Married to the money, fuck the world, that's adultery
Hoppas han åker dit riktigt jävla ordentligt, RIKTIGT jävla ordentligt.
work some magic
Han är väl typ minderårig så inget kan hända? :P
CAMPIONI!
20+ är han väll?
work some magic
Han är 19 så nej, inte minderårig. (Inlägget ändrat av Gogaku 2009-02-10 01:46:23)
Hur kan du vara förvånad när han växte upp i ett hem där hans farsa misshandlade hans mor osv? Plus att han har blivit mobbad osv... Bound to be a wifebeater!
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Jag känner folk som gått igenom precis samma sak som aldrig skulle få för sig att slå en kvinna, eller en människa öht för den delen... Det som gör mig förvånad är hur någon kan slänga bort allt man har, och som så många andra vill ha, över ett gräl.
vänta...så du är överraskad att kända människor gör dumma saker? :)
Dumma saker, nej. Saker som onekligen kommer förstöra ens karriär, ja. Det är ju knappast som att Britney inte fortfarande är en stjärna liksom. Däremot så är antagligen inte Chris Brown det efter att den här historien lagt sig... Förstår vad du menar dock, men känner fortfarande att man måste va så jävla korkad om man kastar bort sin karriär på det där sättet.
Ja och alla som växer upp i en rasistisk miljö blir inte rasister? Säger bara att det är en större risk för honom och att du knappast bör vara förvånad... att man är "känd" innebär inte att man på nåt sätt är mer stabil mentalt om du tror det. Sen lär han knappast tänka på "allt han har" mitt uppe i ett gräl där förmodligen alkohol varit inblandat också.
Dom är väl vanliga människor som alla andra! Inte för att det är normalt att slå sin tjej, but still!
Highfive anyone, anyone?
han va ju helt koksad fattar ni väl
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
precis, varför är det speciellt att Chris Brown slår sin brud? .. händer hela tiden världen över.. bara för att han sjunger bra och har cash betyder det väl knappast att han inte är kapabel till att slå en kvinna? ..
Get Random!
LEAVE CHRIS ALONE!
Get Random!
Onskar att hans karriar vore over om jag ska vara arlig, men med tanke pa hur dumma i huvudet vissa manniskor idag ar, sa lar detta kanske till och med hypa hans karriar annu mer. I mean it ain't Ike and Tina we're talking about...
At the gates of Eternity...
antigen gör man samma sak eller så gör man tvärtom=) tycker dock inte något försvar vad han gått igenom , visst tungt och sånt men är inget försvar alls=) stryk borde han ha
feel tha beaaat maaan
and what appeared to be bite marks on her body. wtf
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
galet
SKU - SKU - SKULASON!
alla tonåriga brudar kommer bestämma sig för att historien inte är sann, Chris Brown kommer sälja miljoner skivor till. End of story
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
kändisar är också människor. eller idioter. either way så är det nog varken första eller sista gången ngn som sålt lite skivor, kan vända sina lurviga och har spelat in och annan film, slår sin tjej. eller förgriper sig på barn, gör sig skyldig till vapenbrott, våldtar, mördar eller misshandlar. som andra schyssta killar gjort.
varför snackar ingen om vad Rihanna hade gjort då?? DET e den viktigaste faktorn i hela ekvationen..
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
Varför inte starta en tråd för varje kvinna som blir illa behandlad av män? Hoppas alla dessa kändisar har ihjäl varandra allihop..
va?
öh, är det bara jag som inte ens visste att de var ihop? så kan det gå när man håller sig kvar i pre-90-tal... *muttrar*
Om inte ev. offret inte anmäler eller bekräftar att hon just blivit misshandlad så spelar det ingen roll.
Jag läste på TMZ att hon hade gett honom herpes och det var därför han lackade haha Fast TMZ är så jävla oseriösa att man bör ta det där med en nypa salt tillsvidare
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Länken funkar inte för mig!
Marvin.. Du ser.. OM det va så så förtjänar hon ju ett kok stryk..
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
Hoppas man slipper höra honom mer nurå!
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Förresten så kommer han INTE att åka in i fängelse för detta men det förstår ni också kanske? Förhandlingarna kommer inte starta på ett par månader och tills dess så har dom hunnit förlika. Vilket innebär att detta kommer att glömmas bort, iaf av Browns fans.
Graffare
2009-02-10 14:00
Det sa folk efter Akons galna juckande på en 14-årig tjej. Men fortfarande köper folk hans skivor. Eller R Kellys urinerande på hans 13-åriga sexpartner. Men fortfarande köper folk hans skivor.
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Haha.. Men köper folk verkligen R. Kellys skivor? I samma utsträckning som tidigare?
vem fan är chris brown lol
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
What's up med svarmorsdrommar och att misshandla kvinnor. T.o.m i Sverige ju. Tydligen ser inte alla kvinnomisshandlare ut som Doug the bodyhunter.
"in Brown's rented silver Lamborghini" det går bra nu....
Negative, negative. Our destination is Gaza.
alla har sina problem.
undertiden
Whoop that trick!
my name is xelly smelly
det skumma är att det grå bra att lyssna på music där folk rappar som att slappa bitches..
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
Ryktet sägs att Rihanna gav Chris brown Herpes , och att hon varit otrogen (Med Kanye west SÄGS DET) . Och detta gjorde Chris arg som bitch slappade henne .
Att misshandla Rihanna har det aldrig varit talat om , då dom åkte hem tillsammans efter att chris brown betalade 50.000dollar i borg för att bli frisläppt.
Dock så kan ordet "misshandel" tolkas på olika sätt , Jag skulle aldrig säga att en öppenhand smäll är misshandel (om det ej pågår i flera "strokes" åt gången).
Misshandel är i svensk rätt ett brott som definieras i 3 kap. 5-6 § (tredje kapitlet paragrafer 5-6) brottsbalken, vilket innebär att man orsakar en annan person kroppsskada, sjukdom, smärta eller vanmakt. Olika grader av misshandel förekommer: Ringa misshandel: böter eller fängelse i högst sex månader. Misshandel: fängelse i högst två år. Grov misshandel: fängelse i lägst ett och högst tio år. Grov misshandel, brott enligt 3 kap 6 § brottsbalken som kan ge fängelse i lägst ett och högst tio år. Vid bedömningen av om misshandeln är grov, skall enligt lagtexten särskilt beaktas om gärningen var livsfarlig eller om gärningsmannen tillfogat svår kroppsskada eller allvarlig sjukdom eller i övrigt visat särskild hänsynslöshet eller råhet. Sådana handlingar som sker under t.ex. sportaktiviteter och skulle passa in på beskrivningen av misshandel (t.ex. en hockeytackling eller ett slag i boxning), undantas ofta från brottet om de sker inom social adekvans. Att orsakar annan skada, vanmakt eller smärta i självförsvar kan rättfärdigas genom nödvärn. Rätten till självförsvar är omfattande i Sverige, för att avvärja ett förestående eller brottsligt angrepp mot en själv eller andra får man använda sådant våld som inte framstår som uppenbarligen orättfärdigt.
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
fan hoppas han får massa problem, orkar inte med snubben.
// be the change you wanna see in the world
Dock så är infon ovan från några dagar sen .. Detta är axat från TMZ. Posted Feb 10th 2009 7:55AM by TMZ Staff Law enforcement sources have now gotten specific with us... police took pictures of Rihanna's injuries and they are "horrific." As we reported, the photos show major contusions on both sides of the singer's face -- there is serious swelling and bruising. Her lip is split and her nose bloody. We have now confirmed there are bite marks on one of her arms and on several fingers. And we now know this... Rihanna claims Brown struck her with his fists and that's what did the damage. There was no object used in the alleged attack. Rihanna refused treatment at the scene, but before she left cops took photos. We're told the photos alone are "devastating proof of abuse." And we've learned it was not Rihanna who called 911. Someone in the area heard her screams and called.
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
dom prata mer om det här i media, än om att blink 182 är tillbaka
BIT POP is taking over klockan 8
kamel P16 sjukt. så jävla sjukt!
Vet inte om jag ska skratta eller tycka synd om henne.
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
När han kommer ut kommer han låta som en pillrad nina simone och bara sjunga låtar om hur man kör roliga saker av tamponger.
Skyll på systemet
Chris tänkte att om R Kelly kommer undan med och knulla mindreåriga och pissa dem i ansiktet så kommer han undan med och misshandla och leka kannibal på sin flickvän. Synd om Rihanna.
Skillnaden mellan detta och t.ex. R Kellys kissfest är att R Kelly har varit i domstol och blivit frikänd från vad han blev anklagad för, oavsett om det var rättfärdigt eller inte så har han iaf. på papper att han inte är skyldig. Angående Akons fall så är det svårt att veta om nån brud är 14 om hon ser gammal ut och dessutom är inne på en klubb där man måste va minst 18 för att va inne på. Det jag vill få fram är mer att visst, folk säljer fortfarande skivor efter att ha gjort korkade grejer (eller kanske gjort korkade grejer i R Kellys fall), tror dock inte att Chris kommer sälja några fler skivor efter detta... Hörde om Herpes grejen, vet inte hur mycket sanning det ligger i det dock... Och att det skulle vara med Kanye kan jag säga är en 100% lögn.
Hahahah men årets bomb, man märker hur poliserna kryddar somfan, "horrific" SAJK! Chris brown probably hits like a liiil biiitch
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
Artiklarna som skrivs är så jävla roliga. Journalisterna lägger vikt på att bilen var hyrd. Någon skrev till och med hur mycket den kostade dygnet! Hahahaha, jävla kukjournalister...
http://myspace.com/saidhussein Jag heter Said.
Lollarn du tror inte möjligen att det är media som "kryddar"?
känner bara till krs da boombappa
men samtidigt så blir man lite förvånad över hur nån så pass känd som Chris Brown kan göra nåt sånt... Jag menar, detta är nog slutet för hans karriär. Om han nu är så emotionellt störd att han måste uttrycka sina känslor med knytnävarna så tror jag knappast att han tänker "Bäst att jag låter bli, det kan skada min karriär" i stundens hetta. Sedan tycker jag det är lite illa när folk tänker "dumt av honom att slå henne, det skadar ju hans karriär" när de borde tänka "dumt av honom att slå henne, han skadar ju en annan människa". Folk borde inte hindra sig själva från att skada andra för att det missgynnar deras karriärer utan utav empati för sina medmänniskor! Chris Brown sade ju förut i någon intervju att han såg sin styvfarsa slå hans morsa och att det alltid gjorde honom rasande; man tycker ju att det borde ha hindrat honom från att anamma det destruktiva beteendet, men tyvärr så väljer många att följa i sina föräldrars fotspår "av vana" eller hur man ska uttrycka det, det blir liksom bekvämt att göra som man lärt sig av någon som fostrat en istället för att tänka ut en ny lösning själv.