Har en på mitt jobb som är liknande. Ifall man gjort något har han också gjort det fast mycket värre. Äger man något så äger han också den saken fast såklart någon uppgraderad bättre grej. Värsta är nog när han vägrar inse ha fel. Kan dra ett lätt exempel jag kom på nu. Jag frågade något om spelet "call of duty modern warfare 2". Men det var fel av mig, spelet hette inte call of duty längre utan bara "modern warfare 2"... Jag gav upp som alltid och orkade inte tjafsa emot. Jo, just ja. Hans morsa drar in några mille per år. Ändå bor dom i någon sleten 3;a eller så i en förort..
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
Producent
2009-10-01 21:57
När man va 12 så hade man en polare som kände en polis på en station och hur han kände honom va pågrund av att han bevittnat ett rån och klättrat ut genom lufttrumman för att fly och larma polisen. Garva varje gång, han skulle bevisa att polisen fanns och vi gick upp till polis stationen och dem hade aldrig hört talas om honom, haha
Since 1984 @realgizlee // twitter
en snubbe jag pluggade med hade en kompis som hade balansproblem, då hade polisen plockad in honom i 2 timmar för fylla och när det visade sig att det bara var balansproblem fick han 200 tusen i skadestånd. han hade ocskå några kompisar som var jagade av polisen när dom kört för fort, då hade dom stannat, hållt för polisbilens dörrar och monterat bort julen och slagit sönder allt möjligt utvändigt på den och sedan vält den, saker i stil men det där kom ur hans mun ett par gånger i veckan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag tror fan jag kissat på mig ett flertal gånger av den här tråden. HERREGUD va roligt! KEEP EM COMING!
IT'S THE ROC!
Han hade även en Hummer H2 som kunde köra på vatten, men som jag och kompisarna aldrig fick skåda eftersom han hade lånat ut den till DMX Samma kille hade tappat glasögonen på vägen upp på uppskjutet på liseberg, på vägen ner hade han kommit ikapp dom och lyckats "skalla" på sig dom igen. när han hälsade på sin släkt i italien så köpte han ett fett stort kinderägg som han fick en bmx i. - HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
så jäääääääääääävla awesome dom är!
IT'S THE ROC!
Hahahaha rolig tråd detta :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Beat the odds like an abusive freak show owner
En polare blev " misshandlad " och sparkad i magen utav några 25 åringar, När han kom till skolan sen nästa dag så ville läraren prata med oss, då frågade de om han hade anmält och om han tagit kort på blåmärkena. Det hade han ju, men över natten så hade hans " Stora blåmärke försvunnit" Konstigt va ...? Denna person har också hittat på en massa annat, för mycket för att komma ihåg allt.. Sen att en kille krossade rutor på en lokal, så kom snuten o de släppte ut sina polishundar. Killen sprang ifrån hunden, den gav upp efter ungefär 3-4 km. Det roliga var att min polare såg när denna person och hans kompisar krossade rutan, inte kom det någon polis inte. "B" hade en Goose jacka på sig, så frågade "F" vart fick du den ? Jag rånade en kille på den sa "b" då. En annan kille som gick i " B's" klass berättade då att han kände killen som hade lånat ut jackan till "B"
glömde alla målare norrgående linjen eller vad?
Hahahaha träffade nån snubbe för några veckor sen när jag jobbade som nattvandrare, han hade kommit till Sverige från Afghanistan när han var 10 år och när han var 7år gammal så blev han och hans kompis skjutna i benet för att de hade kastat potatis på ett gäng killar som var 11... När han skulle visa sitt ärr på benet så sa han också att läkarna hade tagit hud från hans rygg och lagt det på hans lår och det var därför det inte fanns något ärr på låret :S hade en kompis som hade 2 grymma tröjor hemma, en dag frågade jag om jag itne kunde få den ena, visst sa han och började snacka på om den.. gick flera dagar utan att han nånsin tog med den till skolan.. sen till slut så frågade jag om jag inte kunde följa med honom hem och hämta den, visst sa han då så jag gick med han hela vägen hem och när vi väl var där så kom han på att han hade slängt tröjan.. Frågade hans syster senare om det var sant men han hade aldrig haft den ens.. Jag har rätt lätt för att se när folk ljuger men jag kan verkligen inte stoppa dem, jag får så dåligt samvete om jag avslöjar dem.
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
lol, jag gillar dem där 8-bits ljugen som många körde på när man var ung, vad som hände om man varvade Super Mario 3ggr t.ex och sånt, riktigt nice, gjorde ju att man satt och nötte så sjukt länge, men aldrig kom man till det där coola endå :S..
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
En klasskamrat bröt handen igår, förra veckan var hans lungor fyllda till 2/3 av blod, vilket löstes med en snabb operation på 40 minuter sen var han tillbaka i skolan och han har brutit 32(man har 24) revben men orkar inte gå och få det tittat på så han har virat ett bandage runt bröstet.
Han hade dödat en björn med en kvast, haha.
min lillasyster hade en jävla mytoman på msn, så hon berätta lite av vad han sagt, å det var så att han var en riktigt grym hiphop-artist, tjänade as mycket pengar, hade skit fet studio i källaren, hahaha! och juste han hade varit tillsammans med en skit snygg tjej förut som han hade dumpat.. ingenting var sant heller, för han kunde aldrig skicka någon låt han gjort och så jävla ful som han är. så kan han inte haft en så snygg tjej som han sen dumpat. äckliga msn mytomaner.!
Producent
2009-10-07 20:06
oh shit jag känner riktigt många mytomaner.. en säger att de var ett vulkanutbrott i marocko när han var där...och när lavan precis skulle sluka han så kom hans pappa med helikopter och räddade han..sen ljuger han smått hela tiden en annan säger att han satt en sen natt i sitt rum och filosoferade för sig själv om gud...så ställde han frågan "sprituellt" om gud finns....så kom en vit duva på hans fönster som ett kors. sen har denna snubben slått 3 nazister, gjort bakåt volter och massa under slagsmålet när han är typ svin spinkig. och när han var 6 år gammal så jagade polisen han med hundar och slog han med batonger i huvudet osv. sen säger han att han e invandrare när han har ett helsvenskt namn osv. har hur mycket som helst att berätta om mytomani hahaha
http://www.youtube.com/watch?v=6LxpYUTfHZA
Producent
2009-10-07 20:09
just de! gud-snubben har också sagt att några punkterade hans lunga och att han var nära döden men dom räddade precis han, dagen efter fanns inget märke eller ärr. han har också tackat nej till ett skivbolag som erbjöd han 1 miljon cash varje år. sen ljuger han också konstaaaaaaant, för mycket för att komma ihåg en annan snubbe har blivit träffad av en blixt men ingenting hände han. hans pappa har också springit ifrån halmstad till malmö på en kvart och det tar egentligen ca 2 timmar dit med bil.
http://www.youtube.com/watch?v=6LxpYUTfHZA
jag känner en allmänt känd mytoman som hade haft körkort i en vecka, han hade kört på en cyklist och sedan kört därifrån direkt. såklart så var ingen med honom i bilen..
IT'S THE ROC!
Jag har en bekant som tydligen var barnsoldat i Frankrike, är med i en stor maffiarörelse som finns i hela världen (därav hans konstiga tatuering bakom örat som "alla tydligen har"), hans pappa äger en hel stad och hans morfar är miljonär. Önskar ibland att något utav det var sant för att det tillför spänning, men mitt förnuft säger att det inte är så.
Haha, kul tråd detta. :) Jag har en kompis som är en riktig mytoman.. Han har bland annat sagt att han fick en motorbåt för 100.000 kr istället för en moppe.. Och vid ett senare tillfälle så hade han en fiddy och en boatian vid sitt stora "hus" på Värmdö.. Finns mkt skit som den snubben har sagt..
"Folk uppfattar vallöften som löften. Det är ett problem för oss." Lennart Nilsson, riksdagsman....
Jag undrar fan hur dessa människor mår egentligen? Verkar ju finnas en hel del utav dem också :S
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
En snubbe jag gjorde lumpen med hade blivit misshandlad av ett gäng nazi-skins när han snackade med mig, men av ett gäng invandrare när han snackade med andra med mer "svenskt" utseende. Visst hade misshandeln lämnat spår i ansiktet -problemet var bara att det såg ut precis som världens största finne... Han hade lite annat smått och gott för sig också, men jag tror det var den fånigaste. 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Min chef är mytoman! fast han ljuger inte hela tiden utan nån gång varannan månad typ drar han nån historia när han läser om något i tidningen. Hans farsa tex är en superpolis! I verkligheten så har hans farsa jobbat som närpolis i närmare 40 år på samma station. Det var bla hans farsa som stoppade miltärligans framgångsrika rånvåg. Hans farsa och några kollegor stod och spanade på alkisar utanför systembolaget i skärholmen, när de plötsligt får syn på en skåpbil med ett raketgevär uppe på taket. Bilen stannar till utanför handelsbanken och ut springer 8 killar med ak47:or några av dem hade även bazokas på ryggen. Hans farsa sprang helt solo till det pågående bankrånet och ställde sig utanför banken bakom en dörr, när den första rånaren väl kom ut så fällde hans farsa krokben på honom så att alla de andra rånarna också ramlade ihop. ( Militäligan bestod utav 6 pers, och de greps fö i sala mitt inatten när de låg och sov) Vid ett annat tillfälle så fick de in ett larm om ett ev dödsfall i en lägenhet, de åkte till lägenheten och bröt upp dörren. Efter en stund så hittade de en gubbe som satt i en fåtölj, jovisst gubben var ju stendöd! så det vart ju begravning och hela köret. Väl inne i kyrkan så hörde de hur någon låg och skrek i kistan, de slet snabbt bort locket på kistan och då visade det sig att gubben fortfarande levde! En annan gång så var det en kille som hade fattat eld, så de slängde snabbt vatten på honom, PANG sa det. Killen sprängdes av vattnet! två pers dog fö vid explosionen. Sedan så har han bla skjutit lasermannen i bröstet när han skulle gripa honom. En annan gång så var det en biljakt i sthlm city med en porsche, så hans farsa och några kollegor åkte till en ferrari handlare och hämtade bilar, något som ferrari handlaren protesterade kraftigt till. Då gav hans farsa honom en smäll på käften! och sa åt honom att skicka fakturan till polisen! Hans farsa var även med i nationella insatstyrkan på 70 talet (Fast den grundades 91) Hans kusin äger typ halva småland! Kusinen är tydligen ganska bonnig av sig dvs klär sig som en bonnläpp och snackar som en bonnläpp. Hur som helst hans kusin var på besök uppe i sthlm, när han väl var uppe i sthlm så ville han passa på och kolla lite på bilar, så de åkte till närmsta Maybach återförsäljaren. Väl inne på bilfirman så möttes de utav en skit dryg och snobbig säljare som sa "Grabbar ni hör inte riktigt hemma här va? du rör inte bilen jag har kund på den" Jasså sade kusinen: Inte nu längre för Jag tar den, och sedan tar jag även maseratin som står där borta i hörnet! Säljaren svimmade av sedan körde min chef och hans kusin ut ifrån affären i en varsin bil i 6 miljoners klassen.
cashu6 Hahahaha!
Beat the odds like an abusive freak show owner
OMG! @ cashu6's inlägg. Helvete vad skumt folk det finns!
anna_m_maria': Jovisst, de flesta av historierna i den här tråden har ju handlat om vad barn har sagt, vilket är ett tämligen vanligt beteende hos barn som vill få sina hjältar att framstå som ännu större hjältar. Min chef å andra sidan är 38 bast! Jag har fler historier på lager om någon vill höra mer, även om andra mytomaner som jag har möt genom åren.
Ja, det är lite udda att en vuxen människa, som också är chef, myttar om något så "stort". Kör på, skitkul att läsa :')
Hehe. Sköna mytomaner. Håller med EmCi_Emm om att det är kul så länge dom inte kommer för nära inpå och bara man kan distansera sig är det väl lite lugnt att småskratta åt. En gammal barndomskompis är en fruktansvärt dålig mytoman och har varit under i princip hela skolgången/barndomen vilket är lite tråkigt. Några av favoritlögnerna som vi andra mest skrattat åt antingen bakom hans rygg eller framför är: # 1 . - Igår såg jag en film på 48 h. (Ett dygn har 24 h. Hmmmm? Det kan även tilläggas att han sa att filmen handlade om två schackspelare och det här var på tiden som VHS var ett faktum. Maxlängden då var väl omkring 4-6 h om jag inte minns fel? # 2 . - Min gamla Sony Ericsson mobil fick skvatt när vi hade pratat klart i telefon. Batterisyran började bubbla och den var på väg att börja brinna. Då slängde jag ut den i snön och den exploderade. # 3 . - Jag har börjat styrketräna på rummet igen. Fett skönt. Fyllde i min gamla datorburk med allt möjligt tungt jag kunde hitta. 2 st femkilos hantlar och aa allt möjligt tungt så det blev över 70 kg i burken!! Sen låg jag på marken & gjorde säkert 40 pushups med den. (Problemet är att det 1. Låter osannolikt med 70 kg i en jävla datorlåda. 2. Han säger det efter ett gympass som vi hade varit på och han inte ens klarat av att köra hälften som jag gjorde på i princip varenda maskin. 3. Han vägde runt 50 kg på den tiden.. Det är mina top 3. Sen har han givetvis dragit 1000 000 vardagliga lögner
Oh You Mad Cuz I'm Stylin On You?
Personligen så förstår jag inte varför man nämner historier som ens polare drog på lågstadiet, alla barn ljuger/fantiserar det är ju "nästan" normalt. Historier så som "Min polare säger att han har en rymdbas på sin bakgård" är för överdrivna och där med ointressanta att läsa om. Absolut bästa historien är den om killen som körde för fort, sedan när dem vart stoppade utav polisen så klev de ut och höll i för dörrarna så att poliserna inte kunde ta sig ut. För att sedan skruva loss däcken och välta bilen HAHAHAHA. Jag har en Fd polare som är heltidsmytoman, han ljuger jämt och ständigt. Dock så överdriver han aldrig historierna så som typ "Jag har en porsche och ett privatjet" Utan det är sådana där små/realistiska lögner hela tiden fast ibland kör han med en riktig långkörare. En gång så ringde jag till honom på en söndag, för att höra vad han hade gjort under helgen. Då jag inte hade fått tag på honom under helgen. Vårat tlfnsamtal Jag:Tja, vad har du gjort i helgen? -Jag har varit i paris! kom hem för typ en timme sedan så man är lite sliten nu. J: Jaha vad gjorde du i paris och var du där ensam? -Nää jag var och hälsade på en polare(Nej nej killen har inga polare i frankrike) J:Hur tog du dig ifrån flygplatsen och vart bodde du? Då jag känner till paris mkt väl så ville jag höra honom göra bort sig för att kunna avslöja bluffen) -Dem kom och hämtade mig sedan bodde jag i deras villa, de hade ett gästrum. Lite senare så ställer jag samma fråga igen och får ett helt annat svar. -Jag åkte taxi och bodde hos en snubbe i hans lägenhet. ställer samma fråga igen något senare: -Jag åkte buss och bodde på ett guesthouse! Då konfronterar jag honom, och då var han tvungen att lägga på. Markus ifrån uppsala var en kille som jag jobbade med förut, han var en sk kameleont, han ljög sig in i olika sällskap och vart snabbt skit populär. Alla trodde på hans historier och äventyr förutom jag och en polare som verkligen HATADE honom! Han hade verkligen jobbat med allt, han hade precis lämnat sitt jobb som högt uppsatt på Aftonbladet, där han fick gå på fotboll med kändisar osv. Han tjänade drygt 85 000 efter skatt på den tiden, det jobbet lämnade han för att jobba som servitör på deltid. Hans sk jobb på aftonbladet var att dela ut Plus tidningar på morgonen! Han hade bla som liten förmågan att kunna tala 9 språk, dock så hade han glömt alla. När jag träffade honom senast så kunde han knappt prata svenska. Han hade bla kört ner för spanska trappan och sedan ned i fontänen. Det här var inget som dem i bilen märkte förenst vattnet drypte in. de i bilen var nämligen upptagna med att läsa kartan. Medans dem körde ner för trappan så fick turisterna och poliser slänga sig åt sidan, han skulle ha dömts till års fängelse och 2 milj euro i skadestånd ifall hans farsa inte vore diplomat. Vid ett annat tillfälle så nämnde jag att jag gillade att fotografera, då hade killen varit fotograf i australien. Hans senaste projekt gick ut på att fotografera surfare. Han berättade då om en bild som han hade tagit som både var teknisk och fysisk omöjlig att ta(Det var en surfare som surfade på en haj). Vid ett annat tillfälle så frågade han mig vad jag hade gjort i helgen, efter att jag hade svarat så frågade jag honom det samma. Jag har varit och käkat middag med min kompis Linda Bengtzing(Jag visste inte vem människan var på den tiden) Jaha vem är det? frågade jag. en barndoms kompis, sen gick han. När jag vände mig om så låg det en skvallertidning bakom mig, och gissa vem som var på omslaget? Sen har han bla även varit livakt åt Joe labero, varit 3:e bäst i europa på Bmx (Dålig placering så han la ned) Haft ett känt jazzband på kuba bla spelat för Fidel. Hade även en tjej som var 216cm (Själv var han drygt 150cm abdopterad)
Historier så som "Min polare säger att han har en rymdbas på sin bakgård" är för överdrivna och där med ointressanta att läsa om Inte för att vara sådan, men tycker nog att din mytoman polare var på precis samma nivå.
(Det var en surfare som surfade på en haj) Sen har han bla även varit livakt åt Joe labero, varit 3:e bäst i europa på Bmx (Dålig placering så han la ned) Haft ett känt jazzband på kuba bla spelat för Fidel.osv...
Rock out with your cock out!
cashu6 Förlåt mästare, det är bara dina mytomanberättelser som får skrivas om eller? Dom har förtur va? ;) Vi snackar inte lågstadiet, vi pratar mellan-högstadiet-gymnasiet. Inte direkt så att han har slutat ljuga bara för att han är äldre. Vi pratar inte om ett barns lögner, utan mytomaner. Feel me?
Herrn jag berättade om längre upp i tråden har varit i farten igen. Tydligen köpt en Fender(en typ av gitarr, eller?) för runt 20 000 som han alltid har hos olika människor för han "var där och spelade igår". Har ett trumset på sitt lilla studentrum på 12kvm som ingen sett för det är utlånat när folk är hos honom. Även ett komplett DJ-set av den nya klubbstandarden ska finnas hos honom. CDJ-2000, DJM-800, SL1210M5G osv osv osv... Dock gick han för långt förra veckan. Han sa till en tjej att hennes kille knullat med en annan för att han såg en tjej komma från hans rum. Tjejen i fråga hade lånat duschen för att vattnet var avstängt hos henne. När han konfronterades svarade han "Men det gör väl inget om jag ljuger om sånt, ingen skadas ju!"
boobytraxx P22:Absolut inte! Det jag ville säga var att det är fullt normalt att barn fantiserar ihop sina egna versioner utav verkligheten, dvs det kan ändå inte räknas som mytomani! Uppenbarligen så har du dragit en historia ifrån lekis eftersom du tog åt dig av kritiken!
Jag hade en vän som vid ett flertal tillfällen utbredda under ungefär ett år fick små "deppanfall" därför att hans yngre bror hade dött. Jag blev förstås nyfiken och ville veta hur han hade dött, men det var för jobbigt att prata om så jag fick aldrig veta. Förra veckan satt en gemensam vän till oss och spelade tv-spel med den där lillebrodern... Killen har under det här året visat sin "döde" lillebrors föremål som han tydligen skattar väldigt högt osv... Fett flummigt.
Undrar förresten om det sitter nån mytoman och postar om påhittade mytomanvänner :D haha eller hur
känner också en jävla massa mytomaner.. särksilt massa låtasasgangsters som ska lalla som fan.. dom becknar flera kilon i månaden o blabla..
o när man va mindre hade folk alltid pojk/flickvän- i en annan stad långt bort haha
sen två andra vanliga snubbar som e dom roliga..
den ena måste alltid ha rätt o ljuger o säger att man har fel bara för o få ha rätt.. get it?
han hade knullat över 100 brudar när han var runt 16 (har aldrig haft en guss)..
hans norska polare skulle komma till honom med värsta dunderweedet o grejer.. men vi kunde inte komma då för dom norska polarna ville inte det o vi kunde inte köpa nått heller för dom skulle ha det själva...
den andra skulle åka till USA o spela in skiva med Dr. Dre o Snoop Dogg o grejer..
ah fan kommer inte på några fler men det e 1000 grejer (hehe ojdå)
Denna tråd kan bli något. En gammal bekant till mig berättade att han som 10 åring sålde mest braj i stan (sthlm) åt haninge maffian, att han hade dödat en snubbe. Han snott doggelitos hund när dogge inte ville betala för brajjet. Att han snott petters kläder. osv osv osv kommer säker på mer.
Han snott doggelitos hund när dogge inte ville betala för brajjet. - NEEEEJ! inte Rizzla :(
IT'S THE ROC!
en på mitt jobb har under sin 22 år långa livstid : Varit med i amerikanska simlandslaget varit uttagen till svenska fotbollslandslaget (men kunde inte spela av n¨ån outgrundlig anledning) Jobbat som perrsonligtränare, surfproffs och pokerproffs, just det, modell också i LA Hans morfar är helgonförklarad (efter att jag synat ner honom på denna va allt ettt missförstånd, han hade bara "skojat") listan är oändlig. Han är helt otrolig... säger man att man en gång rodde till sydafrika så gjorde han det två år tidigare, men EN åra.. typ
"sminka över kanylmärkena och kom in i matchen för fan.."
trespasser F23 Hahaha! Det där låter som en riktig stjärna. Ni har rätt roligt åt honom på lunchrasterna ändå va? han låter verkligen som en såndär som måste "toppa" allting som sägs
det jag undrar är vad som händer när två mytomaner eller fler möter varandra, eller om man rent av skulle låsa in ett gäng mytomaner i ett komplex.
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.
Industrigatan :Jag har bevittnat detta fenomen, dem kompletterar varandra.
Jag minns en tjej, som kunde ljuga ihop en jävla massa, och det är så sjukt att dom inte kan inse själv hur dumma dom framstår som. Men mytomanen berättade iallafall för mig att hennes föräldrar skulle skiljas för att hennes pappa hade träffat en ny quinna söderut. Sen iallafall så gick det några dagar, så kom hon och var jätte ledsen och berättade att hennes pappa hade varit och hämtat det sista lasset av kartonger och nu hade flyttat ut.. Sen en vecka senare så berättade hon att hon hade träffat hennes pappas tjej och hennes familj, och tydligen så hade hon 2 små barn. Och om mytomanen satt barnvakt för dom barnen så skulle hon få en mobiltelefon. Sen var det rätt tyst på den fronten, tills en vän till mig kom några veckor efter och frågar om jag hört om mytomanens lilla historia om hennes pappa. Tydligen så hade mytomanen sagt att hennes pappa hade fått 2 nya barn med den här nya kvinnan då. Och allt ska ha skett under 2 månader. alltså två ungar på två månader, hur fan tänkte hon där? Ja, men jag trodde ju att det bara var något rykte. Så jag bestämde mig för att prata med mytomanen och fråga henne om det stämde att hon har sagt det. Och hon sa då till min förvåning att historian stämde, och sen sa hon "ah, men jag, pappa och hans nya familj var med om en bilolycka och alla dog förutom jag och pappa, så nu är mamma och pappa tillsammans igen".. till hennes försvar kan jag säga att hon var ca 12 år gammal, men ändå, vem fan hittar på något sånt? Sen så fortsatte hennes lögner in på högstadiet, sen har jag inte pratat mer med henne, men jag gissar på att hon fortfarande hittar på en jävla massa.. Sen har hon även sagt att det varit inbrott hos henne, och att det enda inbrottstjuven tog var hennes 7 åriga lillebrors klocka...... Sen på högstadiet sa hon under en promenad att hon hade fått kanin ungar, så frågade jag henne om jag kunde få komma och se dom. Men då hade ju självklart kanin mamman ätit upp alla 7 nyfödda under natten. Sen under samma promenad när vi närmade oss skolan, så sa hon att hennes morbror hade blivit överkörd av tåget på tågrälsen som var precis vid skolan, och det hade bara hänt 3 månader tidigare.. Och det var ju jävligt skumt att hon var den enda som visste om det också.. Det fanns en massa saker hon ljög om, men det där med att hennes pappa fått 2 ungar på 2 månader kommer jag aldrig glömma.. en klassiker :)
Jag känner typ inga såna där.. :( men en snubbe påstod dock att han var kusin med Sober och att dom brukade supa på krogen i åre tillsammans på helgerna, även fast min vän bara var 14. Han förklarade även att hans mormor var taxichaffis och att han brukade få jobba för henne och köra hennes taxi, medans hon låg i baksätet och sov.. Man blev ju intresserad, så vi åkte till hans mormor. Och ja, hon var taxichaffis. Vi stal bilen senare och det visade sig att han inte visste hur man la i ettans växel..
Dra åt helvete!
Såna där barn-lögner är ju skitroliga förresten.. :P Så gulligt. Min 9 årige "kompis" hade en flickvän som var 16 som han brukade sätta på i röven, jag fick dock aldrig träffa hans brud. Min kompis har också en storebror som lurade i honom att man ska lägga kaffesump på snoppen över natten för att få könshår. Min kompis var dock tillräckligt smart för att inte gå på det.
Dra åt helvete!
Har ett kusinbarn som ljuger konstant, jävligt störigt. Men då är det mest "jag har fått en gädda på 70 kilo!" och sådant. Jag konfronterar honom varje gång men har fortsätter endå.
SMÅLAND!
Entertainment Om "snubben" bara var 14 kanske det inte är så konstigt att han inte visste hur man la i ettans växel?
Haha snubbe på jobbet som har hus i thailand, militärens stridsbåt 90, är konsultanställd vid sidan av (butiksbiträde annars)... drar konstant massa rövare om smågrejer som man bara fnissar åt hela dagarna. tycker fan det är kul och underhållande med sånt folk som ljuger så barnsligt hårt att dom tror sig själva :D som folk sagt så alla som inte fick bekräftelsen i plugget som var tvugna att ladda på med riktigt sjuka stories för att bli acceptade :) har såklart inga färskt i minnet... men då garva man!
RATED R!
är det bara jag som ibland hänger med i deras berättelser istället? tycker det e skitkul o va bättre än dem..
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
hehe, kliva in i deras värld och bara sugas in.
SMÅLAND!
när jag gick i 7an var de en snubbe som ljög om allt, som när han ville bli "en i gänget" sa han att han var alban när han egentligen är serb, (majoriteten av folket i vårt "gäng" va albaner) Han sa även att hans halskedja han hade på sig var vitt guld som var värt flera tusen men en pundare som var tvungen att ha pengar till röka sålde den till han för typ 200-500 :- ,senare när han kom i bråk med en rasse på skolan och de gick sönder blev han ledsen och sa"fan mannen den är sönder ja har fan fått den av min farsa :(" han ljög alltid om sånna småsaker, jag har dock inte träffat han på några år nu.
Sleep is the cousin of death
Mytomaner är tragiska små osäkra pussies. De klarar inte se sig själva i spegeln och skäms för hur wacka de är så därför måste de ljuga ihop massa saker för att få omgivningens respekt eller intresse. Vekt och patetiskt, haha.. Visst, överdriva en historia lite eller dra en vit lögn osv, sånt gör folk säkerligen ibland. Men att rent ut sagt ljuga och dra rövarhistorier är bara bullshit. Kan vara kul och/eller frustrerande för omgivningen. Personligen har jag noll intresse i att sitta och ljuga om saker öht, vad är det för poäng med det? Om folk inte bryr sig om det man har att säga utan att man måste behöva krydda sin historia så varför slösa sin tid med att prata till dem öht? Har känt en och annan mytoman i mitt liv. Speciellt en liten semi-dvärg som knaprade anabola och snackade goja 24/7. Bland annat hade han: * Kastat en ölburk i huvudet på Yngvie Malmsteen för att han tyckte han spelade bättre gitarr än honom. * Dragit en rundspark och knockat 3 pers på samma gång (hur fan är det möjligt med de små dvärgbenen???) * Massa lyxbilar i ett garage men ingen hade någonsin sett dem. * Lyft en bil från marken eller vad fan det var * Knullat fotomodeller osv osv, blah blah.. Fett störande att han bröt hela tiden också fast han var svensk. Tror dock han egentligen var adopterad eller något för han såg ut som en zigenare, haha.. I skolan gick han alltid runt med bar överkropp och spände sig men fick spö i armbrytning av småkillar i mellanstadiet.
I skolan gick han alltid runt med bar överkropp och spände sig Hahahahahahahahaha!