Gooo jul Beställde två par från pick nyss hihih. Så blir det förhoppningsvis två par på sns på lördag.
Jag sitter här och svär över att de blåa clae russels på caliroots är på rea. O jag som redan köpt för många par detta året. Fan också kommer nog att trilla dit tror jag.fanfanfan! god jul
http://www.slagskottfilm.com/
Moderator
2009-12-25 13:29
Usch, du smutsiga mellandagsrea! Jag är alldeles för svag :/
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Usch, du smutsiga mellandagsrea! Jag är alldeles för svag :/ ja d e fan svårt detta, nu får d vara nog!!!;)
Squirtle "schhhhh, bara låt det ske" ;)
haha håller med. Kanske blir tre par till imorgon :(
Jag är svag
Moderator
2009-12-25 22:21
yet_schooled Jo, jag har faktiskt slutat kämpa emot nu och klicka iväg ytterligare en beställning. Jag lär ångra mig när räkningarna ska betalas men just nu känns det fint :)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Jag blir så trött. Kom hem nyss från kaoset. Blev mosad i sns kön och allt var slut i min storlek. Även fast jag kom tidigt. Drog vidare till cali, men de hade inte ens vissa skor i butiken som det är rea på på hemsidan. Vissa av personalen kunde ingenting heller. De fatta inte vad jag sa även fast jag sa modellen och släppet. :(
Drog just iväg Supra TK Society Gold & Silver. Sjukt att dom finns på rea när folk knappt får tag på dom världen över. DOPE!
boom ..
pereZosOo F21 Jag förstår inte hur dom kan anställa så sjukt okunnig personal. Känns lite som dom ger jobben till sina polare bara. Liksom va fan gör sexfemman där? han kunde inte ett skit när ja var där sist. Tråkigt är vad det är. Anställ mig istället! är arbetslös och kunnigare än alla dom tillsammans på sneakers.
Can't break necks in boxes
haha vadå sexfemman är ju fresh to death klart han jobbar där
whosa Ja verkligen. Det är skit störigt. Man borde ju iallafall ha någon koll på sneakers om man jobbar i en sneakerbutik. Så kollar du konstigt på en och ba VAA vad säger du? Så får man typ förklara vilka färger sneakern har haha. Jag har sökt jobb på sns i 6 år nu men näää så anställer de någon som inte fattar vad jag säger som struttar runt i converse. Sen att vissa blir anställda bara för att de ser bra ut gör mig ännu mer irriterad. När de inte vet någonting.
Håller med dig pereZosOo vad är det här med att all butikspersonal ska "se bra ut". Jag skiter i hur en person ser ut så länge den kan sina grejjer. Oftast är det dock en "snygg innetjej" som tror sig som fan men ändå är okunnig, arrogant och dryg. Finns inget värre när man frågar något och möts av någon dryg nedlåtande kommentar.FY! Haha hade vart ball om samma sak gällde på kjell o company :-) där expediterna istället för kunniga var inne-hipsterkids med noll koll på teknik. Nä går man till en sneakersbutik så gör man ju det även för att snacka sneakers med de som jobbar där och förhoppningsvis brinner för samma intresse och inte bara för att peka-prova-o-punga ut cash.
Där har vi tur i malmö... för grabben på sns här kan sina grejer... dock är ju hans ersättare som kommer när han är ledig inte lika insatta, dom bara råkar vara kompisar med han...
Seriöst. Nu blir jag fan trött. Yra runt på sns som en galning och letade efter de skorna jag ville ha. Personalen sa att de var slut. Och nu så är de kvar i min storlek på deras hemsida, tre olika par jag var ute efter. Jag fattar noll.
Ja, han i malmö är alltid rolig och trevlig när man är i butiken! Inte så ofta jag är där, men varje gång jag är där så är det ett trevligt besök! Jag passa helt på rean i år. Det är jobbigt när man ser skor man köpt under hösten till fullpris, ligga ut på rean nu i sin egna storlek :)
Det är jobbigt när man ser skor man köpt under hösten till fullpris, ligga ut på rean nu i sin egna storlek :) Cosign.
Jag har heller inte kopt nat an, tankte glida in pa sns nar jag kommer till Sverige igen, mest for att hamta mina pumps men da kanske jag koper nat. Finns egentligen inget jag vill ha. Har tappat sugen lite efter skor och rea vill jag alltid halla mig undan, annars hetskoper jag massa par jag egentligen inte vill ha.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Jag är fattig och behöver en ny 1210:a så jag missar också all rea...
Jag ar iofs sugen pa ett par tokis. Hur ar de i storleken Alkor? De ar inte som blazers va? Mina Sb Blazers som ar 10.5 kanns fan som 9.5.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Louder: Hur mycket ger du för den 1210 :) Jag har en till salu, fast jag säljer helst ett paket med en till o mixer.. intressant?
Trendnet, det beror helt och hållet på hur skicket är och vad det är för mixer. Men runt 5-6000 för ett par.
blev fan bara två par på rean totalt... å det blev två par jag inte ens sneglade på när dom kom... får se om dom lyckas skicka dem åxå...
vilka blev det apeman?
stick the fucking flag up yer god damn ass
kommer bilder i senaste köpet tråden när eller rättare sagt, om de dyker upp... ;)
Haha nu har jag beställt fyra par totalt. Mina La gear lights jag skulle fått av killen i julklapp har ej kommit än. Så snart får jag mina fem par haha :D
åxå glömmer vi inte å posta bilder i senaste köptet tråden... ;)
Hur funkar SNS butiksrea? Ar det tva for en pa endast de varor som ar pa rea pa hemsidan, eller galler det hela sortimentet?
Nej inte på allt. Tror det är bara på det som det är rea på. De jag ville köpa i butiken var slut, tre par. Men på hemsidan så hade de kvar de jag ville ha. Så jag fick beställa istället.
Nya bilder på NB-släppen uppe på hemsidan. Synd att 577an stigit till 1299:- jämfört med tidigare släppen som låg på 1099:-
amen vafaaan! gnidna jävlar...
Även NBs 577 berlin wall packet kommer att gå på 1299 :- per par hos SNS
dom där röda 577:orna hade jag gärna lagt vantarna på men nu verkar d inte komma i min size 13 så jag sparar de pengarna... dom ser jäkligt najsa ut dock...
metodmannen köp skidor istället :S
de e fan lite i överkant ändå alltså... ok för skotullarna som dom jiddrar om i pressen nu, men de här är ju för helvete gjorda inom eu! dom borde ligga på samma som innan...
Precis cirka 999-1099 för ett par 577 är vettigt.
realidad, det är synd med priset, men tyvärr är det inte vi som sätter det. får se hur mycket som drar iväg imorgon, det har varit en väldig efterfrågan på detta släpp. kommer bli grymt!
candide: nu är jag lite seg på att svara men jag skulle säga true to size. Jävligt nice sko det där.
Forumssignatur...<br>
toki är riktigt bra och det kommer komma massa bra färger nästa år!
hur många par av varje NB kommer det då? å är det fler affärer än SNS som ska få dom?
yet_schooled P22 passa dej annars kommer jag o använder en Af1:a som bat på dej!;) size 13 suger emellanåt, det enda positiva är att man inte blir helt ruinerad...
Alltså hata mig men.. varför är alla så galna remakes av gamla nb-skor, puma-dojjer och liknande "lugna skor"? Jag tycker ärligt dom är svåra att matcha, inte speciellt sköna och ganska ointressanta. Inte för att hata på er eller sura men bara för att jag undrar. Kort, vad är det egentligen jag missar? Jag äger några själv men förstår aldrig riktigt varför när jag tänker efter... det är ju inga jordans där varje sko har en historia bakom sig precis.
boom ..
oj. har inte skorna en historia om det inte är jordans? puma clyde/suede/states kanske är den familjen skor med allra mest historia... kolla på hela b-boy rörelsen när hip hop föddes. Alla retroskor har en historia. mer eller mindre. tror du får läsa på lite där min unge man... bara för nike gjort en grej av att lyfta fram historien de vill berätta om jordan skorna och bygga varumärket på det betyder inte att andra skor saknar historia. det kan till och med vara så att historien som märkena inte själva skriver kan vara rätt mkt mer intressant.
Okej. Ja som sagt jag kan det där mycket dåligt. Men sen skiljer det 10 år i ålder mellan dig och mig, vilket lär ha en stor betydelse. Ja, men jag menar såhär. Det är lätt att koppla jordans till en viss person, hans matcher, händelser där omkring och så vidare bla bla. Men hur står sig detta med NB, Puma-skor och liknande. Vad kopplar man egentligen olika släpp till? Vad är det som gör det hyper-intressant för er? Men sen är det ju även det rent estetiska med skorna i fråga. Vad som tilltalar olika personer är såklart olika. Kan förstå att ni sena 70- tidiga 80's gillar den tidens grejer och inte all denna nya hype osv. Men det är ganska intressant ändå. Men jag har ändå svårt att se att jag fortfarande skulle gilla det jag gillar nu och inte vara tråkig nog att följa med sneaker-modet och allt nytt om 10 år. Man är väl ganska lättpåverkad.
boom ..
möjligt att ålder har något med det här att göra... kan vara så, men det behöver absolut inte vara så. Att vara historielös inför hip hop, sneakerkultur, osv borde inte vara något baserat på ålder.
om jag ska hålla mig till de skorna som var stora när jag gick i skolan, så var ju jordan 6, 7 ,8 på tapeten när jag gick högstadiet. Air Max BW likaså... nike air force 180 å nike air max 180... adidas streetball, reebok blacktop... reebok court victory pump... lite mer i linje med det som du tycker är fett då vill säga... nu gillar ju jag åxå de här dojjorna rätt mkt, men det betyder ju inte att jag skiter på det som startade hela grejen...
puma clyde kan du koppla till en person. Det är den första skon som är gjord till en enskild idrottsman... om jag inte missminner mig. Walt "Clyde" Fraisier. Det är en omarbetning av puma suede. Första clyden såg dagens ljus 1973... å då var ändå puma suede rätt stor innan. löpstjärnan tommie smith gjorde en minnesvärd protest genom att lämna sina puma suedes på prispallen på OS i mexico 68... fast det mest minnesvärda var ju att han höjde sin knutna näve under cermonin..
man ser skorna skymta lite bakom killen i kostym som står framför honom...
på tal om Walt "Clyde" Fraisier...
han är så pass legendarisk att folk gör sånna här av honom... med puma dojjor å allt:
Intressant det där. Sånt man inte får veta när man har en negativ inställning redan innan. Men man inser väl att vissa främst är intresserad av utseendet när det väl kommer till kritan. Jag har svårt att bry mig om ett par skor överhuvudtaget om dom är skitfula. Spelar ingen vad dom berättar. Jag skulle kanske vilja ha dom i samlingen för historien bakom, men aldrig på fötterna. Det är två skilda saker, historia och mode. Det hänger ihop men ändå inte. Jaja, historielös är väl kanske lite att ta i, men det är väl lite vad varumärket gör av saken som sagt. Har dom inte lyckats nå ut till mig finns det stor risk att det inte heller är meningen att de ska nå ut till mig.
boom ..
Men btw.. New Balance, har dom också några intressanta stories eller vad är hypen där?
boom ..
Mvg för paketeringen såklart även om den känns lite gjord redan.. men de här två paren fångar inte mitt intresse.. vader kan ju va sämsta av allahopa
stick the fucking flag up yer god damn ass