I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mytomaner!

Övrigt - Blandat

2009-11-05 21:35
Haha, flera som jag vet är reggade på whoa som är från Karlstad kommer DIREKT veta vem jag syftar på, ^^

Lustig kille det där, han var liksom 155 cm lång kanske och fett musklig men onaturligt. Vette fan om det är på grund av tillväxthormoner eller ngt för att han var så liten. I högstadiet så brottade liksom femteklassare ner honom och han kunde gå barbröstad 5 minuter senare och spänna sig i skolkafeterian, :S

Men en annan sak som är ganska keff appropå ämnet,

En del folk upplever saker andra inte upplever och när deras sanna historier berättas så tror folk direkt att det är lögner eller överdrivet babbel.

T.ex. om jag säger att jag var ytterst nära att dö vid födseln för att hjärtat stannade medan jag låg i magen eller att min familj på farsans sida skulle avrättas av Franco's hejdukar för att de var "politiskt obekväma" eller att jag sett folk skjutas då tror säkerligen en hel del personer direkt att det är påhitt bara för att det är saker av den lite extremare varianten.

Har en vän som invandrat från Colombia som har alla möjliga historier att berätta, andra i vår omgivning trodde han snackade goja dygnet runt men det visade sig att hans historier om hur han skjutits ett par gånger eller att hans far var lokal paramilitär ledare och satt inne i fängelse med dödshot över sig eller diverse kokainhistorier faktiskt var sanna. Men hur fan ska herr medelsvensson relatera till det? Sånt händer ju bara inte? ;)

Så angående att döma ut exakt alla och deras historier ska man kanske inte göra. Så länge folk kan visa upp något bevis på ett par sådana saker så kan man få en bild av personen om han eller hon går att lita på antar jag.

//Just my 2 cents
Producent

2009-11-05 21:58
senast i morse när jag pratade med en polare råkade jag få ur mig "jag vaknade fan 7 idag, är sjukt trött" och får snabbt svaret "men jag vaknade tio i 7..". då vart jag bara tyst i några sekunder sen avrundade samtalet.

2009-11-05 22:12
Har en kompis som påstår att hon reddat en kvinna ur en lavin.
Hon tog snøskortern dom har på jobbet, kørde långt upp i fjellet, i massa løssnø och grævde fram kvinnan med bara hænderna...
Jag frågade om hon kørt snøskoter førr, de var førsta gången hon kørde...
Jag har kørt snøskoter i løsnø och de ær sjuukt tungt, før att inte næmna svårt, rent teknisk. Ær du inte skillad kør du fast dig vældigt lætt.
Fattar inte varfør viss måste ljuga så...
"Peace and Love"

2009-11-05 23:03
Hans familj/släkt var en maffiafamilj som sysslade med grov organiserad brottslighet, så pass grov att FBI en gång gjorde razzia hemma hos honom och sköt honom i ryggen med en shotgun...

hahaha, nice!
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....

2009-11-06 19:03
Känner igen det där GAIA snackar om. Hade en polare på universitetet som jämt snackade om att jag och några andra borde hänga på till hans ställe i Schweiz och massa andra grejer. Inga direkta "jag har massa pengar"-grejer, utan mer "det här har jag tillgång till". Jag tog det som "överdrivet fyllesnack" fram till att poletten trillade ner och jag kopplade att hans efternamn var samma som hos en av Sveriges större konstnärer. Vi hade kul i Schweiz i alla fall även om jag fick leva som en kyrkråtta efter resan :)

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2009-11-07 18:07
shit ni kommer inte att tro mej nu, MEN!
en kväll när jag kom hem så sitter lady gaga i min soffa, o jag bah.
"vafan hur kom du hit?" jag menar jagtrodde jag drömde fett hårt asså.
"jag tog mitt private plane baby" sa hon.
så jag undra om hon hade druckit kaffe förr, det hade hon inte, visste inte vad det var typ. dom hade inte det i polen, gaga kommer ju där ifrån.
så jag bjöd henne på en kopp, hon älskade det o gav mej ett förslag som jag inte kunde tacka nej till.
"vi ska borja salja kaffe, montana", ja det är mitt namn om ni inte visste är barn till tony och kajse sose, men det är en annan historia.

iaf det slutade med att vi startade zoehaz, som det stavades från början.
så jag är ju fett miljonär nu och därmed gift med gagis som jag kallar henne, min lille gagis..

slutade med att jag avslöjade al-quidas terror nätverk och fick pur-pur hjärtat av obama, det var ju iof i framtiden, som jag har bott i över 400år nu, lill bow wow hälsar nu han är typ 245år men knäcker bars som den gamle biggie brukade göra. BIG btw är min halvbrorsa.

ärligt asså det är så sjukt!
big ups pz and love /bagge
Oh You Mad Cuz I'm Stylin On You?

2009-11-07 18:12
Vet en annan som alltid har gjort exakt det man själv har gjort, fast i lite extended version. Har man gått över gatan har hon hjulat över gatan. Har man åkt buss har hon kört buss. Har man druckit en öl har hon precis nyktrat till.

hahahaha dom e roligast
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.