HAHA!
då är dom mina!
kanske årets hetaste släpp!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Mkt Nike i den här tråden märker jag.. ;)
jtothegizzo bra köp! kliar lite i fingrarna... men, men... får vila lite på hanen... GAIA är det så konstigt? dom är störst ju...
jtothegizzo: Nice! Slaktat semesterkassan? ;)
What else is there?
kliar i mina fingrar med :(
Forumssignatur...<br>
kostar de då? 3500?
stick the fucking flag up yer god damn ass
Skivsamlare
2009-07-11 11:00
Oh, sitter verkligen och klurar på det packet.. Men det vore ekonomiskt självmord i mitt läget då jag drar till Paris om 5 dar. Men det är två snygga färgkombos.
Yes! In Concert — For the love of music
poo... åja... så farligt är det inte... 2600... men man får ju två par då...
visst 2600 är alltid 2600, men jag har precis sålt min gamla lägenhet så semestern är inte i fara... Jag fasthåller att detta är årets fetaste släpp! Jordan 1 är så mycket mer än en sko, det är en legendarisk sneaker o mycket mer än så...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jtothegizzo: Håller med om att detta lätt är ett jävligt bra släpp. Jag är jävligt peppad på metallic retrosarna, de svart/gråa plus den nya lila metallic. Trist bara att Jordan Brand släpper så jäääävla många helt vansinniga och fula färgkombos. Det är det som dödar klassikerna. Någon som kommer ihåg Jordan II:orna som kom för några år sedan?
Always against the odds, one with the underdogs
näfan 1300 per nike är ju inte så dyrt.. men där nånstans går verkligen min retail smärtgräns(eg 600) men vad ska man göra.. fattar inte att folk betalade fullpris på alife 1300 tex
Alltså, absolut no offence till ev. köpare. Men betala över 1200 lappen för Joker Af1'an, tycker pers den ser ut som valfri fubu/bape/wu/thai sko. O andra sidan har jag endast ett par som kostar över 1200, så min "samling" är väldigt tråkig & o-unik. Jag lever för reor & loppisfynd. Diffrent strokes I guess.
asså priser på dojjor är ju lite som dom är... candide har ju rätt på ett sätt... att skor är värda mer om folk är beredda att hosta upp mer... men retail... det är helt skandal å hosta upp mer än 1600 för ett par... å jag håller med poo... helt sinnes att folk handla på sig av dom där ARC NB för dom priserna... å folk handla ju som om det inte var lågkonjunktur åxå! men i butik får skorna helst vara på rea för att det ska vara intressant.. ska vara speciellt som fan för att man ska hosta upp fullpris... å för att det ska öppnas någon plånbok till överpris så ska det vara sinnessjuka grejer vi pratar om... då räcker det inte med en gul/svart kopia av en blå/grå sko...
Air Force Ones är de bästa skorna som finns.
K9 jo.. dom är bra... men det blir enformigt om alla skor man hade hade varit AF1... man måste variera lite...
Njaaa det är mer en smaksak. Själv kör man bara AF1, black converse och Supra!
^^ grattis till dig!! skit fett verkligen.. jag har inte ett enda par har aldrig haft o kan inte komma på nåt som skulle få mig o köpa ett par af1.. men som sagt.. det är ju bara en smaksak själv kör man bara Suedes Baskets Clydes Campus Gazelle Spezial ZX X 576 577 670 Court Force Cortez osv!
allting handlar ju om smak också. för mig är jordan 1 verkligen "the one" tyvärr missade jag old love/new love packet (men fick jag tag i röd/vit/svarta ändå) så nu var det läge att slå till, lågkonjunktur eller inte... 2600 för två par grymma jordan 1:or med snygg låda är mycket, men inte för mycket.
jtothegizzo jag tycker dom var okej prissatta.. men hur lådan ser ut har noll och ingen betydelse för mig... jag gillar sneakers, pappkartonger är bara till att förvara dom i...
apeman> true that!
Apeman Störst är inte automatiskt bäst, hehe.. Personligen diggar jag såväl mkt från Puma som Reebok eller Nike mfl men Adidas har en speciell plats i mitt hjärta och så kommer det antagligen vara för all framtid. //Pz
GAIA asså nike är nummero uno... no doubt... jag menar AF1, Air Max 1, Light, 90, bw, Dunk, Jordan, Cortez osv... det skojar man lixom inte bort... men jag är öppen för andra märken med... Diggar pumps från reebok, clyde från puma... 577 å 1500 från NB... så, jag är ju inte helt enögd... Menar bara att det är mkt nike i en sneakertråd är ju kanske inte märkligt, med tanke på impacten dom haft... Ta bara AF1, Game Over! Men man måste variera lite... så är det bara..
Den sidan kan jag utan å innan... kolla vad dom har i nike ;)
Snygga adidas colabs går ju räkna på ena handens fem fingrar, kan inte direkt säga detsamma om nike.
^^ tack för infot! då vet jag det..
Jag håller med om att det svider lite att betala mer än 1600 retail. Men ibland har man inte mycket val liksom, det är antingen att betala massa retail eller betala tre gånger hos nån reseller eller helt enkelt skita i skorna. Jag tycker att det finns ganska många bra adidas colabs, inte i närheten av Nike men fler än 5 kan man ju hitta. Jag var inne på LV igår för att kika på Kanyes lyxsneakers. De får in de där med rosa sula idag och de var redan sålda när jag var där igår, vet inte hur många par de får in iofs men det finns uppenbarligen några här som inte tvekar att lägga typ 15 blad retail, det måste jag nog säga är rätt mycket över min smärtgräns.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Skivsamlare
2009-07-14 10:13
Drar till Paris på Torsdag och uppskattar tips på sköna butiker som man kan runda av Paris sevärdigheter med!
Har aldrig varit i Paris men både Opium och Colette lär ju vara värda att besöka.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Menige-E P21 Allt är fake. Alla deras skor kostar ju 35 dollar. Jordan III black cements och V Grapes bland annat. Hade det varit äkta hade jag ju köpt ihjäl mig.
Tänkte tipsa lite....för er som gillar dunks.
Dessa två finns just nu i Nike outlet vid Barkarby....300:- styck. storlek 42.5.
De kör nån slags sample sale. Fanns lite annat också....
Säg tack ;)
e allt 42,5?? propps för tips :)
slog mig, när det ändå tipsas; SHELTA SNEAKERS x COLORS GRAND OPENING PARTY Vi är mycket stolta över att nu ha slagit upp portarna till Göteborgs enda riktiga sneakerbutik Shelta Sneakers på Södra Larmgatan 18 (samma gata som Monki, Stuk, Hollywood mm.). På fredag den 17 juli styr vi på Shelta tillsammans med super-klubben Colors upp en invigningsfest ni sent kommer glömma. 17.00-19.00 @ Shelta Sneakers Södra Larmgatan 18 Visning av nya butiken, live sneaker customizing, bjud, häng, musik... 19.00-02.00 Shelta Sneakers x Colors Grand Opening Party @ Club Social Mellan 19.00 och 22.00 bjuder vi på mingel & plockmat, sen styr DJ´s från Colors (DJ Dainja) och Shelta (Robert Öl, Bling & Digga) upp Club Social´s alla våningar natten lång. Club mayhem guarantee! 22 år. Colors färgtema: Färgglada sneakers Välkommen! http://www.shelta.se (besök gärna vår prisbelönta webshop!) http://www.colorsgbg.com http://runforshelta.blogspot.com http://www.facebook.com/group.php?gid=11200205359 (Shelta på Facebook) http://www.facebook.com/group.php?gid=201199920626 (Colors på Facebook) >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> COLORS x SHELTA presenterar ADDICTS SNEAKER DAY @ Colors 5 augusti Klubbsuccén och konceptet Colors på Nefertiti lever och andas precis som vi på Shelta sneakerkultur, deejaying, klubbliv och kontemporär street fashion, allt snyggt grafiskt paketerat. Colors och Shelta är tajta sedan dag ett och för ett nära samarbete, och på Colors onsdagen den 5 augusti kommer det under ett vitt färgtema presenteras en kväll helt dedikerad till sneakerkultur. Mer info kommer, men vi snackar holländska sneakermuseum, sneakerkonstnärer, skohorn, skosnören... Med andra ord totalt sneakernörderi. http://www.shelta.se http://www.colorsgbg.com
Candide P 26 A misstänker det helt klart... För bra att vara sant! Men hur är kvallen på deras fakeskor? Dom ser ju rätt ok ut! Någonsin handlat där son har nått att trycka till?
Bra svenska där;) någon som handlat där som har något att tycka till?*
Erorone.... Nejdå, var i alla möjliga storlekar. Sen fanns det mer än dunks. Visade bara de som exempel. Menige-E.....Spelar det någon roll? Fake som fake.
tjena jag åker till lissabon på semester om 2 veckor o skulle vilja ha några tips på sneaker shops, uteställen och annat smått o gått. kommentera gärna om du har några tips!
Vi har haft diskussioner om fakes innan. Jag tror att de flesta delar min åsikt om att det är fel fel fel att köpa fakes, oavsett kvalitet.
Skivsamlare
2009-07-15 15:02
candide tack för tipsen! Har hört att colette ska vara en reko butik så den blir till att kolla upp.
rädda joppe har nära till barkaby så tog bilen dit i morse. Helt ok sample sale, haffade b.la zoomen du visade!
De hade även ett par
röda vandal vintage (stor storlek) samt några mindre storlekar på den
gråa modellen . Även några Air Structures-modeller samt
Dunk High Premiums i
2 färgmodeller .
Smått och gott helt enkelt, i antingen små storlekar eller en aningen större. Som vanligt :)
Aah...Overkill tog 150 euros för dem när de kom ut. Så du gjorde dig ett fynd :) Hittade du något mer? Själv hade jag nog köp structure-pjucksen om de hade funnits i större storlek.
Skivsamlare
2009-07-15 22:51
Yes, så tack för heads up :) Hittade inget annat även om det fanns ett par modeller jag kunnat tänka mig att plocka upp om storleken hade varit rätt.
1599:- för air max 1 OG? Ett skämt? Det e ju fan dyrare än va am90 infrareds gick för förra året... Jag som verkligen såg fram emot dessa. Jag undrar vad reailpriset i USA ligger på. Jag köpte den röda för 115 dollar idag. Plus frakt iofs, men det känns ändå som det priset blir betydligt lägre.
Ja det är helt sjukt Trendnet, tänkte precis kommentera det. Jag beställde de blåa från rmkstore.com istället. $105 + frakt.
Okej! Smart där! Har du beställt därifrån förut? snabb leverans? slipper man tullavgifter å moms å skit :)
Jo jag har beställt tidigare och de skickar ju via EMS så du har oftast paketet jävligt fort. Tullen känns lite som 50/50 chans :) Åkt på någon 300:- avgift men oftast har det gått igenom utan problem.
trendnet vart köpte du dina ifrån. Helvete jag måste beställa men åker bort på söndag. 1599 för ett par AM1 är ju så jävla gay.
Forumssignatur...<br>
kanske kan beställa ifrån rmkstore. men vad är grejjen med att storlekar ifrån 8.5 och uppåt kostar mer? :S
Forumssignatur...<br>