Och årskort till Stadion förståss..
DIF!
* En kevlarsjäl. Gaaah...jag döööör...uuuh...bläää...
:)
•pave paradise•
revbenspjäll
I´m Scrammel, no not like scrambled eggs I´m the weird strange dude with fucked up legs
glasögon, linser, sneakers, böcker, parfym, en ny ryggsäck, mad tråkigt old stuff :-)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ligaguld till United
http://duckdown82.tumblr.com/
Att få det redan till jul är väl en väldigt hög önskan? :P
•pave paradise•
Julmat! hoho. Nej men jag önskar mig nog inget speciellt.
Får förmodligen ingenting, förhoppningsvis befinner jag mig i Japan under jul. Är jag inte i Japan under jul önskar jag mig ac/dc, judas priest, slipknot eller metallica-biljetter.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
luthgr3n: Haha...alla fyra spelningar är slutsålda...skoj önskningar.
•pave paradise•
lhabia: Jag är väl medveten om det. Det är just därför de är önskningar. Jag har dock på känn att min far har kokat ihop metallica-biljetter. Han blev lite orolig när jag sa att jag kanske hade fått tag på en. Flickvännen har dock judas priest-biljetter, får se hur mycket det går att flörta med henne.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
vad är grejjen att önska sig droger??? vilken jävla ångest.
Dom dagarna är förbi...
Jag önskar mig ett nytt jobb, gärna ett jag trivs med. Och en bil. Gärna en ny men en skruttig en som rullar går minst lika bra. Och ett par lakan till dubbelsängen. Och en ny sängstomme. Gissar på att jag får lakan.
Blir det snö får jag skotta... alltså... INGEN SNÖ!
jag önskar mig ett brev där det står "Grattis Christopher, Du har blivit ekonomiskt oberoende och behöver aldrig mera jobba, utan kan bara vara hemma och lira Xbox 360 och Ps3 hela dagarna. Det kommer att föras in 250 000 på ditt konto varje månad för resten av ditt liv. God jul, och med vänliga hälsningar/ resten av svenska folket" då hade det varit en riktigt god jul. Annars kan jag tänka mig nya strumpor!
HAHAH MIN DRÖM MED. kanske lite chips och en brud
Dr.Tr00m£y! & Dr.Tr@ckd00!
brud och chips har jag redan. det jag inte har är ett xbox 360 och ett Ps3, men det tänkte jag ju att svenska folket skulle lösa åt mig ;)
Jo jag önskar mig något att ge till tjejen, jag är verkligen sämst på att hitta något
åh vad tråkigt, kommer inte på något som jag vill ha (som jag skulle kunna få) :(
Haters gon' hate...
TheKid24 P24..... vem önskar sej droger?
16kg Whey-80 och kanske en schyst tröja.
Vatten är ett farligt gift, vilket omger Visby stift
Jag önskar mig inget mer än en ledig jul där jag får tid att umgås med familj och vänner. Mogen nog att prata pensionssparande? ;D
Själv önskar jag:
Bil
Lite canon optik
kappsäck full med pengar
låda captain morgan
mjuka paket besparar jag mej iaf i form av sockar då jag n har så många par att jag bara behövr tvätta en gång var 6e vecka :)
/Cash Hunter aka DJ Rufus
lhabia, hahah.. KENT!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
en brud utan tvekan.
fantastiskt
Klingon P23 varför whey 80? om du nu ska ha protein, är d inte rimligare att ta nåt protein som är lite bättre?
Dom dagarna är förbi...
jag önskar mig ett ps3
Vi som firar jul själva får inga klappar, men iår så ska jag ge mig själv en för stor julmiddag och alldeles för många chokladsnäckor med den där goda jävla fyllningen :P
Jag önskar mig en flickvän som är snygg, men inte besatt av sitt utseende, som har humor och självdistans och gillar att se Seinfeld-avsnitt ett obegränsat antal gånger, som lika gärna vill gå på Moderna museet en söndag som att bara slappa och spela dumma tv-spel, som älskar att resa men också att vara hemma, som har mycket att prata om och vill vara med mig mycket, men samtidigt har ett eget liv och uppskattar att vara för sig själv ibland, som man kan prata om Ron Carters basspel på "Low end theory" med men som inte är insnöad bara på hiphop, som är humanist och solidarisk men inte någon som blint köper hela paket varken politiskt eller gällande några andra tankar, som har stark vilja och starka åsikter men som är ödmjuk och öppen för att förändra sig för att hon är nyfiken och hungrig efter att utveckla sig och upptäcka saker och som överraskar mig, lär mig nya saker och inte uppfyller några förhandsmallar alls. För mycket begärt? Men det väl alltid värt ett försök att be till tomten, Gud och andra sagofigurer om det.
pengar, kläder och en ny mobil
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
...och om inte mitt förstahandsval går in vill jag i alla fall ha ett Ps3.
Jag önskar mig lite kastruller, stekpanna och en ryggsäck.
Ett solid state L Bord
Årskort till nya stadion!!!
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Jag önskar att min snälla mamma köper hem en sån färdigrätts lasagne som jag kan få äta ist för julmaten:) Det hade varit det bästa. Sen önskar jag mig såklart att jag får mer presenter än mina systrar, hehe..
BRÅNX - ONSDAGAR, SMÅLANDS NATION
Jag har nästan allt jag önskar mig! ...Öhm kanske lite mer kunskap!
Don't!
Graffare
2008-11-05 17:10
En vit mössa med en toffs. En resa till australien. Tack på förhand jultomten! /G-tard.
http://beltontorsk.tumblr.com/
jag önskar mig fler träd på jorden och pengar till barn som behöver dem.
JMD, Jag Måste Dansa!
två eller tre nya kuddar att sova på.
Gerdaman
trollguld
Awaiting Beheadment and Mutilation
*Lego *Legoborg *Tvspels konsoll *Tvspel *Pulka *Vatten Pistol *Ritpennor *Prenumeration på Kalle Anka
Ett liv? =S Att jultomten VERKLIGEN kommer inte mamma, bror eller någon annan släkting kommer iklädd som jultomten. Jag vill ha tomten med sina små vänner. öhm kanske att whoa fick en ny layout?
Jag har ingen personlighet
Producent
2008-11-05 22:06
en ny mobil, digitalkamera, lite pengar till nya musikgrejer, men kanske mest av allt att hitta en fin tjej:)
http://www.soundcloud.com/luegoods
typ inget, eller jo, en bänkdiskmaskin (beggad som ny) och en ny telefon.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Önska er pengar. Köp er ett liv.
...but for some animals, it's confusion that makes sense.
Boken ''The encyclopedia och swedish punk''. Annars vet jag inte. Skulle behövt någon schyst skjorta med. Ser inte julklappar som någon stor grej, roligare att träffa släkten.
Jag önskar mig: ett duntäcke, förstärkare och högtalare, ett diskställ (fast uj vad trist att öppna ett paket och hitta ett diskställ...), strumpor, Monie Love's "It's a Shame" på vinyl, en större lägenhet med lika billig hyra och samma läge som den jag har nu.
en fluffig badkappa, en resa, en puss och en ny lägenhet!
aaa