Vikktorius vad sa du till frisören för att få den frillan
krossad_anka Fotografier har en underlig vana att luras ibland!Hallonpaj Eftersom du fick lite hype över dig må jag väl också säga att du såg väldigt trevlig ut!Priyan Åh, du måste ta med mig! Ser så sjukt härligt ut, grym bild. Stilren som fan.
Don't!
trodde jag skulle ut och slira ikväll.. men fick klä av mig igen!
gör coola saker hela dagarna
Hallonpaj: Nja, det vet jag väl inte. Men kul du diggar!
Mitchy: Det går att lösa. Jag råkar ju jobba med flugfiske faktiskt. Du finner mig ute på diverse stuff i landet och annars på Hökensås (Tidaholm) där jag jobbar med guidningar, kurser och privatlektioner i just det.
Jag håller på knåpa på en hemsida (
angnell.se ), som inte riktigt rullar än, du kan kika in på om du har funderingar på ta dig an flugfiskets konst (det mesta är dock fett ofärdigt på sidan, än så länge).
Rachel var riktigt söt, jag ser att hon har såna där jättestora kastanjbruna ögon, även om hon försöker dölja det på bilden!
Sän F26 - upp med bild du! har för mig du är skitsnygg!
"life's a garden, dig it."
Sän F26 - upp med bild du! har för mig du är skitsnygg! True dat!
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Look with your own eyes - See with your own mind
Priyan Är grymt sugen, hittar inget om priser dock! Får kika in lite mer.
Don't!
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
Såhär ser man ut idag
Och sen har jag ett problem. Hur ska jag göra med håret? Precis klippt det men kan inte bestämma mig om jag ska ha kvar längden på ena sidan eller om jag ska klippa av mer men spara luggen... Help!
På denna bild vet jag inte vad som hände, men den fick vara så :p
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
Hangaround
2010-08-26 16:57
http://matildaberggrens.blogg.se
Ok... Härmed förklarar jag min kärlek till Vikktorius frilla!!! Och fan vad vacker Dalit är! btw... Pri s bikermustasch <3 :D
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
KaptenKrok P25 haha ja..ibland får man till det. ;) tur för mig!
- men nog om dig nu.
HIPHOP!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lycklig :)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Också lycklig, men med mindre lemurer!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Producent
2010-08-28 12:34
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Producent
2010-08-28 12:35
här är min ryska look! ganska osmickrande kort i övrigt
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
bex & em haha så jävla nice :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Choppa P20 : Jag vet faktiskt inte vad jag sa, försökte väll helt enkelt förklara den :SJennie-is-Back: KÄRLEK!
Söta lilla jag.=)
No you!
fyra har sköna glajer! Den där detsaarvidu ser ju helt ok ut. Helt ok=toksnygg
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
fyra akta brillorna! dom är farligt snygga
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Men TACK candide, äntligen nån som fattar!
Ni pratar om den här looken..?
Vikktorius <3TheMatt hahaha fan vad skön bild!!
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
chillar lite på landet på besök i norrland nån gång i sommar
Lagom sliten =)
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
mycket fina människor i denna tråden :)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
fatcaesar det där ser vädligt mycket ut som ett speciellt hus i en speciell stad som man gärna inte vill besöka igen... fast antar att du inte är från den staden och att det är nåt helt annat hus. haha
passande att stå heltsliten precis utanför också hahahaha
haha, om vi säger såhär.. Gissa :) jag tänkte faktiskt på fasaden innan jag la upp fotot
haha aight så det är där alltså :D är du därifrån?
Nu vet jag inte vilket ställe du tänkte på men det är vid stigbergstorget i Göteborg
jaha haha... då var det ju inte det. helt fel ställe i helt fel stad. såg väldigt mycket ut som snuthuset i östersund
Asså halvkeff bild, jag vet.. Men jag är helst inte framför kameran så det finns inte så många att välja mellan!
Rockin' myy vintage San Jose Sharks cap, fett synd att den inte syns!!!
jag alldeles nu, trött och osminkad, men glad ändå!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
lisa haha du gillar inte vara på bild så du försökte gömma dig bakom ett glas? ;)
haha det kunde ha varit så, men fotografen var bara allmänt sneaky
Det är ju du som ser sneaky ut där
Det är mina fräknar som är sneaky.
TheMatt: Sjukt snygg bild. Snygg människa. Snygga sneakers.
Gillar inte paj alls egentligen. Speciellt inte hallonpaj. Blåbärspaj går bra ibland. Men med mycket vaniljsås till. Och helst mer vaniljsås än paj.
Hallonpaj: tack tack, Fast det är ju mest Mars Blackmon som ska ha kredd da..
well - du bär upp det snyggt.
Gillar inte paj alls egentligen. Speciellt inte hallonpaj. Blåbärspaj går bra ibland. Men med mycket vaniljsås till. Och helst mer vaniljsås än paj.
mmm vad fin du är emelie! :) lovely natural
skillz är så söt. :Demelie är vacker :)