coke okej det låter ju som att du varken har tv eller radio eller läser tidningar. det är verkligen skumt att du inte vet vilka dom är! men men
är det någon här som verkligen trodde på att Chrille Brun var en bra person?
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
haha "chrille brun" nä, fan vad jag skrattar åt dumma saker när jag är trött och bakis. eller så var det där faktiskt roligt
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
jag var lite kär i han förut, sen gick jag på hans konsert och han dansade så bögigt så jag har inte tyckt om honom sen dess.
klart hans karriär kommer bli påverkad när stor del av artisternas inkomster kommer från just sponsorer. tappar man sponsorer pga sånt här så är det ju givetvis ett ekonomiskt bakslag som gör att hans karriärs slagkraft när det gäller attrahera producenter och dylikt påverkas kraftigt. och därmed ändå chansen att fortsätta producera musik och lyckas locka folk samt företag till att fortsätta stödja.... alla vet ju som bekant att skivor i sig inte säljer längre...
Ett samarbete med R kelly kanske ?
http://www.aktivdemokrati.se/
rihanna är en riktig prinsessa
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Äsh fuck it, jag hade säkert också tröttnat på rihanna ordentligt. Den gälla stämman kan ju inte vara rolig att ha skrikande på en hela dagarna. Vad hon gjorde för att förtjäna detta är det viktiga att veta.
"KEJK sa det förbjudna! Tamejfan! KEJK är whoas Harry Potter, han som vågar nämna honom vid namn. Lord Voldemort!"
Visst kommer det störa honom genom sponsor grejer osv, men han kommer inte försvinna. Han är "het" nu, tror jag. lyssnar inte på honom men känner 40 tusen brudar som ÄLSKAR honom, har bilder på facebook n shit "Min framtidsman <3" ......
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
Tonårstjejerna: "Slå mig som om du vore Chris Brown och jag vore Rihanna"
"Wannabe? Toughguy? Want a piece of me? Here, take both of my legs and walk home peacefully"
Producent
2009-02-16 18:38
Skriker kvinnomisshandlare
Skivsamlare
2009-02-16 19:37
KEJK det går inte o tröttna på Rihanna, det vet du med
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
"Givetvis så är våld fel men det e ändå sjukt att en snubbe som slår sin tjej döms hårdare än fucking mördare, rånare, kidnappare, knarklangare osv." Verkligen ett genialt inlägg. Var hittar du dessa fakta? I vilket land sker detta? Jag vet att i Iran är det lagligt att slappa frun sin om hon t.ex pratat med en man utanför familjen, men det är raka motsatsen. Men detta avslöjande är verkligen en sensation, ring Slitz-redaktionen! Dessutom är det inte tal om brottet "kvinnomisshandel", vilket nämns i ett annat inlägg, utan snarare "domestic violence" (USA), vilket har en annan straffskala än vanlig misshandel då våld inom en familj har fler bi-effekter än bara blåmärken, särskilt om man har barn. Det är så väldigt typiskt att killar inte kan kommentera en sån här händelse annat än att skuldlägga tjejen (hon va säkert gnällig och tjatade om sin mascara, klart man lackar, bröööl), hittar på att hela världen är en feministisk konspiration som ligger bakom helt galna straffskalor och dessutom så är de lite trötta på Rihannas senaste låt som The Voice spelar lite för ofta. Det svartnar för ögonen..
Negative, negative. Our destination is Gaza.
Tack Endeavour2! Ett av väldigt få vettiga inlägg i denna tråden.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Endeavour2 du är har helt rätt, helt klockrent. Men nu undrar jag om det finns en liten chans med betoning på liten att Rihanna gillar hårda tag ?
Endevour.. Haha, du missade nog min poäng. Det jag sa gällde inte straffskalorna i domstol o inte Irans primitiva hus-lagar heller. Jag menar att det verkar vara helt okej att ha en koks-langare/mördare som poster-boy för coca-cola men om nån slår sin tjej så brakar helvetet lös. Sponsorer drar sig tillbaka, shower ställs in, TV-framträdanden ställs in osv. Kan liknas lite vid hetsen mot cannabisrökare som Michael Phelps Jag säger inte att det e rätt att slå sin tjej men jag står fast vid att det är en onormal hets. Dessutom skuldbelade jag inte Rihanna utan påpekade bara att ibland så är allting inte som media säger utan det kan finnas förmildrande omständigheter som du o jag inte känner till.
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
Chris Brown bölade väl ut i någon tidning igår "kan inte förklara med ord hur dåligt jag mår" blablabla
SKU - SKU - SKULASON!
det kan finnas förmildrande omständigheter som du o jag inte känner till. Och vad skulle det vara? Självförsvar?
Medoria.. Jag gillar inte att snacka med folk som inte kan va öppna för hur det KUNDE gått till.. Jag vet ju att man inte ska slå tjejer men det finns inget som gör er untouchable..
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
Renegade : "Men nu undrar jag om det finns en liten chans med betoning på liten att Rihanna gillar hårda tag ?" Det kan man fråga sig, men vad har det för relevans? Indirekt ger ju det resonemanget att en person som gillar "hårda tag" inte kan bli misshandlade, ungefär som att en tjej som generellt gillar sex tydligen inte kan bli våldtagen (svensk rättpraxis). T2da : Återigen missar jag inte bara din poäng, utan även dina exempel på hur/var/när detta sker. Phelps som du nämner står ju nästan ensam kvar just nu, trots sin beundransvärda talang, även utan att ha slagit nån. Jag kan inte på rak arm komma på några exempel där "kända" kvinnomisshandlare behandlats särskilt "illa" på senaste, och inte heller upplevt större moralpanik kring dessa än -kändisar som drar kola -levande gäss -rattfulla politiker -etc etc. Personligen tycker jag att även om det förhåller sig som du påstår så är det ändå inte orimligt. Betydligt fler ungdomar som lyssnar på t.ex Chris Brown kommer nån gång befinna sig i ett förhållande än t.ex bli knarklangare, mördare eller annat du nämner.
End.. Phelps ensam kvar?? HAHA, han har en hel värld av weedsmokers bakom sig o dessutom så är det amerikanska förbundet bakom honom o det amerikanska folket med.. Det e ingen korsfästelse som i CBs fall.. Du måste ju förstå att jag inte försvarar kvinnomisshandel, skulle aldrig falla mig in.. Men jag tycker att en tjej kan förtjäna en smäll precis lika mycket som en kille så jag har inte nått inbyggt i mig som automatiskt tar avstånd från allt i situationen förutom just när handen träffade kinden
Hur kan man ens nämna Phelps cannabisrökande i det här. Det är ju så sjukt annorlunda. Både hur media har tagit det och själva brottet han begick. Att båda är "kända" och bröt mot lagen är verkligen den enda länkande faktorn och det är inte tillräckligt för att ens dra in det där i diskussionen. Det som Phelps gjorde påverkade honom själv och ingen annan. Det som chrille brun gjorde var att direkt skada en annan människa på ett av de mest konkreta sätten som finns.
Det bör kanske påpekas att jag hade gjort skillnad på om Rihanna och Chris inte haft ett förhållande. Hade de bara varit på samma hollywoodfest, med lagom vitt i näsan båda två, och Rihanna gått fram och lappat till Chris så hade jag inte gnällt om han klappade tillbaka. Nu var det inte så, de satt i samma bil på väg hem(?) och hade således ingått en gemenskap (ett sedan tidigare känt förhållande t.om). Hela poängen kring "kvinnomisshandel", till skillnad från vanlig misshandel, är att denna sker i situationer då de inblandade förhåller sig som just man och kvinna till varandra (mest vanligt är icke platoniska förhållanden). Kvinnor har 2009 fortfarande en underlägsen position gentemot män, må det än handla om löner, status eller villkor för sex. Att, som många killar gillar, säga att det är tjejernas eget fel som inte tar tag i sig utan hellre blir omhändertagna förstärker bara den ställningen.
Om vi nu säger att det finns en liten teoretisk chans med betoning på liten att Chris hade i sitt förhållande blivit känslomässigt misshandlad under en längre tid, blir då hans agerande mer ett fysiskt sätt att bryta loss ?
Marvin.. Så du menar att bilden av en åttafaldig-os-guldmedaljör med en bong i handen inte påverkar nån annan?? Du förringar nog medias kraft End.. JAG läste nånstans att han fått ett mess på luren medan han tankade, varpå hon slog honom i ansiktet utan förklaring när han satte sig o sen kastade hon ut hans(lambo)nycklar i bushen så att de försvann.. o därefter sneade han.. Jag har ingen aning om hur misshandeln gick till eller vilka skador hon fick men det där hade lätt kunnat resultera i en lusing om det vatt jag. Det har inte med lambo-nycklarna att göra utan faktumet att hon slog först
t2dafuckin: ja men då är ju messet som chris fick en lika förmildrande omständighet till att rihanna slog honom i huvudet. om man nu ser så på saken.
Så du tycker att ett slag i ansiktet är samma sak som ett sms?? Nu e jag förvirrad.. Om hans mobil ligger i bilen o han inte e där o sen får ett slag i ansiktet när han sätter sig så tycker inte jag att smset e en förmildrande omständighet. Såvida det inte stod typ "När du e klar med den horan så kom hem till mig o knulla, du vet ju att vi har haft sex under hela ert förhållande o att du bara e med henne för promotionens skull" eller nått liknande.. Känns ju som att CB skulle kunna va mottagaren för ett par skandalösa sms o om Rihanna inte visste det så vetefan
T2dafuckin
Så du menar att bilden av en åttafaldig-os-guldmedaljör med en bong i handen inte påverkar nån annan?? Du förringar nog medias kraft Inte i närheten till samma grad som att en världskänd RnB stjärna brutalt misshandlar en annan människa, som i det här fallet råkar vara en annan världskänd RnB stjärna.
I Phelps fall handlar det även om perspektiv, det gör det inte i CB's fall. Där är det mer svartvitt. Att Phelps röker gås behöver nödvändigtvis inte påverka människor negativt.
Vissa(och det är många som gör det) ser det som något positivt för cannabis och dess demoniserade image att även en såpass disciplinerad supermänniska som Phelps som har lyckats enormt med sin karriär unnar sig lite gåsrökande då och då.
Det förstör ju lite den stereotypiska bilden som anti-weed människor har angående cannabisrökare och "stoners". Att alla som röker jazztobak är misslyckade, oambitiösa slackers. Inte åttafaldiga-os-guldmedaljörer.
Jämförelsen är fortfarande väldigt långsökt mellan Phelps och CB's fall och den enda likheten är fortfarande att båda är "kända" och bröt mot lagen.
Har inte sett bevis på nån brutal misshandel, bara PSade bilder vilket, bland annat, tyder på att de riktiga inte gick att använda för att vända över den stora massan
Jaha, så ditt nästa argument är att du ifrågasätter om misshandeln ens skedde och/eller hur illa det var? ja låt oss glömma att chris brown inte ens har förnekat det han har gjort hahah Ja, det tog nästan lite för lång tid tills den här tråden tog den vändningen. Snart kommer nog mer tinfoilheads in och väger in med sina teorier och innan vi vet om det så är 9/11, månlandningen och Area51 diskussioner nästa punkt på agendan! glad påsk
Nä, inte alls.. Men jag vill veta anledningen innan jag dömer.. Bilden som har florerat är ju klart photoshoppad, eller??
Det är klart den är. Men varför du automatiskt drar slutsatsen om att bara för att det finns en photoshoppad bild så är det skäl nog att ifrågasätta händelsen förstår jag inte. Det är mindre långsökt att anta att det helt enkelt inte finns några offentliga/läckta bilder på en sönderslagen rihanna. Du kan säkert hitta polisrapporterna nånstans om du inte tror på medias rapportering om vad poliserna själva sa. Du vet, det där om att hon var sönderslagen och hade bitmärken. Jag tycker att din skepticism är väldigt långsökt och obefogad i vilket fall.
låt oss glömma att chris brown inte ens har förnekat det han har gjort Vem hade trott honom han ligger ju i ett underläge ?
Så du tror på allvar att chrille brun är oskyldig? Vad har för icke-långsökta argument som stärker det? På med tinfoilhattarna, grabbar. Börja kolla på videos av månlandningen och studera skuggorna.
RenegadeHard: hans fans uppenbarligen, då dom ju gjort ett duktigt arbete att sprida rykten om saker de inte vet något om. Galnare saker har hänt!
RenegadeHard: hans fans uppenbarligen, då dom ju gjort ett duktigt arbete att sprida rykten om saker de inte vet något om. Galnare saker har hänt! Jag är övertygad om att Rihannas fans också sprider en del rykten
Vi kan väll ijallafall börja smutskastnings kampanjen efter han har blivit dömd.
Ja för dom behöver ju verkligen det i detta fallet när CB redan korsfästs i media över hela världen. Man måste ju bara älska långsökt, obefogad och efterbliven skepticism.
jag har redan kontrat läs ovan ditt egna haha
Jag ser inte hur det där varken svarar eller "kontrar" någonting jag har sagt.
Nu behöver dom ju inte vara så tighta som det verkar men, Jay-Z hade ju inte gått ut i media och sagt som han gjorde om det inte hade hänt nått.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
BountyBoo Det får ni muttra om i era nätlinnen när ni kliar er på pungen och inombords bölar för att ert ex lämnat er. inget skit skriveri utan försök hålla nivån. .....
work some magic
SNAP
Fucks your life up crew Tjabo!
så sjuk bild att det inte ens ser ut som henne.
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
Tycker det ser ut som henne, fast rejält sönderslagen.. stackarn jävla idiot chris brown fyfan....
Laste i tidningen idag att Rihannas album "is selling sore", medan Brown's forsaljningssiffror ar sa laga att de inte ens ar med pa Billboard 200 listan.
At the gates of Eternity...
Fan vad sjuk bild, synd om henne... förstår att mr jay-z har lust o sänka c.brown
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
vilken idiot brown är, han kan kyssa sitt karriär goodbye och möjligen hans liv också.