en plattv 8)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
en brud (yes låter fett geek!) pengar kläder ah de är väl de antar jag, ja behöver inte massa skit så ja kör de cleant på min lista.
Sleep is the cousin of death
Pengar och kläder. Finns inget specielt jag vill ha så vill hellre ha pengar så jag kan köpa något intressant när jag hittar det. Tråkigt jag vet men det är så det är
En pojkvän.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
En dator En resa så långt bort ifrån sverige som möjlig och den resan ska vara i minst 1månad...
aniii F20 växthusefekten kan resultera i istid vetdu
SMÅLAND!
en lugn, soft och vit jul med alla nära Illa J´s nya platta + MF DOOM´s Nastradoomus Vol 1 nytt golv i köket ny lur kladdkakeform en jättestor skrivare nöjd om jag får det första:)
Snälla barn
One chapter a day
Herr_berg. japp isarna smälter och gör så golfströmmen blir kall
Dr.Tr00m£y! & Dr.Tr@ckd00!
don't mess med golfströmen
SMÅLAND!
jag vill ha ett ds också förresten...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tänk om man öppnar ett paket och ser en brud där?! ''Tack pappa''
Jag har ingen personlighet
luthgr3n Slipknot spelar väl den 12 November?
que sera sera.. vi håller på AIK!
-digitalvåg -träningskort -trådlöst nätverk -skrivare -Dn-prenumeration
en sleten mobil, sen är jag nöjd.
åh en nokia 3310!!!!!!!!!!!!!
Dr.Tr00m£y! & Dr.Tr@ckd00!
Pengar på traven till mitt sparande gällande köpet av en MPC 2000
http://myspace.com/BoodaBlezzin
en ny stekpanna!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
en hylla en tv och hmm, såndan marsmallow på burk
LeeRoyJordanJr.7.2
Kalla mig tråkig men... Jag önskar mig nada, zip, zero, zilch, nill, noll... Lugn och ro räcker gott och väl tackar som frågar...
Någon rolig leksak.
salladslunga
väska
någon schysst gitarr strap
något snyggt från Anna Lou's retro kollektion
en trummaskin
ett nytt jobb
min psykiska hälsa
att vinna något av 2009 års popquiz
en tyllkjol
en hjärtformad väska.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
oh! Pro Tools!
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Nu kan jag ändra mig med vad jag önskar mig. haha. Har önskat mig en mixer så jag kan göra smoothies och en billig mobil. yeey!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Producent
2008-11-20 06:36
skulle inte vara helt fel o få en ny dator....men risken e väldigt liten att det skulle ske.
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Producent
2008-11-20 07:37
en japanese chin-valp
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Nikon D700 och några nya objektiv vore ju trevligt, synd att man inte har rika och generösa vänner.
SMÅLAND!
En fin nyckelknippa
It's nice to be important. But it's more important to be nice.
En airbrush med kompressor och ett par adidas sneakers, sen kanske lite pengar som man kan slösa på vad som helst..
" With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. " - Raoul Duke
En morgonrock Tofflor Té koppar & kaffe koppar Kanske nån tröja, klädesplagg i varje fall En flickvän vore helt okej
SOMMAR
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Lägenhet och Jobb i Jönköping, TACK!
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Rapsodisk: Tomten har tyvärr vissa gränser :(
It's nice to be important. But it's more important to be nice.
för första gången i mitt liv önskar jag mig ingenting. men kanske en klocka hade vart kul
Toastare
2008-11-24 21:12
jag önskar mig fred på jorden, att inga djur ska fara illa och... BARA SKOJA! jag vill ha en ny ipod för min är sönder, en ny digitalkamera för min är sönder och så har jag redan fått en vinterjacka och vinterskor av min kära far.
Jag skyller allt på Emma!
Toastare
2008-11-24 21:12
..och lite önskar jag mig a dick in a box. Var ett tag sen nu.. dock inte från familjen, framförallt inte mamma.. hade blivit traumatiskt.
Jag önskar mig ekonomiskt oberoende... och kärlek. Men man kommer gå back som fan å vara bitter tills man blir full å ledsen istället
mama said knock you out
Toastare
2008-11-24 21:56
ekonomiskt oberoende och kärlek går hand i hand ;) förresten Degen, det kommer en film nu som heter Shaolin girl.. de har snott mitt nick!!
Moderator
2008-11-24 22:16
Rixkuponger så mina tillgångar garanterat täcker matbehovet.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Bounty, Haha vafan stäm dem.. Jag tror jag har någon gammal logg liggande som bevismaterial!
mama said knock you out
En iPod touch... men det är en riktig longshot då jag redan har en "smart"-mobil Annars vill jag nog helst ha en tröja, ett par jeans och ett par nya sneakers
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
nikon D60 med VR optik, tack mamma för min julklapp:)
syumoan akoinwe!
Toastare
2008-11-26 10:02
Degen, skulle kännas mycket bra! KaptenKrok, då äter du ju bara skitmat för 1300kr
syumoan D60 har ingen AF-motor, be mamma om en D80 eller D90 istället!
SMÅLAND!