I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Festande/Utgång-Facebookuppdateringar, citat osv

Övrigt - Blandat

2010-07-30 11:45
en annan grej jag kan störa mig satan på, som iofs inte har så mycket med uppdateringar att göra men ändå, är folk som ENBART har en bild på sitt/sina barn på profilbilden och INGEN bild på sig själv knappt. what's up with that?

2010-07-30 15:03
det jag stör mig mest på är attention-whores..
om jag kollar idag på facebook så ser jag diverse statusuppdateringar.

"Din äckliga lilla fittunge!!!! JAG HATAR DEJ!!!!!!!!!!!"

"hur kan någon vilja ha mig när inte ens jag själv vill ha mig?"

"kan folk säga till mej Innan när det är nåt viktigt jag måste va me på!
istf att maila Efter vi igentligen skulle ses o sen bli SUR på MEJ fast INGEN har SAGT NÅGOT TILL MEJ!!!
jävla dagisbarn..... jag e ingen TANKELÄSARE!"

... suck
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac

2010-07-30 15:32
Filbunke

Hur många vänner har du på fb?
prinsen i hundkostym.
HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!

2010-07-30 15:54
Filbunke, jag visste inte att du hade mig på facebook? :O

"kan folk säga till mej Innan när det är nåt viktigt jag måste va me på!
istf att maila Efter vi igentligen skulle ses o sen bli SUR på MEJ fast INGEN har SAGT NÅGOT TILL MEJ!!!
jävla dagisbarn..... jag e ingen TANKELÄSARE!" /YDe

//Yde - jk stör mig på sånna med
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba

2010-07-30 19:14
d-beck P22

Varför gör alla det kan man väl fråga sig lika mycket som om det måste stå viktig info?
Det handlar väl som allting annat, hur man ser på saker.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-07-30 19:20
snara
ja självklart, alla stör sig på olika saker, att folk klagar är ju för att det är jobbigt att vänta länge på sjukhus även om man inte blir förvånad över det.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2010-07-30 23:38
Word på Filbunke, stör mig så in i helvete mycket på sånt!

"Idiot"

"haha moget att göra så....."

två uppdateringar på ett 15 minuters mellanrum.
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor!

http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx

2010-07-31 09:31
d-beck

Ja det är din förklaring, min är att de är jävla gnällspikar.
Återigen, hur man ser på saker.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-07-31 12:24
psyko_slusk: ett par hundra... varför undrar du det?

2010-07-31 13:51
Filbunke

Låter som att du addar massa folk du kanske borde låtit bli.
Jag har 150vänner o några av dem kanske jag inte snackar med om jag ser på stan, men är ju fortfarande intresserad utav vad dem gör osv.
1person har jag "döljt" så han stör mig inte längre.
Men det verkar ju som att många här addar massa nördar som man inte ens bryr sig om..
Varför? jag tycker fan det är snäppet töntigare än om någon vill berätta att dem åt en god middag.
prinsen i hundkostym.
HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!

2010-07-31 16:58
psyko_slusk: jag är inte den som addar folk frenetiskt.. jag har vissa vänner som håller på och addar folk som dom kanske träffat på en hemmafest eller nåt. det är inte riktigt min grej.. jag addar bara folk jag känner. dock så kanske man skulle kunna rensa sin lista lite. vissa av människorna umgås man ju inte med längre..

jag har valt att dölja statusuppdateringar från vissa människor.. men det är mest folk som håller på och spelar maffia wars, farmville och sånt skit.. dom där spelen spyr ju ut helt ointressanta statusuppdateringar.

2010-08-01 14:18
kan inte någon starta en ny tråd där alla lägger upp en status uppdatering från sina jobbiga objekt. kul läsning. eller är de bara jag som tycker de haha
kul att de körs

2010-08-01 18:23
eh_japp

starta den själv:)
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Producent

2010-08-01 18:28
Och du tror att jag gått igenom alla inlägg ? Nejnej. Ursäkta mig !

brukar du ge dig in i diskussioner utan att läsa föregående inlägg? haha

2010-08-03 07:37
"vem är måtta och varför skulle jag vilja dricka med honom?"
haha!

har en polare som jämnt skrev om sina planer för dagen och det ändrades aldrig, då menar jag aldrig. och jag tror inte han själv förstod att han verkligen upprepade sig..

Såhär kunde det se ut:
Måndag "Frukost, träna, lunch, jobba, sova"
Tisdag "Frukost, träna, lunch, jobba, sova"
Onsdag "Frukost, träna, lunch, jobba, sova"
Torsdag "Frukost, träna, lunch, jobba, sova"
Fredag "Frukost, träna, lunch, jobba, sova"
Lördag "Frukost, träna, lunch, jobba, sova"
sen på söndag kunde han plötsligt röra om i grytan och skriva
"Frukost, träna, lunch, BIO, sova"

Efter att en viss person tröttnat skrev han till min polare "SKAFFA TWITTER", och nu har han slutat och är bloggfri, helt fantastiskt!
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."

2010-08-05 11:09
Vad gör det om folket har bilder på sina ungar?

2010-08-06 08:45
jag HATAR, japp hatar, folk som endast uppdaterar om sitt barn/hund/katt/bananfluga.
såna som dagligen ska ge en fet rapport på hur barnet/djuret mår. samma med folk som endast skriver om sitt förhållande.
folk verkar förlora sin identitet så fort dom blir tillsammans med någon/får tillökning.
tragiskt.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie

-Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.

2010-08-06 12:27
Lacroix F21 är alldeles för feg för att starta trådar! jag blir bara rädd att dom ska banna mig! vågar knappt skriva detta ifall någon admin ser! (nämner inga namn)
kul att de körs

2010-08-06 16:31
Kilometerlånga statusuppdateringar om nonsens med 23 hjärtan, taggtreor, kulglassar och 8 persontaggningar i ett inlägg kan vara rättså irriterande!
Hihi

2010-08-06 17:12
Jag tycker det e fett töntigt...smutta på en cider och snacka sex and the city 2. Kom igen nu.. ALL in?? Jag ryser..

2011-01-07 14:45
det är ju inte facebook ni stör er på. det är ju störiga människor helt enkelt

2011-01-17 20:47
"stör mig på intetsägande bilder som läggs upp. Typ en bild på någons hund helt random bara, vem bryr sig, spec om man tvingats se den fula jycken förut.."

Hhaha fyfan vad kul
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke