djkicko vann tråden!
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Zatmara Nästa gång du ska lägga upp en så fin bild får du rotera den först, min kiropraktor kommer bli rik om jag ska fortsätta sitta och titta på dig på det här viset.
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
Jag i Turkland, YO!
Vi är överallt!
gillar glass mer än sol, därav en viss blekfethet..
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaap
Syphilis: Är du snubben i Idol?
darin?
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaap
TenFingers P22 haha.. aight =P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ännu en dag på jobbet!
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Konstigt det är en jeppe på d-becks bild! : p
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Producent
2008-08-16 19:40
*..emelie..* har denne jesper möjligen bott i uddevalla? för isf, hälsa att jag har hans skatefilm :) haha, ballt om det vore han.
Konstigt jo, han har bott i uddevalla förut. : p är du från uddevalla?
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
provar om det funkar... hmm. nu blir jag säkert halv eller nått pinsamt
Taaaggaad!
JMD, Jag Måste Dansa!
bildfunktionen e sjukt förvirrande !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mstery F23 vad har du gjort med bilden? du ser så...slät ut?
racken vad vinner jag då?misery tror jag blurrade den sen körde jag nån svartvit grej?
Hangaround
2008-08-17 04:13
Jag till höger (men det är vänster på riktigt. I sight är mystiskt.)
Producent
2008-08-17 07:52
spt. varför sitter ni pa en sjukhussäng!!
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Producent
2008-08-17 07:57
hlgrsn = söt! typ som en asiat är söt! fast jag har sett bild pa honom innan. moshi moshi
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Misery_chick om du går till jobbet sådär hoppas jag du jobbar någonstans i en grotta
Lätt att pimpslap och Rachel vinner tråden!
Cocaine Cowboys P22 nej jag jobbar inte i en grotta.
370HSSV Vad heter han i grön tröja på din bild? Jag tror vi var på samma fest i fredags :)
mjao!
Hmm, är det inte Queff och Christian Bale som sitter där? ;)
370HSSV P20 e det inte du som har gjort nån anti drog låt? snackar om att zutt förstör liv, medans du själv dricker? dubbelmoral? okunnighet? ovishet är ordet. vilket skämt
Cocaine Cowboys P22 jag ser ingenting på bilden som tyder på att han dricker, hur menar du?
Misery_chick hur jag tänker? jadu vad gör dom på bilden? beter sig allmänt berusade, var han nykter i det tillståndet måste jag ifrågasätta hans mentala hälsa. sen skrev någon att "vi va på samma fest" - antar att man till större del dricker på fester, annars är det ingen fest, vad anser du?
jag anser att det är väl helt oväsentligt i den här tråden huruvida han gjort antidrogmusik och eventuellt själv dricker och så vidare? och "antar att man till större del dricker på fester, annars är det ingen fest" är enligt mig rent strunt. menmen, jätte-OT.
jag har sagt det förr men säger det igen: Tenfingers ÄR hetFilbunke skulle jag inte banga på =) haha...
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!
Fyra Ännu en jämförelse/komplimang jag aldrig fått förr.. Haha Kan det vara för att har små ögon, som asiat-grejen kommer in? Jag har fått frågan om jag är halvasiat eller nåt, av en asiat, en gång. Han var iof skitfull, men ändå! Jag skrattade mest, och sa 'näää'
WE'RE GROWING UP BY FALLING DOWN
Th1ef + Zaicho-M
My heart lives in my vagina.
Såhär kan jag se ut =)
fyfan va gays det finns på whoa
im thinking maybe i like too try me some of that cocaine
*..emelie..* , duja! Shorty vart adorable!
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
JIM-G vilka menar du nu?
midsommar, jag i mitten emd stulen boll flankerad av sambo och en Kalle.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
SpT P21 de där e ju denniz!
JMD, Jag Måste Dansa!
vad har du gjort med bilden? du ser så...slät ut? OHHHH!!!!
Hpnotiq P24 huh?
"awesome super tower multi-LOL"
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
haha jag har krigat mig igenom hela tråden eftersom jag har så jävla tråkigt och den enda slutsatsen jag har lyckats dra är: fan vad den här snubben, boogey, håller låda! gör mannen till admin förfan, ge honom ett eget "hur ser du ut?"-forum! jag tror utan tvekan att han skulle kunna bära det. i övrigt tycker jag alla är snygga, särskilt SpT. men kom ihåg! skönheten sitter på insidan!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Haha, ja vad säger man? Success!? Eller något. Jag är dock periodare och har varit medlem längre än reg-datumet säger eftersom jag råkade radera mitt konto en gång på fyllan. Så jag glider in och härjar lite då och då och sen glömmer jag bort att whoa finns för ett tag. Men just nu är jag här! Får försöka hitta några nya bilder att slänga upp sen för att inte göra queff besviken!
"jag har fin hår. som en waterfall."
bjuder på en gammal från 2003
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
Hangaround
2008-08-18 12:43
Dieallot X21 Haha jo det är det. Det 'är Denniz och Queff i soffan. Så låg det ett nummer med KING och Bale var som omslagspojke. Och jävlar vad likt det var. Skönt att se att jag och Siri inte är de enda som ser den enorma likheten.
Hangaround
2008-08-18 12:45
Queff P20 i övrigt tycker jag alla är snygga, särskilt SpT. men kom ihåg! skönheten sitter på insidan! Ååååh. Visst, du kanske ljuger om tider, resor till Gullmars och annat oväsentligt, men jag gillar dig ändå.
krossad anka> haha!! pr0n
Producent
2008-08-18 14:31
queff vinner. (varför man nu skriver så?)