tiden är ju rätt så tröttsamt efter ett tag.

Sen vet jag inte om jag faktiskt kan säga att jag någonsin haft ett bra samlag, har ju aldrig "nått målet" så..

2011-06-29 19:51
när killen vägrar ta satsen i röven eller munnen (ja jag är porrskadad)
Första rapparen som öppet är bisexuell?
Fuck fördomar ,jag är bara speciell!
Manager

2011-06-29 19:55
Såna som inte förstår att sex handlar om att ge och få. Och osäkerhet, det är riktigt bull.
Redline!

2011-06-29 21:08
folk som ska vara sexiga å visa att dom kan deepthroata å sen hostar med kuken i munnen. inte sexigt nånstans.
Ridå

2011-06-29 22:17
Killar kan absolut ha dåliga ligg.

Har haft samlag i mina yngre dagar där jag bara vill få skiten överstökat och göra något annat istället.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2011-06-29 22:44
StinkRock1 P21, du har "aldrig nått målet" som i att du aldrig uppnått en orgasm via samlag? :O

2011-06-30 00:10
Tjejen ska va en sansad o duktig tjej i vanliga livet. Klä sig propert och vara jävligt välvårdad... Men i sängen ska hon va en redig fucking slyna

2011-06-30 01:00
Det beror väl på hur svältfödd man är antar jag. Om man är van vid festmåltider är man kanske inte helt pepp på en macka ur en papperskorg, men det är ju inte alla som äter kungligt.
HAHAHHA LEGENDARY!!!

2011-06-30 07:28
kasper

jag menar precis vad jag skrev, vilket inte var ett ord om vilka jag ligger med, så nej.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2011-06-30 10:15
intressant! Men min slutsats är ändå att det finns fler killar än tjejer som nöjer sig med ett dåligt ligg än inget ligg alls. Har aldrig hört en tjej säga så. Men det kan oxå bero på att ett dåligt ligg överlag slutar med att killen kommer och inte tjejen.
Manager

2011-06-30 12:17
intressant! Men min slutsats är ändå att det finns fler killar än tjejer som nöjer sig med ett dåligt ligg än inget ligg alls. Har aldrig hört en tjej säga så. Men det kan oxå bero på att ett dåligt ligg överlag slutar med att killen kommer och inte tjejen.

Alltså, det finns många snubbar som tror att ett samlag enbart går ut på att de ska få ejakulera, så de blir säkert nöjda oavsett vad kvinnan gör eller inte gör. Men såna snubbar är oftast korkade och korkade människors åsikter borde inte få räknas.
Redline!

2011-06-30 14:08
 -? ? ? ? ? ?- [email protected]_@} -? ? ? ? ? ?-

2011-06-30 14:28
Pizza is like sex. When it is good it is very good. When it is bad it is still pretty good.
Tru dat!

Men min slutsats är ändå att det finns fler killar än tjejer som nöjer sig med ett dåligt ligg än inget ligg alls Hahaha, vilken slutledningsförmåga! DOOOHH!

2011-06-30 14:33
Äh, råkade komma åt posta inlägg innan jag var klar, sorry; så här skulle det se ut

Det beror väl på hur svältfödd man är antar jag. Om man är van vid festmåltider är man kanske inte helt pepp på en macka ur en papperskorg, men det är ju inte alla som äter kungligt. Äh, fjantigt, funkar inte så. Sen är det ju oxå så att... hur gick den där låten... Uglier the girl, tighter the hole!
Poet

2011-06-30 14:44
Va-Ra F26: Ligger inte med Tjejer ligger med 1 tjej, förlovad och varit ihop i 4 år. Självklart så blir det ju inte alltid oralt, men det finns alltid en mening ifrån ifall man blir sugen.

Enda gången nån klagat var väl när man var yngre och mindre erfaren och då ibland kunde köra en 2 minuters rusch, men sen när man lär känna den andras kropp och ens egen så blir det aldrig dåligt igen :)
I.C.T.W
Ill be heading out soon

2011-06-30 16:16
AdaliA F22:

Nej, det stämmer.

Forward:

Sen är det ju oxå så att... hur gick den där låten... Uglier the girl, tighter the hole!

Det där stämmer ju inte. Haft sex med en punkare någon gång? :P

2011-06-30 16:17
Nu syftade jag inte på att alla punkarbrudar är fula, men oftast så.

2011-06-30 16:28
Forward

Äh, fjantigt, funkar inte så.

I beg to differ. Jag är ganska så säker på att det, för mig och för många andra med mig, fungerar exakt så. Om jag skulle bli singel idag skulle det fan krävas en hel del för att jag skulle nedlåta mig till något kasst jävla fylleligg. Blir jag tillräckligt svältfödd kan jag dock tänka mig att ovannämnda fylleligg skulle verka ganska tilltalande.

2011-06-30 16:53
Uglier the girl, tighter the hole!

hahaha

låt-texter är vår lag och vi följer blint med....
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain
Rappare

2011-06-30 17:56
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"

2011-06-30 22:24
Dr octavagon

Men såna snubbar är oftast korkade och korkade människors åsikter borde inte få räknas.

Jag som trodde att alla snubbar var korkade, skönt att jag har fått bekräftat att det inte är så, annars hade mänskligheten legat illa till ;)

2011-06-30 23:24
Ett dåligt ligg är när hon inte får mig att komma eller få upp den och ändå inte skäms riktigt mycket efteråt...

Annars är väl dåliga ligga såna där det inte finns mycket samspel, närhet, synkronisering och whatever..

2011-06-30 23:28
Ett dåligt ligg är när hon inte får mig att komma eller få upp den och ändå inte skäms riktigt mycket efteråt...

Om hon inte skäms så är det väl för att hon tror du borde skämmas som inte kan få stånd. Tjejen antar väl att du har problem med penisen eller att du inte tänder på flickor lika mycket som du tror. Just sayin'.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.