Barbiedoll den bilden där du har en svart spetstopp = skitfin! de övriga är fina också, så missförstå mig rätt :P
skillz man säger inte blattebrud :P
säger som brother ali: "damn a magazine, these are god's fingerprints!" ...bortsett från att jag inte tror på gud då, men iaf ett mycket bra citat gällande utseende.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
barbiedoll snygg! sebbe ey ey!
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
misery kul att du äntligen vågar mixtra med färgerna och vara lite crazy... :D
äääh, Misery är bara en koppykatt av mina hårfärglekar ju! ^_^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
perez0 nähä förlåt mig då vad vill du höra?
jag med mitt gamla band, jag längst bort.. HEJ HEJ!
gör coola saker hela dagarna
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
Barbiedoll du ser verkligen bra ut! Good work... eller nått! :)
bariedoll var väl söt, ser jävligt komersiellt "snygg" ut, inget jag gillar tyvärr! Synd att man får se samma min, samma ansiktsutryck osv på exakt alla bilder.. Vill inte vara elak, men smaken är ju som baken.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
hahaha, junkgirl du är ju bara för jävla gullig!!!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
jag vet. ^_^ den övre bjuder jag på.
*..emelie..* Ja visst är det så :) vissa gillar blondiner, andra rödtottar osv. Och jag kan hålla med dig, jag är jäkligt dålig på att posa och därför blir det lätt samma ansiktsutryck, men tack och lov så behöver vi ju inte ligga med varandra :)phatie Vikktorius P23 jennie-is-back tack! :D
Barbiedoll haha, nä vi behöver ju inte det! ;p bara så du vet så menade jag inte på något sätt att du ser illa ut eller så, hoppas du förstår vad jag menar! :)
*..emelie..* Ingen fara, du får tycka exakt som du vill. Jag hade aldrig lagt upp en bild om jag inte kunde ta kritik. Man kan ju inte tillfredställa alla liksom :D
Barbiedoll skönt att någon kan ta kritik, många andra skulle komme med påhopp tillbaks diiiirekt! haha. :)
Jag och
Skillz har ju vart på URF så här är lite bilder sen den helgen....
Skillz , camp peeps och en jag i lila.
Adalia + Campers
Min vackra vän Ida och Moi!
Bästa helgen på länge! =)
Emelie, jo vissa måste alltid hävda sig i guess;)
Några festivalbilder från Oxegen då :)
Tur att jag hade "tvättat" gummistövlarna innan kortet togs :p haha. Jag och några nyfunna festivalvänner
Oh yes i did! Värt varje öre :D!
Så ser man ut när det är ett dåligt band på scen, men å andra sidan fanns det tak vid den scenen
Superdupercoola är vi, YO!
Och sen måste jag ju bara bjuda på en bild på största tältet på lugna campingen under Peace & Love. Det var våran "lilla" tvåa, som vi kallade den. (Den har två rum och "kök". Det tog vi som skulle sova där, fem personer, och tre hjälpsamma funktionärer att sätta upp det haha)
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
Jag håller med *..emelie..* . I mina ögon har Barbiedoll ett fint , men "kommersiellt" ointressant utseende.
Och ungefär såhär reagerar jag på situationen
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
What is up?
mata inte trollet.
Tycker Barbiedoll ser väldigt bra ut! haha, känns på nåt sätt typiskt, förutsägbart whoa-aktigt att när en vacker tjej utan synliga piercingar/tatueringar, grönrosaroangeblått hår langar upp helt vanliga bilder där hon bara ler så är det helt "ok" att ge henne kritik om hur ointressant och "kommersiellt" hennes utseende är. Jag antar att det är ok att kritisera henne eftersom hon förmodligen tål att höra det då hon är snygg. Hade någon kommenterat negativt om en ful tjej så hade det blivit ett jävla liv, garanterat. Speciellt om det är en av whoas regulars som alltid postar och kommenterar varandra. Disclaimer: Menar inte att ingen borde sagt så eller att någon borde på nåt sätt försvara Barbiedoll, säger bara att jag finner det väldigt förutsägbart och lite komiskt.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
men vilket tjafs
lite jam i campet!
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
d-beck Gura, festival, knuten i håret, till synes obrydd om kläderna, "orakad", jättekorrekta sneakers. Macar mycket brudar eller? :)
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
(Inlägget ändrat av friktion 2010-08-13 15:22:23)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
(Inlägget ändrat av friktion 2010-08-13 15:21:45)
Njae.. Jag gillar inte det där utseendet alltså.. För alternativt pånåvis.. Sen jättemycket poseing också man ser ju inte ens hur du ser ut?
psyko_slusk menar du min bild? :D Om du vill se hur jag ser ut så finns det några andra bilder i tråden att kolla på! :) (Inlägget ändrat av friktion 2010-08-13 15:18:44)
barbiedoll då ber jag om ursäkt att jag missförstod dig. jag ber även om ursäkt om jag gjorde dig ledsen, jag har aldrig sagt att du är ful, för det är du inte heller.
och jag får väl ta och be om ursäkt till alla andra som tog åt sig av det jag sa till lilla barbien också då. det var inte meningen att trampa er på tårna, förlåt!
skillz, de är ok.
Kan vi försöka hålla denna tråden fri från OT-diskussioner nu. Det är, som påtalat ett flertal gånger, en bildtråd. Hövliga kommentarer på bilder okej, men övriga diskussioner kan föras på andra ställen. Det får vara nog nu
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Jag tycker iallfall att
Barbiedoll ser riktigt bra ut ,
synd bara med allt smink. ;P
*..emelie..* : har du någon typ av dreads eller är håret bara tovigt? =P
Jag har förresten varit i Östersund och åkt typ fååååårrd,
Kände mig som en riktigt raggare när vi satt och lyssna på ngn skit tecno och åkte runt stan haha ;)
För att ingen skall klaga......
Krossad Anka Ser nästan ut som att någon tar strypgrepp på dig på den skissade bilden ;)
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
frikton: Haha det har du fan rätt i! Coolt!
Hooowdiie :)
AdaliA jag har nån form av dreads som har uppkommit av tovor. haha. :D
Till AdaliA F21
du bad om det, här får du en bild heeelt utan smink inget löshår osv. ;)
Baribiedol l : (Y) =) Naturligt är alltid, oftas,t bästa.. tycker jag iaf. =) Men du är verkligen vacker! Krossad_Anka är också sjukt söt! =) Fan vad dåligt det är med bilder på killar nu känner jag... Dags för er snubbar att steppa upp och slänga in lite pics kanske? ;P
Fo sho, big ballin baaaybeeey!
AdaliA tack så mycket! Du ser också väldigt fin ut för jag antar att de är du på bilden du la upp :)
Haha, politiskt korrekta Whoa. Iofs var inte mitt förra inlägg speciellt negativt, mer en backup till emelie. På tal om Veronica Maggio förresten, är det någon som verkligen gillar hennes utseende? Hon är ju inte speciellt vacker. (Vänta nu pk-whoa, jag har något positivt att skriva också!) Det som kan tänkas göra henne vackrare än vad hon är är hennes röst. I mina ögon är nämligen Laleh vacker, men det är nog för att jag blivit lite "kär" i hennes röst. Sen kan jag ju rabbla fina småtjejer som en gammal peddogubbe... nostalgi, adalia, anka, emelie, mm.. kom till farbror så ska ni få godis! :) Här även popcorn, men då vet ni vad som gäller! :D
Lagom full i Danmark
Tears of Liquor EP https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep
Maaayn hahaha, har du en hel dosa snus i käften? ;p