Sjukt söt Barbiedoll :)
Look with your own eyes - See with your own mind
Emelie passar bra i sitt nya skrot :) Misery har mkt fina kläder! Gillar stilen.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
så söt emelie är :D och miserys hår är ffs bäst :)
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
Någon var ju tvungen att vinna :D
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
så, jag vann? sweet!
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Ser så liten ut utan glasögonen
Palla vara seriös och grejer :)
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
NEJ jag vannnnnn
Moderator
2010-10-01 13:18
Alla vann.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
GEOCACHING FTW!
http://duckdown82.tumblr.com/
duckdown vann dock inte i "arga-leken"!
Don't!
duckdown vann "hitta fynd i skogen-leken". Vilket luktsinne och vilka hökögon han måste ha, här ser vi en lunchlåda med blått lock som matchar jackan. Bra jobbat mannen! :)
"Vill man träffa folk, då ska man gå med i en skytteklubb"
Hade ju lätt goaste stilen som 5 åring, något som är säkert..
nån fler som är född på 90talet som vet om de här va modernt på en flicka som 5 åring eller om mina föräldrar klädde mig väldigt annorlunda?
Tycker jag ser jävligt ball ut, som en liten hiphopkid från 80talets amerikanska ghetto ;D
Toastare
2010-10-02 11:59
tycker du ser ut som nått av barnen som sjöng introt till Hajk.
Jag skyller allt på Emma!
...så ja, du ser jävligt ball ut, ungefär som en liten hiphopkid från 80talets amerikanska ghetto ;D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare
2010-10-02 17:01
nja..
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Who you gonna call?
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
Haha den lyser i mörkret, rätt najz.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
nehe fel utav mig då..
LillJ: jag hade också ngt liknande, är dock född på 80talet men ganska sent så det kan ha varit ett genomgående mode blad oss barn på 90talet... :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag har varit på SälSafari på södra Gotland.
Bokmärke.
nyklipp känner mig som Tom i fjärde världen
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
Vikktorius P23 frillan <3
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
falconzzzzzzzzzzzz
Moderator
2010-10-03 23:57
Heh
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Det finns ändå några kvinnor man hade bjudit på ett glas om gudarna ville... Lacroix för hennes vackra ögon Dregel för att hon verkar ball krossadanka för att hon är snygg (fast du kanske gillar uppmärksamhet lite för mkt så nääää...men du är fin ändå) o säkerligen några till...fast Lacroixs ögon vinner ändå race't! fan sjukt jag skrev ngt positivt...nya tider
fan jag vill se lite nya kvinnor....med hannich, choomperzoompa eller vafan hon nu heter mfl är bra grejjor....men jag tror fan att jag sett allas bilder genom åren nu! Har inte whoa stannat av f ö, det känns som att aktiviteten är extremt låg?
och Trixi fortsätter att se ut som en ny person på varje bild o_O Gällande aktiviteten tror jag den kan plocka upp när vädret verkligen turns to shit så att säga, den sjunker ju alltid kring sommaren, med god anledning :) Förhoppningsvis avspeglas det i tråden och på forumet i stort
trixie Mjaaaaaaaaaaaauuuuuuuuu! du är sjukt vacker!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
jo klart men innan denna dagen hade jag inte loggat in på en månad o knappt något har hänt...gamla topics, same ol same ol, hehe iofs big up till folk att dom har liv! aja OT Synd att inga tjejer bor i skåne, då hade man kanske försökt internet ragga...nån gång ska jag göra det på riktigt
internetraggning är ett väl beprövat koncept :)
är det så dåligt med whoatjejer i skåne?
jag för ganska exakt ett år sen
nja jag tror inte att jag har skills faktist, jag försökte lite med lacroix för några år sen eller ngt i den stilen men det gick sådär, jag tror man måste träffa mig o slås av min fantastiska charm:) asså det finns ju säkert whoa brudar men jag har fan inte träffat några eller sett några skriva ngt här..alltid sthlm eller ngt
Och om du anklagade Lacroix för att bo i Skåne förstår jag att hon inte nappade ;)
det gjorde jag inte, hon är en kalmartös av vad jag kan minnas, eller öland, ngt av det var det iaf...aja spelar ingen roll!
Trixig-person3 F14 Ahh. Så fina piercingar
"Vouging" in Paris
hittade en gammal bild på mig och baboso! :)
från nån whoaträff 2006
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
pereZosOo är vacker!
Toastare
2010-10-05 12:47
När jag flyttade från skåne så försvann också alla fuckable whoa-tjejer därifrån.. bu.
BountyBoo F30 nu får du ju ha i åtanke att jag nyligen flyttade TILL skåne, så kom inte här och sprid lögner! buuu!
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Toastare
2010-10-05 13:52
Misery, haha förlåt.. trodde du var kvar i gbg :)
Emelie och baboso, fucking wonderful!!
Emelie och baboso, fucking pundare!!
CapKillah oh, why?
d-beck du kan va wonderful! <3
Moderator
2010-10-05 19:35
PenDragon, yes sir ^^ Emelie, tackar min käraste<3 Bakslag, tackar((:
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Chana maximum respekt till den mustaschen