Filbunke Mycket användbart! Problemet är ju inte, som du använde det, utan folk som faktiskt använder det hela tiden, utan att driva. tvär- är det bästa prefixet någonsin. Tvärnajs. Sen stör jag mig på folk som skriver najs, trots att jag gör det själv (hela tiden). Det enda som är värre än folk som skriver "najs" är folk som skriver "nice" i svenska meningar. Det ser värre ut av någon anledning. Jävligt nice, dock.
Nä fan, "najs" måste ju vara värre än "nice".
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Det där dryg "schu" ljudet som folk gör som ett "Ja" eller vad man ska se det som. ex: "Ska du med?" "schu"
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Shu betyder väl hej?
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Moderator
2010-08-03 15:09
Fast det är inte shu han menar, utan som ett inblåsande ljud. Typ schu, fast med tyst u typ.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Moderator
2010-08-03 15:09
Norrländsk grej.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Lepra måste ju mena det norrländska inblåsandet.
missade att KaptenKrok skrev det sen..
schu-ljudet är ju tvärnajs!
All som röstar på mig skall jag slå ihjäl.
måste lägga till trion töng, tungaste och tyngaste på irriterande ord-listan.
Det ända ordet jag verkligen kan komma ihåg att jag stör mig på är när människor säger "aaaawesooome" på det sliskigaste, osmidigaste, white trash sättet. Fyfan..
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda
Yes, de norrländska inblås ljudet menar jag..
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Filbunke Jag känner pest eller kolera där. Nice ser så trist ut i svenska meningar, helt malplacerat. Då är najs iallafall lite lamt försvenskat, som att man inte är helt seriös. Nice ser ut som att skriva att man går en kurs i computer management eller att man ska köpa summer fashion.
på tal om nice vs najs. e-mejl är sjukt fult det med. e-mail heter det, punkt.
Folk som använder ordet ''dissa'' får mig att vilja dränka mig själv.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare
2010-08-04 16:22
Cheeseburger OstburgareCheeseburgare Ostburger
fair enough..
fan sant, cheeseburgare är ett jävligt puckat ord.
ytterst ytterst trevligt ytterst kul ytterst festligt uschuschusch
måste lägga till trion töng, tungaste och tyngaste på irriterande ord-listan. I agree
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Alla hip-hop uttryck låter efterblivna när svenskar säger dem medans de pratar svenska. Jag gör det säkert själv ibland i skrift och det är fortfarande lika efterblivet.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Jag känner pest eller kolera där. Nice ser så trist ut i svenska meningar, helt malplacerat. Då är najs iallafall lite lamt försvenskat, som att man inte är helt seriös. Nice ser ut som att skriva att man går en kurs i computer management eller att man ska köpa summer fashion. haha bra beskrivet. håller med
kommer inte på något jag hatar just nu, men mycket finns det.
"life's a garden, dig it."
Producent
2010-08-05 11:59
SWAG eller SWAGGER skär sig något otroligt i mina öron. Spelar ingen roll från vems mun det kommer. Snälla alla sluta bruka det ordet det är inte häftigt!
Gillar't jag dör inombords när jag hör eller läser ordet.
över+något mer. speciellt i malmö överpuligt övertråkigt översnygg översexig översnabbt övertrög överfet översmal you name it.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.