I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad gör dig extra irriterad

Övrigt - Blandat

2010-01-15 02:38
- Brudar som slutar höra av sig
- Brudar som aldrig hör av sig
- Brudar som utnyttjar mig eller mina polare
- Brudar som väntar månader med att dumpa mig
- Djurgårn och Bajen med respektive anhängare
- Göteborg
- Jantelagspolitiker
- Besserwissrar
- Främlingsfientliga människor
- Folk som inte vet hur man stavar Agia Napa rätt
- Så kallade polare som ställer sig i vägen när brudar dom inte gillar försöker göra
anspråk på mig, och ursäktar det med "mer livserfarenhet"
- Så kallade polare som leker Captain Awesome genom att hitta på saker och ting
- Så kallade polare som stöder en polare (mig) som blivit dissad av en potentiell
flickvän med "hon träffar en annan, och du har inget att komma med mot honom"
http://www.finest.se/drzamani

Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!

2010-01-15 09:34
Vart vill du komma? Skulle hon skita i att söka jobbet för att slippa idiotiska kunder? Makes sense....

Ja om hon nu upplever det så störande borde hon väl inte utsätta sig för "främmande" typer. Att ens sälja sexleksaker upplevs för många som som främmande.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-01-15 10:17
Läste du mitt svar till dig Mörten? Så kanske du förstår bättre vad jag menar.

2010-01-15 10:26
mina föräldrar

2010-01-15 10:30
Off topic kianske....Men angry sex med krossad_anka hade gjort mig allt annat änn irriterad!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-01-15 10:42
Word på dem som nämnt "Twitterfenomenet" på Facebook.
Dvs folk som byter status på facebook jävligt ofta i form av någon mening som förklarar vad dem just nu har gjort, gör eller skall göra.

Stör mig också på folk som går med i facebookgrupper i stil med "vi som hela tiden tror att vi hör vår sms-signal när vi egentligen inte fått något sms". Fan löjligaste skiten ever!
Har flera gruppexempel, alla är tagna från samma person:
•Vi som blir sura när någon frågar om vi är sura när vi inte är det
•Vi som hälsar men inte minns namnet
•Vi som älskar Snooze knappen

Stör mig också på folk som klagar på spotifyreklamen (JA det finns facebookgrupper för detta också)
Fan betala om ni vill slippa reklamen!
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Producent

2010-01-15 11:16
Word på dem som nämnt "Twitterfenomenet" på Facebook.
Dvs folk som byter status på facebook jävligt ofta i form av någon mening som förklarar vad dem just nu har gjort, gör eller skall göra

det är ju just det statusuppdateringen är till för...

2010-01-15 11:32
Spelar ingen roll, jag stör mig på det.

Trottoarer är till för att gå på och ändå så stör jag mig på vissa av människorna som går på dem.

Stör mig inte på folk som skickar med någon rolig eller fin länk i sina statusuppdateringar. Relevant information eller något bra tips välkomnar jag också.
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

2010-01-15 11:55
Länk till http://www.whoa.nu/forum/ovrigt/politik/670875/2.aspx

Jag är generellt sett inte en våldsam människa. Jag gillar inte slagsmål, grabbar med skeva macho-attityder eller annat pack som kan få för sig att det är ok att slå folk. MEN, om jag skulle träffa Anton Abele på stan skulle han fan i mig få sig en redig jävla bitchslap. Inte en snyting, inte ett knytnävsslag, men en rejäl handflata tvärs över ansiktet. Sen skulle jag ta tag i honom och skrikandes förklara exakt varför han borde kastreras.

'...and the words of the prophets were written on the subway walls' - Simon & Garfunkel

2010-01-15 12:06
elitz: word, statusfunktionen används ju alltför ofta till att skriva:

"nu ska jag dricka kaffe"
"har just klippt naglarna"
"just kommit hem"

Alltså vafan, vem bryr sig?

2010-01-15 12:16
Ständigt återkommande problem:

Ungdomar som spelar musik på sin mobil (sprängda högtalare ofc) hela vägen från Göteborg till Floda (det är där de bor, jävlarna). Ofta någon form av trallig trance med smurfröster och lite stön.

De som försöker pracka på folk sina åsikter, vad det än handlar om (ofta ung vänster-anhängare, vegetarianer, kattmänniskor och kristna). Nej betyder nej, GOD DAMNIT.

"Jag älskar min mamma/pappa/syster/svåger/hund"-grupper på Facebook. NEJ, du måste inte bli medlem i ALLA så att vi vet att du älskar din familj. Du är inte en dålig person om du inte är medlem, du är faktiskt en mycket bra person. Tycker bättre om dig om du inte är medlem, faktiskt.

Alla jävla GÄNG med morsor 20-25 år som går i bredd på ALLA gator med sina barnvagnar (komplett med namnskyltar som Viggo, Vilmer, Tindra och Smulan). De är så många så de kan gå i bredd längst hela Avenyn och skrika åt varandra vad de ser för fina saker i skyltfönstrena. Sedan parkerar de sig runt Poseidon och diskuterar marimekko och färgen gult. USCH
My heart lives in my vagina.

2010-01-15 12:21
Stör mig på dom sega indierna i kassan @ snabbköpet. HALLÅ? JALLA. DET ÄR ETT SNABBKÖP.

Stör mig på dålig musik.

Stör mig på smutsiga musmattor så musen "hackar" fram eftersom det ligger en jävla kaksmula under lasern.

Stör mig på sega datorer.

Stör mig på bilder i dålig kvalité.

Stör mig på folk som hela tiden måste smsa.

Stör mig på folk som tror att ALLA är emot dem bara för att dom mår lite dåligt just idag.

Stör mig på folk som tror att dom är bättre än andra.

Stör mig på folk som skriver ut priset på saker dom köpt.

Stör mig på tröga människor.

Stör mig på folk som inte kan avläsa ironi.

Stör mig på folk som tror att dem är bra på nåt men i själva verket är asdåliga.

Stör mig på folk som skriver "mm" på sms eller msn.

Stör mig på folk som tror att dom är tuffa för att dom dricker alkohol. (Jag dricker själv alkohol, så jag är inte emot själva drycken.)

Stör mig på folk som överdriver när dom skrattar.

Stör mig på dåliga slut i böcker/filmer.

Stör mig på att folk hela tiden ska klaga på att jag är lat.

Stör mig på unga brudar som tror att dom är speciella bara för att dom är med barn/har barn. WOW. Backa 50 år så var det väldigt vanligt förekommande med unga föräldrar. Du är inget unikum. Tönt.

Stör mig på dåligt filmade filmer. Dåliga vinklar osv.

Stör mig på firstposters i trådar som skriver "FÖRST!!!!!!!!!!!".

Stör mig på slöa rakhyvlar.

Stör mig på folk som hakar upp sig på åldern. Ålder är bara en siffra. Det är det som sitter innanför pannbenet som räknas.

Stör mig på folk som hatar "bara för att..".

2010-01-15 14:48
BRATS!!!!, finns inget mer störande än horungar med dryg attityd som tror att dom står över alla för deras farsa sitter på mycket pengar. Nackskott!

Trådar som uppas miljarder gånger av TS. Alltså måste svara efter varje jävla kommentar (nu pratar vi om trådar som kommer upp i siffror över 100-strecket där mer än hälften av kommentarerna kommer från fittan som startade tråden).

När teknik strular som folk sagt innan.

Min ljudlärare/mentor..

Alla äckliga spel/grupp/event-förfrågningar på facebook..

Folk som ringer från Dolt nummer.

Fega människor som pratar skit bakom ens rygg och sen blåneka när man träffar dom. Har du nåt och säga, say it to my face din jävla tönt!

Översminkade fjortisäckel på tuben som inte kan prata med normal samtalston.

osv...
www.myspace.com/verbalvandalmuzic

2010-01-15 15:00
Stör mig på folk som inte blinkar innan omkörning. Folk verkar tro att dom inte behöver, men hur jävla svårt är det att flytta fingret nån centimeter?
fuck you, and have a nice day

2010-01-15 15:02
vadå?

skriver under på allt typ..
Producent

2010-01-15 15:43
unga mödrar som skaffar barn men som inte bor med fadern. Såna tjejer som enbart bara vill ha barn för att passa in i vuxen världen. barn skaffar man sig när man e vuxen inte när man e 20-25.
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2010-01-15 15:51
Håller med trådskaparen, fast jag upplever alltid att det är kärringar som går bredvid varandra med barnvagnar så man inte kommer förbi. Inte kollar dom bakåt heller ifall någon ska förbi.

Mycket har sagts redan men detta kan jag döda för att slippa;

- Orättvisa

- När saker och ting aldrig går som planerat

- Idiotiska bilförare som tror dom äger vägen

- När man vaknar på morgonen och är försenad och allt går fel och tar mycket längre tid än det brukar

- Pensionärer som ska tjaffsar i kassakön om någon enstaka enkrona

- När man väntar vid en rondell eller korsning, och idioter som tutar bakom en för att man ska åka trots att det kommer en massa bilar

- När man går med en polare på stan och han träffar sina jävla fjortisar till vänner och blir en totalt annorlunda och barnslig person som plötsligt ser mig som luft

- När man slår i sig överallt

- När man inte kan sova

- När man inte kan ett enda svar på provet, trots att man kunde allt innan

- När folk skryter om sina jävla sexliv och vilka ställningar dom har kört. Man blir ju så avundsjuk och vill bara byta plats med dom!!

- När man berättar sina problem för den man umgås med, och han svarar med att "det där har jag aldrig haft svårt med" till exempel. Lust att döda idioten
Evangeliet

2010-01-15 15:57
SEGA PERSONER I KOMMUNALTRAFIKEN!

Går man långsamt får man fan klättra på väggen eller bereda sig på att få en fot i ryggen. Folk rör sig som jävla sniglar!!!

Det här är Stockholm! Här lever vi för stress, så get the fuck out of my way!

2010-01-15 16:00
Btw, man blir på jävligt dåligt humör när man läser denna tråd, haha

Kom på nån till sak;

* När någon ska på fest och byter namn på msn till "FEEEST!!". När folk skryter om det helt enkelt

* Likadant när dom är ute sent på kvällen och heter "uuutee" trots att dom aldrig byter namn annars om dom till exempel tittar på tv, lagar mat osv. Bara för att dom vill att folk ska veta att dom är "coola"
Evangeliet

2010-01-15 16:02
Tjejer som nästan våldtar en på klubben men inte vill följa med en hem när det stänger.
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.

2010-01-15 16:16
Jag stör mig på folk som stör sig på folk som byter namn på sin facebookgrej.
Läs det inte då för helvete?

Nu har jag iofs inte facebook så kanske inte ska uttala mig

2010-01-15 16:47
Åkte kommunalbuss regelbundet för ett tag sedan, alltid lika jobbigt att komma på bussen pga av vissa personer som verka tro att det hela är en tävling och ska bli första man/kvinna på bussen. Oftast hade personen inte ens stått vid busshållplatsen utan smyger brutalt in.

2010-01-15 17:03
Så sjukt störigt när man inte hittar fjärrkontrollen! får damp på det
Cause I'm cooler than a polar bear's toenails...

2010-01-15 17:52
Har jävligt svårt för folk som går in i valfritt transportmedel innan folk fått gå ut. Fan kan snea hårt på det alltså, börja käfta på dem hur fucking korkade de är.

2010-01-15 20:20
Att de precis översatte Jokel till Svennar på Simpsons...

2010-01-15 20:25
Jag tänkte lägga till ett par saker:

- Kärringar på kassaservice som ska dumförklara en när man inte rivit bort avin från fakturan. "Du har haft två veckor på dig."

- Mobbare
http://www.finest.se/drzamani

Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!

2010-01-15 20:38
Irritation irriterar mig som fan, tråkig känsla utan mening

- Dagens p12:or

- När kattjäveln skiter längst in i hörnet under min säng när jag ska sova

- Stekande hetta

- Dubbelmoral

- Anna fittanka

- Jämförelse mellan människor
Evangeliet

2010-01-15 20:46
Vad fan är en pansarvagnsmorsa?

Det är såna jävla morsor som använder sin barnvagn för att preja allt i sin väg, som att dom skulle vara viktigare för att dom klämt ut en unge
Twang System fi de werl

2010-01-15 22:31
Entertainment, jag läste din spoiler, men kunde inte låta bli :/
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.

2010-01-15 22:38
Och för att vara en god cybermedbrogare.....

Jag hatar dessa busschafförer som inte tar upp mig på busshållsplatser, och kör rakt fram, eller inte släpper av mig.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Groupie

2010-01-16 15:55
Lite rolig tråd endå lär jag säga...

Mina bidrag:

- Fjortisar i allmänhet och speciellt fjortisar som pratar och stimmar skithögt på offentliga platser eller lokaltrafiken, helst ackompanjerade med skitkasskvalité, men endå svinhög volym på Anna Bot låten.

- Att bli väckt av någon som inte vill något.

- Frysa! Inte ett jävla skit fungerar när man fryser!

- Att åka 50 mil enkel resa till en tentamen som visade sig vara inställd.....

- Att hoppa på fel tåg och hamna i en stad 5 mil åt fel håll och inte ha kontanter nog för att pröjsa en biljett tillbaka.

- Att stå i kö. Det är nog fan det mest stressande och irriterande jag vet när det gäller vardagliga saker.. fy fan alltså......

- Överstilade frisyrer och stilar öht

- Färgen Gul

- Folk som ska ge retoriska råd och "tips" om hur jag borde vara

- Människor med överlägsen eller fördomsfull attityd

- Kallprat på jobbet

- När folk ska berätta något och börjar berättelsen femtielva timmar innan själva poängen, som det säkert inte ens når fram till.

- Folk som tar betalt för en cigg

- Folk som schmunkar

- Snåla och griga folk och fä

- Myndigheter och institutioner utan empati och istället är fanatiska paragrafryttare

- Ordningsmaktens våldsmonopol och extremt överlägsna attityd och fullständiga ovilja att kunna prata om något utan endast ser till sin egen bild utan att ge folk en chans att förklara sig.. är man inte oskyldig till motsatsen bevisats?

- Min kroniska magverk

- Nageltrång
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Groupie

2010-01-16 15:57
En sak till...

alla jävla människor som är präktiga och vill skriva autografer bara för de råkade vara med i något kasst tv-program ingen minns.

2010-01-16 16:14
Lepra

Färgen gul är fan det värsta som finns. Blir arg bara jag tänker på det.

2010-01-16 17:28
- Tjejer som säger "Gud vad jag tjock jag är" när de har storlek S och sedan går och köper en choklad kaka istället för att äta lunch.

- När batterierna i digitalkameran tar slut för att man glömt att ta ur batteriena när man inte använder kameran.

- När böcker/filmer inte slutar på det sättet som man själv vill.

- När tiden inte räcker till.
I have always right, even when I have wrong...

2010-01-16 20:39
- Moderater
- Södermänniskor

2010-01-16 22:13
Lepra schmunkar?
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX
Groupie

2010-01-16 22:35
Märia.
Folk som dyker upp på en fest med två folköl men alltid blir fullast o.s.v...
snikare helt enkelt..

2010-01-17 00:17
Insåg nyss att jag instinktivt ogillar och irriterar mig på människor som gör en glad smiley med "likamed-tecken". Alltså "=)" istället för ":)".

En "=)"-smiley är så otroligt mycket fulare än den vanliga och jag antar direkt att personen endast är så pass glad för att h*n inte förstår bättre. Dum och glad helt enkelt.
Crocodile Dundee for president!

2010-01-17 01:39
=) sånna smileys e ju äkta..

2010-01-17 02:29
Folk som vet att dom kommer feströka men skiter i att köpa cigg och istället tigger av alla andra.

Unga mammor som i meddelanden skriver te x "puss från mig och .. (ungens jävla namn)". Vafan ungjäveln är 3 veckor, den har ingen aning om vem jag är, och ja, jag vet att du har fått barn!

Människor som kallar sina bebisar för "mirakel". Kom igen, dom flesta har inga problem att få barn. Det är inget jävla mirakel att du har lyckats klämma ut en unge.

Folk som inte kollar "döda vinkeln" när dom går på trottoaren, utan bara svänger så att man måste tvärstanna.

Människor som andas med munnen när man står på tunnelbanan i rusningstrafik.
puss

2010-01-17 02:37
just de, kan tillägga att jag utbildar mig till lärare. och de sämsta lärarna jag haft har oftast hållit i pedagogiska kurser..

Om du inte lyckas kan du alltid undervisa?

Men ja, det har sagts förut, men jag säger det igen: hur fan folk beter sig i lokaltrafiken:

Idiotiska jävla kossor som står precis vid dörren och försöker gå på innan folk gått av. Numera blir det psykoblick, spända axlar, armbågar utåt och plöja igenom folkmassan.

Folk som har ryggsäck på sig under rusningstraffiken. Att armbåga dem i ansiktet borde falla in under nödvärn.

Människor som vandrar omkring på centralstationen, under morgonrushen, utan att ha någon koll på var de är. Flytta på dig så jag hinner byta vagn, din jävla hippie!

Ungar som lyssnar på musik i mobilen. Musiken är skitdålig till och börja med, ljudkvaliten är för jävlig, ingen annan vill höra skiten, och förresten ser ni skitlöjliga ut i de där kläderna!

Ej lokaltrafikrelaterat:

Jobbcoacher! OM NI VISSTE HUR MAN FÅR ETT BRA JOBB SKULLE NI INTE VARA JOBBCOACHER!

Alla facebookanvändare som klagar på hur folk använder facebook. Facebookhatet ska vara reserverat för oss som inte använder facebook! Vi är oldschool, sluta sno våran grej era jävla posers!

Föräldrar.

Javascript.

Klämkäcka radiopratare. Och folk som lyssnar på dem.
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.

2010-01-17 03:09
skissen blev jag fett irriterad på (möjligen för att jag är hundägare).. tycker skissen verkar fett äcklig själv, fy fan..

2010-01-17 03:11
GAIA P27

hahaha du bor i oslo va? de måste vara ett norskt syndrom..

Producent

2010-01-17 16:11
Det mesta verkar redan har sagts, men ska väl försöka dra mitt strå i stacken.

- Folk som använder :P-smileyn, hatar skiten. I princip alla smileys som börjar på x suger också (xP, xD, x( ja ni fattar.)

- Folk som skriver "Hej" utan att egentligen vilja något.

- Folk som inte vet sin gräns när det kommer till alkohol.

- Battle & Cypher-forumet

- Twilight & dess anhängare.

- Bloggar

- Upprepningar av saker man hört tusen gånger redan. "Du får inte gör det det det och det!" No shit?

- Snö. Vidrigt är det. Om något är ännu värre så är det folk som gillar snö.

- Förpackningar för tekniska prylar. Man behöver fan skalpell för att få upp det mesta, och då med risk att ta sönder vad man nu än köpt.

- Alex Schulman, Anna Anka och Anna Book.

- Techno och allt som kan liknas vid det.

...Det vart en hel del ändå.
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold

2010-01-17 16:32
Deluxe_ har ju varit galet träffsäker hitintills.

Men i övrigt så stör jag mig GRYMT på gnällkärringar som gnäller så fort dem hör att det bor andra i huset?!, det är en jävla skillnad på att höras eller att ha rave-party 5ggr/veckan..

Kärringen under mig gnäller trots att det kanske lever om litegranna max någon timme där innan kl23 en gång varannan vecka.. Shit tål man inte att det hörs att andra lever så kanske man ska flytta in på en pensionat, eller ut på landet?!

Sen stör jag mig på dem som sitter o gnäller o förbannar sig över folk som t.ex tränger sig i krogkön, eller att folk gör si o så o är jobbiga när man ute?, shit gör något åt saken eller STFU! :)).. Det jag menar är väl egentligen Offermentaliteten som man ibland stöter på. Offermentalitet är galet osexigt..
prinsen i hundkostym.
HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!

2010-01-17 18:08
facebook är källan till typ all min irritation nuförtiden. stör mig på att 20 av mina vänner har gått med i gruppen "2 kr per medlem går till jordbävningsoffrena på haiti!" när det så uppenbart är en trollgrupp, eller typ "se vem som besöker din profil med profile watcher!".
och att p3 nyheter tror att profile watcher faktiskt fungerar och kör det som nyhet en hel dag.

stör mig på att någon har detta som status: "Klistra in detta i din statusrad om du känner någon som har eller har haft cancer! Det vi vill ha år 2010 är ett botemedel! 93% kommer inte att kopiera och klistra in detta, kommer DU göra det? ? ? Jag stödjer canserforskningen".

stör mig på att någon blir ett fan av "JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA SVÄGERSKA ( brors fru )".

kan hålla på i en evighet... facebook är mitt liv :)

2010-01-17 19:10
När någon ringer som man kanske inte orkar snacka med just då iaf, men dem lägger aldrig på, utan nöter på signal efter signal tills man blir helt galen..

prinsen i hundkostym.
HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!

2010-01-17 19:58
psyko_slusk

håller med, t ex om man ligger och sover så ringer det nån jävel och det fanskapet vägrar sluta
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob

2010-01-17 20:34
när nån svettig subba till busschaffis stämplar 3 st på min remsa.

facebooktwitter.

folk som har uppenbart noll musiksmak. stureplansdunk osv...

folk som bryter som kan bra svenska.

RATED R!

2010-01-17 22:20
Kom på en annan sak som irriterar mig en aning, de sjukt dåligt dubbade/synkroniserade reklamfilmer om diverse städmedel (vanish & cilit bang tex)...
I have always right, even when I have wrong...