metodmannen skoblock, nej, det var mest för att skorna inte skulle säcka ihop under fotograferinegen... dom på bilden, är nog inte speciellt limiterade... har inte hört nått om dom... köpte dom på ABC-mart i Tokyo.. och ABC-mart är inte nått ställe som säljer limited grejer... ser ut som en galne gunnar med sneakers... Tror dom hade dom på overkill i tyskland me... så, jag vet inte alls vad det var för släpp... men det mönstrade materialet är reflkterande åxå... så dom blänker upp som en sol om man fotar med blixt... Och hur man väljer sneakers, ja... det är väl beroende på väder och humör... är det slaskigt ute och det blir sneakers ändå, så blir det oftast ett par helsvarta AF1 mid som får vara trotjänare... Är det bättre väder så väljer jag oftast skorna först och bygger outfiten runt det... försöker få in nått nytt par i rotationen varje sommar, men det är inte alltid det funkar... sen händer det att man bara slafsar ihop nånting när man har brått, å då har jag en skohylla på insidan av garderobsdörren med för säsongen 20 utvalda par att välja från... så då rycker man ett par därfirån... har några längst ner i den hyllan som är lite minde oömma än många andra...
nytt för idag
favorit i repris...
stick the fucking flag up yer god damn ass
fick du tillbaka dom nu? va det dom som va dina från början?
jess!! passade perfa när jag tog ur innersulorna så jag går som på moln:D affären slutade med att jag gett 250 doleros för dessa gula easters o blåa zillas..
Jag matchar alltid sneakers med tröjor, så det är ju lite olika. Ibland väljer jag en tröja jag vill ha på mig och sen tar jag ett par efter det, ibland tvärt om. Sen finns det ju en del par som man använder lite extra mycket och en del par som jag kanske använder en gång varannan månad. Jag kör typ exakt lika dant. :)
Forumssignatur...<br>
När jag kom hem från jobb, så hade min dam varit i farten å flippat om mina rob-l clydes...
FÖRE:
Guld snören som kom till... kom även ett par kritvita till..
EFTER:
ljust khaki / Off white snören som kom till hennes Solebox Clydes...
rätt nöjd med den suprisen!
^^ nja hon får ta en titt till på mina ist.. ser inte vitsen med att blanda in ännu en färg riktigt..
whee fan vad jag älskar den här modellen!! nytt för idag
poo ...hon låter meddela att dina var OK, men hennes flip var inte bara OK, det var dopeness! ;)
Mors, jag har en fråga och jag får ingen klarhet från postens hemsida. När man skickar internationella försändelser med posten, får man trackingnummer och måste mottagaren skriva under? Det är väl mest USA jag är intresserad av att skicka till. Någon som gjort det?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
...och nu ser jag att du ville skicka TILL usa... givetvis skickar du med allternativ på posten som har trackingnr, så kan du spåra paketet och motttagaren får skriva under. Den möjligheten finns givetvis. skicka som internationellt paket. säg att du vill ha trackingnr när du lämnar in paketet på posten... det är ju dyrare än å skicka som stort brev... men ändå... ibland behöver man ju kunna spåra... detta gäller samma för alla länder du skickar till...
Ah, är det ett sånt paket som kostar 252 kronor att skicka.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
kostar nog olika beroende på var du ska skicka det, men det lär ju vara ett av dom dyrare...
Japp, tackar tackar. Nu har jag lite mer klarhet i det här.
Nån mer än jag som undrar vad fan felet är med folket som tar fram nya Jordan modeller? Jordan 2009 är nog fan det fulaste jag sett i skoväg i hela mitt liv. Det känns som att alla Jordans som släppts efter typ 13 har varit ren skit, det är alltså 14 modeller vi snackar om. Varför gör de inget som ser grymt ut, som de tidiga modellerna.
asså... jag tycker att alla jordan över jordan 8 är fullkomligt skräp... jag tror att det beror på att efter den skon så försökte dom chokera för mkt... från början var det ju chockerande bara att dom tog bort swoochen... å på ettorna var det chockerande att dom gjorde den svart å röd... men det räcker inte sen... å då, när dom har haft 8 bra chocker, så blir det bara skräp... men det är min teori... inte baserat på nått annat än min personliga uppfattning...
Jag tycker iofs at både II och VIII är skitfula. XI och XII är däremot sjukt snygga tycker jag. Snyggast måste ändå III eller V vara. Men man tycker ju ändå att de borde lyckas med något snyggt när de släpper nya varje år, men de senare har ju varit än fulare än den andra.
Jordan 2 kan jag väl hålla med om i efterhand att den inte håller måttet idag... men när den kom, var den helt sjuk ju... nike utan swooch... (för 1:an har ju som sagt en swooch).. då var den något helt i en klass för sig...
8:an, tycker jag personligen är en av de tre bästa jordanskorna... är lite annorlunda på det sättet att jag tycker 6:an, 7:an å 8:an är dom bästa... därmed inte sagt att jag inte gillar 3:an å 5:an.. ska jag rangordna 1-8, bäst till sämst, blir det så här: 6 7 8 1 3 4 5 2
11 å 12 är rent skräp i mina ögon... rent skräp... allt över åtta går helt bort för mig, men du behöver ju inte tycka som jag... efter jordan 8 kunde de lagt ner...
dom enligt mig 3 bästa jordanskorna någonsin... i "rätt" färger...
Jo, det var rätt vågat att ta bort sitt trademark sådär rakt av från en sko som JII, så den har väl nåt sorts historiskt värde, men jag kommer nog aldrig att köpa en. Jag håller med om att VI och VII är snygga, de hamnar nog båda på top 5 för mig.
Den absolut snyggaste Jordan modellen och färgen är denna, end of discussion.
den är fet... men omöjligt snyggare än den svart/infrared jordan 6:an som jag postade ovanför... oooomöjligt säger jag! ...å sen är jag inte ens säker på att jag tycker det är den bästa 5:an! men visst... den är het!
poo handbollsskor... hade såna när jag var yngre och spelade handboll
J5 är min favorit osså men inte den där färgen! o jag gillar inte ens jordans.. mstery ja handbollskor.. en av de ultimataste modellerna faktiskt.. hade på mig de på kvällen när jag hämtade de o blev kåt på mig själv så snygga va de på..
Nejnej! Fetaste modellen är helt klart III:an, även fast dom svarta/
infraröda också är grymma!
Vilken modell är de som är längst ner på apemans lista? Tror min kusin hade exakt såna när jag var liten, kommer ihåg jag tyckte dom var koola
Det är 8 Aquas va? Trean är ju schysst som fan, men femman är lite lite hetare.
jupp åttan är det! dom är heta... jag hade massa polare som hade sexorna, jag hade sjuorna... å jag ville ha åttorna... idag vill jag ha dom alla... jag har sjuorna i rätt färg... men sexorna å åttorna saknas som försvunna familjemedlemmar... å då hör det till saken att jag inte ens är jätteintresserad av jordanskor...
jag vill också ha alla.. min topp tre blir nog; III; I, V/spikez's.. finns de förresten nån sida man fortfarande kan köpa nåra av dom gamla modellerna?
Finns många sidor man kan köpa de gamla modellerna på. Vill du köpa originalen eller retro menar du? Original är ju ofta sjukt dyra och vill du ha III, I eller V så är de ju typ 20 år gamla (och äldre) så det är ju inget du kan ha på dig särskilt mycket. Men du kan kolla in länkarna här.
kixclusive.com flightclub.com/ Finns fler, sen finns ju Ebay och en del sneakerforum du kan kolla in.
Om du vill köpa retros så släpper ju JB ett helt gäng packs i år. Bland annat två 7or, två 5or och två packs med två 3or.
Håller för övrigt med om att spiz'ikes är sjukt snygga, de hamnar på topplistan över Jordan skor om man räknar med alla jordan skor, tvåa tror jag efter 5orna.
Jag är inget större Jordanfan men menar du verkligen att spizikes är bättre än alla modeller utom femman? Det låter inte riktigt klokt ;)
realidad P24 Oh ja! Jag gillar 3, 4, 5, 6 sjukt mycket. Spiz'ikes är ju en blandning av all de här skorna, plus 9 och 20. Den har liksom de allra bästa från de här skorna. När jag tänker efter kanske 3orna hamnar lite över Spiz'ikes dock.
Det här är den fetaste 4:an iaf :) dopness!!
Forumssignatur...<br>
alkor.
Du måste ju tillrättavisas.
Det här är den snyggaste 4an som är tillgänglig för oss vanliga dödliga.
Den här är dock den absolut coolaste 4an någonsin, Player Exclusive för Carmelo Anthony.
Om det inte hade varit för de där fula laser printsen så hade de varit heta helt klart ;)
Forumssignatur...<br>
Det här är den fetaste 4:an iaf :) dopness!!WORD!
poo haha okej. jag tycker dom är lite långsmala och spetsiga.. gillar inte såna. jag la ut mina på tradera fick 245kr för dom..helt sjukt..Nån som vet nån bra sida man kan beställa från inom EU så man slipper tull?
beror på vad du är ute efter... den bästa sidan i EU är ifrån Sverige! sneakersnstuff.com men är det nått speciellt du är ute efter då?
apeman jo sns,cali,reco,brandos,shelta har jag redan kollat igenom x antal ggr. tänkte om det fanns nån bra affär i england kanske.. jag är väll mest för AF1, nike överlag men skulle vilja haft ett par LA gear
...än en gång... SNS är bäst i europa på nike... LA gear har jag ingen koll på... testa eBay...
färgcombon på Grapes känns ju överlägset allt annat
...nja... överlägset är ju att ta i... men dom är snygga...
naero, huvudet på spiken. Jag tycker desstuom att formen på JV är överlägsen alla andra Jordans, så Jordan V Grape blir ju genast svår att slå.
Ja, SNS är väl överlägset det mesta i Europa om man ser till vanliga nike skor, så för AF1 är de en bra butik att kolla in, jag tycker dock att de får in alldeles för lite Jordan och inga SB (men SNS är ju ingen skatebutik så det är väl förståerligt).
Finns en butik i Tyskland som har bra och mycket grejer på nätet.
kickz.com
mstery hah de är ju hela vitsen.. så långt bort från skatedojjer man kan komma.. posta nåt i
http://www.whoa.nu/forum/hobby-och-fritid/klader-och-mode/644020/1.aspx så får vi se dina preferenser då!
sen för övrigt är de dålig tider för o handla på alla eu siter eftersom kronan är så svag.. blir onödigt dyrt.. men de finns affärer i klass med sns i de flesta eu länderna iaf..
poo jag har mina AF1 varje dag i princip om det inte är jävligt kallt så mina klumpiga pumps.. inget att visa direkt haha. har hittat 2 par skor nu iaf utomlands som jag funtar på. synd att dom är så dyra bara ...
Jag provade att bli av med lite creasing på några av mina AF1:or idag, det funkade ganska bra. Jag proppade toeboxen full med plastpåsar då att den blev hård, sen la jag en blöt handduk över och strök med strykjärn ett tag. Som sagt, det funkade hyfsat men ett par var lite väl gamla och dåligt omhändertagna så lädret hade spruckit. Har ni några bra tips på att bota creasing? Och säg inte avhållsamhet.
^^ axelvaddar o en halv storlek för stora skor
Tänkte bara säga att jag har lagt upp dessa på tradera, 1 kr utropspris! Riktigt feta AF1:or Paris Edition som var en del av "World Love Story" släppet under 25års jubileumet 2007!
Nått för samlaren kanske? Helt nya, Size 42, 8,5 US.
Standardized cup sole to eliminate inconsistences in fit. All Nike factories use this new cup sole model which conforms to the foot shape. Seamless interior to prevent discomfort and friction from stitching and seams. Contoured tongue. The original version had a flattened tongue which did not conform to the top of the foot. The lace debray (tag) is studier and more consistent with the shape of the lace. Fans will also note that the debray has changed from a simple silver piece to silver with a white inset bearing the word "AF-1" and the year "'82" below. The new Air Force features stain resistent laces to help keep your kicks looking fresh. Hittade lite mer info om dom.
Är det som står på önskelistan just nu :)
DIF!