pimpslap: förlåt :(
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
hmmm.. nu sitter ni och dricker ett par goda öl i goda vänner sällskap.. fusk som fan! :)
Haha det blev tidig hemgång idag. Tack Johnny för att du blev utslängd. ):):
puss
Hemma precis nu. Glömde totalt bort att äta middag, så jag blev spypackad trots att jag knappt drack något alls. Har inte blivit så här illa på ett och ett halvt år. Trist att behöva dra hem så pass tidigt... Jag tackar alla som gjorde kvällen så fin. (Inlägget ändrat av Rachel 2008-08-27 08:33:12)
Delam tange barat
aj mitt huvud
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nå hur är ölsortimentet på nivå 22?
DIF!
illa
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aniii F19 Kom du? Jag såg ju inte dig :( Blondskutt F21 Haha, svinpäls! To.m vakten tyckte ju bartendern va dum i huvet, vi stod å prata skit om han utanför :)
-Vakna Johnny, vakna! Du glömde ta dina sömnpiller.
Säger som Rachel , vilken grandiost saftig fetingfylla jag fick, ay ay ay! Shots of doom alltså. Om jag vart odräglig & jiddrig mot någon så holler så bjuder jag på bärs som kompensation. Apropå jiddra, CosaNoztra , vad blev du utslängd för? I övrigt en guldkväll i vanlig ordning, tisdagsklubben ftw! Kul med alla nya heads också. Men... huvudfrågan är ju ändå... VILKA FICK LIGGA? ;)
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Min kamera :( - Gaaah! ... Sumpat min Nikon D70 plus kameraväska! - Ingen som råkat se en sådan under kvällen (ja alltså när jag inte höll i den...) Faaan för grandslam fyllor!
Bärsen är slut, wtf would Macguyver do!?
CosaNoztra P25, jo det var jag ju...
Ok ok, så... Rachel tappade matklockan, CosaNoztra sina öldrickar-rättigheter, ImmaOne sin kamera (jag har din tröja btw) & jag vettet. All good this far!
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Aaah pimpslap - Inte bra alls :( - i loved that camera!
Jag fick åka taxi hem. Utöver det så har jag inte så mycket att skryta med...
•pave paradise•
lhabia, men du åkte ju buss till gullmars?
aniii: Ja, och där fick jag märka att bussjävlarna bara åker efter klockan 1 på nätter till fredagar, lördagar och helgdagar. Ruttet som fan. Tror Sara fick vänta 20 minuter på sin buss också.
•pave paradise•
ImmaOne , det är därför man inte tar med sig ett sådant monster ut! Värd alldeles för mycket för att ens riskeras att tappas bort. Ring till Nivå & fråga om de har den? Känns iofs skrattretande hopplöst men ändå worth a try.lhabiba , "taxi", syftar du på pikébussen jag såg dem bära in dig i?
Pimp - Men det har gått så bra i "alla" år - Fester, resor, fylleslag ... fan en oskyldig kväll på nivå .. .trodde jag då aldrig ;)
lhabia, en kvart, så vi snacka i feletonen. Fan vad ont det gjorde i mitt huvud när jag kom hem. Fick klunka massor med vatten och treo. Men jag sov gott :D
ImmaOne P0, de där shotsbrickorna var allt annat än oskyldiga!
anii: Aha, nåja. Hon kom hem iaf, det är bra. Haha...jo, jag har fortfarande feber och ont i huvudet och jag drack ändå ingenting liksom...känns inte så bra :P pimpslap: Vadåå, de skjutsade hem mig bara :)
•pave paradise•
lhabia, konstigt det där. Men det var ju kallt och regnade...
aniii - Det var ju GODIS shots!? - kan det låta mer oskyldigt!? :)
aniii: Nä, jag känner mig dödssjuk :(
•pave paradise•
Jag är alltså inte den enda som sitter på jobbet med bakfylla deluxe : ) Vart fan tog alla vägen igår? Jag var på herrarnas och när jag kom ut var alla borta : ( Jag har en blå jacka hemma btw, hittade den när jag letade efter min väska!
I live my life one videogame at a time.
3fots_ninjan P22, alla vart nedkastade.
ImmaOne P0, haha, true.. Lika oskyldigt som att du stod och snacka med ett gäng väktare senare? :/
aniii - Stod jag och gjorde det!? - VA!? - Varför gjorde jag en sådan sak!? :) ... Alltså ärligt, fill me in ... för mitt minne är vad man kan kalla som "bortblåst" från igår!
Immer , shit jag hade vart helt förstörd om jag var du :(lhabiba , skjutsade? Du kapade den, erkänn! Det är ju sådant ni gör, huliganer... Ninjan , hahaha! Kan verkligen föreställa mig ditt ansiktsuttryck :D Du får se det som en hämnd sedan du smög hem sist.
Drog alla hem direkt efter stängning?pimpslap F23 Haha ärligt talat har jag ingen aning, det var bartendern som sa till vakten att kasta ut mig, WTF??? Okej jag va full men fan inte kalas. Kenny Starfighter raket upp i fittan på han!
ImmaOne P0, ja, först drog du en föreläsning om din hund och insulin, och sen gick du. När vi andra gick typ fem/tio minuter senare står du och pratar med några väktare vid tuben... Mer vet jag inte. Jag tror dock inte att du hade kameran med dig när du gick från Nivå om du inte hade den i väskan.
Hue blir man utslängd från Nivå? :/
Det är såna här dagar jag älskar och älskar att skryta med att jag jobbar hemifrån =) (bara för att reta alla bakisbarn på jobbet, moouahahaha :p )
Hue blir man utslängd från Nivå? :/ Haha det undrar fan jag också, blev nekad i dörrn till Kelly's en gång, jag trodde DET var att hit the rock bottom ;)
CosaNoztra P25: DÖ!!! pimpslap F23: Ja, jo. Ok då ; ) Tack för en suverän kväll och alla jävla shots :D
I live my life one videogame at a time.
Aniii Ja gud ja ... Ber om ursäkt för eventuellt drygt och idiotiskt fylle beteende .... - Så jag hade väskan där utanför!? - För kameran låg där i :( Alltså åkte vi hem efter det eller? - Har inte ens minne om hur jag kom hem!
ImmaOne P0, hahah. Ja, du hade väskan med dig ut i alla fall. Du var inte dryg, bara pratsam :) Och ja, alla åkte hem. Eller, jag, sarski, lhabia och hems2 tog bussen. Vad OpeL, Kjello och han med nåt konstigt jävla nick gjorde vet jag inte. Jag gissar på att du åkte nattbuss/taxi hem eftersom tuben inte gick. Eller, så stod du och snacka med väktarna till 04:50 typ. Allt är möjligt.
haha då var det skrivet i sten - Nattbuss - 196 mot HJULSTA - Nu är inte jag den som drar alla över en kant och har fördomar - Men den kameran har jag nog sett för SISTA gången i mitt liv ;)
Hahaha, amen to that ImmaOne ! :D
Vart var Hems2?? Såg ju fram emot att se henne! Jag är iaf inte bakis idag... men trött som fan.
"Not fuck myself in the head with stupid men"
Jag vaknade nyss,tack för semester!
Fusk!
Victoria F27 Klart du inte är, du drack två öl och gick hem!
Maybe, kan du köpa lakritspastiller åt mig på taxfreen? :D
Jag drack faktiskt TRE öl
Victoria , Hems2 vart den snygga blondinen som satt mittemot mig vid kortändan av bordet!Gynophosis , DIE! :D
Gynophosis Hm... vad får jag för det? :P
Jahaaaa... var det hon som var Hems2. Hon såg så hemlig ut så jag trodde inte hon var medlem här.
ImmaOne P0, hade du ens med dig väskan hem?
Pimpslap: Fattaru hur sjukt taskig du var mot mig igår? Victoria: Pengar för de samt så får du välja mellan Bio/minigolf/bowling/väggklättring :)