I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tisdagsöl like whoa (sthlm 26:e augusti)

Övrigt - Blandat

2008-08-27 13:38
Jag vill ha bilder iaf så ni som har det adda min msn och skicka där (ska inte lägga upp några här,vill bara ha bilderna på mig typ)

[email protected]
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Groupie

2008-08-27 13:38
Jag e också fortfarande full...Ptolemajo vart tog ni vägen igår? Jag minns att jag satt i björns trädgård och prata med några och var inte heller hemma förens sju i morse. Jag kan inte skriva
"Vill man träffa folk, då ska man gå med i en skytteklubb"
Groupie

2008-08-27 13:40
Jag vill också ha massa bilder juuu

Victoria F27
Kommer bilderna postas alls? Me vill se!
-Vakna Johnny, vakna!
Du glömde ta dina sömnpiller.

2008-08-27 13:41
Gynophosis
Du får bilder i helgen... när jag har fått igång min kraschade dator.

OpeL
Haha vilken tur att bestämde dig för att komma igår iaf. :D
"Not fuck myself in the head with stupid men"

2008-08-27 13:45
god morgon. tack för igår!
puss
Groupie

2008-08-27 13:47
Victoria
Haha mmm fast just nu hade jag hellre stannat hemma och pillat navel istället...jag kan inte sitta upprätt på stolen nu för då spyr jag :)
"Vill man träffa folk, då ska man gå med i en skytteklubb"

2008-08-27 13:48
OpeL
Hahaha fyfan! Kul iaf att du kom så jag inte behövde sitta ensam med whoa-skylten och känna mig mobbad. :P

2008-08-27 13:50
Victoria, I'll guess we'll have to agree to disagree then! ;) Haha jag är ju skånsk, trodde inte jag lyckats dölja det ;)

CosaNoztra, SCORE!

Ptolemajo
, låter som ett nice avslut på kvällen! Vart liggningen Whoa-relaterad & isåfall vem vem vem? ;) *intrigmakerska*
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.

2008-08-27 13:51
Victoria du kan väl hojta då du fått igång datorn? Hade också jättegärna velat se bilderna :)
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.

2008-08-27 14:00
Gaaah varför ville någon sänka stackars mig!? - jag är oskyldig! - Finns det inte på bild så har det inte hänt och finns mot förmodan bild så är den photoshoppad! :)

- Neeeh men seriöst, har jag varit dryg eller bara allmänt störig mot någon så ber jag alla ÖDMJUKAST om ursäkt för det!!!
Bärsen är slut, wtf would Macguyver do!?

2008-08-27 14:03
OpeL, vart tog du vägen? Vi började dansa med dom där brudarna du eller kjello gick fram till. Sen bar det av till hornstull.

Nä det var ingen whoarelaterad liggning tyvärr. Helt främmande brud från kvarnen. Fyfan vad det låter. En brud från kvarnen....

2008-08-27 14:06
Jag hojtar till när bilderna är på G!

pimpslap, jag var helt säker på att du va urstockholmare :)

En rolig grej igår var att ImmaOne trodde att jag skulle se ut som Victoria Silvstedt. Fan vad jag garva. :D

2008-08-27 14:06
3fots_ninjan, lätt att du är förlåten, med råge dessutom! :)

ImmaOne, jag tror Gynophosis hörde fel & att dewilicious i själva verket sa att han ville "få hem" dig! ;)

2008-08-27 14:07
jag var ju bara helt sämst på nivå-22. Tyckte du lät som en utomsocknes, victoria. sorry.

2008-08-27 14:08
Victoria, har jag verkligen gett ett så pass ignorant intryck? :(

Apropå Silvstedt-thingien så har ni ju rätt mycket gemensamt! Typ namnet... & så ;)

2008-08-27 14:10
En rolig grej igår var att ImmaOne trodde att jag skulle se ut som en fluffig kanin.
puss

2008-08-27 14:12
En rolig grej igår var ju ImmaOne. Jävlar vad han levererade shots. Tack

2008-08-27 14:12
Ptolemajo, ja du trodde ju att jag kom från Norrköping.

pimpslap, nä du ser bara så cool ut

förresten, vad ska man göra för att få en puss av pimpslap nästa gång?
Groupie

2008-08-27 14:22
Mattias har en jävla massa foton, jag kan kapten kroka om nån vill ha!

För övrigt visade han mig precis ett foto där jag tar BlondSkutt på tutten. SCORE!!!
-Vakna Johnny, vakna!

2008-08-27 14:27
Victoria är så sjukt mycket snyggare/sötare/charmigare än vad den där blondinsilverstedt någonsin kommer vara...

Tror det är dags att hitta ett nytt ställe snart,de lär väl inte ha öppet så länge till där uppe.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-27 14:30
CosaNoztra P25 haha det är fejk! photoshopat!
puss

2008-08-27 14:36
ImmaOne är alltid rolig, med eller utan shotbricka!

Victoria, att låta mig tappa bort min tröja & sen hitta den åt mig är ett säkert kort, fråga ninjan ;) Fast nu kommer du få en ändå bara för att du är så sweet!

CosaNoztra, bilder bilder bilder! Hook me up: [email protected]

2008-08-27 14:36
missminner jag mig eller fanns det inte nån "Club Whoa" för en massa år sedan?

ni hade ju kunnat försöka styra upp en "Pub Whoa", hänga upp skylten utanför, brygga Whoa-öl och hitta på en Whoa-drink...

:|

2008-08-27 14:43
Jag måste bara fråga en sak. Vilken tid stack jag? Någon som har koll?
Delam tange barat

2008-08-27 14:47
tack för igår, var ju riktigt kul, blev en helkväll för min del kom just hem, men de vare värt

2008-08-27 14:49
ouff tack för igår och så.
ImmaOne gjorde ju kvällen med shotbrickorna iallafall. jag satt och pratade med kjello och helt plötsligt tyckte jag det var dags att kasta ut mig själv. sådär full skulle jag inte bli men likt förbannat sitter man här och håller på att ramla av stolen för det snurrar så mycket.

apropå pussar så skulle jag pussa nån på kinden men siktade fel och råka hamna på halva munnen och DET VAR INTE MENINGEN! förlåt till den för jag minns inte vem det var

och pimpie för att svara på din fråga, jag försökte ligga men det gick inte särskilt bra så jag däckade istället

One chapter a day

2008-08-27 14:50
Zoned F19

jag försökte ligga men det gick inte särskilt bra så jag däckade istället

det kanske bara är jag, men det är inte så jävla ball att ligga när man är på gränsen till att däcka ändå :/ eller du kanske var i det närmaste nykter när du försökte och drack ner dig när det misslyckades? ;)

2008-08-27 14:51
och förresten om nån har bilder, pm:a mig med MSN för jag vill ha!
One chapter a day

2008-08-27 14:52
SunTzu

nä, jag kände att det skulle va bäst att sova men jag ville inte vara oartig. fast sen så insåg jag faktum och avbröt det hela.
One chapter a day

2008-08-27 14:58
pimpslap, grymt! kommer att hitta alla dina grejer nästa gång ;)

2008-08-27 14:59
men jag ville inte vara oartig

Hahaha, BÄST! <3

Alltså jag är helt djävla kär i Zoned, så grymt skön brud. Hennes softa stil, & dreadsen, & iiih puttefnuttegulligull! <3
Groupie

2008-08-27 14:59
pimpslap F23

On the way :)

Om nån annan vill ha bilder också så PM'a msn!
-Vakna Johnny, vakna!

2008-08-27 15:04
Victoria, lookin' forward to it! <3 & nästa gång måste jag också prova en såndär nachostallrik som ni satt & förgrep sig på.

Kjello, hälsade vi? Ptolemajo fick jag koll på efter många om & men, men jag har inget minne av Kjello :(

2008-08-27 15:07
pimpslap, vette fan, jag brukar va dålig på namn i vanliga fall, men det här med whoa nick gör det ju bara ännu svårare
jag hälsade på ett par tjejer, men det kanske inte var du

Men jag kom ramlade in rätt sent, så jag han bara dricka ett bar bärs där, sen drog jag opel och ptolemajo till kvarnen

2008-08-27 15:08
pimpslap

meh va söt du är då. kastar väl tillbaka mad lööv för du e ju grym
One chapter a day

2008-08-27 15:12
Alla är kära i pimpslap <3

2008-08-27 15:36
Sandra,är skyldig dig en femma

2008-08-27 15:37
Alla är kära i pimpslap <3

word!
Delam tange barat

2008-08-27 16:34
Var inte bara Imma jag ville sänka, ville för fan slå sönder hela stället med en barstol. Mest för att jag aldrig varit med om ett barslagsmål. Det var alltså på låtsas, jag slåss inte, jag blir slagen.

Jag trodde du var från norröver zoned?

2008-08-27 16:47
Kan vi inte köra öl nån dag då man slipper tänka på morgondagen?

2008-08-27 16:57
ali, det är lugnt jag bjur på den sörru. du kan få en fimp också

dewilicious

jag är ju det, sundsvall i mitt hjärta. fast nu bor jag här. hurså då?
One chapter a day

2008-08-27 17:09
Håller med Victoria,gärna någon dag där även tunnelbanan går lite senare än 1.

2008-08-27 17:11
Nä hade bara för mig det, hade tydligen för mig rätt också. Välkommen till den kungliga hufvudstaden.

2008-08-27 17:18
... Min bakfylla håller äntligen på släpper ;P
Ja håller med om att man borde köra på en helg eller så ... men då försvinner ju konceptet med TISDAGSöl! :P

2008-08-27 17:20
Gynophosis P22

- För att återknyta till ditt inledande inlägg - JA VI FYLLDE UPP ETT LÅNGBORD :P
... Med råge och lite till :)

2008-08-27 17:33
Vi kan ju fortsätta med tisdagsöl men köra på nån helg nån gång då och då... Jag kommer inte att kunna vara med nästkommande tisdagar så nån får styra upp helgöl.

Gynophosis
Förresten, tack för komplimangerna där uppe! Du är gullig du.

2008-08-27 17:55
Men shit tjejjår hallå jag rodnar ju härborta! One love!

2008-08-27 18:17
Gårdagen var redigt trevlig, den får jag tacka för! lite tråkigt bara att jag blev nekad till att dricka mer senare där på kvällen men det kanske var bra, min plånbok hatar mig lite idag faktiskt =(

Fick sitta där nere sen till slut också när dom inte ville ha kvar mig på stället, sen var jag hemma helt plötsligt! cool fisk!

Men tack för en trevlig kväll alla whoa'iter!
Niceness!

2008-08-27 18:23
Tja det var jag som va packad, någon som har sett mina svarta CK-kalsonger?

2008-08-27 18:34
gu så skönt att jag drog tidigt känner ja;)

vart det ett sånt jävla sjöslag alltså?
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "