Ser att BOB inte kan sin spelkultur.
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Det ska vara geeks till att ta så illa upp för en relativt skämtsam kommentar om ett tv-spel..
DIF!
Var ju inte ens roligt?
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Klart att det var. Haha!
DIF!
Igår körde jag karaoke på Dr.Dre - Still Dre med Mackan från Fattaru och Max Peezay med 200 pers som tittade ;)
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
jag kan skryta med att det jag skröt med i den här tråden blev borttaget. så häftigt var det...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
en grej jag ärligt är stolt över är att jkag töjt ut mina örsnibbar 36 millimeter.
det enda fjösiga jag har att "skryta" om är väl att jag har sjungit med Dogge när han var här uppe i Kiruna för att "Jiddra med gud".
"if you cant beat them, join them"
Jag har vart hemma hos Seron på hans födelsedag och käkat tårta !
Jag har sovit ett dygn..
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
gick upp 8 idag. börjar skolan 1. snopp.
RATED R!
Graffare
2008-12-01 09:34
Jag och fifty cent har spelat på samma playstation och suttit i samma soffa - dock en vecka ifrån varandra :(
Sluta snacka skit om FF serien är ni snälla. jag har alla legendariska vapen i FFX utan att ha tagit emot någon hjälp
Blood on my dick or shit on my knife
Jag har handlat Coca-Cola av Logophobia.
Jag har klarat två touchdowns under samma skitning, det ni.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
jag har i år vart med på 7 ustl + några små och gjort 2 stora livemålerijobb för reebok. who the fuck is konstskola??
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Värst va folk har saker och skryta med.. hmm.. Jag kan vika perfekta påskbrev med fötterna samt skriva Glad Påsk på.. Men thats it. Sen har jag förresten bleve knockad i skallen av Toby Stevensons stavar för er friidrotts intresserade
Leker live eller?
-Jag kan flaxa med mina näsvingar ganska snabbt -Jag kan röra på mina tår på ett coolt sätt -Jag är bra på att rita och sånt där -Jag har bajsat 11 ggr på en dag -Jag har druckit ur Killah Priests vodkaflaska -Och hälsat på honom ute på stan
tackade nej till att få oakley spons, flytta till usa och hela kitten, för att stanna hemma och gå i skolan..
shoe-: Dum i huvudet?
shoe har iaf hajat vad det handlar om när det kommer till att ha något att skryta om !
Jag vann Senior-DM i basket :) trots 16 år :P
Get Random!
Det roliga är att vissa skryter om saker som bara är så himla FAIL hahaha
Jag producerade Phenomenal - Drömmare när jag var 14, och Collen & Webb skrev till mig att den var tight. :-) F.d. bajenspelaren Johan Andersson har sagt jävla fittunge till mej. jag har dragit ladd med sanna båding på sturecompagniets wc sommaren 2007. Jag har ett featuring artist agreement med Azarel, ocean records, washington, från hans debutalbum som släpptes world wide för en massa år sedan.. (kom dock inte med, folk missade deadline)
One chapter a day
Jenova F18 som sagt.. behövde nog bli lite smartare för att fatta kloka beslut ;)
Nu ska ni få höra något riktigt fantastiskt! Jag kan trä hårstrån genom huden på mitt finger! Slå det ni.
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!
Får man skryta om att man inte har nåt att skryta om?
Jadu, vad kan man skryta om?! Har väl inget direkt tror jag.. hrm. Kanske att jag har träffat The Misfits och diverse olika större band.. mja, jag vet inte! Kanske att jag är bäst också? ja.. kanske.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Kan 95% av världens länder och huvudstäder
eeeeehm...haha jag har gjort flyttpoolen.se ´s vinterlogga^^ sen e jag bääästastivääärlden!
www.myspace.com/verbalvandalmuzic
Det roliga är att vissa skryter om saker som bara är så himla FAIL hahahaJag producerade Phenomenal - Drömmare när jag var 14, och Collen & Webb skrev till mig att den var tight. ...okej?
Beat the odds like an abusive freak show owner
Inget att stoltsera med men kanske något att skryta om Jag torskade 1,2 miljoner kronor under 24h online...Värsta dagen i mitt liv so far!!
If you could reason with religious people there would be no more religious people.
jag har ändå vart med i småstjärnorna.
Fucks your life up crew Tjabo!
Virtual_Sexuality P21 Va sjung du? E-type eller? Han va la ganska "känd" på 90-talet :)
If you could reason with religious people there would be no more religious people.
idag vill jag skryta om att jag klarade av att hålla ett 30 minuters föredrag om sex och samlevnadsundervisning för grundskolans tidigare år...and I nailed it! det är stort för mig med tanke på att jag egentligen hatar att hålla föredrag. justja, jag är ju bäst också.
Jag har festat med killarna i Jedi Mind Tricks och Non Phixon, skulle egentligen på efterfest med dom också med vi dissade. Fick ett mail av dom på myspace några dagar senare där dom frågade varför vi inte kom. Festat med killarna i Smif n Wesson med. haha vilken groupie jag är. Sen måste jag ju skryta om att jag är mamma till världens sötaste och bästa lilla tjej.
Qnivqast Ja? Peddomenal är väl inte så mycket att skryta om kanske..?
One chapter a day
Oj ursäkta, Phenomenal menar jag såklart.
One chapter a day
Kom på en till, när jag bodde i LDN hade jag en vit kille hos mig ibland som heter Tyrone och är vit !! va kan det finnas, 2 sånna ?
att jag sparat ihop tillräckligt på ett halvår för att kunna va ute å luffa runt lika länge i asien :D :D :D tacka vet jag irland å schyssta löner för slappjobb!!
kärleken till pengarna är roten till problemen.
- Jag har 148-150 i IQ. - Jag studerade nians matematik när jag var nio år. - Jag kan kortmagi - Jag läste cirka 320 böcker förra året. - Jag läste Homeros när jag var nio år. - Jag har häpnat professorer i filosofi, matematik och litteratur. - Vissa kallar mig en levande uppslagsbok. Ibland måste man få vara självgod.
Unweaving the rainbow.
spacecake F21 vad jobabde du med i irland? callcenter? åå ajg måste komma på något att skryta om :P ahha
Zoned: Nej, men Collen & Webb? Och oj vilket stavfel förresten.
Beat the odds like an abusive freak show owner
jag ogillar att skryta (väluppfostrad 'mammas pojke' råkar man ju vara) men om det är något jag faktiskt är bra på så är det flugfiske. en sport jag tillägnar tid till inte bara igenom arbete utan såväl på fritid. en livspassion. kan nog med gott samvete påstå att jag tillhör eliten av den generation jag tillhör, och förmodligen är jag nog bättre än gemene äldre generationer också. sen beror det ju givetvis på vilka man jämför med, men jag har iaf förmånen att få undervisa andra i ämnet. så någon form av skill måste man väl ha... i guessriver: "Inget att stoltsera med men kanske något att skryta om Jag torskade 1,2 miljoner kronor under 24h online...Värsta dagen i mitt liv so far!!" -> mannen, vilken nivå spelar du på egentligen? seriös fråga alltså.gramsci: om det där är sant har du lyckats få till och med mig att få respekt.
jag har vunnit mycket pengar på internetpoker. (klassar mig själv som rik numera) jag väger 65 kg, men trycker 120 kilo i bänkpress. har varit med i ordjakten på tv4 innan sändningen från en vm-match 2006. har en hund som heter Glock. Rapparen Petter har bloggat om mej på www.goddamnit.se har sagt "waddup" till Nas i göteborg förra året :)
Detta är min forumsignatur
Qnivqast Ja, Collen & Webb respekterar jag. Häftigt att de skrev till dig!! Tight grabben!
One chapter a day
- Jag har fått beröm på min matlagning av Gordon Ramsey! Värdast i tråden.
Hade 4 fel på ett Engelskaprov gjort för Universitetsstudenter när jag gick första året på gymnasiet. Vet inte om detta är imponerande, men lärarna tyckte det och jag behövde inte göra några uppgifter i Engelska resten utan läsåret. Men jag gjorde det iallafall.
Jag kan skriva fort, utan att kolla på tangentbordet, och stavar relativt bra.
Jag kan dricka 50 cl Öl (5.9%) på 1.9 sek. Har iofs bara gjort det en gång, har sen dess druckit 1L öl på strax under 5 sek, men vad som hände efter det hör ju knappast hit.
Jag höll stasen för en gängledare i Göteborg. Han fick ej svar, men sa ändå att jag gjort ett bra jobb.
När jag var 14 år gammal vann jag SM 3 ggr i CSX (Cs till Xbox) med min dåvarande klan.
Vi kan nu konstatera att jag är fail.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Gramsci P20 om du körde igenom 320 böcker förra året så blir jag lite nyfiken på hur mycket tid du ägnar åt att läsa varje dag? dessutom måste jag få veta om du använder din begåvning till något vettigt eller om du är en sån där person som kan hur mycket som helst och är jävligt smart men som inte omsätter kunskapen och den medfödda talangen till något praktiskt? ett geni som inte gör något mer än att gå runt och vara genial är ju inte mycket att hänga i julgranen...då tar man ju hellre en rolig idiot!
min farsa bodde i USA, och farsan där han bodde uppfann den där ... sportflaske-korken som man kan öppna och stänga! lite ballt det också..
bla.
Jag tror Gramsci är en sån kille som läser en sida ur en bok på typ 10 sekunder. DET är tamejfan något att skryta om.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin