samy from the hood, duuu vey broooshan hahahaa
www.samyprod.com
Tilläggas bör att jag sprang in i Reidar Dahlén på X2000 i höjd med Sthlm Syd en gång!
Kolja Gillis trapphus luktar arsle!
hmmz.. Jag är släkt med Greta Garbo, har skakat hand med göran persson (när jag praktiserade på ångermanlands tidningen och dom skulle intervjua han) Jag kan spela piano, någor sånär Jag bäddar sängen varje morgon Jag kan micra gorbys piroger som ingen annan kan!
Qnivqast Grymt att dom antänder stadsbränder! det är ganska skillat! hur varmt måste det vara för att antända en brand?
Niceness!
hansomknarkar och psk Jag antar att det inte är mina kulinariska färdigheter som är intressanta... knytnävsgrejen är bara en konsekvens av tristess och ensamhet.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Hmmmm... Jag är, typ, duktig? Nej, allvarligt talat har jag inte mycket att skryta om. Skulle i så fall vara att jag är sjukligt manipulativ och kan få nästan vem som helst att göra nästan vad som helst, inklusive att få en polare att springa in och crasha en fest fylld med kroatalbaner, vilt heilandes och skrikandes "Stig-Helmer, Stig-Helmer" medan han heilade.
Ja jilar tjåka katter!
Att jag hör människors tankar, ganska coolt faktiskt.
Live Hard, Die Young
Har träffat Svennis och lirat boll med Marcus Berg.
Sett Jedi Mind Tricks live och fått vinnie paz saliv stänk i ansiktet:D
Alltid vald sist på gympan för mina ögon alltid var röda
haha va de mysigt Mhz? gå och testa dig.... ;D
BAHA!
Producent
2008-09-04 16:19
Björn Kjellman har skrattat åt mig när jag ramlade på min skateboard :(
OCh VEM FAN BRY SIG OM BJÖRN KJELL MAN DÅ? haha ;D
BAHA!
skryt?:) hehe well... Min mosters man är sångare i deathmetal bandet Opeth, som just nu av vissa anses vara det största deathmetal bandet just nu!:)
Asexuell_hundvalp: Uh, ja du...
Beat the odds like an abusive freak show owner
Min farfar uppfann Jamaica-tårtan. Jag är duktig på att rita. Är internet-kändis på två stora sajter, dock anonym sådan.
Intressepenisen hårdnar!
Jag har stått i kö i en affär precis bakom vaktmästaren från Scrubs.
Is Wayne Brady gonna have to choke a bitch?
har tagit 182 kg i bänkpress
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
när man säger "jag har tagit xxx kilo" vad räknas då? 3 rep? eller hur många måste man göra...?
BAHA!
¤ Jag vet vad en kvinna vill ha. ¤ Är grym fest DJ :) ¤ Man kan lita på mig till 100% ¤ Är en superb kompis. ¤ Har dogges autograf haha skrytbart ... NOT.
99problems P19 det är säkert bara du som har köpt en
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
Jag får väl skryta med att jag spelade som support då Ice Cube hade spelning i Helsingfors. Grym upplevelse verkligen.
Still in the bridge
och för att tillägga så har jag också varit förband för Mange Schmidt, Promoe, Max Peezay samt en hel del andra.
Still in the bridge
99problems P19
Jag har den enda "megafuckyou" tröjan som finns just nu, med Prendel, Doktor Död och Faders autograf!:) (jag tror iaf min är den enda just nu, om ingen annan har köpt en likadan..)Ha ha ha det är något här som faller på sin egen orimlighet.
Om du har den enda kan ju ingen ha köpt en lika dan
om det finns en möjlighet att köpa en lika dan kan du ju inte ha den enda.
reinfeldt vill veta varför människor blir kriminella, Ja vad ska man svara? Vi blev mobbade och utfrusna av de som senare i livet blev poliser...
slagit in flera skallar ikväll. det skryter jag om
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag har åkt pulka ner för rulltrappan i bagarmossens t-bane station
reinfeldt vill veta varför människor blir kriminella, Ja vad ska man svara? Vi blev mobbade och utfrusna av de som senare i livet blev poliser...
Jag har varit hemma hos Reinfeldt, jag är bra vän med hans kids, Erik och Gustaf. d.v.s jag har skakat hand med honom, har snackat med han och Filippa. Sen har även Gustaf käkat hos mig, haha. Kötbullar och makaroner! :D
bla.
Jag ska vara med i Studentguiden och reppa mitt företag. Det är fett G.
"Not fuck myself in the head with stupid men"
Spelat hockey med Espen knutsen Krökat med timbuktu på krogen(oslos stureplan) då jag var 15
Blääää
haha va roligt.. jag springer 7km på 28 min..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha va roliga.. jag springer 7 km på 28 min..
..min baffe
RICOSTJÄRT ROCKÄRS
Varit uttagen i landslagssammanhang två gånger och varit kapten för distriktslaget under alla år inom min idrott. Lyckas bra med det allra mesta i största allmänhet, förutom matematik...!
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
jag har legat med chuck norris
Jag bor i en 7a på Östermalm
If my voice is weak my boys will speak.
Jag är ifrån enköping.. *sveriges närmaste stad*
Hmm.. har typ ingenting att skryta med! Jo, förresten! min morfar uppfann y-bommen! :)
Jag pratar 3språk wohooo!!! Jag förstår danska;) (tillen stor del) Jag har bröliga skånska r som stör mig ibland(speciellt kombinationen re eller er.)
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
- Jag har sålt en påse med bajs till en polare för 20 spänn (Han visste att det var bajs i den) - Jag har spelat Amerikans fotboll med ett av de bästa high-school lagen i USA när jag var 15 - Jag har fått beröm på min matlagning av Gordon Ramsey!
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
har sett charlotte perrelis bröst eewwwww
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Frågan är i vilken situation du set Charlotte Perrelis bröst? För det låter lite sådär.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
är en highlander på min morsas sida. yea!
"life's a garden, dig it."
Highlander är väl inget att skryta om. Jag bor på 350 meters höjd här och nu.
Intressepenisen hårdnar!
en i min släkt var den sista i sverige att få dödsstraff. och min morfar har vunnit ett par sm i bandy samtidigt som han spelade hockey i allsvenskan på 60 talet
Träffat han som har gjort musiken till Final fantasy... :)
Med andra ord skaparn till final fantasy.... När det var världs premier på final fantasy konserten
Det ska man skämmas över, och inte stoltsera med.
DIF!
jag har sett Bill Clinton mitt framför ögonen på mig, det var coolt.
skämmas? du måste vara helt dum i huvudet... Final fantasy spelen är ett av världens mest främsta och omtyckta spel :S
har nyss lärt mig relativt cleana frontside noseslides