BountyBoo F30 aint mine. som jag sa. polaren fotade mig. hon lekte fotograf. frågade vad hon hade ändrat. hon har gjort mitt hår mörkare, alla andra färger stämmer. sen hade hon "smudgat" min smokey eyes mer, hur man nu gör det, och tagit bort en prick i fejjan och en i axeln. och "blurrat" lite runt håret osv. enligt henne iaf. jag vet dock att jag ser en aning "suddig" ut i hyn ibland, men det är pga min primer som innehåller ljusreflekterande partiklar osv. iallafall. bortsett från hårfärgen som är typ en nyans eller två mörkare (självblind, indeed), två prickar som är borttagna plus det smudgade så är det all me. se vad snäll jag är. kollar t.o.m upp redigeringen med polaren. hahahahahaha :D aja. trevlig helg!
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
kollat på Miserys bild där håret ser riktigt lila ut hela tiden. fan vad coolt! önskar jag hade balls till det där. :O
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
Moderator
2010-09-11 12:06
LillJ Du ser ju inte ens arg ut! Du putar bara med läpparna. Kolla in junkgirls bild, hon ser arg (och lite farlig) ut på riktigt!
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Balhoo det är planen! när jag vuxit ur min unga kropp och fått rynkor är det surkärring som sparkar på barn som gäller! ^^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skillz: Din pappa heter möjligtvis inte Jackie?
capkillah nej, vadå då? hoppas inte du syftar på att jag är lik jackie arklöv haha
kaptenkrok - jag kanske ser ut sådär när jag är arg.
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
Moderator
2010-09-11 15:34
LillJ Då är du världens minst läskiga människa.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Junkie hahahahahahaha vilken bild! helt underbar :D
YO!
I want YOU to play with me. komigennurå!
Fridan: BRING IT!!!
Follow the dao, right about....NOW!
Fridan F23 Respekt! Finns inte mycket som är bättre än att lira backgammon och dricka öl
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Najs. Backgammon. Brædet måste dock ha kænsla också. Plast och grøn matta funkar tyværr inte. Har tænkt att jag skall bygga mitt eget bræde. Tror man måste det før att kunna bli backgammonmæstare, som nær Luke bygger sin egen ljussabel. Steget in i en ny verklighet.
Göteborg på låtsas.
Moderator
2010-09-11 23:52
Jag har ju redan boostat Fridans självkänsla tillräckligt på whoa egentligen. Men bringar hon on den där jävla bilden är hon fan värd mer. Så jävla fet bild! Min dröm är numera att gifta mig med den bilden och skaffa små hardcore, gröna, fett me yo, allmänt skitjävlafräna barn med den. Fucking A Fridan!
hobbs, jag gillar den gröna mattan, men det bästa med brädet är att det är en väska. hur fränt som helst!
Moderator
2010-09-12 15:54
Jag är sådär lagom ful om brunett. Och jag diggar att glasögonen döljer ena ögat typ. (: Ohyeah
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Trixie Har du sån där piercing i kinden? (Vet inte om det finns något speciellt ord för just den typ av piercing) Om inte så har du något på kinden:D
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Moderator
2010-09-12 17:01
Lacroix, yesbox, Cheek heter det^^
Fridan, jag vill spela med dig!!
Tidigare idag påväg hem från fotografiska muséet.
Gillar inte paj alls egentligen. Speciellt inte hallonpaj. Blåbärspaj går bra ibland. Men med mycket vaniljsås till. Och helst mer vaniljsås än paj.
Fors , jag vill ha din Mariotisha!!
Pik pik... jävligt mycket pik
Jag kan inte tala för dom som inte talar för mig.
otroligt vad mycket söta tjejer det finns på whoa :)
Ingen som vill lira en schackmatch månntro?
Jag tog mig friheten plåta mig nu när jag för en gångs skull faktiskt har lite skägg. Så här mkt har jag sällan numer:
Hm, dök den bilden inte upp eller? Kanske är ett tecken... Vi testar om:
Trixie har du en cheek eller har du i båda?Pri Backgammon with me or I shall destroy you! :D
Moderator
2010-09-13 07:42
jennie-is-back, just nu bara i ena, vet inte riktigt varför jag inte tagit i den andra, lat kanske. Haha^^
Trixig hahahahaha latmask :p men... gjorde du det hos en piercare? 15-16, minst, på det väl?
Bakslag F18 Come and get it! ;)
Fridan. Jepps. Særskilt smidigt om landsfiskalen dyker upp och brædet kvickt behøver gømmas.
Göteborg på låtsas.
Moderator
2010-09-13 12:19
jennie-is-back, jag gjorde det hos en piercare ja, jag var 13 då^^ Men nej dom hade ingen åldersgräns sådär om föräldrarna var med typ. Annars är det oftast 18års-gräns på cheeks (:
Jag skulle gärna spela backgammon mot fridan, men jag är rädd att jag skulle vinna. Jag är nämnligen bäst!
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Något stel "mingelbild". Jag till höger alltså.
trixig oj jävlar... piercare brukar inte godkänna sånt, men aja :)
Förstår inte varför det är 18års gräns på piercings när det ändå bara är 13-14 åringar som piercar sig....
knulla får man göra men inte pierca sig när man är under 18 ....vahänder med samhället.............
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
Så återvänder vi till trådens ämne ^^
Look with your own eyes - See with your own mind
hoppas att den här vintern blir lika jävlig som förra
- men nog om dig nu.
Haha, fan vad bittert. Får passa på att be om ursäkt! jag hoppas den blir sjöön. :) Finns häpnadsväckande mycket snyggt folk på Whoa vill jag tillägga!
- men nog om dig nu.
Nostalgi shit vad snygg du är!
Men tack detsamma bruden!
- men nog om dig nu.
Nostalgi du ser fortfarande ut som en asiat på den bilden
Nostalgi tack tack. :) nejfan. hon är skitsnygg!
haha ja, en iskall asiatstruts
- men nog om dig nu.
förra vintern var ju skiten! så det ska vara, ingen snölös kall och mörk skitvinter, den ska vara vit så det blir lite ljusare iaf!
kärlek
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
aww vad söta :D
nejfan. hon är skitsnygg! Som om det skulle finnas något jäkla motsatsförhållande mellan att vara snygg och att vara asiat? :P Hon kan väl vara snygg och se ut som en asiat.
Look with your own eyes - See with your own mind
Tja.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Som om det skulle finnas något jäkla motsatsförhållande mellan att vara snygg och att vara asiat? :P Hon kan väl vara snygg och se ut som en asiat. Det tänkte jag skriva, men nu känns det överflödigt.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Det tänkte jag skriva, men nu känns det överflödigt. This.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.