shit ni kommer inte att tro mej nu, MEN! en kväll när jag kom hem så sitter lady gaga i min soffa, o jag bah. "vafan hur kom du hit?" jag menar jagtrodde jag drömde fett hårt asså. "jag tog mitt private plane baby" sa hon. så jag undra om hon hade druckit kaffe förr, det hade hon inte, visste inte vad det var typ. dom hade inte det i polen, gaga kommer ju där ifrån. så jag bjöd henne på en kopp, hon älskade det o gav mej ett förslag som jag inte kunde tacka nej till. "vi ska borja salja kaffe, montana", ja det är mitt namn om ni inte visste är barn till tony och kajse sose, men det är en annan historia. iaf det slutade med att vi startade zoehaz, som det stavades från början. så jag är ju fett miljonär nu och därmed gift med gagis som jag kallar henne, min lille gagis.. slutade med att jag avslöjade al-quidas terror nätverk och fick pur-pur hjärtat av obama, det var ju iof i framtiden, som jag har bott i över 400år nu, lill bow wow hälsar nu han är typ 245år men knäcker bars som den gamle biggie brukade göra. BIG btw är min halvbrorsa. ärligt asså det är så sjukt! big ups pz and love /bagge
Oh You Mad Cuz I'm Stylin On You?