hade jag varit lagd åt andra hållet så hade jag raggat stenhårt på LillJ och Dreggelpaj !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Måste säga att Dreggelpaj såg väldigt bra ut, verkar dock som att katten har gjort sitt på hennes vänstra underarm, eller?
ODC '10 - 4Eva.
back at ya adalia ;)
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
jag missade ansiktet, men jag har hookat upp en väldigt fin tröja!
plus att jag har varit o myst med min kompis supersöta son!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rotlös : Tack så mycket! Nu är det din tur att lägga upp! *uppmuntrar* Konstigt dock att ingen kommenterade motorsågen. Seriöst, den är typ två meter lång.. Trodde jag skulle få en jävla massa ballhetspoäng av den bilden.Skillz är faktiskt lik den där Tim! Det är helt sjukt roligt att du kan likna så många! :)
Måste säga att d-beck är sjukt jävla lik min bror på djurparksbilden.
Truthful words are not beautiful; beautiful words are not truthful. - Lao Tzu
Konstigt dock att ingen kommenterade motorsågen. Seriöst, den är typ två meter lång.. Trodde jag skulle få en jävla massa ballhetspoäng av den bilden.Du kanske är så cool redan, att en två meter lång motorsåg inte gör så mycket skillnad?
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
Måne Ja tänk på vad uncle sam säger, du är så cool så man inte ens märkte att motorsågen på bilen var så lång.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
New pict...
Nostalgi F20 och AdaliA F21... DAMN
Måne! jag tycker att du e as ball med motorsågen,
du kan få komma hit med den och slakta lite möbler som ska ut! :)
peramaki , damn på dig själv du haha :P
och här är ännu en ny bild, sen ska jag inte lägga upp mer. typ. haha :P
3689 poster?? Classic McGruber...
-Vakna Johnny, vakna! Du glömde ta dina sömnpiller.
sorry för peddo blicken, men kanske finns nå lammkött här som diggar det!
Skivsamlare
2010-12-01 17:36
premiärbild. östergötlands skärgård är fantastisk, vilket nog syns på mitt ansiktsuttryck.
http://www.kulturkompaniet.nu/
rotlös: Sankt Annas Skärgård? :)
Skivsamlare
2010-12-01 18:53
krossad_anka: stämmer. tror förövrigt nu när jag såg din senaste bild att jag satt bredvid dig på pendeln i början av hösten. vi var skitfulla och satt och körde freestyle. haha
rotlös: Härligt! Förstår att du var glad:)! Ah låter bekant, var det från eller till Linköping? Minns att det var ett grabbgäng som satt och freestyla.
Skivsamlare
2010-12-02 12:02
Till linköping. =)
Moderator
2010-12-10 18:42
Såå fin bild junkgirl!
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Så här ser jag ut, med ett par vintage Cazal 616.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Rotlös <3 mycket fin bild :)
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
Sådär såg jag ut för några veckor sen.
tokfan <3
Moderator
2010-12-11 02:39
Jag på mitt förra jobb, kanske inte va så konstigt att jag inte fick förlängt...
//TW
Hangaround
2010-12-12 13:50
http://matildaberggrens.blogg.se
Skivsamlare
2010-12-12 14:21
Haha, aw, Brazen. Tack! Nu är det din tur att kontra med en bild!
Oslagbart flum
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
jag är kär i dalits kopp.
Skivsamlare
2010-12-13 17:47
Louder Aren't we all? Haha.
Moderator
2010-12-13 17:49
junkgirl Du menar inte Apps kopp? :D
//TW
Jo, men... jag bor relativt nära. Välj mig!
En 1½år gamal bild från Gran Canaria
"Det finns ingen dålig musik, <br> bara dåliga låtar."
Vi tog promo-bilder idag.
Moderator
2010-12-13 22:34
Jag och Ragnar.
Jag och Ragnar åker bil.
Vi väntar på bussen ibland. Jag har en fin skjorta.
Heja mig.
Jag har en lång lugg.
Nu har jag lagt upp onödigt många bilder. Ha-HA!
Du är fan en smalare version av en av mina plastsystrar Trixig. Ni är sjukt lika i ansiktet. Så, nu vet du.
Gaylord focker
http://duckdown82.tumblr.com/
Moderator
2010-12-14 18:33
tokfan, se på fan^__^ trevligt!
Trixig-person3: Du får ursäkta en gammal herre men, är du ett sånt där emo man hört talas om?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Moderator
2010-12-14 22:04
candide P28 hahaha älska ditt inlägg
//TW
Moderator
2010-12-14 22:23
candide nä det är jag inte. Man kan inte vara "emo" eftersom det är en förkortning av emotional hardcore vilket är en musikstil. I övrigt så passar jag inte in i den stilen någonstans, lyssnar inte på musiken och klär mig inte som majoriteten av de som lyssnar på det heller. ^__^
Moderator
2010-12-14 22:30
Emo har blivit ett ord som de flesta som inte vet bättre (inklusive mig) använder till alla som klär sig i konstiga färger, har mycket piercingar och ofta lång lugg.
//TW
Moderator
2010-12-14 23:00
Precis, nu mer är heter det inte gothare, svartrockare, punkare, scene, fashioncore och så vidare nu har alla samlingsnamnet emo, helknasigt. Men för att tillägga så brukar jag inte ha lugg ^^
emo som emo
trixter är inte emo, hon är awesome. vi delar den stilen hon och jag. ^_^
Toastare
2010-12-15 12:35
Nico85, har du varit med i nått tv-program.. och nej, jag menar inte att du skulle vara den där störige Jean Pierre..
Jag skyller allt på Emma!
BountyBoo F30: Jo jag var med i ett program för två år sen när jag jobbade som reseledare. Fast jag va nog ganska störig hehe ;)
"Det finns ingen dålig musik, <br> bara dåliga låtar."
JA HAR ÄTIT PANNKAKA