Jag gillar hiphop som fan, men skulle aldrig vilja ha en hiphoptjej
Gör det mig rasistisk mot tjejer? Skulle jag iofs vara homosexuell skulle jag inte vilja ha några hiphopkillar heller - något som är så sjukt tröttsamt med hiphop är att alla hiphoppare knarkar.
It's only gay if balls are touching
utveckla gärna en aning. Vad är en hiphoptjej? Varför skulle du aldrig kunna tänka dig en sådan?
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
något som är så sjukt tröttsamt med hiphop är att alla hiphoppare knarkar haha, klart att det är så, det står ju i tidningen.
please
http://www.innuce.nu
Men seriöst, säg en hiphoppare som inte knarkar. En enda.
It's only gay if balls are touching
Adam.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag tycker stora byxor och ziptröjor är skitfult så jag är på din sida broshan!
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
HAHAHA egd på 2 min
Fucks your life up crew Tjabo!
Om hiphoptjej innebär att tjejen säger "yo, wazzup homes? why you trippin, fool?!" och är dödsallvarlig, verkligen snackar så på riktigt, så visst..då skulle jag inte heller vilja ha en hiphoptjej.
•pave paradise•
kupo: asså detta är nog bara ett problem om man dejtar småbrudar. gör du det har du problem. men äldre tjejer( läs över 24) är sällan helt nere i hiphopträsket, som jag föreställer mig att du menar när du säger hiphoptjejer.
vadå varför skulle det vara något konstigt att inte vilja det? jag vill inte ha en snubbe med tighta jeans och nördglasögon som är så "coolt" nu förtiden. Alla är väl attraherade av olika saker.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kupo : Jag kan nämna massor, men hur ska du veta vilka de är, de är mina vänner.. Inga kändisar direkt. Och icke att förglömma, mig själv :P
http://www.innuce.nu
tjejer som klär sig i killkläder finns inte på kartan
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
Jag skulle inte heller vilja ha en tjej som var helt insnöad på en enda musikstil.
Look with your own eyes - See with your own mind
Haha, vad fan är en hiphoptjej?
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
bara för att man diggar hiphop behöver man ju inte se så jävla "YO" ut. jag droppade baggypantsen för en massa år sedan. de gäller ju snubbar också. jag diggar inte snubbar som ser "YO" ut.... förutom utseende...vad fan menar du med "hiphop brud", alla har vi väl ändå personligheter....hoppas jag.
Toastare
2008-10-14 18:00
Jag lyssnar på hiphop men skulle aldrig, aldrig klä mig som en "hiphop tjej" dvs. mjukisar, ghettoblinglbing örhängen, ziphoodie, fula "muhammedsåterfödelsejeans" Iof känns det helt okej för 16 åriga tjejer med lite bebisfett att klä sig så. och det är inte hiphopare som knarkar, alla knarkar knark.
Jag skyller allt på Emma!
mjukisar, ghettoblinglbing örhängen, ziphoodie, fula "muhammedsåterfödelsejeans" hahah. det var nog det trådskaparen menade med "hip hop tjej"
"burgården tjej" använde vi i min umgängeskrets när det begav sig. men det är väl samma sak antar jag
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
är inte det s¨å kickersbrudar ser ut nu?
alla hiphopare knarkar? vad har du fått det ifrån. jag knarkar eller dricker inte. röker dock.
Zittla - The Fatal
Vad är hiphop? , Vad är en hiphop tjej eller hiphop kille? .. Skulle du aldrig ha en tjej som lyssnar på hiphop och älskar den kulturen?, kolla filmen BROWN SUGAR. så förstår du vad jag menar, behöver inte ha med kläderna att göra. Jag älskar urban music. Jag själv känner massa tjejer och killar som älskar urban, men ingen som klär sig "hiphop" alltså baggy eller 2pac kläder eller förståra kläder. Jag själv anser och tycker inte att hiphop är klädstilen. Så därför skulle jag ha en hiphoptjej utan tvekan om saken.
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
nej det gör dig inte rasistisk, och du får ogilla och gilla vilka "sorts tjejer" du vill.. tur du skapade en tråd så vi kunde reda ut det här
"life's a garden, dig it."
Om jag var en tjej skulle jag aldrig vilja vara ihop med en kille som sorterar in folk efter vilken musik dom lyssnar på.
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Oavsett kön så borde man väl känna sig lite patetisk om man stämplar sig själv som "hiphop tjej/kille". Om man inte är 9 år dvs.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
jag prata med flickvän om detta häromdan å vårat delade förakt för sånna tjejer som Bounty Boo beskrev längre upp. det värsta e dock tjejer som envisas med att tro att dom klär i new era kepsar. jag tror inte jag sett någon som passar i det, inte ens tjejerna i new era butiken kunde få det rätt !
många sk hiphop tjejer är ju bara grupies, för mig är han bara en "hiphopare" om man pysslar med nått av dom 4 elementen
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
Jag har nog lite svårt för brudar som älskar en musikgenre som för det mesta baseras på manlig dominans, medeltida kvinnoideal och våldsromantik. Dessutom tror jag alla hiphopbrudar vill ha svarta killar, så jag får komplex :)
för mig är man*
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
hmm en tjej tycker om hiphop och typ lyssnar på 50 cent ? är det ok man kallar henne för Hoe då? eftersom det är helt i stil med musiken som hon gillar ?
Jag har faktist sett några tjejer som såg rätt coola ut i sin new eras men själva hip hop stilen i sig gillar jag inte på brudar, dom/ni fick tuttar o kurvor för att visa upp dom inte gömma dom i tält...
spokie de e la lika ok som det e att gå loss med vapen i skolan för jean grae gör det i en låt. hon mördar även sin familj. taco day heter den.
Toastare
2008-10-14 19:18
spokie, ojojoj.. jag skulle kunna ge dig en omgång på din bara stjärt för det där korkade uttalandet. Ingen bestämmer vem som är hiphop eller inte, man kan väl inte ens vara hiphop? och man får väl lyssna på rap om man vill, älska brittan och breaka, skaka huvudet till rock och måla osv.. cgbhg, eller träffar du tjejer som är smarta nog att lyssna på den mängd hiphop som inte behandlar de ämnena du tog upp. ;) ..men vem gillar inte våld och visst kan jag nynna på rader som "...money make me come..." och sen håller jag med __virre__, fast jag minns när jag var yngre.. typ 16 och aldrig kunde tänka mig att ha en kille som inte var hiphopare. Då jag var hardcore hiphop fan och lyssnade bara på hiphop, på den tiden då man nästan fick sin identitet genom musiken (man hade tider då man var punkare, rejvare osv) Nu lyssnar jag på musik som är bra och skulle hellre kräkas resten av mitt liv än låsa in mig i ett musikfack.
kallar mig gärna bakåtsträvande, men jag tycker verkligen att det är så, kallar man sig hiphopare utan att vara delaktig i själva kulturen så är man en grupie
Toastare
2008-10-14 19:22
GROUPIE heter det och det är inte rätt benämning på det. bakåtsträvare.
Toastare
2008-10-14 19:22
måste man leva sin musikstil?
Toastare
2008-10-14 19:23
och som sagt, tror inte alla djs, graffare, breakare, mcs vill, eller ännumer ÄR, hiphopare.. känner folk ur de fyra elementen som inte är hiphopare alls.
jaha så om jag vill kunna kalla mig hiphopare så ska jag klampa in på kontoret i baggy jeans, hoody osv.. mm!
Livet är ingen dans på rosor, tjejer jag vill dra ner era trosor
Jag hatar alla som äter kött, röker, dricker alkohol och knarkar för att jag lyssnar på Minor Threat. Hej!
•pave paradise•
e det helt seriöst någon som ser intresse för att falla in i en kategori på det viset ? jag menar är det något man eftersträvar verkligen??
men jäääääääääävlar vilken tråd! GOSH!
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
Bountybooo har helt rätt i allt hon säger...tror jag iallafall... Allt är väll en smakfråga, man kanske tycker killar/tjejer som har en viss stil ser bättre ut. Själv tycker jag det är sexigare med en tjej som har en stil där man får se lite kurvor så där passar ju inte en "hiphoptjej" in, om hon ska ha baggykläder dvs. Men det känns ju konstigt att katagorisera in folk i sin musik stil, om vi säger att jag hittar en tjej med den sortens kläder jag alltid önskat på en tjej och hon ENDAST lyssnar på hiphop, då blir ju hon ta mig fan ändå en hiphoptjej... ska jag dumpa henne dÅ? Jag lyssnar på musik som är BRA, där infaller alla musikstilar. Ska jag då gå med tajta byxor, mascara, en new era keps på sned, nitar i bältet och tuppkam? NEJ, jag ska ha på mig precis va fan jag vill och jag ska ändå ses som den individ jag är.
poängen är att i mina ögon så är folk som inte sysslar med nått inom hiphop bara ett "fan" av hiphop, inte en del av den? kanske lättare att förstå mig om jag formulerar mig så. hiphop är inte kläderna som du bär..
Toastare
2008-10-14 20:32
Vill man vara en del av den eller nöjer man sig med att lyssna på musiken?
vad har det med saken att göra? grejen som jag försöker få fram att man inte är en hiphopare bara för att man lyssnar på hiphop.
Toastare
2008-10-14 20:35
spokie, nej du försöker få fram att du tycker så och vi andra försöker få fram att du har fel. Sen som sagt, vem vill kalla sig "hiphopare" eller "hårdrockare"? Bättre att hitta sin identitet på annat sätt än etiketter..
det är upp till en själv om man vill vara en del av den eller bara lyssna på den, men att lyssna på den är inte att vara en del av den, lyssnar man på den så är man ett "fan"
Toastare
2008-10-14 20:37
spokie, eller så lyssnar man helt enkelt på hiphop och skiter i om man är ett fan eller en hiphopare eller en groupie som du ville få det til.. man gillar helt enkelt bara musiken. och jag tycker man inte är hiphopare om man inte utövar hiphopens alla FEM element.. där det sista elementet är avsaknad av självdistans.
spokie P19 jag håller delvis med dig, men det finns undantag som trots att dom inte håller på med något av de fyra elemneten är hiphopare. en person som är väldigt insatt och lever för hiphopen är nog hiphopare även om han/hon inte graffar, breakar, dj:ar eller rappar. ni andra själv rappar jag så jag är mer än bara ett fan, men jag klär mig inte särskilt hiphop. det är helt enkelt inte det det handlar om.
Zittla - The Fatal
Producent
2008-10-14 20:41
HAHAHA fan va Kupo har lyckas med den här tråden... Jag känner hatet växa >=>
och det är inte hiphopare som knarkar, alla knarkar knark. Haha, bästa citatet :)
Beat the odds like an abusive freak show owner
Samma här.. men skulle vilja ha en tjej som gillar hiphop.. men inte klär sig med samma storlek som kingkong. En tjej ska vara hemma och laga mat, städa och sånt roligt.. eller hur killar?(joke) Nämen vill se figuren på en tjej..
Jag har ingen personlighet
Skönt att en sådan här frågeställning faktiskt kan utmynna i en diskussion.
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.