Snart orkar jag inte vänta mer :O kräver svar ^^
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
det här är ju internet, i brist på fakta får vi helt enkelt hitta på vad som hände....
Negative, negative. Our destination is Gaza.
Give us the dirty details, vad fan!
jag håller typ på att avlida av nyfikenhet vad som hände!! gör slut på mitt lidande!
syumoan akoinwe!
MAN COME ON , DONT BACK DOWN ON WHOA NOW! :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Han var inne igår, nått skumt äre!!! Give us the story.. come on mannet!
Jag har ingen personlighet
Han kanske skämms. hahah stackarn har fått efter sig halva whoa..nån som vill agera papparazzi?
här får du lite kärlek
Ja, jag ska berätta. Och Ja, jag skämms lite. känns verkligen jätte,jättejobbigt nu..och jobbigt att bli dissad av nån man tror man skulle passa så bra ihop med. Det här är vad som hände: Vi hade inte bestämt tid eller nåt för lördagen, så jag ringde upp henne (eftersom jag vid de laget inbillat mig att hon var intresserad av mig me och bara skulle tycka det var kul om jag ringde. Och dessutom ville jag visa att jag var intresserad, inte spela spel osv..) Hon svarade och var trevlig, men sen när jag frågade om vilken tid vi skulle ses så började hon typ: -asså, jag vet inte om jag kommer kunna gå, för jag ska ut kvällen innan och kommer vara jättetrött på lördagen. Så vi får se. Vi kan väl höras. (diss enligt mig.) och sen sa hon typ: - Så sätt inte andra planer åt sidan för, eftersom jag inte är säker på att jag kan. Och sen sa hon att hon lagade mat och var tvungen att gå, så hon pratade i typ 3 min med mig. inte så kul. och hon var rätt dissig i röst, tonfall, osv. Efter det har hon undvikit mig på jobbet, och så...eller ja, tagit andra tider för fika rast osv...så verkar som hon vill skapa lite distans. Slutsats: Hade hon varit intresserad hade hon tagit chansen att se mig, och tyckt det var kul att träffa mig utanför jobbet. Att gå ut kvällen innan och inte kunna ses typ 14.00 dagen därpå är ju bara en undanflykt/bortförklaring. Det jobbiga är att hon är såå jävla cool, och så sjukt jobbigt att höra henne prata på jobbet osv, hela dagarna. tror vi hade passat sjukt bra ihop, men aja, livet går vidare. Menade inte att vara bitter förrut. Klart man ska bli kär. Dt var inte min tur den här gången bara. :) Tack för alla tips i tråden.
Matti: Det kan ju vara att hon är en sån där som typ tar sjukt mycket avstånd så fort hon märker att det börjar bli seriöst. Jag har en polare som är sådär, hon blir typ rädd om någon kommer för nära inpå. Kan ju även vara förklaringen till att hon aldrig haft ett förhållande tidigare.
kown: I concur!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
OM det inte är strikt förbjudet med förhållanden sinsemellan kollegor på din arbetsplats, och du Verkligen Inte gör något förhastat så: visa vad du känner för henne! Jag träffade min pojkvän på jobbet. Måste bara poängtera att det tog flera månader av typ mer-än-vänskapskänslor-men-vågar-inte-göra-nåt, innan vi kom till skott, just för att det kändes lite tveksamt med en kollega. Och det kanske inte är det ultimata att träffas varje dag på jobbet där man måste vara neutral och proffsig (och man tänker typ på vad som skulle hända om vi bråkar eller gör slut), men vi hittade en bra balans och det har funkat i ett halvår hittills.
Asså seriöst! Skärpning för fan. För det första så tycker jag inte det där var en diss alls, du är alldeles för blödig. Om hon sagt att du var ett äckligt kräk som lukta kremeringsugn och borde brännas i en sådan levande så kanske du borde kommit på andra tankar. För det andra så lär hon ju inte se på eran flirt på samma sätt som du gör, hon kanske har helt andra tankar om hur det borde gå till osv även om hon är intresserad. Sen så har du ju själv sagt att hon inte haft några tidigare förhållanden/killar (tjejer kanske? :O), tror du inte det är lite skrämmande om någon isåfall är ganska på och visar sig intresserad, herregud hon har ju aldrig tränat på hur man gör. Dessutom finns ju alltid chansen att hon eller nån av hennes kompisar har whoa och sett tråden = wtf, creepy. På't igen, om det inte funkar så finns det ju massa andra tjejer och killar där ute.
Toastare
2008-09-11 20:22
Jag som är gammal som gatan blir tokbakis om jag ska gå ut men om en kille jag diggar bjuder ut mig, säg lördagen, så kan jag utan att tänka efter säga ja. Sen tänker ja "men fan hoes before bro's" (ja jag är ju tjej) och tänker att jag klart ska ut på fredagen men eftersom jag då skulle vara tokbakis på lördagen och kanske bakisbajja eller kräkas på killen så tackar jag nej. eller så har du tolkat henne helt fel och hon är rädd för dig. Vad väljer du, en tjej som bakisbajjar eller en som är rädd för dig?
Jag skyller allt på Emma!
vill inte låta dissig på ngt sätt o menar inget illa men har du haft ngt förhållande förut? med tanke på alla råd du frågar om här på Whoa....sen tycker jag inte att du ska känan dej så dissad av henne helt ärligt...världen går inte under om det inte blir ngt vafan...
http://soundsof051.com/
eh gå fram till henne. och säg vad du har på hjärtat skulle vart bättre om du inte vill nu.. Det var inte en riktig diss, shit det där var små potatis. hon verkar vara osäker på nått sätt.(i det du berättade) JAG har vart med om värre! haha bara på nästa söt flicka.
de kan väl mycket väl bara va som hon sa att hon hade planerat en utgång och inte ville träffas om hon mådde pyton dagen efter.... kan du inte bara snacka lite me henne och säga att de va synd att hon inte kunde hänka men att ni kanske kan göra nått annat nån annan dag. då får du ju iaf ett lite klarare svar på vad hon vill förhoppningsvis
En kvinna är aldrig mer allvarlig än när hon talar om för en miljonär att hon älskar honom.
Jag hade släppt hela grejen. Vafan han tog ju ett steg fram och hon två steg bak.The ball is in her court now! Vill hon nåt får hon göra något. Så hade i alla fall jag tänkt.
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
Sant, hon är tydligen inte intresserad, bara att lägga ner. Har du hunnit fylla år förresten, grattis i så fall =)
tyvärr är hon nog inte intresserad:(
syumoan akoinwe!
Hon har en kompis som visat henne den här tråden ::O:O:O:O tänk om?!?!
Släpp inte det här nu! Dont be a bitch och gör något åt saken nu istället. Det känns som ni är tillbaka på ruta ett nu. Börja med att fråga om ni ska luncha tillsammans på ett snyggt sätt.
Can't break necks in boxes
Mr_Whatever ditt lilla troll! Akta så jag inte nyper dig i örat.
Langa upp en bild på henne!!!
shupp shupp! pilliwillie!
Solklar diss i mina ögon. Ligg lågt ett tag, tar hon inget vidare initiativ så skit i & gå vidare, hennes förlust & inte din.
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Varför är det hennes förlust? Hon vill la fan inte ha snubben. Det är som om någon erbjuder dig ett begagnat knullgummi, är det din förlust? Fröken!!
Hallå jag försöker peppa stackarn, play along!
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
fett synd om han skiter i henne nu o hon egentligen bara hade mens eller nåt...
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
fett synd om han fortsätter langa i all evinnerlighet om hon nu bara vill vara kompis.. tror fan du får köra på känsla för feelingen from here on.
pimpslap: Hehe, du har rätt. :)
Det tyder ju på att hon inte är intresserad, men det är ju inte säkert. Jag tycker att du ska göra en kombination av Chicos och 360Flips förslag. Det vill säga, ta det lugnt, förvänta dig inget och se om hon tar nästa steg. Men när det blir tillfälle kan du säga typ: synd att du inte kunde sist, men vi kan ju hitta på nåt annat någon dag... Och se vad som händer. Då har du inte gjort bort dig och ändå inte missat en eventuell chans. //NickeMannen
I'm back! NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
jag tycker att du ska ligga med henne!
aaa
Men fråga om tiden? Man ska ju inte bjuda på gratis møjligheter till att motparten ger svar som man inte är intresserad av, man ger dem tillräckligt med møjligheter som det är. Knepet bakom att få personer att lyssna på en samt att gå med på det man säger är att ge sig fulla uppmärksamhet till dem. När man førsøker sälja något (du säljer dig som person när du raggar på folk) så står det man faktiskt säger før 7%. Sättet man säger det står før 23% och kroppshållningen står før resterande 70%. Slutsats: folk måste träna på att hantera sitt kroppspråk (vilket är svårt och tar tid).
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Ja, vad fan, STRÄCK på dig, Matti!
Sälj dig själv!!!! Men någon sade att du ska ge det en chans till men inte förvänta dig nått.. Vill hon släppa till, så hurray! Annars byt jobb SNABBT!!!! haha skojar det sista
Är det bara jag som är nyfiken på om det har hänt någonting öht, eller om det bara dog helt efter detta?
ge det en chans till fan
SKU - SKU - SKULASON!
standard.
Go for it, ingen tvekan.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
Genial plan! Psykologiskt intelligent, go for it.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.