Redaktionen
2010-10-31 15:07
cooooooolt pajdregglarn!
namaste
mycket schyssta bilder dreggel! =)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
rahamadjan Skit söt!
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda
dreggelpaj Riktigt fina och balla bilder!
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Men gud tack ska ni ha alla! Vad glad jag blir!:)
http://www.tweenerpie.blogspot.com
funka ju skitbra Skillz :D
nu funkar den! och du, fan vad taskigt! ge mig spliffen!
pajen = sjukt snygg!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
You know it Boo! :D
Look with your own eyes - See with your own mind
skillz är du Ayo's lillebror?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nya glajor, äntligen ser jag igen! :)
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
Moderator
2010-11-07 14:17
Jag är urhäftig, haha):
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
tjejkyssar!
inehållet i flaskan smakade apa men flaskan var mums. HAHA
Moderator
2010-11-08 17:48
AdaliAs senaste bilder är ju praktiskt taget porr :o
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Ja, Sverige rasar! Bort med porren!
vad fan kollar ni på för mjukporr isf?? hahahahaha :PXelly, det är du åt vänster va? Fett kattig, brukar du ofta ha den där svarta västen på dig? ;)
AdaliA Aa de är mitt favoritplagg, den framhäver mina ögon tycker du inte? :)
my name is xelly smelly
Xelly: joo verkligen , för att inte tala om den där hårfärgen! passar skit bra till det svarta. mjaaaaaaaauuuu på den ;) du har en sån där frisyr som man bara vill borra ner fingrarna i och dra lite. får jag? ;););)
AdaliA Aa jag vet jag har ju en stylist som tar hand om allt sånt där, han stylar alltid till mig så att brudarna blir helt galna! Haha ja de e lungt, du får dra i mitt hår om jag får dra i ditt!
my name is xelly smelly
Xelly: då har vi en deal då! tid och datum?
AdaliA De e bara säga till när du är sugen jag är aldrig bang på hårdragning :)
my name is xelly smelly
xelly: ses vi på Jedi spelningen den 18 kanske? isf lär jag känna igen dig på det orangea håret och västen? kanske tillomed har du på dig dom svarta tajta byxorna?? jag skulle ääälska att se din rumpa i dom ;););)
AdaliA Aa om du bjuder, så lovar jag att ha de tighta byxorna på mig ;)
my name is xelly smelly
Hahah, börjar bli porr..
Don't!
Moderator
2010-11-09 15:11
Jag i somras. Observera tishan (och det nästan pundarmagra ansiktet).
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
iiiii trixie!!!!!!!!! och kroken, very fuckable indeed!
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
http://duckdown82.tumblr.com/
Moderator
2010-11-09 15:48
d-beck Haha tack! Inte varje dag man får en så rakt på komplimang :D
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
kaptenkrok har du nån lillebror i ösd? :P
Ingen glad Sophie
En upponervänd Sophie.
Moderator
2010-11-09 19:49
Skillz Det har jag icke.
dreggelpaj , vart har du köpt den stången?
win @ dreggel win @ adalia som skaffar en också!
Est. 1984 "Fo sheezy, keep my girl nice and sleazy, with a gun tattoo on her ass that say squeaze me"
har hört att dom e fett dyra, eller ja, för en student iaf. så om någon sponsrar med cash så köper jag den och slänger upp en bild här sen! hahahahaha
Moderator
2010-11-09 22:06
bex, haha.. såååå fint!
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
andrea jag kan bekosta den om jag får en privatshow ;)
skillz, vi har en deal!
haha nice! ska bara styra flos först :P
aja dags för mig att lägga upp min första bild.
sitter intryckt bak på en picup med 6andra personer som en flykting.
You're misusing the word 'ho'. It's an interjection used to call attention to a destination, not an object, as in 'land ho' or 'westward ho'.
AdaliA: från poledance.nu :P
Hur har er halloween varit då?
gettade min jersey shore on like a maddafakka
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Shit! ...
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Det är en UTKLÄDNAD
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."