Himla skvallerkärringar hela bunten
One chapter a day
Toastare
2009-02-11 21:07
**Tråden rensad** Inget skit skriveri om att kvinnor förtjänar stryk eller liknande. Sänk er inte till den nivån. Det får ni muttra om i era nätlinnen när ni kliar er på pungen och inombords bölar för att ert ex lämnat er. Nej skoja.. men inget skit skriveri utan försök hålla nivån.
Jag skyller allt på Emma!
HAHHAHAHAHAHHAHA
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Var väll jävligt onödigt och slå henne..
Vi finns i varje hörn
Kanske man äntligen slipper höra honom, han är verkligen för mycket.
Hova verkar inte vara så glad ialla fall
http://www.starpulse.com/news/index.php/2009/02/11/jay_z_chris_brown_is_a_walking_dead_man_
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
så bara för att han är känd kan han inte göra så eller vadå? vem fan bryr sig men hade någon slängt nycklarna till mitt lyx åk poooooww!!
Slap a bitch, allways
nu har Sjävlaste Jigga Jay Z lagt sig i också , uttalande i New York post " Chris Brown is a dead man"
längesen det va nåt hiphopmord nu, soft
hade det inte varit roligare om rihanna misshandlat chris brown jag undrar om inte det skulle varit värre för hans karriär haha
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
seriöst ? WHO GIVES A FUCK ?
Survival of the fitest only the strong survive.
hon kanske hade en hemlig affär med jay z som chris kom på ? kanske därför jay z blir så kinkig ?
Survival of the fitest only the strong survive.
Hoppas han får 9 års fängelse o hela hans karriär bara försvinner.. O så gifter rihanna sig med mig, det hade vart det bästa men på riktigt så tycker jag synd om henne
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
hoppas han, och alla andra som skadar sina flickvänner får sitt rejäla straff... äckliga idioter.
Marvin : Det skadade inte Lionel Richies karriar...
At the gates of Eternity...
Akon och R Kelly förtjänar inte att nämnas i samma veva som en kvinnomisshandlande Chris Brown, Akon juckade lite på en ung tjej som var överlycklig , big deal?! och alla som sett R kelly videotapen vet att det var romantisk consentual sex! Ha!
Hon är het, jävla önödigt !!!
Vi finns i varje hörn
Folk som säger att folk inte kommer köpa hans skivor efter detta. Måste ju skämta, folk kommer fortsätta köpa, alla dom riktiga fansen. Kolla ba snubbens myspace-sida.. Folk skriver som idioter där, att dom stöttar honom till 100% osv osv.. Sen kommer han ju inte få fängelse, och jag hoppas att media har kryddat på för mkt, det känns som dom gjort det. Då chris och rihanna gick nästa brevid varandra efter händelsen..
trofast- gick bredvid varann? de har ju inte setts sedan de hände? har jag missat ngt?
att slå sin tjej e bögvarning
Folk som säger att folk inte kommer köpa hans skivor efter detta. Måste ju skämta Allt handlar om , om han blir fäld eller inte för misshandel.
Just nu har många stora sponsorer som hade chris brown som en omslagsperson för deras företag rivit kontakt med honom för att dom inte vill ha kvar en person som är misstänkt för kvinnomisshandel när 50% av utbuden säljs till kvinnor.
OM han fälls för misshandel så kommer förmodligen hans karriär se väldigt annorlunda ut än vad den gör idag, han kommer nog ha svårt att sälja album , svårt att vara ett ansikte utåt osv osv...
Vi får helt enkelt vänta och se.
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
Peppis F26 Ja, eller är det jag som fattade det fel,. Isåfall my bad, men jag fattade det som det. När jag såg alla fotografer och allt. Och folk som filmade, dom såg upprörda ut, så gick chris en bit fram, och rihanna nån meter bakom.. Och jag hörde att det var efter händelsen, men det kanske inte stämmer.. är inte 100 så kan inte säga det, men tror det var så.
de var på ngn slags gala några timmar innan allt hände, är de de du menade? var typ pre grammy om jag inte har fel. de skulle båda uppträtt på grammys dagen därpå men de var båda no shows.
Jag tycker att vi borde sätta ett stopp för den överdrivna feministiska tonen som genomsyrar hela västvärlden.. Givetvis så är våld fel men det e ändå sjukt att en snubbe som slår sin tjej döms hårdare än fucking mördare, rånare, kidnappare, knarklangare osv. I så fall ska man inte supporta någon artist som är anklagad eller dömd för vad som helst.
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
T2dafuckin: Inte en chans. Det finns tusentals kvinnor som dagligen misshandlas av sina partners, och tidningarna skriver inte ens tillnärmelsevis så mycket om kvinnomisshandel som dom skulle kunna göra. Det är bara i extrema fall då våldet är rått eller förövaren är känd som. Om det vore som du skriver skulle vi inte läsa om annat än kvinnomisshandel.
Tycker det bör ändras till att bara heta "misshandel" istället för kvinnomisshandel.. jämställdhet, lika för alla
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
Agree på Lollarn..
Vi finns i varje hörn
medoria F27 fan va bittert och feminist populistiskt =p
http://www.aktivdemokrati.se/
renegadehard: snarare ett konstaterande. men om du vill så, det är inte första gången jag blir kallad bitterfitta, jag kan leva med det.
nej men jag förstår vad du menar det är bara svårt att kombinera som man, sympatin och rädslan som man som man har för kvinnor. men ta inte ord ur min mun har inte kallat dig för bitterfitta....
renegade: vad menar du med rädslan för kvinnor? att man oroar sig för dem eller är rädd för dem? u lost me there...
Både och var det jag menade, tror det eller inte men dom flesta män är livrädda för kvinnor.
Alla män som misshandlar kvinnor borde dödas kastreras , låsas in i flera år . Dom förtjänar det, dom förstör en kvinnas liv för all framtid framåt och på grund av dom så kan hon aldrig mer ha ett normalt förhållande, hat till alla män skapas och brinner inom henne.
Yup
Cris brown? Rihanna? Umbrella kände jag iofs igen men det var också allt.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
coke är du för hiphop för att googla?
Asså visst det är fel med våld! kvinna mot kvinna, man mot man, man mot kvinna.. same shit... Vill ni kvinnor ha någon som helst upprättelse idag med jämnställdhet så får ni även leva efter samma regler som vi män gör, det är fan inte mer synd om en kvinna blir misshandlad än om en man blir det. Så jävla trött på detta, ni SKRIKER efter jämnställdhet dagar i ända men ändå vill ni bli behandlade olikt oss män när det kommer till saker.. SKÄRP ER FÖRIHELVETE hade det vart rihanna som slagit chris så hade det inte ens stått i tidningen.. nä sånt här jävla feminist bullshit är så jävla mycket dubbelmoral att det inte finns.. ALLT ska ske på samma villkor, det är väl det ni strävar efter kvinnor eller hur? så han borde få böter på 1000 och 500 till BRÅ.. men det skulle ju inte kunna gå HAN SLOG JU EN KVINNA! vi är svagare och vågar inget.. OK men kom inte o gapa efter jämnställdhet mer då heller om ni inte vill dra det full ut.. för fan asså..
Fucks your life up crew Tjabo!
mstery Inte alls. Det jag syftar på i inlägget är ju att jag inte ha någon aning om vilka dessa individer är vilket jag finner märkligt då jag har någorlunda koll på saker man bør ha vetskap om i dagens samhälle.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Virtual_Sexuality P21 så för att nå jämställdhet så måste vi acceptera mäns våld mot kvinnor ?
Renegadehard, nej det var inte vad jag skrev. Det jag menar är vad är skillnaden mellan man o kvinna? det ska ju inte finnas någon tycker dom, men ändå är dem själva som drar vart gränsen går, och det är inte till fördel för båda kön utan till sitt egna, då det är mest synd om dem.
Fucks your life up crew Tjabo!
Also, a reported picture of Rihanna with a black eye following the assault going around the Internet is a fake. Here's the phony next to the real photo from an unspecified date and location that this photoshop artist went to town on Det börjar närma sig, bilderna finns där ute någonstans.
According to the report, Brown got a text message from a female asking to hook up with the 19-year-old star. This allegedly led to Brown and Rihanna arguing on their way home from the Clive Davis pre-Grammy party. Rihanna told Brown to drop her off, and during the drive she allegedly acted like she had made a phone call to someone. “He's dropping me off,” she allegedly said during the “call.” “Make sure the cops are there.” "You are really fucked up now,” Brown allegedly told her. “I'm going to kill you." Brown then allegedly began to punch the singer. According to the police report, Rihanna told police it wasn’t the first time Brown hit her. At one point, Rihanna allegedly threw the keys of the car out the window. According to a New York Daily News source, when the two pulled over in Hollywood’s Hancock Park neighborhood, “Rihanna got out the car. He wanted her to get back in, so he grabbed her. She pulled away. That's when she told people he hit her." Rihanna was allegedly left with bite marks, bruises, a bloody nose and swollen eyes.
Toastare
2009-02-15 13:56
hahaha det photoshop jobbet var ju bara pinsamt...
Medoria.. JAG tycker det. Vem sa nått om tidningarna?? Jag sa att jag inte tycker att kvinnomisshandel(eller misshandel som det borde heta) är värre än att mörda, råna eller kidnappa nån. Orimlig hets tycker jag.. Vi behöver inte ÖKA klyftorna mellan män o kvinnor utan komma närmare varandra. Jag slår inga tjejer pga mitt fysiska överläge men jag har ingen princip som säger att en kille ALDRIG får slå en tjej. Vissa tjejer e jobbigare än andra o vissa killar e våldsammare än andra. Livet!!
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
hmn nu när man har läst lite om det så undrar man ju om hon har provocerat fram det hela lite ?
Toastare
2009-02-15 14:12
det finns inget man kan göra som provocerar fram ett slag. Då är den personen som slår otillräcklig i sitt tal och går tillbaka till grottmänniskostadiet. Folk förstår inte att man inte ska sänka sig till samma nivå, eller en lägre nivå om någon gör något..
Vill inte låta cynisk nu men detta kanske är den nya innegrejen i Hollywood, precis som när alla kvinnliga skådespelare var lesbiska helt plötsligt. Ett sätt att öka sin hype helt enkelt.
Toastare
2009-02-15 15:50
...eller inte..
Jag menar bara att det finns en liten chans, med betoning på liten att det är ett spel för gallerierna bara. Och medierna nappar gärna när det handlar om att smutskasta män, jag tycker bara att vi inte ska döma ut Chris Brown i förtid.
Toastare
2009-02-15 15:58
Om det är ett spel för gallerierna, är det ett jävligt dåligt PR trick för chris brown.. sen bryr jag mig inte, tänker lyssna lika lite på bägge två nu som innan.. man får hoppas nån hittar nån bättre.
Chris Brown kanske vill dra på sig en bad boy image =), Kan verkligen se han glida runt i sin bil spelandes Geto boys - actions Speak Louder Than Words.