Moderator
2010-12-26 00:41
Haha! Vad är det för ring?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
I CHOOSE YOU FOR PRESIDENT!
"Jag vill också ha ett svart hål, istället för papperskorgen."
Producent
2010-12-26 13:52
AdaliA F21 oouuh, utan dina ";)" hade jag inte blivit lika ägd som jag nu blev. shit, blev så mållös att jag nu inte vet vad jag ska göra :( <---- se själv.. jätteledsen.
WILHO F17 Där har vi en guzz för mig!
Kosovo je Srbija! / Reppar 054 Karlstad och Reprezents 014 Valjevo!
Serb0 skriv till migKaptenKrok P25 boxning haha?
Moderator
2010-12-26 22:32
Haha ja jag tänkte att det var det, men vafan man vet ju aldrig. Hyste en vag förhoppning om att det skulle röra sig om wrestling. Då hade du varit sjukt cool.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Toastare
2010-12-26 23:43
Dalit, vad tufft att det är du som är Matilda i Hallå P3! Nico85, haha ja nu vet jag vilket program det var.. och ja, du var rätt störig. Skulle du fira nyår eller nått?
Jag skyller allt på Emma!
Huh?
Jag kan inte tala för dom som inte talar för mig.
Lider av syndromet att jag antingen ser glad och rent av töntig ut på fotografier eller ser allmänt arg och tråkig ut. Här är något mittemellan tror jag.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
WILHO F17 IF Linnéa? : p
För var dag blir det bättre, men bra lär det aldrig bli
Har gillat Eyrekahjs alla bilder i denna tråd :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
WILHO Trevligt med nytt folk som lägger upp, likadant med bilderna - trevliga.
Don't!
Har gillat Ekmans alla bilder i denna tråd. :O
devilock P18 japp, vart där?:)
Eyrekahj tell me something i don't know ;) :o
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
WILHO F17 a, tränade där för ett antal år sen : p
devilock P18 fan va nice, hur många år sen?
WILHO F17 4 år sen ungefär, tror jag var 14 då jag slutade
ekman P20 Haha. :) Jadu... visste du att bävrar en gång i tiden var lika stora som björnar. Bisarrt! :O
Eyrekahj F22 DET visste jag inte för 20 sek sen. Vann björnarna över bävrarna då eller vadå? :o
ekman P20 Jag har ingen som helst aning om vad som hände sen, dom kanske fick nå magiskt pulver så att de kunde bli mindre eller nå. Tror jag är mest logiskt faktiskt! :)
eller så slog björnarna dom så hårt så att dom blev indre helt enkelt :)
Låter också logiskt men jag gillar magi mer än våld tror jag. :) Haha!
Eller så är det bara utomjordliga krafter, aliens som gjorde experiment på bävrarna så dom råkade bli mindre :) och nej jag har inte en aning vad jag snackar om
Det låter också jävla logiskt! Nog den mest troliga bland alla våra teorier! :D Jag tror antingen det eller så kan vi skylla allt på häxorna, jag tror att dom härjade på den tiden, eller det kanske var senare i och för sig... när dom kristna blev förbannade på dom stackars häxorna och eldade upp dom. Men undra om det fanns gigantiska bävrar på den tiden också. Dom kanske eldades upp och deras barn fick överleva fast fick bo i små burar så dom inte blev större. Hmmm... aliens... jag tror fortfarande på aliensen. Vem vet? Dom kanske kidnappade några såna bävrar och någonstans i vårt universum lever dom fortfarande kvar.
eller så var björnarna bara väldigt små på den tiden?
Kan stämma. Minibjörnar! :D
såna små gummibjörnar som är så goda ;D
Varför finns det inte gummibävrar?
Gästböcker frågetecken
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!
för bävrar är elaka :)
Men björnar är jättefarliga! :O Tror admin kommer ge oss skit snart... "gästböcker frågetecken"... glömmer alltid bort. :)
Nej, inte tjöta så mycket i tråden så mods tar bort den!! Snackas kan det göras på pm Bryter trenden med en bild:
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
Brazen F21 Ja men tyvärr glömmer man bort ibland. :) Snygg bild! Min son älskade den, skrattar som en tok. Haha.
Eyrekahj Haha sant som sagt, men fan :p. Kul att sonen din gillar den, alltid skoj att förgylla någons dag :D
Jule bild :)
WILHO åh Linnea IF! tränat där jag med... funderar på att börja igen till våren!
Rahamadjan av GU-PA!
Ja jo... nåt off topic-inlägg hit och dit är väl inte världens undergång, men försök undvika att göra det till en renodlad chat-tråd ;)
Look with your own eyes - See with your own mind
Bakfull som ett as
Invigde camen på nya datorn
Trött
Hade visst varit snäll i år
nytt år, nytt hår.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
gör coola saker hela dagarna
Folkhome är tillbaka <3 :D
Bara för att jag spenderat min tid till lite fjortisposing in da hood och även lite fjortisnyårsfylla.
Gott nytt år på er föresten! 14 år och luktar kiss.
En utdöende pose som borde dö nu. Dö dö dö!
Moderator
2011-01-03 12:50
Jag i Bygdsiljumsbacken för några veckor sen.
Moderator
2011-01-03 16:44
Jag har färgat håret(:
Och så har jag piercat mig.
(:
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Trixig: I like :D
Moderator
2011-01-03 17:35
Brazen, :D tack
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Trixter looking good!