det blir nog att man hoppar det där AF1id tåget... det är helt enkelt för högt pris & för snäva valmöjligheter... det jag vill göra går bara nästan att göra. och nästan blir fan för högt pris me 27 hundralappar...
Överväger faktiskt också att skita i dom. Någon som sett dom nya AF1 Lux modellerna i färg? Got damn, dom svarta o lila är fan helt sjuka!! 2000 dollar går dom för hehe
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Yun_DI: Kolla på materialet på skon, am1/90 som är gjorda i typ mesh är ju riktigt sköna/lätta att ha på sig. Gillar du New Balance så brukar de vara riktigt "lätta" med. Ja de flesta runners är ju lätta speciellt med rätt material.
Forumssignatur...<br>
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
confidence P24 aww va snällt, blev hon glad då? Jag letar efter Jordan Wmns spizike pink. De är slut i min storlek på pickyourshoes, flightclubny och finns inte på ebay. Har storlek wmns 8. Någon som sett spiziken på någon annan sida?
pere: Regga dig på solecollector.com och gör en tråd att du vill köpa, så lär du ha napp innan dagen är slut.
Läste att det möjligtvis kommer en ny leverans Am90 Infra. Ni som inte fick några förra gången, spara cash o håll ögonen öppna!
Naero Tack det ska jag göra.
Vilka har har
Sneakerplay ?
Skulle vara kul å se era samlingar.
Ni som inte har borde regga er.
Ja precis jag vill med veta bootlegger :)
Forumssignatur...<br>
Köpte nyligen ett par Nike SB Swoosh ;) riktigt sköna som fan!
www.rmkstore.com har infrareds i de flesta storlekarna för runt 200 dollar.
Jag beställde ett par infrareds ifrån USA nu. Tack för länkarna.
Forumssignatur...<br>
nån som har en bra länk för att kunna få tag på Nike Air Force Jordan ?
AXLSN Vilken modell? Alla?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Jag drömmer fortfarande om AM90 Fantastic Four...
^^Sett några par på ebay för inte allt så länge sen, va har du för SZ?
JB Classics Sub-40 Wimbley
eyey, vart kan man få tag på dom här mer än på Pickyourshoes?
Jag behöver 8,5 or. Har kollat ebay och det finns inga där.
HJÄLP!!
läste att dom såldes exlusivt på pickyourshoes så att hitta dom någon annanstans är hopplöst. kukeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
Varför postar ingen bilder längre, har ni slutat köpa skor eller?
Får hem dessa om några dagar...
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Plockade hem ett par nb1300 på sns-rean som senaste inköp. tunn plånbok på höstkanten..
Själv har man börjat studera så nu blir det att välja noga vilka sko man vfår köpa :(
Forumssignatur...<br>
alkor P25 Jag vet, det är helt värdelöst. Jag studerar och har en son, inte alls ofta jag kan köpa kicks.
Tier 0 släpp som kommer inom ett par veckor. De är cleana som fan. Jag är dessvärre inte i närheten av en Tier 0 butik så om någon har lust att haffa ett par åt mig så säg till.
15 par per färg! Ha! Det måste ju vara per tier0 butik? De släpps ju uppenbarligen på Colette och Opium och sen ett US släpp. Kan ju inte släppa 45 allt som allt? Matte-Rappar Tier 0 släpp kommer väl sällan ut på nätet, de säljer väl ofta slut lite snabbare än så?
...det har inte jag upplevt... med sns i alla fall... inte att tier0 säljer slut snabbt... men de brukar ta ett tag innan de kommer ut på sns till nätförsäljning...
hur står det till med Europa å Goretex Af1/dunks i år ?
Candide: Ja jag vet inte det verkar ju sjukt lite iaf.
The collection coming in three colorways is expected to be a limited release with only 15 pairs of each color available to Parisian shops Opium and colette on September 20th, 2008 with a US release coming shortly after.Jag läser det som att det 15par per färg men de kanske menar 15 per per Parisaffär(colette, opium) och sedan kommer det en till upplaga. Fast det verkar väl lite konstigt. Jag vet inte, går att tolka den meningen olika eller så är jag bara trög.
Forumssignatur...<br>
alkor P25 Ja, jag läser det som att det är 15 par per färg med. Men det känns ju för lite. Två parisbutiker, sns och sen ett USA släpp, om vi antar att bara en butik får dem i USA så är det ju 4 butiker. Det är 11 par per butik. Känns ju rätt lite.
"Som ni vet så är vi ju Sveriges enda Nike Tier 0-butik och räkna med att det kommer riktigt bra sneakers som ni inte hittar på många andra ställen. Nästa Tier 0-släpp droppar på lördag den 20 september och innehåller tre superfina Air Force 1's i canvas." från dagens SNS mail.
Haffade nån AF1 iD? Om så posta bilder när de kommer.
Jag har inte kollat nya sneakers sen i juli men gled in på SNS igår och totalförälskade mig i:
simpla och jävligt schyssta... fanns en grå GT-II inne för någon månad sedan som var riktigt schysst också.
retrosneaks är fan aldrig fel
http://www.slagskottfilm.com/
Hej, jag skulle behöva hitta hjälp att hitta reebok classic leather white, dom har dom på cali men endast storlek 39 och på sns e dom slut. Nån som vet var jag kan hitta dessa ? Sen så letar jag efter addidas beckenbauer har kolla runt överallt, skon är väldigt svår att få tag på. Hjälp skulle uppskattas
dessa jag letar överallt efter
Brevbäraren var snäll och kom förbi med ett par av dessa idag. Svarta snören passade dock bättre.
Ok kids, behöver lite hjälp med identifiering av ett par skor. Converse är uppenbarligen märket, de släpptes varje år i nån eller några färgcombos, de var alltid vida endast stjärnan och randen bredvid ändrade färg. 2004 togs de ur sortimentet och har inte funnits sen dess. Nu är det så att mina fötter saknar dessa underbara skor och för att hitta dem någonstans skulle jag behöva veta vilken modell det är, själv kommer jag inte ihåg.
bild
Jag är lite osäker men tror det kan vara Converse Pro low
Forumssignatur...<br>
realidad riktigt feta!
Forumssignatur...<br>
Hittade dem, converse ev pro ox heter modellen. Var tydligen inte särskilt svårt att hitta ett par att köpa heller. Massproducerades ju då så det finns en del kvar.
Hej, jag skulle behöva hitta hjälp att hitta reebok classic leather white, dom har dom på cali men endast storlek 39 och på sns e dom slut. Nån som vet var jag kan hitta dessa ? Sen så letar jag efter addidas beckenbauer har kolla runt överallt, skon är väldigt svår att få tag på. Hjälp skulle uppskattas
alkor, bilderna gör dem inte rättvisa.. taikaviitta, bor du i sthlm så känns det som att dessa classics finns på var o varannan skoaffär i stan. nilson, shoeline etc.