I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tisdagsöl like whoa (sthlm 26:e augusti)

Övrigt - Blandat

2008-08-25 12:45
Det här låter ju kul, man kanske skulle ta och dyka upp

Men kommer alla dit i gäng och att alla känner alla? jag vill inte känna mig som någon norrländsk utböling :)

2008-08-25 13:01
Det spelar aldrig någon roll, efter några öl så känner alla varandra och det blir trevlig stämning. (förutom med Pimpslap som alltid ska visa fingret till mig när jag vill skåla med henne)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-25 13:09
kjello, vi är så trötta på varann vid det här laget (plus att alla redan legat med alla) så lite nytt blod är mer än välkommet!

Gynophosis, jag har ju förklarat att det är så jag visar kärlek :(
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.

2008-08-25 13:15
kjello, jag känner ingen så du kommer inte att känna dig ensam... jag kommer iofs låtsas att jag känner några, men det blir som sagt efter några öl
"Not fuck myself in the head with stupid men"

2008-08-25 13:20
Jag har aldrig haft så ont i mitt hjärta som jag har nu efter att Victoria skrev det där inlägget...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-25 13:25
pimpslap, hehe det där lät ju lite oroväckande men kul på samma gång

victoria, a men va bra, då kan du ju låtsas känna mig så slipper vi känna oss ensamma

2008-08-25 13:26
Men ni alla verkar ju vara polare sen första tisdagsölen... jag satt ju längst ut på min kant och snackade fotboll med Peppis och OpeL hela kvällen. Du gjorde bara några snabbvisiter när det fanns nachos. :P

2008-08-25 13:33
Men jag var juh festfixarn,blev juh tvungen ordna så alla kunde sitta med varandra. Sen så när jag väl satt med er så snackade ni inte fotboll utan då satt ni bara tysta typ (eller så berättade peppis sina roliga historier som ej var roliga=). Hade ni snackat fotboll så hade jag varit fast för det var det enda jag gjorde borta vid mig fast med ihabliahabia...

2008-08-25 13:36
Jaja du är förlåten och vi är kompisar... eller ska vi ta en fight imorrn?
Vi snackade faktiskt fotboll HELA tiden. Fråga Peppis och OpeL. Det var när du kom som fotbollssnacket slutade. Vi trodde nog att du höll på ett dåligt lag och ville inte att du skulle känna dig mobbad eller så. :P

2008-08-25 13:39
Hm...rätt rejäl missräkning här. CSN vill tydligen att jag är fattig student lite längre. Så vi får se om det ekonomiska hindrar mig från att komma förbi imorgon.
•pave paradise•

2008-08-25 13:40
Vi kan juh slåss om du nu ber om det för jag brukar inte slå ner tanter som behöver hjälp när de går över gatan... ;)

Känner mig aldrig mobbad för jag hejar på världens bästa fotbollslag, Juventus!!!!

2008-08-25 15:00
Gynophosis.... du är en TÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT!!!

2008-08-25 16:58
Gynophosis
Kaneida
Rachel
Victoria
ImmaOne
Zoned
Pimpsten (gillar ditt nya namn =) )
CosaNotzra
Blondskutt+
finbesök
Phatsniper
Dewiliciuoshiouso
Hems2

fan vad kul det ska bli! Jag missade ju förra gången!

Nä vad roligt, verkligen jättekul!!

2008-08-25 17:02
vad får man för tillbehör till nachosen?
puss

2008-08-25 17:03
Salsadip och guacamole...sen är det smält ost över.

2008-08-25 17:12
mums, det blir en sån imorn. can't wait!
puss

2008-08-25 17:47
pimpslap

det vet du!! jag jobbar till fem men sen så hör jag av mig, kommer inte logga in nå mer efter dehära så vi hörs imorrn!
One chapter a day

2008-08-25 19:58
Haha, palla nivå 22.Dom har ju keps, shorts och mjukisförbud där nuförtiden.
Det är inget ställe som drängar och pigor från Whoa platsar på anymore.
Groupie

2008-08-25 20:05
En polare berättade att hela nivå22 lokalen var en pissoar förr i tiden :)
-Vakna Johnny, vakna!
Du glömde ta dina sömnpiller.

2008-08-25 20:23
När kommer folk vara där? Vill inte dra dit för sent(vill inte missa sittplats som sist huhu) och inte för tidigt heller. Den här gången kommer jag själv nämligen som en halvmobbad filur...

------------

kjello jag pratar norrländska när jag är full ibland, så om jag lyckas bli det imorgon så får du känna dig lite hemma iaf (om det nu inte var en liknelse, då får du förtränga det jag nämnde om norrländskan :(. annars så klarade jag iaf min första whoa-gathering där jag inte kände någon alls helt galant. och förrförra tisdagen var det iaf många sötsociala filurer som kom :)

lhabia du får skaffa dig en sugamama/daddy som jag gjorde sist. inte allt för svårt då det inte är så dyrt där ju :)

(Inlägget ändrat av Rachel 2008-08-25 20:32:27)
Delam tange barat

2008-08-25 20:44
Gynophosis
Kaneida
Rachel
Victoria
ImmaOne
Zoned
Pimpsten
CosaNotzra
Blondskutt+
finbesök
Phatsniper
Dewiliciuoshiouso
Hems2

bubblare
hlgrsn

Den som lever får se
WE'RE GROWING UP
BY FALLING
DOWN

2008-08-25 21:07
ja kom kom hlgrsn så får man se din snygga näsa irl! :D
Delam tange barat

2008-08-25 21:23
CosaNoztra - Var Stockholm Vattens Reningsverk en gång i tiden.
Bärsen är slut, wtf would Macguyver do!?

2008-08-25 21:24
CosaNoz - Alltså nu snackar we way back ;) - Men har säkert varit pissoarer också.
Bärsen är slut, wtf would Macguyver do!?

2008-08-25 22:05
Gynophosis
Kaneida
Rachel
Victoria
ImmaOne
Zoned
Pimpsten
CosaNotzra
Blondskutt+
finbesök
Phatsniper
Dewiliciuoshiouso
Hems2

bubblare

hlgrsn
ptolemajo

kanske blir öl skärgården istället..

2008-08-25 22:06
Nachochips

2008-08-25 22:14
Nu ställer jag ett par feta frågor här; BORDE jag och min kompis dricka öl med er ? är ni farliga ? äter ni barn till frukost ?
Niceness!
Groupie

2008-08-25 22:34
Barn till frukost och hundvalpar till middag
-Vakna Johnny, vakna!
Du glömde ta dina sömnpiller.

2008-08-25 22:37
hlgrsn: Varför strök du mig och lhabia från bubblare-listan? no fair :(
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac

2008-08-25 22:59
shiii , vågar man knalla dit då ? o.o

hur svårt är det att hitta till det här stället då ?
Niceness!

2008-08-25 23:01
Asexuell_hundvalp: Du ser stället direkt när du kommer upp från tunnelbanan. Håll utkik efter en ombyggd pissoar.
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac

2008-08-25 23:06
FUCK jag vill verkligen ner till sthlm typ nu! dock får det bli nästa vecka för mig.. =/ hoppas inte alla bangar då..

2008-08-25 23:33
Filbunke , aight låter fett men vore fetast att veta vilken fet tunnelbanestation man ska glida av lite sådär fett snyggt... om du förstår vad jag menar.

men det är inte omöjligt att jag dyker upp med en liten nisse.

Niceness!

2008-08-26 00:21
Jag bangar nog. Mår bara dåligt efter matchen ikväll, lär bara vara äckligt asocial om jag väl tar mig dit.
•pave paradise•

2008-08-26 00:25
lhabia lägg av med fotbollsnörderiet.
puss

2008-08-26 00:26
Word på det,tänkte fan ge dig en skosula imorn och allt ;)

2008-08-26 00:28
No can do. Har man en fotbollsarena som sitt andra hem och ungefär 30000 människor som sina närmsta så mår man inte bra efter sånt här. Sorry.
•pave paradise•

2008-08-26 00:43
Rachel
Aah, äsch.. När du lägger fram det sådär, så.. :)

filbunken
Ooops.. Pinsamt! Iiinte meningen! Säkert!!!

Får se.. Lite läskigt tycker jag att det är.
Som en blind-date - fast med typ 10 pers!?
(chansen att man hittar nån man kommer överens med är iof då tämligen överhängande)
WE'RE GROWING UP
BY FALLING
DOWN

2008-08-26 00:45
lhabia, Sarski och aniii på bubblislistan.

2008-08-26 01:09
Rachel, det är bara att hojta om du vill kroka med mig, Zoned & Hems2 dit!

Gynophosis, du får nog panta din själ om du ska lyckas byta till dig tillräckligt många bord denna gången ;) Det kommer bli m-a-d!
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.

2008-08-26 01:15
kan man äta där ? för jag och min polare kommer nog vara i stan ganska tidigt så vi skulle kunna äta upp ett bord vid middagstid och sedan dricka ölen
Niceness!

2008-08-26 01:15
Ingen fara, tror inte det kommer vara så mycket folk imorn så vi har nog ett till långbord igen!

Annars löser PappaAli det.

2008-08-26 01:20
Jag vill ju också komma förbi :( Fan vad det suger att inte ha/få några pengar! >.<

2008-08-26 01:20
Hundvalp,för att se så sunkigt nog så har de riktigt grymt käk där.

2008-08-26 01:21
Asexuell_hundvalp, jag har personligen aldrig beställt maud där men de kallar ju sig restaurang så det borde inte vara några problem!

Gynophosis, är du obotlig optimist eller är det något särskilt som får dig att tro att där kommer vara öde dagen efter löning? ;)

2008-08-26 01:26
Jag kommer nyss från Spanien,tycker det är för kallt ute att folk skulle få för sig sitta på en uteservering. Kommer iaf vara klädd som om det är december uppe i norrland iaf.

2008-08-26 01:30
när kommer folket?
puss

2008-08-26 01:33
Sista inlägget inför kvällen för min del:

OM jag kommer så sitter jag bredvid/mitt emot den söta tjejen som är näst högst upp på min kontaktlista. Om jag inte är där så får ni ha det så kul allihop.
•pave paradise•

2008-08-26 01:44
hlgrsn sluta tveka. du kan komma och sen springa skrikandes därifrån om du inte trivs! :)

pimpslap lätt att jag kan göra! just mention where and I'll be there...om inte skolan håller kvar mig...

aniii åååh! jag hejjar för att ni kommer, du är ju så söööt! :)
Delam tange barat

2008-08-26 01:51
Hoppas att jag kommer. Skulle vara skönt med att få träffa nytt folk.
maybe you might be more than just a one night lady<br>