tänkte hjärta men det stämmer ju inte.
stigili dang dang didan
Så pass? Jag har inte sett dem, så de har ingen speciell plats alls i någon av mina kroppsdelar... Och jag vill INTE se några tre år gamla bilder på dem från en brud som är 18. =/
"jag har fin hår. som en waterfall."
18 - 3 = 15. är man byxmyndig är man fan bystmyndig!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Jag avstår ändå, tack!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kvinnor med stora bröst skall helst tejpa ner dom och gå runt i bylsiga luvtröjor, absolut inte framhäva dom, det är ju bara äckligt, att dom bara vågar visa upp dom, fy fan säger jag..... Bröst diskussionen i den här tråden är bland det löjligaste som postats på dessa forum :)
hypocrite och SpT är utan tvekan vackrast enligt mig. ni har båda två helt olika men helt fantastiska utseenden! asfräckt.
Fredrik Ajälvklart är bröst underbara och ska framhävas. Men på en webcambild i en bildtråd på just Whoa när man borde ha vuxit upp från det för ett par år sedan? Och sedan släta över bilden med en bild utan bröst men med kattunge, det är bara äckligt. Stackars katt. Jag framhäver mer än gärna mina tuttar och går helst runt och visar dom helt naket. I mitt hem. För min karl. Inte på internet. Sedan är bröst snyggare i sitt vanliga tillstånd, när de trycks ihop under hakan ser de så ledsna ut.
My heart lives in my vagina.
jag tyckte dom såg rätt glada ut iofs.
Hade jag varit ett bröst hade jag inte uppskattat att knuffas upp till axlarna. Jag hade velat sitta lite avslappnat mellan naveln och ansiktet och chilla i en mysig sport-bh.
men nu pratar vi om hur dom såg ut, jag tvivlar på att bröst har känslor och blir ledsna/glada. men vad vet jag...
Om inte annat får man ont i nacken av att hänga tuttarna uppe vid hakan så fort det vaknas kamera. Fast hennes bröst kanske inte väger så mycket.
ärlit talat asså,krossad ankas bröst är ju helt fantastiska på bilden!
Hangaround
2008-08-20 12:25
Jag har sett ett par bröst på tv, en gång. phatie. Tack. Det värmer att se en morgon som denna då det mesta inte skall funka som det ska. (här skall det vara en smilegubbe)
Tack Ankan om de funkar nu :)
Jag är bögen till vänster.
Highfive anyone, anyone?
Men nu blir jag gaaaaaaalen.. wtf? funkar ju inte
Highfive anyone, anyone?
alla vet väll vad krossad ankas syfte med bilden är
Jag ÄR krossad_ankas bröst och jag är varken ledsen eller glad eller upptryckt eller nertryck. jag bara ÄR
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
avundsjukan har börjat visa sig?
det finns en chat! missa inte den...
jag önskar jag vore krossad_ankas bröst på riktigt =/
alla vet väll vad krossad ankas syfte med bilden är Ohhhhhhh it's on and poppin!!!
Th1ef jag har aldrig hört att ens bröst/nacke mår dåligt av en bra bh som råkar fixar en bra klyfta. har man stora bröst så behöver man ju en bra bh så inte ryggen tar stryk, så därför bara antar jag att ankan har hajat grejen och inte torterar sig själv i onödan. ser inte heller ut på henne som att hon mår speciellt dåligt över sina tissar heller så det känns fruktansvärt onödigt att spekulera i om hennes nacke är öm eller inte. bröst är bröst. bröst på bild? vem fan bryr sig?
bara för att th1ef blev så hatad på när hon jämt slängde upp massa tuttbilder förut!
Hpnotiq P24 haha keep it up!
mellon , ja önskar att ja vore ditt :S
URSPÅRNING! Vänligen håll era bröstkommentarer för er själva och lägg istället up en bild på hur ni ser ut och låt folk vara som dem är utan att ha en jävla massa fördommar och synpunkter. Puss!
P.s: Th1ef håll käften om vad du säger om min katt, han har i alla fall inga synpunkter om mina bröst och av att vara med på bild med mig. Hade han haft det så hade jag nog vid det här laget haft rivmärken över hela brösten.
Och nu ska jag bidra till en av dessa trådar, för första gången evah!
Pre-karaoke
Post-karaoke
Nomihoudai är farligt :/
Look with your own eyes - See with your own mind
krossad_anka F18 haha, *host* fjortis *host*
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Haha, ja bröstdiskussionen spårade verkligen ur. Notera att mitt första inlägg som var något av startskottet bara var ett konstaterande från min sida. Visa tuttarna eller låt bli, mig kvittar det samma lika.
jaquil: ditt onödiga inlägg var ju så mycket mognare det :).
Haha, lämna diskussionen nu och lämna krossad_anka ifred, hon är söt, med eller utan bröst på bilden! :)
Ja, det är läge att röra sig bort från eventuella bröstdiskussioner och det illa kvickt. Ni kan fortsätta argumentera i varandras gästböcker :)
Word up!
Bättre än boobs up? HAEHAEHAEH nej förlåt, jag ska föregå med gott exempel, men jag kunde inte motstå :/ Iaf, nu fortsätter vi på rätt spår. Pics! Onegaishimasu!
It's on!
Nothing's on!
Lite mer blond nu..
PenDragon P24 är lätt snyggast i tråden
Tack paha!!!
helt onödigt, men alla vet krossad ankas rykte jag behöver inte yttra mig. nu orkar jag inte tjafsa mer. jag är en sån som börjar men inte orkar engagera mig mer. bryr mig inte mer nu om det inte komme rnått riktigt saftigt alltså. annars kan ni ju fortsätta posta bilder
ehhh fniss!
mstery: nej jag vet inte krossad ankas rykte? vadå? berätta nu.
Empire, förlåt:(
Så lite sååå, det var underhållande.
mytery , att hon har sköna tuttar?
Spt Fan vad lik du var min polare! Han var med i mer reklamen som gick för ett tag sen. Du kanske vet vem jag menar?
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
klaga inte på tuttar..
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit