Fick hem cool greys spizzies av Candide idag, får tacka så mycket. Dom och dom svart/guldiga spizzies har vart mina senaste pickups. Och nu är det fullt i garderoben! måste börja på garderob nummer två nu
Can't break necks in boxes
stick the fucking flag up yer god damn ass
kanske blir dessa som är på rea, men finns bara ett par kvar, får se om de finns när jag får pengar.
Skivsamlare
2009-06-30 12:59
Feta kap poo , suede blazern är så het. Måste haffa mig den röda. Upptäckte själv i morse att jag börjar få ont om låga strumpor och nu när det är shortsväder så behövs det. Tips på ställen som kränger sköna, billiga och låga strumpor?
Yes! In Concert — For the love of music
tjo tänkte bara kolla om det är nån i sthlms-området som vill beställa nåt från pickyourshoes? jag tänkte slänga iväg en beställning relativt snart så holler om du är sugen, så delar vi på frakten!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
från ct rean... då väntar vi bara in sns paketet så var det klart för den här gången...
äeh...känner inte Jordans alltså.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag e inte direkt en jordan-pundare heller... men jordan VI infras... dom tror jag nog jag dubblar upp på...
Ni som brukar handla på ebay...måste man verkligen ge dem sin kortinformation? kan inte ställa frågor eller lägga bud utan att de ber om det....lite nojig för sånt.
har aldrig gett eBay någon kortinfo... bara paypal...
fast de är nog paypal som vill ha det.. eller att ebay vill kolla mot paypalkontot om de matchar.. men skit i ebay lämna fynden åt oss andra i vår storlek:P
Från SNS-rean:
rädda joppe: Jag har samma problem med ebay nu förtiden. Sjukt irri!.
Forumssignatur...<br>
Jag har inte märkt att Ebay börjat fråga efter kortnr, men det kanske är för att jag använt Paypal till alla inköp utom nåt enstaka för länge sedan. Ebay äger ju Paypal, så tycker inte de behöver dubbelkolla något nr.
What else is there?
grönt är skönt brander! det värsta med ebay/paypal är ju att man måste få tio omdömen innan man blir "verifierad" o av vissa får man inte handla om man inte är verifierad
sådär! alla paket på plats! från sns rean... va sugen på nått par till, men har man platsbrist å köpt 5 par på mindre än en månads tid så får man vara nöjd så här... ;)
visst är det, poo. synd att det inte är house of pain-versionen bara ;) ångrar att jag inte köpte dem
vi kan byta med en femhunka emellan :P
jag har ett par extra HOP campus... size 9.5... plus tillhörande main source tee.... om någon är intresserad... helt färska i lådan...
poo skulle jag lätt gjort om du hade min storlek :p
Always against the odds, one with the underdogs
Senaste inköpen: och
Köper och använder bara ADIDAS (helst superstar I & II) för övrigt..
Hitta ett par Sample Vandal Supreme igår för 30kr. Hehe
Verkade inte funka att posta ena..
MMVII & Aligator Records limited editions, :)
Mr Cartoons släpps på SNS på onsdag verkar det som, FLOMs på lördag.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Perez....vart hittade du dem?
Rädda joppe
Hitta dem på vaksalatorgs marknad som är varje lördag i Uppsala. Hitta ett par Reebok AXT II för ca en månad sen för 20kr. Man fyndar där alltså.
Senaste rånbytet!!
rånbytet? :O
Forumssignatur...<br>
Söker ett par sneakers jag hade för ett par år sen, 2-3 år kanske. Det är ett par röd/vita nike som är halvhöga nikemärket vid sidan är i vitt, vita eller röda snören. Halvhöga, någon som sett dessa? Jag är så jävla sugen på ett par sånna här igen!
Grukish: Tyvärr så skulle det kunna va ganska många olika nikes som du beskriver.
skulle gissa på dunks eller af1
2299 för mr cartoon air force ones på sns.. helt sjukt vilka priser.
2299 för mr cartoon air force ones på sns ovärt fast hade man obegränsat me klöver så...
Såg det, mycket mer än vad jag trodde att de skulle kosta. Då kommer ju alltså Busy P att kosta lika mycket så jag håller tummarna för att FLOMs kommer kosta mindre, annars vet jag inte om det blir något.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
vem köpte ett par cartoon idag?
Det blev ett par Cartoons för min del trots prislappen, skobudgeten för sommaren har redan spruckit så det är bara att köra på.
Got on the bandwagon but I guess I fell off it,/ hit my head, passed out and woke up as Orphic./
köpt idag 299kr/st
Mstery: CrucialH approved!
Jag var inne på SNS och kollade på Cartoons, ville se dem med mina egna ögon. Sjuk kvalitet såg det ut som.
fadead swoosh och att pengarna går till en bra pryl är ju det ända att hurra över med dom där pjucksen
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."
Såg att det nya Jordan I packet släpps hos Caliroots/SFD på lördag. Båda två är riktigt snygga. Dock är ju de OG svart/röda de bästa.
jag tycker nog att dom där cartoons var aldeles för högt prissatta... sneakers ska inte kosta 2300.- hur hypade dom än är...
OG jordan färgen är ju grym! Gillar inte Celtics så mycket så jag tror att jag kommer hoppa packet, har dessutom inte råd. 2300 är ju inte så farligt för ett par sneakers, det är ju inte heller hypen som sätter retail priserna. Ibland kostar det ju helt enkelt mycket att göra en sko, nu är ju det här en AF1 som är en kopia på en gammal sko så det finns ju ingen kostnad för framtagning av själva skon, men den är gjort i hög kvalitet, inte som de flesta AF1or som släpps. Dessutom antar jag att de maxat på priset lite för att dra in mer pengar till Livestrong. 2300 var för mycket för den här skon, för mig iaf. FLOMsen kommer kosta 1900 och det tycker jag är värt att lägga faktiskt.
En dunk high värd 1900 kronor? Ja herregud..
Om vi ska prata värden på skor så är ju 1900 kronor sjukt lågt i jämförelse, det finns ju en hel uppsjö skor som är värda betydligt mer än så. Den här skon är nog dessutom värd mer än 1900 i den bemärkelsen att folk är beredda att betala betydligt mycket mer än så för dem. Att den ligger lite i högsta laget vad gäller retailpris kan ju inte diskuteras. Men som sagt, kvaliteten kommer nog att vara snäppet högre än vanliga dunks.
Det är inte hypen som sätter retail priserna? ok... så vad sätter dom priserna? välvilja? tror du dom hade satt cartoons till 2300:- om dom inte visste vad OG cartoonsen är värda i reseller världen? Just i fallet med livestrong packet så vet dom mycket väl hur hypen kring dom är... så då har dom ju satt priser därefter... sen om det är en dojja som är ett vanligt släpp å blir hur uppskattad som helst, tar slut å hypen blir stor... det är en annan femma... men det här är livestrong, tier zero, greatest hits... skulle inte tro att dom låtit bli att väga in hypefaktorn i priset då... Å snackar du att det är kvallen som gör att skorna är så dyra... då ska dom i princip vara oförstörbara om ett par kicks ska va värda 2300 retail... det är sneakers vi snackar om... inte pradaskor...