Det är inte hur viktig man är utan hur viktig man verkar
"life's a garden, dig it."
Jag drömde att jag var på en plats, I ett stort stort hus. Väl i huset var jag jagad av någon slags militär. Miljön utanför huset var väldigt konstigt, Det va nästan som att de va en oändlig vallgrav runt om Huset, Himmelen skiftade färg hela tiden och vattnet var fyllda med några slags varelser som försökte skada oss. De va en liten liten ö brevid den "ön" vi var på och att komma över till ön, utan att simma i vattnet.. Fick man klättra i en klätterställning. Det va en person i vårt umgänge som försökte ta livet av sig genom att ge sig själv till vattnes varelser men i sista sekund rädda jag och umgänget undan honom/henne från denna förskräckliga död. De fanns ett viss antal båtar på Ö:n och alla skulle inte få följa med. Jag rusade över klätterställningen, hoppade i båten.. Sen vaknade jag. Sen drömde jag engång när jag va liten att de huset jag bodde i blev bort sprängt under krig. Jag går in i vår gamla lägenhet och ser min mamma söndersprängd i bitar, Fyfan vad jag grät. Både i drömmen och på riktigt. Sen drömde jag min mamma låste in mig på ett mental sjukhus och stod och skratta åt mig när jag hjälplöst försökte kalla på hjälp och sakta men säkert förlorade mitt sinne..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Inatt drömde jag att jag satt på whoa i typ 500 år... :( sorgligt! Jag måste verkligen sluta sitta här så mycket...
Sen drömde jag min mamma låste in mig på ett mental sjukhus och stod och skratta åt mig när jag hjälplöst försökte kalla på hjälp och sakta men säkert förlorade mitt sinne.. Vet inte varför men det fick mig att skratta högt.
Det är lite kul med drömmar där man drömmer nåt fuckt up och så vaknar man och känner hur skönt det är att det är över, fast egentligen så drömmer man fortfarande och sen när man vaknar på riktigt är man aningen förvirrad.
mhm
Hahahahahahahahahahahah " Mofeta drömmen " hahahahahahahahaha
Wethoz Production<br>Beat producent o rääääpper ..
igår drömde jag att jag var i en tvättstuga och tvättade mina kläder. Jag var nästan klar men skulle hänga upp mina jeans i ett torkskåp. Då rusar det in 10 småtjejer i 11-årsåldern och alla med utländskt påbrå. De skriker och är helt hysteriska. De säger att deras kompis Sara tog av sig sina byxor när de var ute och lekte och pappan såg henne. Så nu skulle han hälla syra på henne. Alla håller på och fyller på vatten i glas och flaskor i tvättstugan. De rusar sedan ut när de är klara. Sen kommer det in tre kvinnor. De är väldigt upprörda och ska försöka stoppa pappan. Det fans en balkong i tvättstugan. Vi går ut där och de ska ta sig ner därifrån. Jag tycker de är helt korkat eftersom de kan ju ta vägen som de kom in. Men de vägrar och vill ta sig ner från balkongen. En hoppar över räcket och frågar hur hon ska komma ner. Hon tappar taget och ramlar baklänges ca 20 meter ner på marken. Jag vaknar av att jag får en hostattack som varar i ca 10 minuter. Inatt drömde jag att min familj hade köpt ett hus. Min mamma hörde konstiga ljud från källaren. Vi går ner och ser efter. Det står en kuslig text på ett par plankor på väggen. Jag säger att mamma måste skaffa en vakthund som kan se efter huset. Men hon gillar inte hundar. Sedan renoveras källaren som en cirkel. Hela rummet är inplastat. I mitten är det en gyttjebrottnings ring där det står några killar och brottas. Jag tycker det är jätte praktiskt för då kan jag springa på spåret som är längst ut och springa runt och runt.
Hade så sjuk jävla dröm inatt, synd att jag glömt bort skiten.
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
Hangaround
2010-03-29 15:07
okej, jag har haft den sjukaste drömmen inatt. en riktigt obehaglig mardröm. nu har det gått lite tid sen jag vaknade genomsvettig och orörlig så min beskrivning kommer bli en aning abstrakt: nån slags tävling driven av onda andar, där var och en ska möta sina största fobier, i mitt fall ormar. ormar överallt, slemmiga, snabbt förökande ormar, de kryper på mig de kommer in i min kropp, jag skriker, försöker springa men kommer ingen vart.. springer och flyr, men upptäcker snart att jag springer i en ändlös labyrint med hundratals dörrar utan någon utväg, det är mörkt, jag är jagad. tillslut hör jag bekanta röster, tror jag, jag blir lättad, tänker nu är jag ute ur labyrinten, springer till rummet där rösterna kommer ifrån men upptäcker att det rösterna kommer från en stor tv som spelar upp samma scen på repeat: typ anja persson som efter hon vunnit ett lopp blir tillfrågad av reporter "så hur ska du fira" varpå hon svarar "TÅRTA OCH SAFT MED FAMILJEN!" om och om igen och för varje gång så blir anja perssons ögon lite mer djävulska och liksom som besatta och stirrar in i mig. asså det låter ju sjukt skrattretande nu men i drömmen var det så jävla obehagligt!! störd dröm. vaknade livrädd klockan 5 i morse i min mörka, tomma lägenhet.
http://matildaberggrens.blogg.se
Dalit Omg, jävligt läskigt. Din hjärna är smart och sexig, och läskig såklart.
Inatt drömde jag först att jag var i en park. Jag gick runt där och tittade på blommorna sedan dyker kissie upp. Den där bloggerskan. Jag har vunnit en träff med henne. Vi går runt där och pratar och hon var faktiskt snäll och trevlig. I handen har jag en leksak. En pinne med ett djur längst ut. Så när man håller ner pinnen i marken så rör sig djuret med små hjul. Jag tycker det är lite pinsamt för jag förstår inte varför jag har denna leksak i handen. Jag frågar om hon vill leka med den och det vill hon. Vi säger hejdå och jag stannar kvar i parken. Sedan lägger hon upp ett blogginlägg om att jag var snäll och hade fina sneakers. Så får jag massa fjortisläsare på min blogg. Sen drömmer jag att jag har hemma hos mamma. Det är massa släktingar där. Vi äter och har trevligt. Det finns en liten pojke där som springer omkring. Jag blir jätte orolig över honom för han är typ 20cm lång. Jag håller utkik efter honom. Då ser jag att han ramlar och rullar mot en öppen balkongdörr. Hållet är större än honom så jag hinner precis stoppa honom från att rulla ned. Plötsligt befinner jag mig utomhus med pojken i famnen men nu har han en minibebis. Vi är jagade. Bebisen är värdefull och det är några fula cowboy amerikaner som är ute efter honom. Jag springer allt jag kan. Men de har en jeep. När jag tror att allt är kört kommer det en het action brud inbromsande med en bil. Jag hoppar in i baksätet. Hon skjuter mot bovarna men de är bakom oss en bra bit. Tillslut tappar vi bort dem. Vi kommer till en överväxt skog. Det finns ett litet vitt ruckel där som vi går in i. Det finns ca 10 pers där som har väntat på oss. Bebisen har blivit ännu mindre han är inlindad i tyg och han får plats i min hand. Människorna där börjar bli galna. Tillslut tar de fram pistoler och vill att vi ska köra rysksroulette. Men vissa vill inte. De dödas på en gång. Jag har ingen talan så de kör en roulette på mig men jag överlever. Jag får panik. De kör rouletts på de andra och jag bara väntar på min tur. Jag tittar på bebisen. Den har fått som en glasskiva över ansiktet. Jag ser inte ansiktet. Sedan vänder bebisen på huvudet jag kan inte se om den skrattar eller gråter. Sen vaknar jag.
I natt hade jag så jävla bra drömmar, tänkte att jag skulle komma ihåg alltsammans men så blev det dock inte. Det enda jag minns är att jag laddade ner absurt många filmer om ninjas.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Inatt drömde jag att jag var påväg hem på min skateboard men bestämmer mig för att svänga av för att gå upp på ett stort berg. Det är nånslags halvmilitärt område så jag får smyga lite för att ingen ska dyka upp och fråga vad fan jag gör där. Med tiden visar det sig att jag vill se på utsikten och då är den bästa platsen såklat högst upp på bergets topp. Men där står några byggbaracker och ovanpå sitter någon i en såndär regisörsstol. Jag förstår att personen i stolen är den militära ledaren för allt sammans. aLite besviken så börjar jag åka nerför en lång och flack backe som går ner för baksidan av berget. Efter ett tag så tänker jag att det kommer bli jävligt jobbigt att gå hela vägen upp igen och bestämmer mig för att försöka ta en annan väg hem. Jag kommer till en golfbana och tänker att jag känner igen mig. Precis då så kommer en kille åkandes i en gokart som ser ut som en beach buggy. Jag bestämmer mig för att åka upp på berget igen, jag måste helt enkelt se på utsikten ordentligt. Jag greppar tag i gokarten och åker med upp mot toppen. När vi kommer upp och närmar oss platsen där regisörsstolen står så förklarar jag varför jag vill se utsikten: "Bergen är ju så höga så att de nästan går upp till himlen!" Sen vänder jag huvudet uppåt som för att illustrera och ser att berget faktiskt går hela vägen upp till himlen. Inte nog med det, det fortsätter över himlen och går liksom hela vägen runt tills det går ner mot marken bakom mig igen. Aja skitsamma, jag måste ändå se utsikten. Jag hittar en alternativ väg upp på en annan topp så jag satsar på den istället. Det är en brant väg upp dit men någon har slipat ut trappsteg i bergsväggen så det går bra ändå. När jag kommer upp har jag hamnat på ett vikingaskepp, ända där uppe på bergets topp. Sen vaknar jag.
Hade en riktigt fucked dröm inatt. Jag satt i bilen med min bror och drog runt lite, stannade vid en korsning för att se vart vi skulle åka, och kunde antingen åka till ett ställe som heter "alhreedsperf" eller något som hette "linshals". Konstiga namn, så vi frågade en herre som stod brevid bilen vart man skulle dra. Han bara pratade på utan att ens svara på frågan, så efter någon minut gav jag upp och sa "vi vänder". Helt plötsligt är det fullt med insekter där jag sitter, har en fett äcklig spindel på midjan, men den glor bara, så jag skjuter iväg den. Kollar på mina fötter och ser att det är FUUUULLT med insekter överallt. Allt från feta, avlånga kackerlackor blandat med tusenfotingar (det var en korsning av ett slag), myror, spindlar och allt därtill. Allt därefter handlade bara om att jag såg på dem. Först mådde jag illa, sedan blev jag fascinerad och kollade bara på det. Allt krälande blev till en äcklande fascination.
*snaark*
Moderator
2010-04-21 20:35
Drömde nog keffaste drömmen på länge inatt. Jag satt och stirra på en klocka och en liten tjej sitter bredvid mig och upprepar: - Jag är ditt psyke Trixie, jag är ditt psyke, du blir inte av med mig. OCh tillslut tittade jag på den där flickan och säger att hon ska hålla käften, då skjuter hon sig själv och jag typ faller baklänges ner i ett svart hål och stannar nästan aldrig och då som jag tror att marken kommer för att krossa mig ser jag den lilla flickan igen och vaknar. Och jag blir inte av med drömhelvetet har suttit och funderat på det hela dagen.
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Kommer sällan ihåg vad jag drömmer, men hade en skruvad dröm för ett tag sen. Farsan jagade mig och en jämnårig grabb som jag bodde granne med som liten med en sekatör (eller vad det nu heter, sån där knips-knips grej ni vet.) och tuggade fradga. Vi gömde oss i bastun på övervåningen i farsans hus, men han rusade upp för trappan och trappstegen rasade sönder allt eftersom han kom längre upp. Han hittade oss i bastun och skulle klippa av mig ett finger, men just då han skulle klippa så ryckte jag bort min hand och han råkade knipsa av sitt eget finger istället. Då började han gråta och bad om ursäkt för att han skrämt oss.
Okej jag vaknade just från en dröm och jag har inte kommit ihåg någon så tydligt på väldigt väldigt länge så jag skrev ner alltsammans. Har cut+copy direkt från dokumentet så jag vet inte hur radbrytningen är. Aja, here goes.. ------------ Jag är Quasimodo/Uncle Leo(från Seinfeld)/presidenten/en vilde med slö rambokniv och en isärplockad Ak47 i en krans runt halsen. En roll jag ska spela i ett stort rollspel som jag inte riktigt förstår, halvt på låssas men ändå en slags aktion eller tävling där min prestation är av yttersta vikt. Det är jag som jag leda min fraktion. Jag får min mission av en "spelledare" uppe på en kulle i Grand Canyon, han klär mig i Kalashnikovskruden och jag blir varse min hemska skepnad. Sedan bär det av. Ett stort liveskådesel / MMORPG-på-riktigt där jag förväntas spela rollen som den brutale men godhjärtade framtida ledaren för den "fraktion" som egentligen är den onda, eller? Under spelets kom kommer jag märka hur svårt det är att spela denna roll, när jag själv är så uppe i det hela. Jag är för förvånad, konfunderade och överväldigad för att ge någon annan reaktion än min egen. Första "stoppet", någon som känns som ett test för att se om jag är med på noterna, är ett våldsamt bankrån. Jag står med en halvöppen glasport på min ena sida och där inne bakom disken står en man i rånarluva och med en mac-10. På golvet ligger flera andra gärningsmän, vid liv och med knivar och pistoler i händerna. Bredvid dessa döda eller döende civila. Jag tänker först att detta inte är något som berör mig, att det är en annan del av spelet, och är nästan påväg att smita förbi. Men precis som i The Game blir jag manipulerade att delta då mannen med automatpistolen siktar mot mig och ryter till. Som i en dimma tar jag fram min rambokniv, som väl egentligen snarare är farfars största, och halvrostiga, fiskrensarkniv, och slänger mig ner på golvet framför disken. Det är som om valet att blanda sig i är det enda som räknas, vad som händer där efter sker per aukomatik och är inget jag egentligen har någon kontroll över. Rånarna gör lite motstånd men ganska snabbt lyckas jag ändå skära halsen av alla. Ja så långt jag hinner för sen upplöses det hela och jag finner mig på en landsväg i öknen igen. Jag minns dennna plats ur den tidigare drömmen. Den tidigare drömmen var mycket mer aktionrelaterad och handlade om samma "fraktion" men då jag istället var på den goda sidan i någonslags aktions-tävling/krig mellan dessa två grupper som är väldigt svåra att beskriva. Tänk två stora dodge ball lag/100 manna jet grind radio-trupper/fotbollsfirmor/privatarméer men med en slags uppsluppen feststämning blanat med något mordiskt. I alla fall, jag vänder huvudet åt vänster och får se en stor, stor futuristisk megastad (tänk biodome-strukturerna i sim city) och förstår att det är dit jag måste gå. Det är inte så långt. Men först bestämmer jag mig för att gå till småstaden som ligger just till höger, egentligen inte mycket mer än en Wal Mart, McDonalds och bensinstation. Väl där ser jag en polisbil patrullera förbi och tänker att jag inte vill dra till mig deras uppmärksamhet. Men eftersom den just har åkt förbi så är jag säker på att det i alla fall inte kommer komma ännu en polisbil så jag skrider till verket med att bryta mig in i en bil. Jag behöver ju kunna ta mig till megaframtidsstaden snabbt. Under hela den här perioden är det en stämning som påminner mycket om GTA-spelen. I samma sekund som jag får upp bildörren blir drömmen ur tredjepersonsperspektiv, jag en slags karikatyr av den jag var förut i Bomber man-utförande och runt mig en ring av kanske 200 små, små poliser med dragna pistoler. Allt detta i ett sorl snutsirener och i ett hav av blåljus. Men då försvinner allt detta som för att säga GAME OVER, CONTINUE? och jag trycker i mitt huvud på YES.
DEL 2 Jag hamnar i ett slags gerillaläger och blir guidad, och det är fortfarande en stor lek/rollspel/aktion, av en mer erfaren och högt uppsatt plutonschef eller va fan det kan tänkas kallas i drömmen. Jag presenteras för en mängd karaktärer, den ena mer otrolig än den andra. Samtidigt vet jag att dom vet att jag ska rollspela deras ledare. Men det är som att de har överseende med att jag inte spelar så bra ännu och väntar på mig. Varför ska jag som aldrig rollspelat förrut har en så viktig, den viktigaste, rollen? Det är inte ens en fråga i drömmen. Detta läger är huge och jag har bara mött olika ledargestalter än så länge. Men så kommer en mystisk kvinnas om jag genast dras till, mellanösternrötter. Hon verkar också vara en av ledarskiktet men de övriga är lite skeptiskt inställda till henne. Innan jag vet ordet av det låter jag mig föras bort av denna mystiska kvinna och hennes lilla gruppering. I rask takt och till melodisk dubstep/folkmusik förs jag i en lång karavan i rasande tempo. Det hela är lite som om George Lucas i en av sina Star Wars filmer skulle ha haft en stad för burkabeklädda utomjordingar av närmast Jabba the hut proportioner som ständigt har musikal/festival. De ledare som jag var med tidigare är inte alls nöjda med detta och försöker jaga med så gott det går. Jag förs längst fram i en slags karneval där nyckelfärgen är Hamasgrönt. I drömmen är det hela "filmat" som en musikvideo/sportevenemang och de deltagande påminner om vad som skulle hända om man lät de grovmejsalde stereotyperna som finns av utomeuropeer i Tin Tin-serien möta Star Treks ensamble i en Emir Kustorica-film. Till slut är hela galenskapen över och jag har hamnat djupt i lägret för denna faktion inom faktionen. Först här känns det oklart om de inblandade rollspelar eller om de har gått så upp i rollen att de faktiskt har övergått i att leva såhär, här. Det är ett tältläger/gatukvarter i Palestina och jag är en exotiskt blomma bland kolsvarta afrikaner i lustiga färgglada kläder, svarta pantern-aktivister och burkaklädda kvinnor. Allt sammans fortfarande i någon futuristisk alternativ värd. Här verkar folk inte veta att det är jag som ska bli deras stora ledare/president och om det är därför vissa är helt ointresserade av mig medens andra glor med stora ögon, det är svårt att avgöra. I samma stund den gamla skaran ledare hinner ifatt så har jag blivit utsedd till chefredaktör för multikulti-gängets prestigefulla musiktidning. Jag har även försätts med en riktigt snygg, och dyr, skinjacka och stuvats in i baksätet på en folkabuss. Som för att köra segervarv.. Det är svårt att avgöra vad som händer sedan men som jag minns det så klipper drömmen tills det att jag står, åter som presidenten, med en ung tjej (som jag förövrigt träffade tidigare i dagen i det verkliga livet). Hon beskriver hur hon och hennes stora aktionsgrupp (1000-tals) har fyllt hela det här stora huset (typ ungefär Heron City eller det största flervåningsIKEA du kan tänka dig) med eldfarligt material och nu ämnar tända på alltsammans. Det är någon slags galen Project Mayhem ("terrorgruppen" från Fight Club)-aktig historia det är frågan om. - Och det här tror du ska leda till fred och välstånd mellan människor? "Ja"
Jag drömde att jag hoppade av bussen i samhället där jag bor, och möttes av en stor posse blåklädda latinamerikaner. Det framkom tydligt att de var medlemmar i ett gäng. Vi började traska åt samma håll utan att ägna någon större uppmärksamhet åt varandra. Efter en stund började en skateboardåkande snubbe i gänget att peta på mig, och uppmana till att vi borde slåss lite på skoj. Han snackade engelska, så för att undvika bråk så låtsades jag att jag inte kunde språket. Då började han babbla på japanska i tron om att jag skulle förstå bättre. Sekunden senare hade jag hela possen över mig i en gigantisk brottningsmatch på en liten gräsplätt. Självklart kom några syntharkompisar till mig förbi, och de var inte sena att kasta sig in i striden. Vi klädde av oss på överkroppen och brottades för kung och fosterland. Till slut så var alla blåklädda borta, och vi firade segern genom att ligga och kramas och fnissande fisa tillsammans. Natten innan det drömde jag en sexdröm om en t-shirt.
Jag drömde att jag var inne på Sheltas sneakerbutik i Göteborg. Jag hade länge kollat på ett par Nike Vandals som jag blev smått förälskad i. Jag går vidare och kollar på andra skor, när jag kommer tillbaka till de skorna jag ville ha så ser jag att en annan tjej plockar upp dom och går mot kassan. Jag springer fram till henne och skriker NEEEEJ! DOM SKA JAG HA JAG HAR KOLLAT PÅ DOM I MER ÄN EN VECKA! Märke då att en gammal "polare" är med denna tjejen. Konstigt nog känner han igen mig, blir arg och säger att jag inte kan bete mig sådär, för nu tog hon de skorna. Jag låtsas som att jag inte känner igen honom och undrar varför han kallar mig för mitt namn. Hon köper skorna och jag blir lite sårad i mitt sneakerhjärta. Efter ett tag hänger jag en stund med snubbarna som jobbar i butiken och jag fick ett halsband utav en av dom. Det var från Malaysia och skulle bringa lycka. Drömmer slutar med att en kung och en drottning skulle krönas inne i butiken. Och jag har nu bestämt mig för att åka till shelta imorgon och köpa dessa skor innan någon annan gör det.
Denna mardröm förstörde hela min dag. Det började med att jag var på jobbet. Och en snubbe som jag håller väldigt kärt har varit riktigt riktigt ond, grym och elak mot mig så jag är super-rädd för honom. Jag går liksom på tå hela tiden. Sen började han skicka meddelande till gäster på badet som de skulle framföra till mig typ"du ska passa dig jävligt noga" osv. Helt plötsligt ska jag stänga badhuset och jag vågar inte gå genom damernas omklädningsrum för att jag tror att han ska vara där inne så jag smyger genom herrarnas. Där inne är det tjockt med nakna män men jag bryr mig inte om det utan bara går. Sen smyger jag ut på bakgården, då i sällskap av en vän och min far som ville skydda mig från den där snubben. Det är grymt mörkt ute, det är dimma, spöregnar och åskar. Helt plötsligt kommer han fram ur dimman och flyger på min vän. Börjar slå på henne. Jag flyger fram och kapar hans ben. Pappa sätter sig på hans överkropp. Jag springer iväg fort som fan. Så kommer jag på att jag glömde låsa badhuset så jag smyger till dörrn. (Glider mot väggen typ). Ser ingenting för dimman men kan inte skymta den där killen. Nästan framme vid dörren så kliver han fram från en pelare och säger "Där är du din jävel". Sen vaknade jag och var så jäääääääävla rädd, jag hade gråtit i sömnen och jag fortsatte när jag vaknade. Kunde inte somna om på säkert 1 timme. Träffade honom idag. Kändes lustigt. Undrar varför jag drömde något sådant om en som jag tycker om väldigt mycket?:S
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Har precis varit på semester, och miljöombytet manade fram några intressanta drömmar.. Dröm 1 (efter att jag sett en grek som liknar min vän José) Går i ett område av kartonghus, ett riktigt sunkigt område. På ett gathörn står en manlig prostituerad med lilaglittriga kläder. Han visslar efter mig, det är José. Jag går fram till honom, tycker att han är jordens sexigaste man. Måste ta med honom hem. Men José vill inte lämna sitt gathörn utan vidare, så jag börjar dra honom i håret. Allt hår som jag drar i trillar av, tills José är flintis. Då ser jag att det inte är José. Det är Astrid Lindgren. Vaknar och har ett oerhört begär efter José som jag aldrig haft innan. Dröm 2 (efter att jag längtat hem till mina vänner) Åker hem till Sverige och hälsa på, i luftballong. Landar vid hotellet i Alingsås, där jag träffar en bekant som står och kräks mellan husen. Jag surrar fast min ballong vid ett träd och säger att vi ska gå på efterfest. Vi börjar gå mot min kompis, när jag kommer dit ligger de alla på saccosäckar och ser på nyheterna. Jag är glad att se dom, men måste åka tillbaka till Grekland innan min familj märker att jag har varit borta. Då kommer jag på att min kompis surrat loss ballongen och vi såg den åka iväg upp i himlen. Vaknar och är arg på mina kompisar.
My heart lives in my vagina.
fick reda på att min brorsa hade suttit hos en sydkoreansk barnvakt när han var liten. och de framkom även att han kunde prata sydkoreanska, men han kunde de som bäst i 3an på gymnasiet. så nu hade han glömt bort mkt. men ja förstod att de var en dröm ganska snabbt för de inte finns något som heter sydkoreanska haha, sån nörd e man^^
Haters gon' hate...
Inatt drömde jag att Öris hade bott ute på landet där min mamma numera bor. Han hade där sålt vitvaror under företagsnamnet Vit Front. Han hade styckat och ätit upp sina två äldsta barn när deras yngre syskon fötts, och medverkade nu i ett datingprogram där man skulle simma runt i en damm och leta efter potentiella flick/pojkvänner. Man skulle dock passa sig för hajen, som såg mer ut som en sköldpadda som sköt väldigt små torpeder.
Ja jilar tjåka katter!