GAIA är fett lik en! Gick du på Angeredsgymnasiet? :p
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
Lacroix: För du är så snygg och populär att någon kommer antasta dig och hemsöka dig för att jag skrev ut det...men men sorry om du värdesätter din privacy så mycket! my bad
CapKillah hahaha! Där sa du nått. :)
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
TheMatt bästa bilden i den här tråden på länge. tung!!!!
Bounty-Boo Ja, tiden går fort. Vart lite stressigt på senaste tid. Det sätter sina spår så att säga. MRsalesman Haha oj, nej jag menade inte så:P Tyckte faktiskt att det var kul:P Jag är inte speciellt orolig för att någon ska komma hem till mi^^
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Moderator
2010-10-13 16:51
TheMatt bästa bilden i den här tråden på länge. tung!!!!
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Lacroix Haha jag diskuterade inte direkt, mer sa att du nog inte skulle uppskatta att kallas skåning, då du ju som bekant inte är det ^^
Look with your own eyes - See with your own mind
Jag ser så jävla hård ut här...
Turns out I'm not.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
krossad_anka jag vill fylla up dig,eeeee eller va de kalkon? ;) btw fotografen va riktigt grym copkillah sluta svamla !
nu vet jag .. här kommer ansiktet på den mest bannade killen på whoa
never change
SoFresh_SoClean älskar stilen! brapp!
Kul att lite nytt folk lägger upp! ^^
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!
Variation förnöjer, no doubt :)
Look with your own eyes - See with your own mind
Här har ni Skillz förra året när han firade min födelsedag! :)
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
riktigt skön tråd, den förgyllde min comeback på whoas gator! ;) mkt bättre än facebook! synd att jag inte upptäckte den tidigare.
never change
Ska man våga lägga upp en bild?
Don't!
emelie hahahahaha shit vad väck jag ser ut, fast det var jag nog också. det var en fett rolig kväll :)
Måste hålla nicket levande... *suck*
Moderator
2010-10-17 15:11
Såhär ser jag ut!
Såhär ser jag ut, enligt min lillasyster!
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
skillz du var med all säkerhet full som en kastrull, vi spelade spelet och hade svintrevligt! De blåa ränderna i ansiktet är nog spelets förtjänst! haha. trixie ahahahaha, jag älskar verkligen din lillasysters bild! vill träffa henne så hon kan måla av mig också! <3
Moderator
2010-10-17 15:23
emelie, visst är den fin? Skilik också:D ahah<3
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
emelie haha spelet? :O det minns jag inte ens ja jag minns att jag upptäckte ränderna dagen efter när jag vaknade hemma...
hellog hello
anka: såååå snygga bilder
Gillar inte paj alls egentligen. Speciellt inte hallonpaj. Blåbärspaj går bra ibland. Men med mycket vaniljsås till. Och helst mer vaniljsås än paj.
Graffare
2010-10-17 22:52
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Fredags-pose! Efter festfix, innan alkoholen.
Idag skaffade jag ny frilla :)
photosession i badrummet....hehehhhh
Gillar inte paj alls egentligen. Speciellt inte hallonpaj. Blåbärspaj går bra ibland. Men med mycket vaniljsås till. Och helst mer vaniljsås än paj.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Värsta coola bilden App ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kan ni gömma er så kan jag.
What I said, yo!
Producent
2010-10-19 01:30
Hallonpaj det ser ut som du har en hjälm på huvudet :PPPpp
Skivsamlare
2010-10-19 08:41
Filosofen var söt, även om hon gömmer sig lite
Spoiler magnolia e sjukt snygg
För var dag blir det bättre, men bra lär det aldrig bli
Konstigt: Nu när du säger det, det stämmer litegrann... Tur att jag trivs med hjälm :PPPpp
Länge sedan ja lade upp något sådant här!
Hihi !
dime
And I got no friends, all i got is co workers, with mack 10s, that will ride for me like Soul Surfers
mysig med skolavslutning på gotland i början på sommaren... (inte min skolavslutning dock)
också på gotland.
vart kan man lägga upp bilder så kan jag bjussa p en!
Surfar runt med min Mac !
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
d-beck jo men man måste regga sig och så de är för hardcore för mig!
kanske går att ta från facebook, testar
om de funkar så ser jag ut typsådär! bara laggt på mig typ en massa fett haha!
adamduvet: har du facebook? är bara att trycka på "copy image location" och klistra in här! =)
skillz: skulle man kunna få dig med lite socker på kanske? haha :P
adam du måste högerklicka på bilden och trycka "kopiera bild url" eller nåt sånt...
adalia hahaha! lite upptagen tyvärr ;)
kan lägga upp ett nytt kort på mig då också! nu när de funkar
funkar! :) men registrering behövs inte alls på imagehack :P
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
Spoiler Tack så mycket devilock P18. : )