Moderator
2011-01-03 21:48
junkgirl, tack!^__^
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Is there a heaven 4 a g-inger, som 2Pac sjöng
pistol
luv to the gingers, you Do have souls! Efter många år av avsky har jag börjat acceptera er som människor.. Speciellt Simon Pegg..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2011-01-04 06:20
junkgirl, awesome söt^^
Trixy = Missan 2.0!
Look with your own eyes - See with your own mind
Pendragon pft. trixter är ju en junkgirl 2.0 (iaf till personligheten). och att se speciell ut har misärkycklingen (yeah, I said it!) inte patent på vettu.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fs nollie sw crooks
nyårsafton i östersund är ett kallt påhitt!
förfest inför nyår , glad tjej.
Min nyår.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
gigana tack för bekräftandet! nu äntligen vågar jag mig ut ur min grotta.
pistol
Moderator
2011-01-04 21:35
PenDragon, ingen missan 2.0 här, hon kanske är första freaket du sett men vi andra freaks är inte kopior, så här haru en trixie orginal, möjligen junkgirl 2.0 till viss del^^
hej
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Toastare
2011-01-05 00:46
Så här ser jag ut när min kompis Karin får välja..
Jag skyller allt på Emma!
Men junkgirl och trixy era noobs, givetvis pratar jag om det rosa håret, DOH! :)
http://www.tweenerpie.blogspot.com
pah, vem kallar du freak va, spoling.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
gör coola saker hela dagarna
Hangaround
2011-01-05 22:39
Jag på fest!
http://matildaberggrens.blogg.se
Moderator
2011-01-06 22:04
Jag är söt ibland
Jaja, nu är ni trötta på mig! Jag vet :)
Nytagen bild...
krossad anka on a diet ?
Ignorance is venomous, and it murders the soul spreading like a virus running rampant, out of control.
gangstagangsta: Nope. Dårå?
Toastare
2011-01-08 17:48
Ja, lite heorin-chick över den bilden.. du brukar vara så där äppelkindat gullig (på ett bra sätt alltså)!
Krossad Anka, du har lite gollum-feeling på den bilden. Ät lite mer, det ser inte hälsosamt ut.
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
Många nya ansikten. Kul ju. Är lite förvånad att så många ser emo rockpoppig ut. Orangefärgat hår, piercing och tatueringar, dreads, neon m.m. Några fler snygga killar också och en hel del lamkött jag inte skulle tacka nej till singel och full. Luren : lägg upp en bild på dina abs da!
Här är min profilbild!
^^Ring mig. jag ser cool o ganske normal ut. lite tjock dock.
Toastare
2011-01-08 23:45
Niobe, man ser dig lite då och då...inte ute eller på bild, men i forumen. Jag saknar ditt lite bittra on-spot skrivande!
Niobe.. det var länge sedan. Ser oftast nytt folk i forumen, tha oldies went away. :) förövrigt gillar jag Barbiedolls look. :)
Bounty och Latina : Ja, jag fick ett xbox i julklapp för två år sedan och har snöat in mig. Modern Warfare 2 och jag är bästa kompisar! Sen har jag fått knulla regelbundet så jag är inte lika bitter längre :P Kul att just ni två skriver till/om mig. Ni och Amar är de tjejerna på whoa som jag skulle så göra. Sjukt vackra!
Sen har jag fått knulla regelbundet så jag är inte lika bitter längre :P Hahaha
appropå oldtimers
heippa
U-G-L-Y u aint got no alibi, u ugly, u ugly. M-A-M-A how u think u got that way, yo mama, yo mama
Producent
2011-01-09 20:12
Niobe är hot
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Niobe ah, girl ya know I feel tha same! ;) Det var samma med mig, dock gifte jag mig med den där snubben istället .
Moderator
2011-01-10 12:36
Nu får det vara nog med egobilder på ett tag.
Jag läste,
Nu får det vara nog med emo bilder på ett tag. och tänkte att då hade jag väl rätt när jag undrade.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Toastare
2011-01-10 14:06
Niobe, haha regelbundet knullade förstör ens whoa-nörderi!
Niobe asch, vissa av oss har alltid varit mer eller mindre färgglada och med hål i ^^
mobilkameran har moggat ur, hej, fjortiscam!
Niobe Får chans på dig?
La_Latinas bild
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
Moderator
2011-01-10 22:19
candide P28, okej. Då vet jag! (:
Det är så det fungerar! ^^ Fin bild för övrigt, nog den finaste jag sett på dig rentav!
tack! ^^
Barbiedoll : I love you
http://duckdown82.tumblr.com/
testie va har du gjort me håret?
Jag och ett onormalt stort äpple
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
eller har du onormalt litet huvud?