*..emelie..* : Du ser precis ut som Josef Fares... helt otroligt.
refused han är schhnygg
Fucks your life up crew Tjabo!
statesofmayhem <3 förövrigt vill man ju bara pussa på din hunds mage V_S
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vikktorius, hon la upp den för statesofmayhem såg ut som honom ^^ Emelie du ser mystisk ut bara. haha :D
Tears of Liquor EP https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep
Fors Vilken härlig bild!
Don't!
Impulsådran skavde så jag färgade lite av håret rosa idag
http://www.tweenerpie.blogspot.com
miaaaow!!
gör coola saker hela dagarna
Vikktorius haha, läs inlägget över bilden! :p inte jag som är lik honom utan... ja, vad han nu hette! :D
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
emelie: Nej,
statesofmayhem är den söta lill-killen i denna video som blivit lite äldre... och snyggare. :)
Älskar den videon. Växte upp i farsta och åkte moppe och bada där med när jag var fjortis :P
om jag tror rätt var inte vikktorius så bokstavlig i sitt inlägg :) snyggt med färgen dreggel!
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
d-beck: Skönt att du förstår min text-ironi. :) Faktumet att *-*emelie*-* heter Emelie och visar en bild på en man slog ingen?
1,2,1,2 hallå
Fucks your life up crew Tjabo!
emelie Du är inte den förste ;) Sen har jag för övrigt försökt få kontakt med honom i 2 år för att få spexa i en av hans filmer =( mellon hjärta dig också
en lillJ
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
CapKillah P32 Haha tackar :D Ja, jag såg onekligen rätt afrikansk ut på föregående, så hiphop är jag! ^^*..emelie..* Oh but I am! ^^paha Bara om pihi föder mina!LillJ Söt som alltid! :)
Look with your own eyes - See with your own mind
åh en tillbakakaka
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha såg nu videon Capkillah postade. Gillar nog Fares mer dock..
http://www.tweenerpie.blogspot.com
LillJ: Diggar att du tagit in en fotograf för att fota din spegelbild i badrummet! :Ddreggelpaj: Nice att en tjej lägger upp en bild med underperspektiv. :)
Första inlägget!
sndra F18 Välkommen
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
andra kräftskivan i lördags för i sommar och jag äter inte ens kräftor. Matchade munnen med kräftorna iallafall för att åtminstonde känna lite tillhörighet.
Gillar inte paj alls egentligen. Speciellt inte hallonpaj. Blåbärspaj går bra ibland. Men med mycket vaniljsås till. Och helst mer vaniljsås än paj.
Leker med nya datorn :)
Producent
2010-08-24 23:20
du gjorde en paint bild typ och var tvungen att skriva att du har ny dator :)
Konstigt: haha typ.. närå, men roligt fotoprogram med ramar och skit! asfett ju.. jag har inte skaffat en ny dator på år och dar ;D
folkhome: vad är det för datte? vill också ha ny!
- men nog om dig nu.
Nostalgi. En asus k50lj nånting.. jag är inte så hemma på datorer hehe! men det verkar skitbra:)
BÖH!
ett exempel på att jag skiter i.. ser ut som ett släggoffer vad jag än gör haha
godnatt.
PS: jag önskar att jag vore lika snygg som er..
DS
- men nog om dig nu.
Moderator
2010-08-25 02:23
Nostalgi Till din fördel är ju ändå att släggoffer kanske är det roligaste uttryck jag har hört på länge. (och visst är det jobbigt att inte vara en av the beautiful ones, men vafan det man saknar i yttre attribut tar man igen i mayhem and destruction)
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Good hairday..
Nostalgi Till din fördel är ju ändå att släggoffer kanske är det roligaste uttryck jag har hört på länge. (och visst är det jobbigt att inte vara en av the beautiful ones, men vafan det man saknar i yttre attribut tar man igen i mayhem and destruction) Äh vafan. Hon var ju söt ju...
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Nostalgi Gillar'tkrossad_anka Du ser äldre ut än vad du har gjort på tidigare kort (inget illa menat!).
Don't!
Hallonpajen ser ju väldigt bra ut helt klart. Varför ger ni inte henne komplimanger som somliga andra tycks dränkas i?
Hallonpajen ser ju väldigt bra ut helt klart. Varför ger ni inte henne komplimanger som somliga andra tycks dränkas i? Jag har ju redan gjort det flera gånger B-)
Men hon svarade inte på mitt smicker, så jag gav upp :S..
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Mitchy: Det stämmer.. Vet inte riktigt vad det beror på. :) CapKillah: Tack :):)
Capkillah och Priyan : Tack..heheh..8-) Psyko: Nää!! Har jag inte svarat? Isåfall, fy på mig! haha. Iallafall, om inte: TACK! Jag är inte den mest aktiva whoaanvändaren.. Nu går jag och skriver ett långt formellt tackbrev som jag kan lägga ut på förhand ifall att lixom. wahah.
Gillar inte paj alls egentligen. Speciellt inte hallonpaj. Blåbärspaj går bra ibland. Men med mycket vaniljsås till. Och helst mer vaniljsås än paj.
Går det att INTE leka med skägget när man rakar av det efter någon veckas oplanerat samlande?
Tyskt?
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Fet mustasch Refused. Försökte hitta någon pic på min, eftersom jag rätt ofta går i bikermustasch. Fann inte någon bra dessvärre, men jag fann en profilbild som alltid är något.
Barbiedoll, Dreggelpaj och Nostalgi: Ni är alla tre helt sjukt snygga. Priyan: Du också, väldigt fint foto överhuvudtaget. Btw så ser typ alla här jättebra ut.
Har klippt mig som bara tusan.
Vikktorius ser så himla bra ut + frillan supersnygg!
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!
DGAF: Agree.
hallonpaj mm.. ge mig ett förskrivet tack bara :<
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
du ser väldigt indiepopig ut vikktorius! men söt, bra klippt mao
Psyko Självklart. Du får det handskrivet!
Haha ja jag är inte så förtjust i hiphop-modet så då blir det väll så :) Lyssnar inte uteslutande på hiphop heller så det gör väll sig antar jag haha.. Tack så mycket alla snyggingar!
åh nej.. =(