Tycker inte du ska ta med henne och träffa polarna.. Det kan råka bli en fylleattraktion för tjejen du är där med och någon av dina polare. Och du har ingen rätt i världen att säga nåt, bara må dåligt över att polaren drog över din drömtjej på fyllan.. Sen är ni "kompsar" resten av livet. Jag gillade förslaget om att vänta tills en vecka efter att hon slutat, ringa upp och skämtsamt säga "jag har saknat dig!" men det kan i det här fallet vara ödesdigert då det faktiskt är ett antal månader vi pratar om. Vem vet vad som händer? Jag gillar också conspicuous alternativ.
Not a follower, so Twitter has never been an option.
Fyraär du snygg så chansa, är du ful så inte. förutom om hon är ful. fast det är ingen som blir kär i fula tjejer. så det är därför du fortfarande är singel? håller med JohnJohansson112 om resten.
alltså, ändå lite creepy o bara ringa o vara social på helgen. coolare å bara fråga direkt om hon ska med å hänga några kalla innan löven faller :) behöver ju inte verka som att indirekt friar. uppenbarligen trivs ni ju i varandras sällskap och några kalla utöver jobbet låter väl bara vänligt? men vad vet jag..
RATED R!
alltså, ändå lite creepy att spontant ringa under helgen o snacka slit? coolare å bara fråga om hon ska med o hänga ett par kalla innan löven faller? med tanke på att ni bägge verkar trivas i varandras sällskap så behöver ju detta inte tas som något inofficiellt frieri från din sida utan mer som en invit för att surra på mer än bara jobbet.. säger hon nej är hon ju enbart en dålig människa, inte bara för att ha sagt nej till dig men även ett par bärs. men vad vet jag. jag är ju singel :)
RATED R!
vilket jävla bök... hahahah flippar på riktigt
RATED R!
asså mannen skärp dig för fan du lever bara en gång haffa bruden innan nån annan gör det sitt inte och skriv om det på något forum kom igen de värsta du kan få e ett nej skitsamma om ni jobbar ihop HIT THAT SHIT MY NIGGA
Levande Kungar
skärp dig matti!! ole mies perkele!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Okej, ringde henne i lördags, vi pratade lite...mend et var massa folk i bakgrunden hos mig, så kunde inte höra alltid vad hon sa...men vet inte hur det kändes. helt ok. men vet inte hur jags ka gå vidare nu...nu har vi iallafall brytit en barriär, dvs vi har börjat prata utaför jobbet om ickejobb-saker. är det dags för frågan om en fika nu? eller ska jag försöka ta det lungt och låta det gå nån vecka??
Nä, alltså.. Det är klart att det kan bli överdrivet om man ringer och sms:ar skitmycket eller frågar om att göra grejer hela tiden, men utöver det så tycker jag det här med att man ska hålla på och vänta hit och dit är ganska tramsigt. Klart du ska bjuda tjejen på en fika :) Om man gillar varandra, så varför ska ni hålla på och vänta? //NickeMannen
I'm back! NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
Ja, vad fan. Kör på fika. Finns väl inget konstigt med det.
Okej... då kör jag på att som steg 2, att fråga henne om en fika. Men! hur bör jag göra?? Jag vill inte att hon hamnar i en pinsam situation, för vi jobbar i kontorslandskap, och går jag bort till hennes bord och typ frågar, kommer ALLA att höra det, och då blir det ju extremt pinsam situation. Förslag? Skicka ett sött mejl kanske ang fika? Eller bara vara allmänt trevlig och charmig på jobbet och ringa nån dag snart och fråga istället? eller sms? vad tycker ni whoa folket? :)
Smsa såhär "fika imorn efter jobbet?:)" eller liknande. kort och rakt på sak. sluta vara så komplicerad! ;) annars föreslår min kompis här att du ska dra ihop en jobbfest och strula upp henne eller nåt. (man kan vara extremt flörtig då allt kan ursäktas med alkohol)
här får du lite kärlek
nej nu är det steg 2, igonera henne totalt i två veckor! hahaha. fan vad fet det skulle bli... Nej men känn av stämningen, och gör vad hjärtat säger vad du ska göra.. Att bli dissad är underskattat!
Jag har ingen personlighet
Antingen tycker jag sms så som Kepish föreslog, eller så kan du ju vänta på "rätt läge", men det vet man ju inte när det blir. //NickeMannen
I'm back! NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
Är det bara jag som får såna enorma Pam-Jim vibbar av den här tråden?
Okej, senaste nytt: Jag kom till jobbet...hade funderat mkt på allt detta för jag vill inte skapa nån jobbig sits för henne eller mig på jobbet. Och när jag kom dit kändes hon lite dissig. jag var allmänt trevlig och social mot henne och alla andra..men kändes inte alls som hon besvarade det... Men sen, efter lunchen, kom hon bort till mitt bord ang en jobbsak och vi pratade lite om det. Sen innan hon gick tillbaka till sin plats så frågade hon om jag sett ett att det skulle vara ett arrangemang för en grej som vi båda är intresserade av i helgen. Och frågade om jag skulle dit. Hon frågade inte rakt ut om jag ville med henne, men det kändes som att hon hintade och ville se hur jag skulle ställa mig till det. Jag blev nog lite för exalterad tyvärr och avbröt henne lite, men hon skickade över en "event invitation " för det hela sen, och jag tänkte svara henne sen och säga att jag inte kommer få med nån polare och gärna drar dit med henne om hon har lust. :)
Fan det är ju bruden som kör på här, haha. Kanske för att alla killar är så jävla sega & ska hålla på att spela svåra hela tiden.
LÅNAR TRÅDEN inte så stort problem men när jag såg tråden så tänkte jag varför inte be om goda råd. jobbat på ett jobb i en ny stad i två veckor, samma sak gäller tjejen jag hånglade med i lördags, vilket e positivt, men nu på jobbet igen så är det sjuukt svårt att veta om det fortfarande är "on" elelr om det bara va en fylle grej från hennes sida. how do i know? försöker att undvika henne lite för att det inte ska bli påträngande men det e rätt svårt på arbetsplattsen! Vad gör man gott folk?
Matti: Skriv vad det är för evenemang, så vi kan följa dramat live! ;)
Hmm att hon kändes lite dissig kan vara att hon oxå är narvös för ''bjuda'' in dig, ta kontrollen över flörtandet. Tjejer gör inte sånt, brukar alltid vara killen som är mer så där..=S haha Det verkar som hon har fattat 'that u got a thing for her', och inte vet hur hon ska hantera det? Men vad vet jag, lycka till och keep us updated!!!!
Jag lärde mig en sak nyligen, tjejer uppskattar inte när killar visar intresse och sen bara fumlar bort det och går som en katt runt varm gröt eller vad man nu säger. Nu vet jag inte hur samtalet i lördags var, men om det framförde "hej, jag ringer dig en helgdag för att jag bara kom att tänka på att jag ville höra av mig för jag tycker du är intressant" så ska du nog inte vela för mycket kommande dagar. Nu råkade hon kanske bjuda på ett "andra steg", men det är faktiskt inte hennes ansvar att se till att du uppvaktar henne lite mer (därav kanske en passiv, "lite dissig", attityd) och visar att du inte bara ringde i lördags för att du var full och dum (lördagskvälls-samtal kan ge det intrycket). Jättekul att du blev bjuden på nåt, föreslå en fika/utgång i samband med det, imorgon eller onsdag tror jag är lagom att föreslå nåt sånt. Vänta inte för länge.
Negative, negative. Our destination is Gaza.
Snubbepartiet kan erbjuda följande terapi: - Slå på liten fotboll - Handboll - Andas 3 korta, blås ut en lång - Drogterapi - Följa Snygg-John - Ett kapitel i kravallteknik Låter det intressant? Tveka inte att höra av dig! Vi har även längre terapier som byggs upp efter personligt samtal med Dig. /Snubbepartiet Sverige - Din vän i natten
Snubbepartiet - tunga lättviktare och tungviktare lätta på foten
vad är det för thang du ska ta med henne på då?
Fan vad avis man blir då^^ Man bli lite kär av själva grejjen hä nu. Men som alla andra har sagt. Vänta INTE för länge nu:P
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Toastare
2008-09-08 23:45
Inte fika... fråga henne om hon vill käka lunch nån dag på jobbet. Och så har du en lunchbuddie... Hon kanske gillar att fika iof. Bara jag som hatar det.. då är det roligare att handla på konsum. Men som sagt bli hennes lunchbuddie.. om hon nu inte är matlådetypen. Tänk på att vi tjejer inte orkar vänta hela tiden.. och inga spel. Om du nu inte gillar att lalla runt.
Jag skyller allt på Emma!
BountyBoo: Kunde inte sagt det bättre själv!! Fika suxx bigtime. Palla sitta och äta en dyr ostmacka och låtsas se bekväm/nöjd/intresserad ut. Det är vi killar som inte orkar vänta. Har man en fisk på kroken vill man ju tillbereda och äta den på en gång. Oftast iaf. Men sen finns finns det ju fall där "kärlek" kan växa fram ju längre man känt personen osv.Matti: Hur går det? Blir det nåt jippo i helgen? Jag vill gärna veta snart, så jag vet om jag ska försöka få ledigt lör el söndag.
Haha är det bara jag som tror att det finns en exakt sån här tråd på typ hastforum.com eller nåt med enda skillnaden att det står "en kille på mitt jobb" istället för tjej? :D Kör vafan!
Carl Only Bildt 4 Cuban Linx
http://matiasrankinen.wordpress.com Missa inte världens bästa radioprogram
Starka Personligheter.
Shit asså, ta det inte som en diss kompis men är du gjord av sockervadd eller? Ska det vara så svårt? Sluta fjanta dig och ut med språket istället, har du cojones eller dadlar som substitut? ^^
Och kom inte med ngt "jag är så blyg-snack", it's all in your head isf, ;)
Det gick åt helvete. Hon har visat tydligt att hon inte är intresserad på det sättet. Bli inte kära gott folk...suck.. :(
Neeej fittskit också! Hur visade hon det?
Berätta nu vad som hände.
Sleep is the cousin of death
GAIA dadlar som substitut låter ju ändå rätt coolt
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
NEEEJ! vad hände? :O :O
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
hon var säkert inte tjejen för dig ändå! Bajs på henne, fråga om hon har någon lättfotad kompis!!!! Men vad hände, Give us the whole story!!!
Beat the odds like an abusive freak show owner
vilken ångest
SKU - SKU - SKULASON!
fuuck, har inte skrivit något i tråden, bara läst hittills. Jag ger inte upp hoppet på dig än asså
PAO!
Så går det när du inte gör som whoa säger. ...skojar. stackarn! vad hände då (som alla andra frågar)?
här får du lite kärlek
Toastare
2008-09-10 18:40
Ja, vad hände?? Hur visade du det och hur visade hon det? Sa hon att hon legat med en kille i helgen? Visade sig att hon var gift? Sa hon att hon föredrar tjejer?
Jag skyller allt på Emma!
Ville bara bidra med att säga att jag håller med Endeavour2 och BountyBoo om att man inte ska hålla på och vela utan bara köra på, kan lätt bli irriterande och avtänande med föör blyga killar, uppvaktning uppskattas ju liksom alltid. Ja det var väl bara det, sen så vill jag också veta vad som hände tack =)
Nu måste du berätta vad som hände! Jag som trogen läsare av denna tråd måste få veta! Jag döör! Ge mig historien!
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
feed me now!!!
OOOOH AIK STOCKHOLM!
Bli inte kära gott folk...suck.. :( Är det bara jag som får fragbite-tråd eller vad fan det var vibbar. Där en datanörd hittar en tjej som han ska lyckas få till det med och så skriver han om det och det är pinsamt och overkligt osv.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ja,what happend ?
http://soundsof051.com/