Vad jobbar du med?
Oavsett om ni jobbar, studerar, är arbetslösa eller whatever. Berätta vad ni jobbar med, studerar till, vad ni vill arbeta med/studera till? Vilka ambitioner har du helt enkelt? Är ni nöjda med den nuvarande "karriärs-situationen", eller har ni fastnat i ett kneg som känns trist, men som är för tryggt för att lämna? Ja, ni fattar poängen! Share the love!:)
Master of Irony
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
coolt jobb. Där ska jag hamna när jag är 80
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Jobbar som bartender och marknadskonsult (ett finare ord för säljare). Trivs förhållandevis bra med mina arbeten men det är verkligen ingenting jag ser att jag håller på med om tio år. Ska börja studera på distans till hösten och flytta till ett land där jag slipper vintern som man bara blir deprimerad av. Norra Vietnam är det som känns mest aktuellt i dagsläget. Några ambitioner har jag inte riktigt. Målet är ju att ägna sina arbetstimmar åt något som man finner intressant.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Hemtjänst i täby på helgerna och personlig assistent på veckorna, im a caring man baby! ^^
Follow the dao, right about....NOW!
Jag går livets hårda skola, magisterprogramet. Trivs helt ok men ibland är det svårt att skärma av allt det jobbiga i tillvaron. Lönen är provisionsbaserad till den grad att mina åtaganden bestämmer min lönesituation. Kan variera från 10-50 lök i månaden efter skatt. Tryggheten är relativt obefintlig men jag kommer förmodligen studera denna utbildning tills den dag jag kastar in, även om jag delvis gärna skulle pröva på något annat.
It´s all about Don W Miami!